Материалдар / Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану

Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сыныптарында ағылшын тілі сабағында ойын технологиясы. Сабақта ойын технологиясын тиімді пайдалану. Ойын түрлері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2022
556
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Менің зерттеу тақырыбым: «Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану»

1 слайд
Менің зерттеу тақырыбым: «Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану»

1 слайд

Менің зерттеу тақырыбым: «Ағылшын тілі сабағында ойын технологиясын қолдану»

В.А.СУХОМЛИНСКИ Й“ Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады ойынсыз ақыл- ойдың қалыптасуы

2 слайд
В.А.СУХОМЛИНСКИ Й“ Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады ойынсыз ақыл- ойдың қалыптасуы мүмкін емес”

2 слайд

В.А.СУХОМЛИНСКИ Й“ Ойын баланың алдынан өмір есігін ашып, оның шығармашылық қабілетін дамытады ойынсыз ақыл- ойдың қалыптасуы мүмкін емес”

МАҚСАТЫ: 01 Ағылшын тілі сабақтарында дидактикалық материалдарды қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық ізденістерін артт

3 слайд
МАҚСАТЫ: 01 Ағылшын тілі сабақтарында дидактикалық материалдарды қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық ізденістерін арттыру. 02 Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. 03 Сабақта алған білімдерін қалыптастыру, тиянақтау, пысықтау.

3 слайд

МАҚСАТЫ: 01 Ағылшын тілі сабақтарында дидактикалық материалдарды қолдана отырып, оқушылардың шығармашылық ізденістерін арттыру. 02 Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру. 03 Сабақта алған білімдерін қалыптастыру, тиянақтау, пысықтау.

Сабақта ойын технологиясын тиімді пайдалануОЙЫН сабақтың басында – өткен сабақты еске түсіреді. САБАҚТЫҢ ортасында – көңіл

4 слайд
Сабақта ойын технологиясын тиімді пайдалануОЙЫН сабақтың басында – өткен сабақты еске түсіреді. САБАҚТЫҢ ортасында – көңіл күйін сергітеді, сабаққа ынтасын арттырады. САБАҚТЫҢ соңында – тақырыпты бекітіп, сабақта алған білімді жинақтайды.

4 слайд

Сабақта ойын технологиясын тиімді пайдалануОЙЫН сабақтың басында – өткен сабақты еске түсіреді. САБАҚТЫҢ ортасында – көңіл күйін сергітеді, сабаққа ынтасын арттырады. САБАҚТЫҢ соңында – тақырыпты бекітіп, сабақта алған білімді жинақтайды.

ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛАПТАР Ойынның өтілетін сабақтарының мазмұны мен тақырыбына сай болуы. Ойынға берілген уақытты нақты белгіл

5 слайд
ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛАПТАР Ойынның өтілетін сабақтарының мазмұны мен тақырыбына сай болуы. Ойынға берілген уақытты нақты белгілеу. Ойынның ойналу түрі топ болып ойнау. Ойынға қажетті материалдардың түгел дайындалып қойылуы. Қолданылған сөздер,сөз тіркестері,өлең таңдау. Ойындардың өту барысының жоспарын жасау.

5 слайд

ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛАПТАР Ойынның өтілетін сабақтарының мазмұны мен тақырыбына сай болуы. Ойынға берілген уақытты нақты белгілеу. Ойынның ойналу түрі топ болып ойнау. Ойынға қажетті материалдардың түгел дайындалып қойылуы. Қолданылған сөздер,сөз тіркестері,өлең таңдау. Ойындардың өту барысының жоспарын жасау.

ОЙЫН ТҮРЛЕРІ ОЙЫН САБАҚ СЕРГІТУ ОЙЫНДАР Ы ОЙЫН ЖАТТЫҒ У ЛОГИКАЛЫ Қ ОЙЫНДАР ГРАММАТИКА- ЛЫҚ ОЙЫНДАР

6 слайд
ОЙЫН ТҮРЛЕРІ ОЙЫН САБАҚ СЕРГІТУ ОЙЫНДАР Ы ОЙЫН ЖАТТЫҒ У ЛОГИКАЛЫ Қ ОЙЫНДАР ГРАММАТИКА- ЛЫҚ ОЙЫНДАР

6 слайд

ОЙЫН ТҮРЛЕРІ ОЙЫН САБАҚ СЕРГІТУ ОЙЫНДАР Ы ОЙЫН ЖАТТЫҒ У ЛОГИКАЛЫ Қ ОЙЫНДАР ГРАММАТИКА- ЛЫҚ ОЙЫНДАР

ОЙЫН – оқыту үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория

7 слайд
ОЙЫН – оқыту үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория

7 слайд

ОЙЫН – оқыту үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория

СЫНЫП ІШІНДЕ МЫНАДАЙ ОЙЫНДАРДЫ ОЙНАУҒА БОЛАДЫ: • What’s in the bag? • Around the world • Board Race • Order Race • Question rac

8 слайд
СЫНЫП ІШІНДЕ МЫНАДАЙ ОЙЫНДАРДЫ ОЙНАУҒА БОЛАДЫ: • What’s in the bag? • Around the world • Board Race • Order Race • Question race • Bingo • Go fish ойындарын қолдануға да болады. Бұл ойындар оқушылардың танымын кеңейтіп, білім мен білік шеберліктерінің жан-жақты дамуына, қалыптасуына, тілдік материалдарды жақсы біліп, сөз іскерліктерін меңгеруіне көп көмектеседі.

8 слайд

СЫНЫП ІШІНДЕ МЫНАДАЙ ОЙЫНДАРДЫ ОЙНАУҒА БОЛАДЫ: • What’s in the bag? • Around the world • Board Race • Order Race • Question race • Bingo • Go fish ойындарын қолдануға да болады. Бұл ойындар оқушылардың танымын кеңейтіп, білім мен білік шеберліктерінің жан-жақты дамуына, қалыптасуына, тілдік материалдарды жақсы біліп, сөз іскерліктерін меңгеруіне көп көмектеседі.

What’s in the bag? ( Сөмкеде не бар ойыны).Мақсаты: Балалардың қызығушылықтарын ояту, өткен сөздерді қайталау, бекіту. Керек

9 слайд
What’s in the bag? ( Сөмкеде не бар ойыны).Мақсаты: Балалардың қызығушылықтарын ояту, өткен сөздерді қайталау, бекіту. Керек құрал-жабдық : сөмке, оқу құралдары (кітап, қалам және т.б. немесе тақырыпқа байланысты заттар) Барысы: Алдымен мұғалім сөмкенің ішіндегі заттармен таныстырады. Сөмкеде не бар? What’s this? Сұрағы арқылы затты көрсетіп сұрайды. Мысалы: Pen, copybook, pencil, ruller, rubber деп көрсетеді. Сосын оқушыларға жеке-жеке қайталатады. Сөздерді ұмытпау керек. Сосын оқушыларға сөмке ішіндегі заттарды таратып беріп, оқушылардан осы заттарды мына сұрақ арқылы сұрауға да болады. Мысалы: Who has a pencil? Who has a ruller? Жауап бергенде оқушылар кімде екенін табу керек. Оқушылар тапса Janar has a pencil деп табу керек.

9 слайд

What’s in the bag? ( Сөмкеде не бар ойыны).Мақсаты: Балалардың қызығушылықтарын ояту, өткен сөздерді қайталау, бекіту. Керек құрал-жабдық : сөмке, оқу құралдары (кітап, қалам және т.б. немесе тақырыпқа байланысты заттар) Барысы: Алдымен мұғалім сөмкенің ішіндегі заттармен таныстырады. Сөмкеде не бар? What’s this? Сұрағы арқылы затты көрсетіп сұрайды. Мысалы: Pen, copybook, pencil, ruller, rubber деп көрсетеді. Сосын оқушыларға жеке-жеке қайталатады. Сөздерді ұмытпау керек. Сосын оқушыларға сөмке ішіндегі заттарды таратып беріп, оқушылардан осы заттарды мына сұрақ арқылы сұрауға да болады. Мысалы: Who has a pencil? Who has a ruller? Жауап бергенде оқушылар кімде екенін табу керек. Оқушылар тапса Janar has a pencil деп табу керек.

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Board race Тақта сайысы ойыны Мақсаты: оқушылар шапшаңдығын, дұрыс жаза білуін,есте сақтау қабілеттерін арттыру. Бұл ойынн

12 слайд
Board race Тақта сайысы ойыны Мақсаты: оқушылар шапшаңдығын, дұрыс жаза білуін,есте сақтау қабілеттерін арттыру. Бұл ойынның шарты: Мұғалім оқушыларды екі топқа бөліп,ойынның ережесімен таныстырады.Бұл ойында мұғалім түстер,сандар,сөздер айтады сол айтылған сөздерді,сандарды оқушылар қатесіз жазу керек.Келесі оқушы әрі қарай жалғасын жалғастырып отырады.Соңында оқушылардың жазғанын тексеріп қателерін жөндеп қай топтың жеңгенін анықтайды.

12 слайд

Board race Тақта сайысы ойыны Мақсаты: оқушылар шапшаңдығын, дұрыс жаза білуін,есте сақтау қабілеттерін арттыру. Бұл ойынның шарты: Мұғалім оқушыларды екі топқа бөліп,ойынның ережесімен таныстырады.Бұл ойында мұғалім түстер,сандар,сөздер айтады сол айтылған сөздерді,сандарды оқушылар қатесіз жазу керек.Келесі оқушы әрі қарай жалғасын жалғастырып отырады.Соңында оқушылардың жазғанын тексеріп қателерін жөндеп қай топтың жеңгенін анықтайды.

13 слайд

13 слайд

оқу үрдісінде «ойын түрлерін пайдалану біріншіден, оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққ

14 слайд
оқу үрдісінде «ойын түрлерін пайдалану біріншіден, оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққа деген қызығушылығын көтеру болып табылады. Ойын түрлерін пайдалану мынадай нәтижеге жеткізеді. Нәтиже:  Әр оқушының шығармашылығы артады  Жылдам жұмыс істеуге дағдыланады  Оқушының жеке қабілеті анықталады  Оқушы топ жаруға ұмтылады  Оқушының ойлау қабілеті дамиды  Әр оқушы өз деңгейімен бағаланады.ҚОРЫТА КЕЛГЕНДЕ,

14 слайд

оқу үрдісінде «ойын түрлерін пайдалану біріншіден, оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққа деген қызығушылығын көтеру болып табылады. Ойын түрлерін пайдалану мынадай нәтижеге жеткізеді. Нәтиже:  Әр оқушының шығармашылығы артады  Жылдам жұмыс істеуге дағдыланады  Оқушының жеке қабілеті анықталады  Оқушы топ жаруға ұмтылады  Оқушының ойлау қабілеті дамиды  Әр оқушы өз деңгейімен бағаланады.ҚОРЫТА КЕЛГЕНДЕ,

НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА РАҚМЕТ!!!

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА РАҚМЕТ!!!

15 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗ ҒА РАҚМЕТ!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ