Материалдар / Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарында ағылшын тілі сабағында ойын технологиясы. Сабақта ойын технологиясын тиімді пайдалану. Ойын түрлері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2022
353
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Менің зерттеу тақырыбым: «Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану»

1 слайд
Менің зерттеу тақырыбым: «Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану»

В.А.СУХОМЛИНСКИ Й“ Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады ойынсыз ақыл- ойдың қалыптасуы

2 слайд
В.А.СУХОМЛИНСКИ Й“ Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады ойынсыз ақыл- ойдың қалыптасуы мүмкін емес”

МАҚСАТЫ: 01 Ағылшын тілі сабақтарында дидактикалық материалдарды қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық ізденістерін артт

3 слайд
МАҚСАТЫ: 01 Ағылшын тілі сабақтарында дидактикалық материалдарды қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық ізденістерін арттыру. 02 Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. 03 Сабақта алған білімдерін қалыптастыру, тиянақтау, пысықтау.

Сабақта ойын технологиясын тиімді пайдалануОЙЫН сабақтың басында – өткен сабақты еске түсіреді. САБАҚТЫҢ ортасында – көңіл

4 слайд
Сабақта ойын технологиясын тиімді пайдалануОЙЫН сабақтың басында – өткен сабақты еске түсіреді. САБАҚТЫҢ ортасында – көңіл күйін сергітеді, сабаққа ынтасын арттырады. САБАҚТЫҢ соңында – тақырыпты бекітіп, сабақта алған білімді жинақтайды.

ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛАПТАР Ойынның өтілетін сабақтарының мазмұны мен тақырыбына сай болуы. Ойынға берілген уақытты нақты белгіл

5 слайд
ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛАПТАР Ойынның өтілетін сабақтарының мазмұны мен тақырыбына сай болуы. Ойынға берілген уақытты нақты белгілеу. Ойынның ойналу түрі топ болып ойнау. Ойынға қажетті материалдардың түгел дайындалып қойылуы. Қолданылған сөздер,сөз тіркестері,өлең таңдау. Ойындардың өту барысының жоспарын жасау.

ОЙЫН ТҮРЛЕРІ ОЙЫН САБАҚ СЕРГІТУ ОЙЫНДАР Ы ОЙЫН ЖАТТЫҒ У ЛОГИКАЛЫ Қ ОЙЫНДАР ГРАММАТИКА- ЛЫҚ ОЙЫНДАР

6 слайд
ОЙЫН ТҮРЛЕРІ ОЙЫН САБАҚ СЕРГІТУ ОЙЫНДАР Ы ОЙЫН ЖАТТЫҒ У ЛОГИКАЛЫ Қ ОЙЫНДАР ГРАММАТИКА- ЛЫҚ ОЙЫНДАР

ОЙЫН – оқыту үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория

7 слайд
ОЙЫН – оқыту үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория

СЫНЫП ІШІНДЕ МЫНАДАЙ ОЙЫНДАРДЫ ОЙНАУҒА БОЛАДЫ: • What’s in the bag? • Around the world • Board Race • Order Race • Question rac

8 слайд
СЫНЫП ІШІНДЕ МЫНАДАЙ ОЙЫНДАРДЫ ОЙНАУҒА БОЛАДЫ: • What’s in the bag? • Around the world • Board Race • Order Race • Question race • Bingo • Go fish ойындарын қолдануға да болады. Бұл ойындар оқушылардың танымын кеңейтіп, білім мен білік шеберліктерінің жан-жақты дамуына, қалыптасуына, тілдік материалдарды жақсы біліп, сөз іскерліктерін меңгеруіне көп көмектеседі.

What’s in the bag? ( Сөмкеде не бар ойыны).Мақсаты: Балалардың қызығушылықтарын ояту, өткен сөздерді қайталау, бекіту. Керек

9 слайд
What’s in the bag? ( Сөмкеде не бар ойыны).Мақсаты: Балалардың қызығушылықтарын ояту, өткен сөздерді қайталау, бекіту. Керек құрал-жабдық : сөмке, оқу құралдары (кітап, қалам және т.б. немесе тақырыпқа байланысты заттар) Барысы: Алдымен мұғалім сөмкенің ішіндегі заттармен таныстырады. Сөмкеде не бар? What’s this? Сұрағы арқылы затты көрсетіп сұрайды. Мысалы: Pen, copybook, pencil, ruller, rubber деп көрсетеді. Сосын оқушыларға жеке-жеке қайталатады. Сөздерді ұмытпау керек. Сосын оқушыларға сөмке ішіндегі заттарды таратып беріп, оқушылардан осы заттарды мына сұрақ арқылы сұрауға да болады. Мысалы: Who has a pencil? Who has a ruller? Жауап бергенде оқушылар кімде екенін табу керек. Оқушылар тапса Janar has a pencil деп табу керек.

10 слайд

11 слайд

Board race Тақта сайысы ойыны Мақсаты: оқушылар шапшаңдығын, дұрыс жаза білуін,есте сақтау қабілеттерін арттыру. Бұл ойынн

12 слайд
Board race Тақта сайысы ойыны Мақсаты: оқушылар шапшаңдығын, дұрыс жаза білуін,есте сақтау қабілеттерін арттыру. Бұл ойынның шарты: Мұғалім оқушыларды екі топқа бөліп,ойынның ережесімен таныстырады.Бұл ойында мұғалім түстер,сандар,сөздер айтады сол айтылған сөздерді,сандарды оқушылар қатесіз жазу керек.Келесі оқушы әрі қарай жалғасын жалғастырып отырады.Соңында оқушылардың жазғанын тексеріп қателерін жөндеп қай топтың жеңгенін анықтайды.

13 слайд

оқу үрдісінде «ойын түрлерін пайдалану біріншіден, оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққ

14 слайд
оқу үрдісінде «ойын түрлерін пайдалану біріншіден, оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққа деген қызығушылығын көтеру болып табылады. Ойын түрлерін пайдалану мынадай нәтижеге жеткізеді. Нәтиже:  Әр оқушының шығармашылығы артады  Жылдам жұмыс істеуге дағдыланады  Оқушының жеке қабілеті анықталады  Оқушы топ жаруға ұмтылады  Оқушының ойлау қабілеті дамиды  Әр оқушы өз деңгейімен бағаланады.ҚОРЫТА КЕЛГЕНДЕ,

НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА РАҚМЕТ!!!

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА РАҚМЕТ!!!