«Адам- табиғат қорғаушысы» атты ғылыми жобасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы
“ Ю.Гагарин атындағы дарынды балаларға арналған үш
тілде оқытатын№8 арнаулы гимназиясы “
Жоба тақырыбы :
«Адам- табиғат қорғаушысы »
Жоба жетекшісі : Тойганбекова Нурлыхан
Орындаушы : Есімхан Елмырза
Есіркепұлы 2 «А» сынып оқушысы
1 слайд
Алматы облысы “ Ю.Гагарин атындағы дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын№8 арнаулы гимназиясы “ Жоба тақырыбы : «Адам- табиғат қорғаушысы » Жоба жетекшісі : Тойганбекова Нурлыхан Орындаушы : Есімхан Елмырза Есіркепұлы 2 «А» сынып оқушысы
2 слайд
Жер планетасы-біздің ортақ үйіміз, онда тұратын әрбір адам,
оның барлық құндылықтары мен байлығын
сақтай отырып, оған қамқорлық
және ұқыпты қарау керек.
2 слайд
Жер планетасы-біздің ортақ үйіміз, онда тұратын әрбір адам, оның барлық құндылықтары мен байлығын сақтай отырып, оған қамқорлық және ұқыпты қарау керек.
3 слайд
Диагностикалаудың әдістемесі адамның экологиялық мәдениетінің компоненттері туралы 2-ші сынып
оқушыларының түсініктерін анықтауға мүмкіндік берді.Зерттеу барысында мен сауалнама жүргіздім. Балалар
өздері үшін ең маңызды деп санайды:
Адамның экологиялық мәдениеті
туралы екінші сынып
оқушыларының түсініктері Пайыз
к өрсеткіші
* Табиғатта өзін-өзіұстау
ережелерін білу 32%;
* Табиғатпен қарым-қатынас
қажеттілігі 20%;
*табиғатқа жауапкершілікпен
қарау қажеттігіне сену 20%;
* Табиғаттың көпжақты (әмбебап)
құндылығын түсіну 12%;
* Тәжірибелік экологиялық
дағдылар 8%;
*экологиялық мәселелерге
қызығушылық 8%.
3 слайд
Диагностикалаудың әдістемесі адамның экологиялық мәдениетінің компоненттері туралы 2-ші сынып оқушыларының түсініктерін анықтауға мүмкіндік берді.Зерттеу барысында мен сауалнама жүргіздім. Балалар өздері үшін ең маңызды деп санайды: Адамның экологиялық мәдениеті туралы екінші сынып оқушыларының түсініктері Пайыз к өрсеткіші * Табиғатта өзін-өзіұстау ережелерін білу 32%; * Табиғатпен қарым-қатынас қажеттілігі 20%; *табиғатқа жауапкершілікпен қарау қажеттігіне сену 20%; * Табиғаттың көпжақты (әмбебап) құндылығын түсіну 12%; * Тәжірибелік экологиялық дағдылар 8%; *экологиялық мәселелерге қызығушылық 8%.
4 слайд
Жобаның мақсаты:
балалар мен
ата-аналардың
қоршаған ортаға
деген жанашырлық
сезімін
қалыптастыру және
табиғатты сақтауға
қамқорлық
көрсетуге ұмтылу.
4 слайд
Жобаның мақсаты: балалар мен ата-аналардың қоршаған ортаға деген жанашырлық сезімін қалыптастыру және табиғатты сақтауға қамқорлық көрсетуге ұмтылу.
5 слайд
Жобаның міндеттері:
басым бағытты іске асыру үшін мектеп
аумағында экологиялық қолайлы орта құру;
адам мекендейтін шекарада жер табиғатының
экожүйелік ұйымдастырылуы туралы білімді
қалыптастыру;
табиғатты танудағы зерттеу әдістерін меңгеру
кезінде балалар мен ата-аналардың танымдық
іскерліктерін дамыту;
балалар мен ата-аналардың табиғат қорғау іс-
әрекетін ұйымдастыру;
"Менің отбасымның экологиялық соқпағы"
жобалау-зерттеу қызметінің ата-аналармен жұмыс
формаларының бірін іске асыру » ;
балалар, педагогтар, ата-аналар арасындағы
өзара түсіністікті және өзара көмек көрсетуді,
экологиялық мәдениетті үнемі өзін-өзі дамыту
қажеттілігін дамыту;
балалардың туған өлкенің қоршаған табиғатына
мұқият, ұқыпты қарауға тәрбиелеу.
5 слайд
Жобаның міндеттері: басым бағытты іске асыру үшін мектеп аумағында экологиялық қолайлы орта құру; адам мекендейтін шекарада жер табиғатының экожүйелік ұйымдастырылуы туралы білімді қалыптастыру; табиғатты танудағы зерттеу әдістерін меңгеру кезінде балалар мен ата-аналардың танымдық іскерліктерін дамыту; балалар мен ата-аналардың табиғат қорғау іс- әрекетін ұйымдастыру; "Менің отбасымның экологиялық соқпағы" жобалау-зерттеу қызметінің ата-аналармен жұмыс формаларының бірін іске асыру » ; балалар, педагогтар, ата-аналар арасындағы өзара түсіністікті және өзара көмек көрсетуді, экологиялық мәдениетті үнемі өзін-өзі дамыту қажеттілігін дамыту; балалардың туған өлкенің қоршаған табиғатына мұқият, ұқыпты қарауға тәрбиелеу.
6 слайд
Жаңа ұрпақ үшін қызықты
технологияларды пайдалана отырып,
осы қосылысты қамтамасыз етуге болады.
Менің жобам балаларға, сыныптастарыма,
достарыма сүйікті ісімен айналысуға
мүмкіндік береді және бір мезгілде
қоршаған ортаға пайда әкеледі.
6 слайд
Жаңа ұрпақ үшін қызықты технологияларды пайдалана отырып, осы қосылысты қамтамасыз етуге болады. Менің жобам балаларға, сыныптастарыма, достарыма сүйікті ісімен айналысуға мүмкіндік береді және бір мезгілде қоршаған ортаға пайда әкеледі.
7 слайд
Жобаның күтілетін нәтижелері:
•
Мектеп аумағында экологиялық қолайлы орта
құру;ағаштар мен бұталарды күту және гүлдер
отырғызу
•
Балалардағы экология бойынша білім деңгейін
арттыру;
•
Жоба тақырыбы бойынша оқушылардың білім
деңгейін, экологиялық құзыреттілігін жетілдіру;
•
Параметрлер кестесіндегі пайыздық
арақатынастың өзгеруі.
7 слайд
Жобаның күтілетін нәтижелері: • Мектеп аумағында экологиялық қолайлы орта құру;ағаштар мен бұталарды күту және гүлдер отырғызу • Балалардағы экология бойынша білім деңгейін арттыру; • Жоба тақырыбы бойынша оқушылардың білім деңгейін, экологиялық құзыреттілігін жетілдіру; • Параметрлер кестесіндегі пайыздық арақатынастың өзгеруі.
8 слайд
Жобаны іске асыру бойынша жұмыс нысандары:
•
Бақылау және экологиялық экскурсиялар;
•
Бейнефильмдер , презентациялар, слайд
шоу жасау;
•
Танымдық оқу;
•
Өнімді қызмет, плакаттарды, жобаларды
қорғау;
•
Экологиялық газет шығару,
•
Сахналық және театрализация;
8 слайд
Жобаны іске асыру бойынша жұмыс нысандары: • Бақылау және экологиялық экскурсиялар; • Бейнефильмдер , презентациялар, слайд шоу жасау; • Танымдық оқу; • Өнімді қызмет, плакаттарды, жобаларды қорғау; • Экологиялық газет шығару, • Сахналық және театрализация;
9 слайд
2019-2020 жылына өзімнің сынып жетекшім Тойғанбекова Нурлыхан апаймен бірлесіп жасаған
жылдық акциямыз:
Акция кезеңдері Педагогтің балалармен
бірлескен қызметі Отбасымен өзара
әрекеттесу
Экологиялық дабыл:
ластанған аумағы
(қыркүйек) Жинау (әңгімелесу,
бақылау, еңбек) Еңбек десанты " таза
аулада ағаш көшеттерін
отырғызу,»
Экологиялық белгілер
(қазан) Мектеп учаскесіндегі
белгілерді
ұйымдастыру "Қоқыс тастамаңыз"
белгісін дайындау»
экологиялық қабырға
газеті
(қараша) «Таза аула» қабырға
газетін шығаруды
ұйымдастыру Фото-қабырға газеті
«Менің ауламда»
9 слайд
2019-2020 жылына өзімнің сынып жетекшім Тойғанбекова Нурлыхан апаймен бірлесіп жасаған жылдық акциямыз: Акция кезеңдері Педагогтің балалармен бірлескен қызметі Отбасымен өзара әрекеттесу Экологиялық дабыл: ластанған аумағы (қыркүйек) Жинау (әңгімелесу, бақылау, еңбек) Еңбек десанты " таза аулада ағаш көшеттерін отырғызу,» Экологиялық белгілер (қазан) Мектеп учаскесіндегі белгілерді ұйымдастыру "Қоқыс тастамаңыз" белгісін дайындау» экологиялық қабырға газеті (қараша) «Таза аула» қабырға газетін шығаруды ұйымдастыру Фото-қабырға газеті «Менің ауламда»
10 слайд
Шырша- көркі акциясы
Мақсаты: табиғатпен қарым-қатынас жасауға, шыршаға ұқыпты қарауға үйрету.
Жаңа жылдық мерекеге
шыршаларды кесу
(желтоқсан) Сахналау: "шыршамен
кездесу» Шағын ауданда плакаттар
шығару және плакаттарды ілу
Экологиялық белгілер
(қаңтар) "шыршаны құтқарамыз" белгілер тақтайшаларын жасау
" шыршаны кеспеңіз»
Экологиялық газет
(ақпан) Шыршаны сақтау туралы
мақал-мәтелдер мен мақал-
мәтелдер туралы қабырға
газеттерін рәсімдеу. Жаңа жылдық шыршаның
фотокөрмесі экологиялық
соқпақта
10 слайд
Шырша- көркі акциясы Мақсаты: табиғатпен қарым-қатынас жасауға, шыршаға ұқыпты қарауға үйрету. Жаңа жылдық мерекеге шыршаларды кесу (желтоқсан) Сахналау: "шыршамен кездесу» Шағын ауданда плакаттар шығару және плакаттарды ілу Экологиялық белгілер (қаңтар) "шыршаны құтқарамыз" белгілер тақтайшаларын жасау " шыршаны кеспеңіз» Экологиялық газет (ақпан) Шыршаны сақтау туралы мақал-мәтелдер мен мақал- мәтелдер туралы қабырға газеттерін рәсімдеу. Жаңа жылдық шыршаның фотокөрмесі экологиялық соқпақта
11 слайд
Бұлақ көрсең көзін аш
Экологиялық газет
(наурыз) Бұлақ көрсең көзін аш
эссе Талғардағы тауға саяхат
су айдындарын сақта
және қоқыс тастама
(сәүір) Су тамшы әлемі
"сурет салу» Су туралы өлеңдерді
жаттықтыру
Қорытынды
конференция 2-ші
сыныптар арасында
(маусым) Мен және табиғат
көрмесі Көктем туралы жырлар
11 слайд
Бұлақ көрсең көзін аш Экологиялық газет (наурыз) Бұлақ көрсең көзін аш эссе Талғардағы тауға саяхат су айдындарын сақта және қоқыс тастама (сәүір) Су тамшы әлемі "сурет салу» Су туралы өлеңдерді жаттықтыру Қорытынды конференция 2-ші сыныптар арасында (маусым) Мен және табиғат көрмесі Көктем туралы жырлар
12 слайд
Табиғаттың досы болу үшін не істеу керек?
Табиғаттың зардап
шеккен себептерін негізге
ала отырып, біз
«Табиғатпен достық
ережелерін»
құрастырдық .
Бұл ережелерді тек
сөздердің көмегімен ғана
емес, сонымен қатар
шартты белгілердің
көмегімен де жеткізуге
болады .• «Дос» болу деген нені
білдіреді? Түсіндірме
сөздікте «Дос - бұл
біреудің немесе бір
нәрсенің
жақтаушысы,
қорғаушысы».
Сонымен, дос болу
деген - өзіңмен дос
болған адамды
қорғау, қорғау,
көмектесу.
12 слайд
Табиғаттың досы болу үшін не істеу керек? Табиғаттың зардап шеккен себептерін негізге ала отырып, біз «Табиғатпен достық ережелерін» құрастырдық . Бұл ережелерді тек сөздердің көмегімен ғана емес, сонымен қатар шартты белгілердің көмегімен де жеткізуге болады .• «Дос» болу деген нені білдіреді? Түсіндірме сөздікте «Дос - бұл біреудің немесе бір нәрсенің жақтаушысы, қорғаушысы». Сонымен, дос болу деген - өзіңмен дос болған адамды қорғау, қорғау, көмектесу.
13 слайд
Ағаш бұтақтарын
сындырмаңыз
өрт жасамаңыз
Қоқыс қалдырмаңыз
Ағаш отырғы зыңыздар
Шырша ағаштарын
кесуге болмайды!!!
13 слайд
Ағаш бұтақтарын сындырмаңыз өрт жасамаңыз Қоқыс қалдырмаңыз Ағаш отырғы зыңыздар Шырша ағаштарын кесуге болмайды!!!
14 слайд
Қорытынды:
•
Ормандарды кесу, ауаны, су мен топырақты ластау,
жануарлар мен өсімдіктерді жою арқылы адам
табиғатымызға орасан зиян келтіреді. Планетаны
•
өлімнен құтқару үшін адам айналасындағылармен дос
болуды үйренуі керек. Дос болу дегеніміз - сіз дос болған
адамға көмектесу және оны қорғау. Табиғаттың зардап
шеккен себептеріне сүйене отырып, біз «Табиғатпен достық
ережелерін» құрастырдық. Оларды байқау арқылы біз
қоршаған ортаның жағдайын жақсарта аламыз.
14 слайд
Қорытынды: • Ормандарды кесу, ауаны, су мен топырақты ластау, жануарлар мен өсімдіктерді жою арқылы адам табиғатымызға орасан зиян келтіреді. Планетаны • өлімнен құтқару үшін адам айналасындағылармен дос болуды үйренуі керек. Дос болу дегеніміз - сіз дос болған адамға көмектесу және оны қорғау. Табиғаттың зардап шеккен себептеріне сүйене отырып, біз «Табиғатпен достық ережелерін» құрастырдық. Оларды байқау арқылы біз қоршаған ортаның жағдайын жақсарта аламыз.