Ай Шамалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні: Математика Сабақтың
тақырыбы: АйИзбасарова
Бахиткуль
Жетписовна
Оқу мақсаты:
1.1.3.5 циферблат бойынша
уақытты анықтау: сағат /уақытты
бағдарлау: минут, сағат, күн, апта,
ай
Барлық
оқушылар:
Ай аттарын біледі,
қазір қай ай екенін
айтады .
Сараланған сабақ
мақсаты Көптеген оқушылар:
Күнтізбені
пайдаланып, белгілі
датаны анықтайды .
Сараланған сабақ
мақсаты Кейбір оқушылар:
Өз сыныптастарының
туған күндерінің
тізімін жасайды, әр
айдағы күн саны әр
түрлі болатынын
анықтайды, айтады.
1 слайд
Пәні: Математика Сабақтың тақырыбы: АйИзбасарова Бахиткуль Жетписовна Оқу мақсаты: 1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай Барлық оқушылар: Ай аттарын біледі, қазір қай ай екенін айтады . Сараланған сабақ мақсаты Көптеген оқушылар: Күнтізбені пайдаланып, белгілі датаны анықтайды . Сараланған сабақ мақсаты Кейбір оқушылар: Өз сыныптастарының туған күндерінің тізімін жасайды, әр айдағы күн саны әр түрлі болатынын анықтайды, айтады.
2 слайд
Сабақта қолданылған белсенді
оқу тәсілдеріМодельденген оқу:
Ай -ұзақ уақыт
аралығы. Онда 4 апта бірнеше
күн болады. Айлар бірінен
кейін бірі ретімен келеді. 2019-
жылдың күнтізбесімен
таныстырамын. Күнтізбе –осы
айдағы күндер ретімен
орналасқан жазба .
Ай аттары, күнтізбе туралы
түсінік қалыптастырып сабақ
тақырыбын ашамын
Әр жыл мезгілінде 3 ай
болатынын б ір жылда 12
ай болатынын айтып өтемін
2
22
Бірлескен оқу: ”Сапқа
тұру” тапсырмасы.
Топтық жұмыс
Мақсаты: Ай аттарын атай
алады. Қазір қай ай екенін
біледі сын түргысынан ойлау
Белсенді оқу: Сен білесің бе?
тапсырмасы. Жеке жұмыс
Мақсаты: Жұдырықты
пайдалана отырып күнтізбесіз де
бір айда қанша күн барын білуге
болады.проблеманы шешуОқу әңгімелері: «Күнтізбе» тапсырмасы. Жеке
жұмыс.
Мақсаты: Күнтізбені пайдаланып, белгілі
датаны анықтай алады. күнтізбе арқылы
төмендегі сұрақтарға жауап береді.
Оқушыларға 2019 жылдың күнтізбесі беріледі.
Бүгін қай күн және қай ай?Келесі қандай ай?
Өзің туған айды ата.Барлық айлардың атын
оқы.Қыс, көктем, жаз, күз айларын ата.
Күнтізбені көрсете отырып, әр айда күн саны
болатынын түсіндіру Оқу қажеттілігін
қанағаттандыру:
1.Қазір қай ай?
2.Ай не себепті ауысып
отырады?
3.Күнтізбеде осы айда неше күн
бар?
4.Күнтізбе бізге не үшін керек? .
Пән аралық байланыс
Сауат ашу, жаратылыстану «Орындап көр» тапсырмасы.
Топтық жұмыс.
Мақсаты: Топтағы оқушылар
сыныптастарының туған
күндерінің тізімін жасайды.
Туылған күндерін айларға
жазады. Қай айда туған күн
иелері көп екенін біледі
дәлелдеу дағдысы
2 слайд
Сабақта қолданылған белсенді оқу тәсілдеріМодельденген оқу: Ай -ұзақ уақыт аралығы. Онда 4 апта бірнеше күн болады. Айлар бірінен кейін бірі ретімен келеді. 2019- жылдың күнтізбесімен таныстырамын. Күнтізбе –осы айдағы күндер ретімен орналасқан жазба . Ай аттары, күнтізбе туралы түсінік қалыптастырып сабақ тақырыбын ашамын Әр жыл мезгілінде 3 ай болатынын б ір жылда 12 ай болатынын айтып өтемін 2 22 Бірлескен оқу: ”Сапқа тұру” тапсырмасы. Топтық жұмыс Мақсаты: Ай аттарын атай алады. Қазір қай ай екенін біледі сын түргысынан ойлау Белсенді оқу: Сен білесің бе? тапсырмасы. Жеке жұмыс Мақсаты: Жұдырықты пайдалана отырып күнтізбесіз де бір айда қанша күн барын білуге болады.проблеманы шешуОқу әңгімелері: «Күнтізбе» тапсырмасы. Жеке жұмыс. Мақсаты: Күнтізбені пайдаланып, белгілі датаны анықтай алады. күнтізбе арқылы төмендегі сұрақтарға жауап береді. Оқушыларға 2019 жылдың күнтізбесі беріледі. Бүгін қай күн және қай ай?Келесі қандай ай? Өзің туған айды ата.Барлық айлардың атын оқы.Қыс, көктем, жаз, күз айларын ата. Күнтізбені көрсете отырып, әр айда күн саны болатынын түсіндіру Оқу қажеттілігін қанағаттандыру: 1.Қазір қай ай? 2.Ай не себепті ауысып отырады? 3.Күнтізбеде осы айда неше күн бар? 4.Күнтізбе бізге не үшін керек? . Пән аралық байланыс Сауат ашу, жаратылыстану «Орындап көр» тапсырмасы. Топтық жұмыс. Мақсаты: Топтағы оқушылар сыныптастарының туған күндерінің тізімін жасайды. Туылған күндерін айларға жазады. Қай айда туған күн иелері көп екенін біледі дәлелдеу дағдысы
3 слайд
Сен білесің бе?
тапсырмасы. Жеке
жұмыс
Мақсаты:
Жұдырықты
пайдалана отырып
күнтізбесіз де бір айда
қанша күн барын
білуге болады«Сапқа тұр»
тапсырмасы.Топтық
жұмыс. Мақсаты:
Ай аттарын ретімен
атай алады.
Қазір қай ай екенін
біледі Жыл
мезгілдеріне ай
аттарын біріктіре
алады. . «Күнтізбе» тапсырмасы. Жұптық жұмыс.
Мақсаты: Күнтізбені пайдаланып, белгілі
датаны анықтай алады 2019 жылды ң күнтізбе
арқылы төмендегі сұрақтарға жауап береді:
1.Талғаттың туылған күні – 9с әуір бұл аптаның
қай күні?
2. Оқушылар сенбі жексенбі күндері демалады.
Сәуір айында неше күн демалады?
Оқулықтағы сұраққа жауап береді.
19-жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындайды. Саралан ған сабақ тәсілдері
Сараланған сабақ тәсілінің 7 т әсілі бар . Спиральді оқу бағдарламасына негізделіп,
тапсырманы білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арнап, оқушы қарқынын ескере отырып
дереккөздерді пайдалану арқылы, диалог тәсілін пайдаланып жасадым.
3 слайд
Сен білесің бе? тапсырмасы. Жеке жұмыс Мақсаты: Жұдырықты пайдалана отырып күнтізбесіз де бір айда қанша күн барын білуге болады«Сапқа тұр» тапсырмасы.Топтық жұмыс. Мақсаты: Ай аттарын ретімен атай алады. Қазір қай ай екенін біледі Жыл мезгілдеріне ай аттарын біріктіре алады. . «Күнтізбе» тапсырмасы. Жұптық жұмыс. Мақсаты: Күнтізбені пайдаланып, белгілі датаны анықтай алады 2019 жылды ң күнтізбе арқылы төмендегі сұрақтарға жауап береді: 1.Талғаттың туылған күні – 9с әуір бұл аптаның қай күні? 2. Оқушылар сенбі жексенбі күндері демалады. Сәуір айында неше күн демалады? Оқулықтағы сұраққа жауап береді. 19-жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындайды. Саралан ған сабақ тәсілдері Сараланған сабақ тәсілінің 7 т әсілі бар . Спиральді оқу бағдарламасына негізделіп, тапсырманы білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арнап, оқушы қарқынын ескере отырып дереккөздерді пайдалану арқылы, диалог тәсілін пайдаланып жасадым.
4 слайд
Критериалды бағалау
Мен әр сабағымда кері байланыс жасап отырдым
қалыптастырушы бағалаумен бағалап отырдым
Бағалау критерийлері:
Ай аттарын атайды.
Өз сыныптастарының
туған күндерінің тізімін
жасайды.
«Орындап көр»
тапсырмасы. Топтық жұмыс.
Мақсаты: Топтағы
оқушылар сыныптастарының
туған күндерінің тізімін
жасайды. Туылған күндерін
айларға жазады. Қай айда
туған күн иелері көп екенін
біледі Дескриптор:
- сыныптастарының
туылған күндерін
анықтайды
- айларға дұрыс
орналастырады
-қай айда туылған күн
иелері көп екенін
анықтайды.
4 слайд
Критериалды бағалау Мен әр сабағымда кері байланыс жасап отырдым қалыптастырушы бағалаумен бағалап отырдым Бағалау критерийлері: Ай аттарын атайды. Өз сыныптастарының туған күндерінің тізімін жасайды. «Орындап көр» тапсырмасы. Топтық жұмыс. Мақсаты: Топтағы оқушылар сыныптастарының туған күндерінің тізімін жасайды. Туылған күндерін айларға жазады. Қай айда туған күн иелері көп екенін біледі Дескриптор: - сыныптастарының туылған күндерін анықтайды - айларға дұрыс орналастырады -қай айда туылған күн иелері көп екенін анықтайды.
5 слайд
Ықшам сабақтан шығарылған қорытынды
Кері байланыс :
Көптеген оқушыларға
бағытталған сараланған
сабақ тапсырмасын
«Күнтізбе» тапсырмасы
арқылы жүргізу, яғни ойын
арқылы жүргізу керектігін
назарда ұстау ұсынылды. Рефлексия:
Тренердің берген кері байланы-
сы арқылы бастауыш сыныптар-
да сараланған сабақ тапсырма-
ларын үйретуде басты назарды
ойындар арқылы жүргізу
қажеттігін ұғындым. Қысқа
мерзімді жоспар жасау бары-
сында сараланған тапсырма-
ларға сәйкес ойын түрлерін
таңдауды үйрендім.Түрлі
ойындар арқылы оқушылардың
тапсырмаларды орындауға деген
қызығушылықтары артқаны
байқалды. Курс бітіргеннен кейінгі
іс-әрекет:
Мектепке барып курстан
алған білімімді әріптес-
теріммен бөлісемін,қысқа
мерзімді жоспарды дұрыс
жазамын, кері байланыс-
тың өзгергенін әріптес-
теріммен пікірлесемін.
5 слайд
Ықшам сабақтан шығарылған қорытынды Кері байланыс : Көптеген оқушыларға бағытталған сараланған сабақ тапсырмасын «Күнтізбе» тапсырмасы арқылы жүргізу, яғни ойын арқылы жүргізу керектігін назарда ұстау ұсынылды. Рефлексия: Тренердің берген кері байланы- сы арқылы бастауыш сыныптар- да сараланған сабақ тапсырма- ларын үйретуде басты назарды ойындар арқылы жүргізу қажеттігін ұғындым. Қысқа мерзімді жоспар жасау бары- сында сараланған тапсырма- ларға сәйкес ойын түрлерін таңдауды үйрендім.Түрлі ойындар арқылы оқушылардың тапсырмаларды орындауға деген қызығушылықтары артқаны байқалды. Курс бітіргеннен кейінгі іс-әрекет: Мектепке барып курстан алған білімімді әріптес- теріммен бөлісемін,қысқа мерзімді жоспарды дұрыс жазамын, кері байланыс- тың өзгергенін әріптес- теріммен пікірлесемін.