Материалдар / "Әке өсиеті" тақырыбы бойынша қазақ тілі мен әдебиеті сабағына презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Әке өсиеті" тақырыбы бойынша қазақ тілі мен әдебиеті сабағына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
оқытушылар мен оқушыларға. Презентация арқылы оқушылар зейінін толық сабақ тақырыбына қаратуға болады. Менің оымша презентацияны әр сабақта қолданған дұрыс, себебі презентация оқушылардың тақырыпқа деген қызығушылығын артады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2021
598
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынүлының «Егіннің бастары» Әке өсиеті

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынүлының «Егіннің бастары» Әке өсиеті

Сабақ мақсаты: А. Байтұрсынұлының өмірбаянымен танысу. Шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды. Әрекет пен по

2 слайд
Сабақ мақсаты: А. Байтұрсынұлының өмірбаянымен танысу. Шығармадағы кейіпкер портреті мен іс-әрекетін анықтайды. Әрекет пен портрет негізінде кейіпкердің образына талдау жасайды. Бағалау критерийі: - өлеңнен кейіпкерлердің портретін және әрекетін көрсететін жолдарын анықтайды. - анықталған портрет пен әрекеттер негізінде кейіпкер образын ашады.

Ахмет Байтұрсынұлы (5 қыркүйек 1872 жыл, қазіргі Қостанай облысы, Жангелді ауданы Сарытүбек ауылында дүниеге келді. А

3 слайд
Ахмет Байтұрсынұлы (5 қыркүйек 1872 жыл, қазіргі Қостанай облысы, Жангелді ауданы Сарытүбек ауылында дүниеге келді. Алматы қ. 8 желтоқсан 1937 дүниеден қайтты) А. Байтұрсынұлы қазақтың ақыны, әдебиет зерттеуші ғалым, түркітанушы, публицист, педагог, аудармашы, қоғам қайраткері. А. Байтұрсынұлының есімі барлығымызға мәлім, себебі қазақ жазуының, қазіргі кезде көп талқыланып жатқан қазақ әліпбиінің реформасын жасаған ең алғаш реформатор, ғалымдардың бірі осы кісі болатын. А. Байтұрсынов – араб графикасына негізделген қазақ жазуының іргесін қалаушы. А. Байтұрсыновтың алғашқы өлеңдері 1909 жылы Санкт-петербургте «Қырық мысал» аударма жинағында жарық көрді.

• 1872-1937 – қазақтың тұңғыш лингвистиасы мен әдебиет тантқышының негізін қалаушы • 1912-13 жылдары «Жаңа емле» әліпбиін елг

4 слайд
• 1872-1937 – қазақтың тұңғыш лингвистиасы мен әдебиет тантқышының негізін қалаушы • 1912-13 жылдары «Жаңа емле» әліпбиін елге ұсынды. • 1913-18 жылдарда «Қазақ» газетін шығарды. • 1926 жылы «Әдебиет танытқыш» жарық көрді.

Образ – шығармадағы сөзбен сомдалған көркем бейне, кейіпкер. Образды жасау сөздегі суретпен ғана бітпейді, көркем бейне жасауғ

5 слайд
Образ – шығармадағы сөзбен сомдалған көркем бейне, кейіпкер. Образды жасау сөздегі суретпен ғана бітпейді, көркем бейне жасауға шынайы өмірлік ақпараттар мен қасиеттер жинақталады. Бір кейіпкерді тірілту, образды жасау, оған оқырманды сендіру автордың қолданған әдіс-тәсіліне тәуелді. «Егіннің бастары» мысалында адамға тән қасиеттер бидайлардың ұалпын салыстыру арқылы образды түрде шебер бейнеленген. Әр кейіпкердің образы оның портреті, сөзі, іс-әрекеті, мінездемесі, қарым-қатынасы арқылы ашылады. Сіздер шығарманы оқу барысында осы ұғымдарды зерттей отырып, түрлі образды танисыздар. Образ - это художественный образ, персонаж, воплощенный в слове в произведении. Создание образа не заканчивается изображением на словах, создание художественного образа собирает реальную информацию и качества. Оживление персонажа, создание образа, убеждение в нем читателя зависит от метода, используемого автором. В примере «Жатвы» умело проиллюстрированы человеческие качества путем сравнения зерен пшеницы. Образ каждого персонажа раскрывается через его портрет, слова, действия, характеристики, отношения. Прочитав это произведение вы будете вы исследуя эти понятия сможете распознавать разные образы.

адамгершілікке негіз болатын қасиеттер - основа человеческих качеств егін – урожай егіншілік – земледелие диқан – фермер/

6 слайд
адамгершілікке негіз болатын қасиеттер - основа человеческих качеств егін – урожай егіншілік – земледелие диқан – фермер/земледелец пайда – польза алқап – поле молшылық – достаток дәнді дақыл – зерновая культура тәкаппарлық – высокомерие өзімшілдік – эгоизм адамгершілік – человечность қарапайымдылық – простота кішіпейілдік – скромный мейірімділік – доброта

Өзімшілдік Жалғыз-ақ бір бидай тұр көкке қарап, Бейне бір жалғыз өзін көпке балап. Тәкаппарлық Басында бұл бидайдың дәні болма

7 слайд
Өзімшілдік Жалғыз-ақ бір бидай тұр көкке қарап, Бейне бір жалғыз өзін көпке балап. Тәкаппарлық Басында бұл бидайдың дәні болмай, Кекірейіп, көкке қарап, бүлініп тұр. Қарапайымдылық Бастарын дәнге толған төмен салып, Бидайлар бейне тағзым етіп тұрды. Кішіпейілдік Бидайлар басы толық иіліп тұр, Дән берген қожасына сыйынып тұр. Ақын өсиеті - Қалпы емес тәккапарлық данышпанның, Тұтынба бұл мінезді, балам», - дейді.

Кейіпкер Портреті Кейіпкердің ең маңызды әрекеті Әке Дәнге толы егіннің басы Кейіпкер Портреті Кейіпкердің ең маңызды әрек

8 слайд
Кейіпкер Портреті Кейіпкердің ең маңызды әрекеті Әке Дәнге толы егіннің басы Кейіпкер Портреті Кейіпкердің ең маңызды әрекеті Бала Дәнсіз егіннің басыТапсырма Кейіпкердің сипаттауларын іздеп тауып, портретін жинақтаңыз. Ең маңызды әрекеттерін анықтаңыз. «Түсіндірме күнделігі» әдісімен орындалады Дескриптор -кейіпкер іс-әрекетін анықтайды; - кестеге жазады; - портретін жинақтайды.