Материалдар / Әлем халықтарының тағамдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әлем халықтарының тағамдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация "Әлем халықтарының тағамдары" жайлы жалпы мәліметтер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2019
1777
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Муратбекова Сауле Ескермесовна Мектеп: №37жом Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тамақтану мәдениеті. СЫНЫП: 7 Сабақтың тақыры

1 слайд
Муратбекова Сауле Ескермесовна Мектеп: №37жом Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тамақтану мәдениеті. СЫНЫП: 7 Сабақтың тақырыбы: Әлем халықтарының тағамдары 7.2.4.1 Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тағамдарындағы ерекшеліктерді сипаттап салыстыру Барлық оқушылар: Әлем халықтарыны ң тағам түрлерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: Ұлттық тағамдардың жасалу технологиясын біледі Кейбір оқушылар: Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тәжірибесіне сүйене отырып тағамдар әзірлейдіСабақтың мақсаттары

1 слайд

Муратбекова Сауле Ескермесовна Мектеп: №37жом Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тамақтану мәдениеті. СЫНЫП: 7 Сабақтың тақырыбы: Әлем халықтарының тағамдары 7.2.4.1 Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тағамдарындағы ерекшеліктерді сипаттап салыстыру Барлық оқушылар: Әлем халықтарыны ң тағам түрлерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: Ұлттық тағамдардың жасалу технологиясын біледі Кейбір оқушылар: Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тәжірибесіне сүйене отырып тағамдар әзірлейдіСабақтың мақсаттары

Пәнаралық байланыс. Биология, химия – тағам өнімдерінің құрамымен ерекшеліктерін анықтау Құндылықтарға баулу Еңбек пен шыға

2 слайд
Пәнаралық байланыс. Биология, химия – тағам өнімдерінің құрамымен ерекшеліктерін анықтау Құндылықтарға баулу Еңбек пен шығармашылық жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар өз идеяларын іске асырадыНегізгі сөздермен тіркестер - Пицца – Италяндық тағам. Бетіне әртүрлі салмалар (Ет, көкөніс, сыр, т.б.) салынған дөңгелек жұқа нан - Думлама – етті бұқтыру арқылы дайындалатын өзбек халқының тағамы - Суши – Қытай иероглифі «маринадталған балық» дегенді білдіреді Талқылауға арналған сұрақтар: Мен мына азық-түліктерді… таңдаған себебім ... Тағамдар…ерекшеленеді Аспазшылардың тағам дайындаудағы ұқсастығы Бағалау критерийлері: -Әлем халықтарының тағам түрлерінің анықтайды - Ұлттық тағамдардың жасалу технологиясын сипаттайды -Әлем халықтарының және ұлттық тағам түрлерін жасайды Тілдік мақсат

2 слайд

Пәнаралық байланыс. Биология, химия – тағам өнімдерінің құрамымен ерекшеліктерін анықтау Құндылықтарға баулу Еңбек пен шығармашылық жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар өз идеяларын іске асырадыНегізгі сөздермен тіркестер - Пицца – Италяндық тағам. Бетіне әртүрлі салмалар (Ет, көкөніс, сыр, т.б.) салынған дөңгелек жұқа нан - Думлама – етті бұқтыру арқылы дайындалатын өзбек халқының тағамы - Суши – Қытай иероглифі «маринадталған балық» дегенді білдіреді Талқылауға арналған сұрақтар: Мен мына азық-түліктерді… таңдаған себебім ... Тағамдар…ерекшеленеді Аспазшылардың тағам дайындаудағы ұқсастығы Бағалау критерийлері: -Әлем халықтарының тағам түрлерінің анықтайды - Ұлттық тағамдардың жасалу технологиясын сипаттайды -Әлем халықтарының және ұлттық тағам түрлерін жасайды Тілдік мақсат

Сабақтың тақырыбы: Әлем халықтарының тағамдары Сабақта қолданылған әдістер Психология лы қ ахуал «Мен саған сенемін» Жұп қ

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әлем халықтарының тағамдары Сабақта қолданылған әдістер Психология лы қ ахуал «Мен саған сенемін» Жұп құрып бір-біріне жақсы тілек айтады. Топқа бөлу «Суретті бейджик» арқылы топқа бөлу 1.Италия тағамдары 2. Кәріс тағамдары 3.Өзбек тағамдары Өткен сабақты қайталау Мақсатым: Оқушыны ойын жылдам әрі тұжырымд ы айтуға «Ашық микрофон» әдісі арқылы сұрақ қойылады Миға шабуыл әдісі Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою арқылы өз ойларын пікірлерін еркін айтуға мүмкіндік болады Сараманды қ жұмыс «Әлемді шарлау» әдісі Әр топ өздері таңдаған тағамдард ы жасайды «Галерея» Әдісі Көрме ұйымдасты ру Сабақты қорытындыл ау «Виндиаграм а» Әдісі Оқушылар әлем халықтарын ың тағам түрлерінің ұқсастығыме н айырмашыл ығын анықтап өз ойларын жинақтайды Өзара бағалау парақша сы Ауызша бағалау Басмарм ақ әдісі бағалау Екі жұлдыз бір тілекМақсатым топта жағымды ахуал ынтымақтастық, жақсы қарым-қатынас орнату

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Әлем халықтарының тағамдары Сабақта қолданылған әдістер Психология лы қ ахуал «Мен саған сенемін» Жұп құрып бір-біріне жақсы тілек айтады. Топқа бөлу «Суретті бейджик» арқылы топқа бөлу 1.Италия тағамдары 2. Кәріс тағамдары 3.Өзбек тағамдары Өткен сабақты қайталау Мақсатым: Оқушыны ойын жылдам әрі тұжырымд ы айтуға «Ашық микрофон» әдісі арқылы сұрақ қойылады Миға шабуыл әдісі Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою арқылы өз ойларын пікірлерін еркін айтуға мүмкіндік болады Сараманды қ жұмыс «Әлемді шарлау» әдісі Әр топ өздері таңдаған тағамдард ы жасайды «Галерея» Әдісі Көрме ұйымдасты ру Сабақты қорытындыл ау «Виндиаграм а» Әдісі Оқушылар әлем халықтарын ың тағам түрлерінің ұқсастығыме н айырмашыл ығын анықтап өз ойларын жинақтайды Өзара бағалау парақша сы Ауызша бағалау Басмарм ақ әдісі бағалау Екі жұлдыз бір тілекМақсатым топта жағымды ахуал ынтымақтастық, жақсы қарым-қатынас орнату

Оқушылырдың қабілеттерін, қажеттіліктерін арттыру мақсатында «Спиральдық» жүйеде тапсырмалар беру арқылы дамытамын Саралау

4 слайд
Оқушылырдың қабілеттерін, қажеттіліктерін арттыру мақсатында «Спиральдық» жүйеде тапсырмалар беру арқылы дамытамын Саралау – Сіз қандай т ə сілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

4 слайд

Оқушылырдың қабілеттерін, қажеттіліктерін арттыру мақсатында «Спиральдық» жүйеде тапсырмалар беру арқылы дамытамын Саралау – Сіз қандай т ə сілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?