Әлем халықтарының тағамдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Муратбекова
Сауле
Ескермесовна
Мектеп: №37жом Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы:
Тамақтану мәдениеті. СЫНЫП: 7
Сабақтың
тақырыбы:
Әлем
халықтарының
тағамдары 7.2.4.1 Әлем халықтарының
тағамдары мен әлемге әйгілі
аспазшылардың тағамдарындағы
ерекшеліктерді сипаттап салыстыру
Барлық
оқушылар:
Әлем
халықтарыны
ң тағам
түрлерін
біледі Оқушылардың
басым бөлігі:
Ұлттық
тағамдардың
жасалу
технологиясын
біледі Кейбір оқушылар:
Әлем халықтарының
тағамдары мен
әлемге әйгілі
аспазшылардың
тәжірибесіне сүйене
отырып тағамдар
әзірлейдіСабақтың
мақсаттары
1 слайд
Муратбекова Сауле Ескермесовна Мектеп: №37жом Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тамақтану мәдениеті. СЫНЫП: 7 Сабақтың тақырыбы: Әлем халықтарының тағамдары 7.2.4.1 Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тағамдарындағы ерекшеліктерді сипаттап салыстыру Барлық оқушылар: Әлем халықтарыны ң тағам түрлерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: Ұлттық тағамдардың жасалу технологиясын біледі Кейбір оқушылар: Әлем халықтарының тағамдары мен әлемге әйгілі аспазшылардың тәжірибесіне сүйене отырып тағамдар әзірлейдіСабақтың мақсаттары
2 слайд
Пәнаралық
байланыс.
Биология, химия –
тағам өнімдерінің
құрамымен
ерекшеліктерін
анықтау Құндылықтарға баулу
Еңбек пен шығармашылық
жұптық және топтық жұмыс
жасауда бірігіп еңбек етеді,
оқушылар өз идеяларын іске
асырадыНегізгі сөздермен тіркестер
-
Пицца – Италяндық тағам. Бетіне
әртүрлі салмалар (Ет, көкөніс,
сыр, т.б.) салынған дөңгелек
жұқа нан
-
Думлама – етті бұқтыру арқылы
дайындалатын өзбек халқының
тағамы
-
Суши – Қытай иероглифі
«маринадталған балық» дегенді
білдіреді Талқылауға арналған сұрақтар:
Мен мына азық-түліктерді…
таңдаған себебім ...
Тағамдар…ерекшеленеді
Аспазшылардың тағам
дайындаудағы ұқсастығы
Бағалау критерийлері:
-Әлем халықтарының тағам түрлерінің
анықтайды
- Ұлттық тағамдардың жасалу технологиясын
сипаттайды
-Әлем халықтарының және ұлттық тағам
түрлерін жасайды Тілдік мақсат
2 слайд
Пәнаралық байланыс. Биология, химия – тағам өнімдерінің құрамымен ерекшеліктерін анықтау Құндылықтарға баулу Еңбек пен шығармашылық жұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар өз идеяларын іске асырадыНегізгі сөздермен тіркестер - Пицца – Италяндық тағам. Бетіне әртүрлі салмалар (Ет, көкөніс, сыр, т.б.) салынған дөңгелек жұқа нан - Думлама – етті бұқтыру арқылы дайындалатын өзбек халқының тағамы - Суши – Қытай иероглифі «маринадталған балық» дегенді білдіреді Талқылауға арналған сұрақтар: Мен мына азық-түліктерді… таңдаған себебім ... Тағамдар…ерекшеленеді Аспазшылардың тағам дайындаудағы ұқсастығы Бағалау критерийлері: -Әлем халықтарының тағам түрлерінің анықтайды - Ұлттық тағамдардың жасалу технологиясын сипаттайды -Әлем халықтарының және ұлттық тағам түрлерін жасайды Тілдік мақсат
3 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Әлем халықтарының
тағамдары
Сабақта қолданылған әдістер
Психология
лы қ ахуал
«Мен саған
сенемін»
Жұп құрып
бір-біріне
жақсы
тілек
айтады. Топқа бөлу
«Суретті
бейджик»
арқылы
топқа бөлу
1.Италия
тағамдары
2. Кәріс
тағамдары
3.Өзбек
тағамдары Өткен
сабақты
қайталау
Мақсатым:
Оқушыны
ойын
жылдам
әрі
тұжырымд
ы айтуға
«Ашық
микрофон»
әдісі
арқылы
сұрақ
қойылады Миға
шабуыл
әдісі
Жаңа
тақырып
бойынша
сұрақтар
қою
арқылы өз
ойларын
пікірлерін
еркін
айтуға
мүмкіндік
болады Сараманды
қ жұмыс
«Әлемді
шарлау»
әдісі
Әр топ
өздері
таңдаған
тағамдард
ы жасайды
«Галерея»
Әдісі
Көрме
ұйымдасты
ру Сабақты
қорытындыл
ау
«Виндиаграм
а»
Әдісі
Оқушылар
әлем
халықтарын
ың тағам
түрлерінің
ұқсастығыме
н
айырмашыл
ығын
анықтап өз
ойларын
жинақтайды
Өзара
бағалау
парақша
сы Ауызша
бағалау Басмарм
ақ әдісі
бағалау Екі
жұлдыз
бір тілекМақсатым топта
жағымды ахуал
ынтымақтастық,
жақсы қарым-қатынас
орнату
3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әлем халықтарының тағамдары Сабақта қолданылған әдістер Психология лы қ ахуал «Мен саған сенемін» Жұп құрып бір-біріне жақсы тілек айтады. Топқа бөлу «Суретті бейджик» арқылы топқа бөлу 1.Италия тағамдары 2. Кәріс тағамдары 3.Өзбек тағамдары Өткен сабақты қайталау Мақсатым: Оқушыны ойын жылдам әрі тұжырымд ы айтуға «Ашық микрофон» әдісі арқылы сұрақ қойылады Миға шабуыл әдісі Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою арқылы өз ойларын пікірлерін еркін айтуға мүмкіндік болады Сараманды қ жұмыс «Әлемді шарлау» әдісі Әр топ өздері таңдаған тағамдард ы жасайды «Галерея» Әдісі Көрме ұйымдасты ру Сабақты қорытындыл ау «Виндиаграм а» Әдісі Оқушылар әлем халықтарын ың тағам түрлерінің ұқсастығыме н айырмашыл ығын анықтап өз ойларын жинақтайды Өзара бағалау парақша сы Ауызша бағалау Басмарм ақ әдісі бағалау Екі жұлдыз бір тілекМақсатым топта жағымды ахуал ынтымақтастық, жақсы қарым-қатынас орнату
4 слайд
Оқушылырдың
қабілеттерін,
қажеттіліктерін арттыру
мақсатында
«Спиральдық» жүйеде
тапсырмалар беру
арқылы дамытамын Саралау – Сіз қандай
т ə сілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
4 слайд
Оқушылырдың қабілеттерін, қажеттіліктерін арттыру мақсатында «Спиральдық» жүйеде тапсырмалар беру арқылы дамытамын Саралау – Сіз қандай т ə сілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?