Материалдар / Адамның тірек-қимыл жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Адамның тірек-қимыл жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға тірек қимыл жүйесін түсіндіргенде өте қажет деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2019
1053
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Адам қаңқасының құрылысы. Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі. Алматы қаласы

1 слайд
Адам қаңқасының құрылысы. Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі. Алматы қаласы

• Адам қаңқасының құрылысы. • Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі. Сабақтың оқу мақсаты: • Тірек-қим

2 слайд
• Адам қаңқасының құрылысы. • Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі. Сабақтың оқу мақсаты: • Тірек-қимыл жүйесінің • қызметтерін сипаттау Сабақ мақсаты : Тірек-қимыл жүйесінің рөлі мен қызметін сипаттайды. Қаңқа бөлімдерін ажыратады

Бағалау критерийі: Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: • Омыртқалылардың тірек-қимыл жүйесінің құрылысын сипаттайды. Оқушыла

3 слайд
Бағалау критерийі: Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар: • Омыртқалылардың тірек-қимыл жүйесінің құрылысын сипаттайды. Оқушылардың басым бөлігі: • Тірек-қимыл жүйесінің бөліктерін ажыратады. Кейбір оқушылар: • Тірек-қимыл жүйесінің қызметі мен маңызын талдайды.

Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу • Пәндік лексика және терминология: • Тұлға қаңқасы • Омыртқа жот

4 слайд
Тілдік мақсаттар Құндылықтарға баулу • Пәндік лексика және терминология: • Тұлға қаңқасы • Омыртқа жотасы. • Кеуде қуысы. • Иық белдеуі және қол сүйектері • Жамбас белдеуі және аяқ сүйектері • Диалог жүргізу/жазу үшін сөздердің пайдалы жинағы: • Ортан жілік тік бағытта 1,5 тоннадан артық салмақты көтереді. Топтық, жұптық, жеке жұмыс жасау арқылы оқушыларды бірлесіп жұмыс жасауға дағдыландыру. Мемлекеттің және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің білім беру, денсаулық сақтаудың маңызды шартын, Жалпы ұлттық идея «Мәңгілік ел» идеясымен байланыстыра дамыту

Ұйымдастыру кезеңі «Көпір орнату» әдісі Мақсаты: Алдыңғы білімді еске түсіріп жаңа біліммен байланыстырып көпір орнату. Топқ

5 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Көпір орнату» әдісі Мақсаты: Алдыңғы білімді еске түсіріп жаңа біліммен байланыстырып көпір орнату. Топқа бөлу: «Сиқырлы суреттер» арқылы топқа бөлемін Топтық жұмыстың мақсаты: оқыту мен оқу тәсілдері арқылы сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі. Барлығын сабаққа қатыстыруға мүмкіндік ашады

«Миға шабуыл» • Мақсаты: Ой қозғау, оқушыларға сұрақ қою арқылы диалогқа түсе отырып, қолдау көрсету. • «Тірек-қимыл жүйесі»

6 слайд
«Миға шабуыл» • Мақсаты: Ой қозғау, оқушыларға сұрақ қою арқылы диалогқа түсе отырып, қолдау көрсету. • «Тірек-қимыл жүйесі» бейнефильм көрсетіледі • (Білім ленд)

1 тапсырма. (Кесте толтыру) • Түйінді ойлардың мақсаты: Тақырыптың айқындылығын ашып беру Адам-тік жүреді, кеуде қуысы жалпақ

7 слайд
1 тапсырма. (Кесте толтыру) • Түйінді ойлардың мақсаты: Тақырыптың айқындылығын ашып беру Адам-тік жүреді, кеуде қуысы жалпақ, омыртқа жотасы 4 жерден иіледі. Ми сауыты бет бөлімінен көлемді Жануарлар -тік жүруге бейімделген, кеуде қуысы сопақша, омыртқа жотасында иілім болмайды. Жақ сүйектері жақсы дамыған.istock_000006855981medium.jpgҰқсастықтары -қаңқа бөлімдері, жылы қанды . Дескриптор арқылы бағалаймын.

2-тапсырма (үлестірме тапсырмалар беріледі) Қаңқа бөлімдері Оны құрайтын сүйектер Бас сүйек + Омыртқа жотасы + Кеуде қуысы

8 слайд
2-тапсырма (үлестірме тапсырмалар беріледі) Қаңқа бөлімдері Оны құрайтын сүйектер Бас сүйек   + Омыртқа жотасы   + Кеуде қуысы   + Иық белдеуі   + Қол сүйектері   + Жамбас белдеуі   + Аяқ сүйектері   +Оқушыларға үлестірме тапсырмалары беріледі: Үлестірме тапсырмаларын тарату мақсаты: Оқушылардың іздену, таным әрекетін дамыту, негізгі дағдыларды қалыптастыру . Жұптық бағалаудың мақсаты: Сабақтың нақты мәнін терең ашуға көмектеседі. Оқу жұмыстарын қызықты және өзара оқыту арқылы, бір-бірінен оқып үйренуге ықпал етеді . Бағалау: Жұптық

3-тапсырма «Шығармашылық жұмыс» Мақсаты: оқушылардың шығармашылық, ізденгіштік, зерттеушілік қабілетін, ой ұшқырлығын, сө

9 слайд
3-тапсырма «Шығармашылық жұмыс» Мақсаты: оқушылардың шығармашылық, ізденгіштік, зерттеушілік қабілетін, ой ұшқырлығын, сөз байлықтарын арттыру. • Шығармашылық жұмыс: • Шығармашылық жұмыс /оқушылар ұлттық дене шынықтыруымыздың тірек - қимыл жүйесінің дамуындағы өз орнын нақты дәлелдермен түсіндіру керек. • Бағалау: «Асық» • Мақсаты : Ұлттық тәрбиені насихаттау • /

Сергіту сәті «Жалғасын тап» • Мақсаты: Адам организміндегі физиологиялық процестердің дұрыс жұмыс істеп, бұлшық

10 слайд
Сергіту сәті «Жалғасын тап» • Мақсаты: Адам организміндегі физиологиялық процестердің дұрыс жұмыс істеп, бұлшық еттердің жаксы жетілуіне, септігін тигізу.. • Оқушыны жылдам ой қорытуға баулу, оқушын ың логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді. • Бас бөлімінің сүйектерін атаған кезде-басты оңға солға қозғалтамыз. • Иық белдеуінің сүйектерін атағанда иықты алдыға артқа қозғалтамыз. • Қол сүйектерін атағанды қолды жоғары көтереміз • Аяқ сүйектерін атағанда аяқты алдыға созамыз • Кеуде қуысының сүйектерін атағанда тұлғамызды оңға, солға, алдығағ\ артқа қозғалтамыз. Үйге тапсырма : Тірек-қимыл жүйесінің құрылысын сызбамен түсіндіру.

Кері байланыс, бағалау (көңіл күймен)

11 слайд
Кері байланыс, бағалау (көңіл күймен)