Материалдар / Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақ барысында қолдануға мүмкіндігі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
1393
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
21.01.2019 Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

1 слайд
21.01.2019 Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

1 слайд

21.01.2019 Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Оқу мақсаттары: 6.2.2.4 түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;

2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.2.2.4 түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;

2 слайд

Оқу мақсаттары: 6.2.2.4 түріндегі теңдеулерді шешу, мұндағы a және b – рационал сандар;

Бағалау критерийлері: Оқушылар: - Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуд

3 слайд
Бағалау критерийлері: Оқушылар: - Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің арақашықтығын пайдалана алады; - Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын пайдалана алады; - Есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдалана алады; - Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі; - Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

3 слайд

Бағалау критерийлері: Оқушылар: - Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуде координаталық түзудегі нүктелердің арақашықтығын пайдалана алады; - Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешуде санның модулінің анықтамасының формуласын пайдалана алады; - Есептеулерде санның модулінің қасиеттерін пайдалана алады; - Бір айнымалысы бар теңдеудің қасиеттерін біледі; - Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шеше біледі.

Психологиялық ахуал Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп, Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп. Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау, Дүниенің

4 слайд
Психологиялық ахуал Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп, Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп. Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

4 слайд

Психологиялық ахуал Өмірде ойлап тұрсаң, бәріде есеп, Ауырсаң ішетұғын дәріде есеп. Есепсіз өмір деген мазмұнсыз - ау, Дүниенің бар тұлғасы есеп десек.

«Өрмекшінің торы»

5 слайд
«Өрмекшінің торы»

5 слайд

«Өрмекшінің торы»

Сыныпты топтарға бөлу. 1-топ «Көк кәмпиттер» 2-топ «Қызыл кәмпиттер»

6 слайд
Сыныпты топтарға бөлу. 1-топ «Көк кәмпиттер» 2-топ «Қызыл кәмпиттер»

6 слайд

Сыныпты топтарға бөлу. 1-топ «Көк кәмпиттер» 2-топ «Қызыл кәмпиттер»

Үй тапсырмасын тексеру

7 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

7 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

21.01.2019 Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

8 слайд
21.01.2019 Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

8 слайд

21.01.2019 Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

2) Санның модулінің анықтамасының а , егер а ≥ 0 болса, -а , егер а < 0 болса формуласы пайдаланылады.

9 слайд
2) Санның модулінің анықтамасының а , егер а ≥ 0 болса, -а , егер а < 0 болса формуласы пайдаланылады. Жаңа сабақ. | x|=3, |x-4|=5, |2x+3|=4, 3|x|-2=7 теңдеулері айнымалысы модуль ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуде: 1) Координаталық түзудегі А(а) және В(в) нүктелерінің арақашықтығы пайдаланылады: | a – в |; | a | =

9 слайд

2) Санның модулінің анықтамасының а , егер а ≥ 0 болса, -а , егер а < 0 болса формуласы пайдаланылады. Жаңа сабақ. | x|=3, |x-4|=5, |2x+3|=4, 3|x|-2=7 теңдеулері айнымалысы модуль ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер. Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуде: 1) Координаталық түзудегі А(а) және В(в) нүктелерінің арақашықтығы пайдаланылады: | a – в |; | a | =

| а | ≥ 0 ; | - а | = | а | ; | а b | = | а | * |b| ;; 0 ,   b b а b а 2 2 а а Модульдің негізгі қасиеттері:

10 слайд
| а | ≥ 0 ; | - а | = | а | ; | а b | = | а | * |b| ;; 0 ,   b b а b а 2 2 а а Модульдің негізгі қасиеттері:

10 слайд

| а | ≥ 0 ; | - а | = | а | ; | а b | = | а | * |b| ;; 0 ,   b b а b а 2 2 а а Модульдің негізгі қасиеттері:

5 3 5 3      3 2 3 2  2 2 7 7  Мысалдар: 1) 2) 3)

11 слайд
5 3 5 3      3 2 3 2  2 2 7 7  Мысалдар: 1) 2) 3)

11 слайд

5 3 5 3      3 2 3 2  2 2 7 7  Мысалдар: 1) 2) 3)

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешудің екі тәсілін қарастырамыз: 1-тәсіл. |

12 слайд
Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешудің екі тәсілін қарастырамыз: 1-тәсіл. | a - b | - –координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығын пайдаланып шешу. 2-тәсіл. – санның модулінің анықтамасын пайдаланып шешу.

12 слайд

Айнымалысы модуль таңбасының ішінде берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шешудің екі тәсілін қарастырамыз: 1-тәсіл. | a - b | - –координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығын пайдаланып шешу. 2-тәсіл. – санның модулінің анықтамасын пайдаланып шешу.

Демек, х = -5 немесе х= 5 2 – тәсілмен. Шешуі: 1) Егер х ≥ 0 болса, 2) Егер х < 0 болса

13 слайд
Демек, х = -5 немесе х= 5 2 – тәсілмен. Шешуі: 1) Егер х ≥ 0 болса, 2) Егер х < 0 болса х =5 -х =5 х = - 5 Демек, х = 5 немесе х = - 5 . Жауабы: - 5; 5 1 - мысал: : | х | = 5 теңдеуін шешейік. 1 – тәсілмен. Шешуі: |х - 0| = 5. Координаталық түзу бойындағы О (0) нүктесінен қашықтығы 5 бірлікке тең нүктелерді табу керек. Координаталық түзу бойында О (0) нүктесінен 5 бірлікке тең қашықтықта екі нүкте кескінделеді. Олар координаталары – 5 және 5 нүктелері

13 слайд

Демек, х = -5 немесе х= 5 2 – тәсілмен. Шешуі: 1) Егер х ≥ 0 болса, 2) Егер х < 0 болса х =5 -х =5 х = - 5 Демек, х = 5 немесе х = - 5 . Жауабы: - 5; 5 1 - мысал: : | х | = 5 теңдеуін шешейік. 1 – тәсілмен. Шешуі: |х - 0| = 5. Координаталық түзу бойындағы О (0) нүктесінен қашықтығы 5 бірлікке тең нүктелерді табу керек. Координаталық түзу бойында О (0) нүктесінен 5 бірлікке тең қашықтықта екі нүкте кескінделеді. Олар координаталары – 5 және 5 нүктелері

2 – мысал. |х - 3| = 4 теңдеуі берілсін. 1 – тәсілмен. Шешуі: |х - 3| = 4 теңдеуінің түбірлері – координаталық түзу бо

14 слайд
2 – мысал. |х - 3| = 4 теңдеуі берілсін. 1 – тәсілмен. Шешуі: |х - 3| = 4 теңдеуінің түбірлері – координаталық түзу бойындағы координатасы 3 – ке тең нүктеден қашықтығы 4 бірлікке тең нүктелердің координаталары. Координаталық түзу бойындағы координатасы 3 нүктесінен координаталары – 1 және 7 нүктелерінің арақашықтығы 4 бірлікке тең Онда – 1 және 7 сандары берілген теңдеудің түбірлері болып табылады, х = - 1 немесе х = 7. 2 – т әсілмен . Шешуі. Егер х – 3 ≥0 болса, 2) Егер х-3 < 0 болса х – 3 = 4, -(х - 3 )= 4, х =7. х -3= -4, х = -1.

14 слайд

2 – мысал. |х - 3| = 4 теңдеуі берілсін. 1 – тәсілмен. Шешуі: |х - 3| = 4 теңдеуінің түбірлері – координаталық түзу бойындағы координатасы 3 – ке тең нүктеден қашықтығы 4 бірлікке тең нүктелердің координаталары. Координаталық түзу бойындағы координатасы 3 нүктесінен координаталары – 1 және 7 нүктелерінің арақашықтығы 4 бірлікке тең Онда – 1 және 7 сандары берілген теңдеудің түбірлері болып табылады, х = - 1 немесе х = 7. 2 – т әсілмен . Шешуі. Егер х – 3 ≥0 болса, 2) Егер х-3 < 0 болса х – 3 = 4, -(х - 3 )= 4, х =7. х -3= -4, х = -1.

№ 823 «Қашықтықты анықтау» тәсілімен теңдеуді шешіңдер (есепті шығарып біткен топ 2 рет шапалақтап, қолдарымен шеңбе

15 слайд
№ 823 «Қашықтықты анықтау» тәсілімен теңдеуді шешіңдер (есепті шығарып біткен топ 2 рет шапалақтап, қолдарымен шеңбер құрады) : 1) |а|=8 3)-|c|=-3 5) -|-x|=-10 2) |-b|=9 4)|d|=0 6) -|-y|=-4

15 слайд

№ 823 «Қашықтықты анықтау» тәсілімен теңдеуді шешіңдер (есепті шығарып біткен топ 2 рет шапалақтап, қолдарымен шеңбер құрады) : 1) |а|=8 3)-|c|=-3 5) -|-x|=-10 2) |-b|=9 4)|d|=0 6) -|-y|=-4

№ 824Теңдеуді шешіңдер: 1) | x|+3=5 2)| y|-2=1 3)| 2x|+3=9 4)| 5y|-4=6 5) 3/7+|4x |=1 6) 4+ | 3y|=7

16 слайд
№ 824Теңдеуді шешіңдер: 1) | x|+3=5 2)| y|-2=1 3)| 2x|+3=9 4)| 5y|-4=6 5) 3/7+|4x |=1 6) 4+ | 3y|=7

16 слайд

№ 824Теңдеуді шешіңдер: 1) | x|+3=5 2)| y|-2=1 3)| 2x|+3=9 4)| 5y|-4=6 5) 3/7+|4x |=1 6) 4+ | 3y|=7

Сергіту сәті «Жасырылған жұмбақтар» Түзудің бір бөлігі, Екі шеткі нүкте көрігі. Ұзындығы және бар, Айтшы ұпай сенікі. Он бір тү

17 слайд
Сергіту сәті «Жасырылған жұмбақтар» Түзудің бір бөлігі, Екі шеткі нүкте көрігі. Ұзындығы және бар, Айтшы ұпай сенікі. Он бір түйе, 5 жылқы, 2 сиыр, 5 ешкі. 2 қоян, 3 түлкі, Таба алмасаң бос күлкі. Темір аяқты, Ағаш таяқты. 

17 слайд

Сергіту сәті «Жасырылған жұмбақтар» Түзудің бір бөлігі, Екі шеткі нүкте көрігі. Ұзындығы және бар, Айтшы ұпай сенікі. Он бір түйе, 5 жылқы, 2 сиыр, 5 ешкі. 2 қоян, 3 түлкі, Таба алмасаң бос күлкі. Темір аяқты, Ағаш таяқты. 

Бар саннан бұрын тұрамын, Өзгерер кейде тұрағым Жоқ өзінде баста, қаста, мойында Ұзындығы жазулы бір бойында Атадан 10 баламы

18 слайд
Бар саннан бұрын тұрамын, Өзгерер кейде тұрағым Жоқ өзінде баста, қаста, мойында Ұзындығы жазулы бір бойында   Атадан 10 баламыз Бір - бір жастан арамыз Қосылып кейде басымыз Азайып кейде қаламыз Бөлініп кейде арамыз Көбейіп те аламыз Бірдей санды бірнеше рет Көбейтуден тұрады Егер оны ықшамдасаң Қандай атау болады? Алды артымыз тексіз де, Жете алмайсың біздерге Сәуле менен кесінді Шыққан тегін білсінде   Доп емес, дөңгелек емес, Ұқсас бірақ достарым Тыңда ол ең негізгі Дәл жауапты қостадым

18 слайд

Бар саннан бұрын тұрамын, Өзгерер кейде тұрағым Жоқ өзінде баста, қаста, мойында Ұзындығы жазулы бір бойында   Атадан 10 баламыз Бір - бір жастан арамыз Қосылып кейде басымыз Азайып кейде қаламыз Бөлініп кейде арамыз Көбейіп те аламыз Бірдей санды бірнеше рет Көбейтуден тұрады Егер оны ықшамдасаң Қандай атау болады? Алды артымыз тексіз де, Жете алмайсың біздерге Сәуле менен кесінді Шыққан тегін білсінде   Доп емес, дөңгелек емес, Ұқсас бірақ достарым Тыңда ол ең негізгі Дәл жауапты қостадым

№ 825 Теңдеуді шешіңдер: 1) | x+3|=0 2) | x-5|=0 3) | 1+x|=0

19 слайд
№ 825 Теңдеуді шешіңдер: 1) | x+3|=0 2) | x-5|=0 3) | 1+x|=0

19 слайд

№ 825 Теңдеуді шешіңдер: 1) | x+3|=0 2) | x-5|=0 3) | 1+x|=0

«Кім жылдам?» жауаптар теңдеуді шешу 5 - 3 ; 3 -1; 2,5 -8; 8

20 слайд
«Кім жылдам?» жауаптар   теңдеуді шешу 5 - 3 ; 3 -1; 2,5 -8; 8                                                  Жұптық жұмыс «Кім жылдам?» ойыны.

20 слайд

«Кім жылдам?» жауаптар   теңдеуді шешу 5 - 3 ; 3 -1; 2,5 -8; 8                                                  Жұптық жұмыс «Кім жылдам?» ойыны.

Рефлекция. «Бес саусақ» әдісі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып іледі МАТЕМАТИ КА

21 слайд
Рефлекция. «Бес саусақ» әдісі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып іледі МАТЕМАТИ КА

21 слайд

Рефлекция. «Бес саусақ» әдісі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып іледі МАТЕМАТИ КА

№ 825 (4,5,6) 22 бет

22 слайд
№ 825 (4,5,6) 22 бет

22 слайд

№ 825 (4,5,6) 22 бет