Материалдар / «Ағылшын тілі сабағын оқытуда жаңартылған білім беру мазмұны бойынша қолданылатын жаңа әдіс – тәсілдер »
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Ағылшын тілі сабағын оқытуда жаңартылған білім беру мазмұны бойынша қолданылатын жаңа әдіс – тәсілдер »

Материал туралы қысқаша түсінік
ағылшын тілі мұғалімдеріне әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2020
1168
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Шагыраева Алуа Мейргазиновна Ақмектеп орта мектебі КММ ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

2 слайд
Шагыраева Алуа Мейргазиновна Ақмектеп орта мектебі КММ ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Тақырыбы : «Ағылшын тілі сабағын оқытуда жаңартылған білім беру мазмұны бойынша қолданылатын жаңа әдіс – тәсілде

3 слайд
Тақырыбы : «Ағылшын тілі сабағын оқытуда жаңартылған білім беру мазмұны бойынша қолданылатын жаңа әдіс – тәсілдер »

Адамның үнемі ізденіске, жаңалыққа ұмтылуы ол физиологиялық құбылыс, ал заманауи технологиялардың қоғамымызды ң түрлі с

4 слайд
Адамның үнемі ізденіске, жаңалыққа ұмтылуы ол физиологиялық құбылыс, ал заманауи технологиялардың қоғамымызды ң түрлі салаларында орын алып, дамуы бүгінгі күннің талабы. Тәуелсіздік жылдарында еліміз екі процесті – саяси реформа мен экономикалық жаңғыруды қатар жүргізіп, белгілі бір нәтижеге жетті, қазіргі уақытта жаңа тарихи кезеңге – Рухани жаңғыру кезеңіне аяқ басты. Рухани жаңғыру бізден ұлттық санамызды қалыптап, бәсекеге қабілетті болып, кез-келген мәселеге прагматистік тұрғыдан келуді, жалпы алғанда ұлттық бірегейлігімізді сақтай отырып дамуымызды талап етеді. Рухани жаңғырудың ең басты шарты – «білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу».

Қазіргі таңда жаңа педагогикалық технологиялар түрлері өте көп. Оларды тиімді етіп шет тілі сабағында қолдану мұғалім ше

5 слайд
Қазіргі таңда жаңа педагогикалық технологиялар түрлері өте көп. Оларды тиімді етіп шет тілі сабағында қолдану мұғалім шеберлігіне байланысты. Қоғам талабына сай шетел тілдерін оқытуда қойылып отырған ортақ міндет – тілді коммуникативтік бағытта оқыту. Ондағы мақсат оқушылардың өз ойларын жеткізумен шектеліп қана қоймай, өзара тіл табысып, пікір алмасуға үйрету, өз жұмысына, топтағы немесе жұптасқан оқушының жұмысына, жауабына сыни тұрғыдан ойлап талдау жасай алу, өз ойын қорытындылай білу, интерактивті жұмыс жүргізу. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра отырып сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АКТны қолдану, коммуникативті қарым қатынасқа түсу, жеке, жұппен, топта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты, шығармашылықты қолдана білуді және оны тиімді жүзеге асыру үшін қажетті тиімді оқыту әдіс-тәсілдерді қолдану керек.

Мақсаты : Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдету, өз ойларын еркін айта білуге ,есте сақтау қабілет

6 слайд
Мақсаты : Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдету, өз ойларын еркін айта білуге ,есте сақтау қабілеттерін дамытып,білімге деген қызығушылығын арттыру. Негізгі идея: Топпен жұмыс жасау барысында талқылап сыни ой айтуға, бірін-бірі бағалауға үйренеді . Нәтиже : Оқушылардың ой-өрісі дамиды. Өз беттерімен жұмыс жасауға үйренеді. Топпен жұмыс жасай отырып, еркін ойлауға қалыптасады.

Белсенді оқыту әдістерін пайдалану кезінде : • тиянақты білім; • қиялдау мен шығармашылық; • тез тіл табысу; • белсенді өмірлі

7 слайд
Белсенді оқыту әдістерін пайдалану кезінде : • тиянақты білім; • қиялдау мен шығармашылық; • тез тіл табысу; • белсенді өмірлік көзқарас; • командалық рух; • жеке; дербестік құндылық; • өз пікірін білдіру, еркіндік; • іс-әрекетке ерекше назар аудару; • өзара сыйластық дағдылары дамиды

Белсенді о қ ыту стратегияларын қолдана отырып, төмендегідей нәтижеге қол жеткізуге болады: - Жеке, жұпта, топта жұмыс ж

8 слайд
Белсенді о қ ыту стратегияларын қолдана отырып, төмендегідей нәтижеге қол жеткізуге болады: -       Жеке, жұпта, топта жұмыс жасауға; -       Оқушылар бірін-бірі үйретіп, өз бетімен тақырыпты меңгере алатындығына сенімдері артады; -       Шығармашылық тапсырмаларды орындайды; -       Алған білімдерін әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауда қолдана алады; -       Сабақты түрлендіріп өткізуге, оқушылардың өз бетімен меңгеріп, өз ойын еркін айтуына мүмкіндік береді; -      Берілетін тапсырма белгілі бір мақсатқа бағытталады, оқушы орындай алатындай етіп таңдалады; -       Оқушыларға өз білім деңгейлерінің қай жерде екенін анықтауға , бәсекелестік орта қалыптастыруға мүмкіндік береді;

Әдіс түрлері :  Ойын түрлері;  Жеке және жұптық, топтық жұмыстар;  Оқушылардың өз бетінше іс-әрекеттері;  Нақты жағдайл

9 слайд
Әдіс түрлері :  Ойын түрлері;  Жеке және жұптық, топтық жұмыстар;  Оқушылардың өз бетінше іс-әрекеттері;  Нақты жағдайлар, олардың нәтижесін жасау;  Сұрақтар қоюда ынталандыру (СТО-ға үйрету);  Оқыту мәселелері.

Белсенді оқу  Өз тәжірибесінің негізінде үйрену : • оқушыларға эксперимент жасап, мәнін ұғынып, түсінік қалыптастыруға мүмкі

10 слайд
Белсенді оқу  Өз тәжірибесінің негізінде үйрену : • оқушыларға эксперимент жасап, мәнін ұғынып, түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді; • жаңа білімді бұған дейінгі білім- мен байланыстырады; • қателіктер бізге өзімізді тексеріп, түсінігімізді жетілдіруге жол ашады; • нәтижесі – терең білім; • көзқарасты өзгертеді .

 Құрылымдалған топтық жұмыс : • Тұлға аралық қарым-қатынас дағдыларын жетілдіреді; • ақпарат алу және жоғары деңгейлі ойла

11 слайд
 Құрылымдалған топтық жұмыс : • Тұлға аралық қарым-қатынас дағдыларын жетілдіреді; • ақпарат алу және жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын жетілдіреді; • тиімді дербестікті дамытады – «біз бірлесіп табысқа жетеміз»; • оқушылар арасындағы тосқауылдарды бұза алады .Бірлескен оқу

 Педагогикалық ойындар технологиясы дегеніміз педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастыру- дың әдістері мен тәсілдерінің

12 слайд
 Педагогикалық ойындар технологиясы дегеніміз педагогикалық жұмысты ойын түрінде ұйымдастыру- дың әдістері мен тәсілдерінің жиыны.  Ойын түріндегі жұмыстар сабақ үстіндегі қолайлы деген жағдайларда пайда болып, оқушыларды қызықтырушы құрал ретінде қолданылады.   Ойын технологиясы

Пәнаралық байланыс Оқу пәндері арасында байланыс орнату : • білім беру бағдарламасының аясын кеңейтіп, теңестіреді; • тереңі

13 слайд
Пәнаралық байланыс Оқу пәндері арасында байланыс орнату : • білім беру бағдарламасының аясын кеңейтіп, теңестіреді; • тереңірек білім алуға мүмкіндік береді; • көптеген дағдыларды қалыптастырады; • түсінік пен дағдыларды дамытуға көмектесе алады; • оқудың анағұрлым саналы меңгерілуіне көмектеседі; • оқуға деген уәжді арттыра алады .

 Проблемалы оқыту – мұғалім басшылығы мен қиын мәселелерді туғызу және оқушылардың белсенді түрде өз беттерімен мәселелерді

14 слайд
 Проблемалы оқыту – мұғалім басшылығы мен қиын мәселелерді туғызу және оқушылардың белсенді түрде өз беттерімен мәселелерді шешу.  Қорытындысында олардың ойлау қабілеттері дамып, шығармашылық іскерліктері мен дағдылары қалыптасуына жағдай жасайды. Проблемалы оқыту

 Оқушылардың тапсырмаларды өзара талқылауы : • оқушылардың көбірек үлес қосуына мүмкіндік береді; • оқушылардың бір-біріне б

15 слайд
 Оқушылардың тапсырмаларды өзара талқылауы : • оқушылардың көбірек үлес қосуына мүмкіндік береді; • оқушылардың бір-біріне білім мен дағдыларды үйретуіне жетелейді; • тақырыпты терең түсінуіне жол ашады; • оқушылардың өз үлгерімі туралы ойланып, әрі қарай не істеу керектігі туралы шешім қабылдауына мүмкіндік береді; • тапсырманы күрделендіріп, оқушылардың уәжін арттырады .Оқу әңгімелері

 Технологияларды пайдалану : • белсенді оқудың қызықты тәсілдерін ұсына алады; • уәжді арттыра алады; • зерттеу жүргізу, қа

16 слайд
 Технологияларды пайдалану : • белсенді оқудың қызықты тәсілдерін ұсына алады; • уәжді арттыра алады; • зерттеу жүргізу, қарым-қатынас жасау, ынтымақтастық орнату және тапсырмаларды тиімді іске асыру үшін қолданылады; • оқушылардың ақпарат іздеп, өз тәсілдерін табуына мүмкіндік бере отырып, олардың өз үлесін қосуына септігін тигізеді; • сыныптан тыс өз бетінше білім алуға мүмкіндік береді. Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану

Модельдеу  Іске асып жатқан ойлау үдерістерін түсіндіре отырып мысал ұсыну : • оқушыларды бір мезгілде пән мазмұны туралы ой

17 слайд
Модельдеу  Іске асып жатқан ойлау үдерістерін түсіндіре отырып мысал ұсыну : • оқушыларды бір мезгілде пән мазмұны туралы ойлануға және сарапшы ретінде әрекет етуге жетелейді; • оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуіне көбірек мүмкіндік беріп, тапсырманы кезеңдерге бөледі; • үдеріс туралы ойланып, рефлексия жасауға ынталандырады.

Өзгеру дегеніміз таңдау жасап шешім қабылдау 1-кезең : Бағдарламаның жаңаша әдіс- тәсілдерін меңгердім. Дәстүрлі сабақ Мұ

18 слайд
Өзгеру дегеніміз таңдау жасап шешім қабылдау 1-кезең : Бағдарламаның жаңаша әдіс- тәсілдерін меңгердім. Дәстүрлі сабақ Мұғалім түсіндіреді, сұрайды, өзі бағалайды Жаңа форматтағы сабақ Мұғалім бағыттайды. Оқушы ізденеді. Бірін -бірі бағалайды “ Сіз өзгеруіңіз қажет, себебі әлемдегі барлық адамдар ішінен- мұғалімдер ғана үзіліссіз оқудың бағасын түсінеді” С.Бич Оқу мен оқудағы өзгеріс

Мен өзгерісті қалай басқард ымМЕН ҚАЛАЙ ӨЗГЕРДІМ: Топтық жұмыс кезінде қиындықтарды анықтай аламын, шешу жолдарын ізде

19 слайд
Мен өзгерісті қалай басқард ымМЕН ҚАЛАЙ ӨЗГЕРДІМ: Топтық жұмыс кезінде қиындықтарды анықтай аламын, шешу жолдарын іздестіремін, топтың ахуалын зертеймін; Сабақтың әр кезеңінде тиімді әдіс-тәсілдерді іріктеп алып, қолданамын; Оқушыларды бағалау үрдісіне қатыстырамын . ОҚУШЫЛАР ҚАЛАЙ ӨЗГЕРДІ: Топта бірлесіп жұмыс жасауға үйренді; Критерийлер арқылы өзін және басқаларды бағалауға үйренді; Сыныптастарының алдарында өз ой пікірлерін айтуға және дәлелді сөйлеуге дағдыланды;2-кезең: Тәжірибе барысында инновациялық технологияларды ықпалдастыра отырып, сабақтар топтамасын жүргіздім

2017-2018 оқу жылындағы 6-сынып оқушыларының білім сапасының мониторингісі.

20 слайд
2017-2018 оқу жылындағы 6-сынып оқушыларының білім сапасының мониторингісі.

2018-2019 оқу жылындағы 7-сынып оқушыларының білім сапасының мониторингісі.

21 слайд
2018-2019 оқу жылындағы 7-сынып оқушыларының білім сапасының мониторингісі.

Білім сапасының өсу динамикасы.

22 слайд
Білім сапасының өсу динамикасы.

Болашаққа жоспарым • Жаңартылған білім бағдарламасы аясында қолданылатын әдіс – тәсілдерді сабақ бары

23 слайд
Болашаққа жоспарым • Жаңартылған білім бағдарламасы аясында қолданылатын әдіс – тәсілдерді сабақ барысында пайдалану арқылы оқушылардың білімдерін жетілдіру. • Оқушыларға сенім білдіру және үнемі қолдау көрсету. • Оқушылардың бір-бірін оқытуына мүмкіндік беру. • Оқытуды басқару және көшбасшылық қасиеттерге тән қызмет атқару. • Білім алудан, жаңашылдыққа ұмтылудан ешқашан бас тартпау • Білім беру сызбаларын басшылыққа алу.

Назарларыңызға рақмет!!!

24 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!