Адами қарым - қатынас әлемі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырып: Адами қарым –
қатынастар әлемі
1 слайд
Тақырып: Адами қарым – қатынастар әлемі
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік.
Қасиеттері: адамдарға риясыз
қызмет ету; шынайылық;
жанашырлық
2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік. Қасиеттері: адамдарға риясыз қызмет ету; шынайылық; жанашырлық
3 слайд
Мақсаты: Оқушылардың адами қарым-қатынас ізгіліктері туралы
түсініктерін кеңейте отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін
ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет етуге үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шынайылық қасиеттерін
дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды жанашыр болуға тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушылардың адами қарым-қатынас ізгіліктері туралы түсініктерін кеңейте отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды адамдарға риясыз қызмет етуге үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы шынайылық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды жанашыр болуға тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.
1. №20 – сабақ. «Жаныңда жүр жақсы адам» тақырыбында
эссе жазу.
2. Келесі сабақ. №21, Әдібай Табылдының «Сәлем» мәтінін
оқып келу.
Сұрақтар:
1. Әкесінің баласына ескерту жасауының себебі неде?
2. Сәлемдесу кезінде адамның бойында қандай қасиеттер
көрініс береді?
3. «Сәлем - сөздің анасы» дегенді қалай түсінесіңдер?
4. Өзің адамдармен қалай сәлемдесіп жүрсің?
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №20 – сабақ. «Жаныңда жүр жақсы адам» тақырыбында эссе жазу. 2. Келесі сабақ. №21, Әдібай Табылдының «Сәлем» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Әкесінің баласына ескерту жасауының себебі неде? 2. Сәлемдесу кезінде адамның бойында қандай қасиеттер көрініс береді? 3. «Сәлем - сөздің анасы» дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Өзің адамдармен қалай сәлемдесіп жүрсің?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Сөзді бағалау, сөзге тоқтау, сөзден мағына іздеу адамды мәдениеттендіре
түседі.
І.Омаров
Ілияс Омаров (1912-1970) – мемлекет және қоғам қайраткері, әдебиет
сыншысы, жазушы, публицист.
Сұрақтар:
1. Сөздің қарым-қатынас жасаудағы рөлі қандай?
2. Әдепті сөйлеудің адами қарым қатынасқа ықпалы қандай?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Сөзді бағалау, сөзге тоқтау, сөзден мағына іздеу адамды мәдениеттендіре түседі. І.Омаров Ілияс Омаров (1912-1970) – мемлекет және қоғам қайраткері, әдебиет сыншысы, жазушы, публицист. Сұрақтар: 1. Сөздің қарым-қатынас жасаудағы рөлі қандай? 2. Әдепті сөйлеудің адами қарым қатынасқа ықпалы қандай? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
8 слайд
М ұ ғ а л ім с ы й ы . « С т а к а н е м е с , б ұ л а қ б о л »
8 слайд
М ұ ғ а л ім с ы й ы . « С т а к а н е м е с , б ұ л а қ б о л »
9 слайд
Сұрақтар:
1. Шәкіртінің өмірге көзқарасы қандай еді?
2. Ұстазы шәкіртіне не түсіндіргісі келді?
3. «Стакан емес, бұлақ бол» - дегенді қалай түсінесіңдер?
4. Бұл әңгіме қандай құндылық жөнінде айтылған?
5. Ішкі тыныштық дегеніміз не?
6. Жүрек тыныштығы дегенді қалай түсінесіңдер?
7. Әңгімеден қандай ой қорытуға болады?
9 слайд
Сұрақтар: 1. Шәкіртінің өмірге көзқарасы қандай еді? 2. Ұстазы шәкіртіне не түсіндіргісі келді? 3. «Стакан емес, бұлақ бол» - дегенді қалай түсінесіңдер? 4. Бұл әңгіме қандай құндылық жөнінде айтылған? 5. Ішкі тыныштық дегеніміз не? 6. Жүрек тыныштығы дегенді қалай түсінесіңдер? 7. Әңгімеден қандай ой қорытуға болады?
10 слайд
Шығармашылық жұмыс. Топтық жұмыс.
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
1 – топ: «Шынайылық»
2 – топ: «Сүйіспеншілік»
3 – топ: «Жанашырлық»
Тапсырма: «Қарым – қатынастың адам
өміріндегі маңызы» тақырыбында коллаж
жасау.
10 слайд
Шығармашылық жұмыс. Топтық жұмыс. Оқушылар үш топқа бөлінеді. 1 – топ: «Шынайылық» 2 – топ: «Сүйіспеншілік» 3 – топ: «Жанашырлық» Тапсырма: «Қарым – қатынастың адам өміріндегі маңызы» тақырыбында коллаж жасау.
11 слайд
Көктем етіп көркейтсе де маңайын,
Көріп жүрміз өкпешілдің талайын,
Өшігуді қояйықшы өзгеге,
Кешірімді болайықшы, ағайын!
Көк нөсерін көл етсе де жауындар,
Көк пен жерді сел етсе де дауылдар,
Пейілдерді пенделікпен тарылтпай,
Мейірімді болайықшы, бауырлар!
Болашаққа қол ұстасып барайық,
Ақиқаттың ауылын іздеп табайық, Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз,
Кішіпейіл болайықшы, халайық!
Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп,
Сонда дағы бөлінумен шаршап ек,
Өзімізге қалайтұғын нәрсені,
Тілейікші өзгеге де болса деп.
Ұлттың қамын жүректермен ұғынып,
Жұрттың жүгін көтерейік жұмылып,
Қаратайық Қыбылаға жүздерді,
Таратайық адамзатқа жылылық! «Мейірімді болайықшы ағайын»
Сөзі: С.Қали. Әні Қ.Махан
11 слайд
Көктем етіп көркейтсе де маңайын, Көріп жүрміз өкпешілдің талайын, Өшігуді қояйықшы өзгеге, Кешірімді болайықшы, ағайын! Көк нөсерін көл етсе де жауындар, Көк пен жерді сел етсе де дауылдар, Пейілдерді пенделікпен тарылтпай, Мейірімді болайықшы, бауырлар! Болашаққа қол ұстасып барайық, Ақиқаттың ауылын іздеп табайық, Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз, Кішіпейіл болайықшы, халайық! Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп, Сонда дағы бөлінумен шаршап ек, Өзімізге қалайтұғын нәрсені, Тілейікші өзгеге де болса деп. Ұлттың қамын жүректермен ұғынып, Жұрттың жүгін көтерейік жұмылып, Қаратайық Қыбылаға жүздерді, Таратайық адамзатқа жылылық! «Мейірімді болайықшы ағайын» Сөзі: С.Қали. Әні Қ.Махан
12 слайд
Үйге тапсырма.
1. №21 – сабақ. Қажетті сөздердің ішінен өзіңнің мінез-құлқыңды
жетілдіруге қажет қасиеттерді тауып жазыңдар. Сол қасиеттерге
анықтама жазыңдар.
Қажетті сөздер: әдептілік, жауапкершілік, сенімділік, қамқорлық,
татулық, кішіпейілділік, кешірімділік, сыйластық.
2. Келесі сабақ. №22, Василий Сухомлинскийдің «Жүре алмайтын бала»
мәтінін оқып келу.
12 слайд
Үйге тапсырма. 1. №21 – сабақ. Қажетті сөздердің ішінен өзіңнің мінез-құлқыңды жетілдіруге қажет қасиеттерді тауып жазыңдар. Сол қасиеттерге анықтама жазыңдар. Қажетті сөздер: әдептілік, жауапкершілік, сенімділік, қамқорлық, татулық, кішіпейілділік, кешірімділік, сыйластық. 2. Келесі сабақ. №22, Василий Сухомлинскийдің «Жүре алмайтын бала» мәтінін оқып келу.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір
тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем
алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа
шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды
тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.
14 слайд
14 слайд