Әлеуметтік педагогтің мүмкіндігі шектеулі балалармен жүргізілетін жұмысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Әлеуметтік педагогтің
мүмкіндігі шектеулі
балалармен жүргізетін
жұмысының ерекшеліктері
1 слайд
Әлеуметтік педагогтің мүмкіндігі шектеулі балалармен жүргізетін жұмысының ерекшеліктері
2 слайд
Жоспары
1 .Мүмкіндігі шектеулі балалармен
жүргізілетін жұмыс бағыттары
2. Әлеуметтік педагогтің МШ баланың ата-
анасымен бірігіп жасайтын жұмыс түрлері
3. Мүмкіндігі шектеулі балаларды
тәрбиелеудегі қиындықтар мен ерекшеліктер
4.Қорытынды.
5.Әдебиттер.
2 слайд
Жоспары 1 .Мүмкіндігі шектеулі балалармен жүргізілетін жұмыс бағыттары 2. Әлеуметтік педагогтің МШ баланың ата- анасымен бірігіп жасайтын жұмыс түрлері 3. Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеудегі қиындықтар мен ерекшеліктер 4.Қорытынды. 5.Әдебиттер.
3 слайд
Негізгі міндеттері:
Баланың денсаулық жағдайын диагностикалау
арқылы, физикалық тұрғыда түзету және
профилактикалық жұмыстар (арнайы мамандармен:
психолог, логопед, дефектолог т.б) жүргізу;
Оқушылардың психикалық тұрақтылығын және
танымдық процессін қалыптастыру. Сонымен қатар
оқушыға психологиялық қиындықтардан алшақтауға
қол ұшын беру ( Педагог-психологпен, сынып
жетекшімен бірлескен жұмыс).
МШ баланың психологиялық-педагогикалық
жағдайының ерекшелігін, микро ортасын, өмір
сүру жағдайын, өмірге қызығушылығын, жеке
әлеуметтік жағдайларын зерттеу, анықтау.
3 слайд
Негізгі міндеттері: Баланың денсаулық жағдайын диагностикалау арқылы, физикалық тұрғыда түзету және профилактикалық жұмыстар (арнайы мамандармен: психолог, логопед, дефектолог т.б) жүргізу; Оқушылардың психикалық тұрақтылығын және танымдық процессін қалыптастыру. Сонымен қатар оқушыға психологиялық қиындықтардан алшақтауға қол ұшын беру ( Педагог-психологпен, сынып жетекшімен бірлескен жұмыс). МШ баланың психологиялық-педагогикалық жағдайының ерекшелігін, микро ортасын, өмір сүру жағдайын, өмірге қызығушылығын, жеке әлеуметтік жағдайларын зерттеу, анықтау.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Психологпен бірлескен жұмыс
Диагностика жүргізу кезеңдері:
І. Оқушымен жеке әңгіме-сұхбат
Жалпы өзі жайлы толығырақ
ақпарат алу;
Отбасымен, достарымен қарым-
қатынасын білу;
5 слайд
Психологпен бірлескен жұмыс Диагностика жүргізу кезеңдері: І. Оқушымен жеке әңгіме-сұхбат Жалпы өзі жайлы толығырақ ақпарат алу; Отбасымен, достарымен қарым- қатынасын білу;
6 слайд
ІІ. Логопедпен, дефектологпен бірлескен
жұмыс
Оқушының танымдық қабілеттерін
анықтау;
Ойлау қабілетін анықтау;
Көру, есту, есте сақтау қабілеттерін
анықтау;
Зейін тұрақтылығы;
Қабылдауы;
6 слайд
ІІ. Логопедпен, дефектологпен бірлескен жұмыс Оқушының танымдық қабілеттерін анықтау; Ойлау қабілетін анықтау; Көру, есту, есте сақтау қабілеттерін анықтау; Зейін тұрақтылығы; Қабылдауы;
7 слайд
Әлеуметтік педагогтің МШ баланың
ата-анасымен бірігіп жасайтын
жұмыс түрлері
Әлеуметтік
педагог, ата-ана
Анкета, кеңес, жеке
әңгімелесу,
дөңгелек үстелдер,
қажет мамандармен
кеңес алуға
кездесулер Әлеуметтік
педагог, ата-ана,
бала
Мерекелерге
әзірленуге
қатыстыру, балалар
жұмысынан көрме
ұйымдастыру, ашық
есік күндері, т.б Ата-ана, бала
Пән
мұғалімдерімен
тығыз байланыс
орнату, баланың
қызығушылығына
қарай
үйірмелерге
қатыстыру, т.б
7 слайд
Әлеуметтік педагогтің МШ баланың ата-анасымен бірігіп жасайтын жұмыс түрлері Әлеуметтік педагог, ата-ана Анкета, кеңес, жеке әңгімелесу, дөңгелек үстелдер, қажет мамандармен кеңес алуға кездесулер Әлеуметтік педагог, ата-ана, бала Мерекелерге әзірленуге қатыстыру, балалар жұмысынан көрме ұйымдастыру, ашық есік күндері, т.б Ата-ана, бала Пән мұғалімдерімен тығыз байланыс орнату, баланың қызығушылығына қарай үйірмелерге қатыстыру, т.б
8 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеудегі
қиындықтар мен ерекшеліктер
Бала өзіндегі ерекшелікті қабылдай білуі және оның басқа да балалармен тең
дәрежеде екендігін сезіндіру;
МШ баламен жұмыстану барысында өзге балалардың алдында оған мейлінше
жиі назар аудармау;
МШ баланың қызығушылығын нақты анықтап, сол қызығушылығы арқылы
ортаға өзіне сенімді түрде бейімдеу;
Мектепішілік шараларда жиі мадақтау, қолпаштау
Пән мұғалімдерінің көмегіне жүгіну арқылы МШ балаларға қосымша сабақтар
жүргізуді ұйымдастыру
8 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеудегі қиындықтар мен ерекшеліктер Бала өзіндегі ерекшелікті қабылдай білуі және оның басқа да балалармен тең дәрежеде екендігін сезіндіру; МШ баламен жұмыстану барысында өзге балалардың алдында оған мейлінше жиі назар аудармау; МШ баланың қызығушылығын нақты анықтап, сол қызығушылығы арқылы ортаға өзіне сенімді түрде бейімдеу; Мектепішілік шараларда жиі мадақтау, қолпаштау Пән мұғалімдерінің көмегіне жүгіну арқылы МШ балаларға қосымша сабақтар жүргізуді ұйымдастыру
9 слайд
ЖЕКЕШЕ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ
I . Төлқұжаттық бөлім
1.1. Бала және оның отбасы туралы мәліметтер
Баланың ата тегі : __________________________________________
Аты : ________________________
Түзетушілік-дамытушылық тобына келген күні : ______________
Туған күні, айы, жылы: ____________
Мекен-жайы: ________________________________________________________
Телефоны: ___________________________
Ата-анасы: _________________________________________________________
Анасы: ____________________________________________________________
Жасы: ___________________ Білімі: ___________________________________
Жұмыс орны: _______________________________________________________
Әкесі: _____________________________________________________________
Жасы: ___________________ Білімі: ___________________________________
Жұмыс орны: _______________________________________________________
Басқа балаллары: ____________________________________________________
Бала тәрбиесіне қатысатын басқа адамдар: _______________________________
Басқа білім беру мекемелеріне баруы: ___________________________________
Ана тілі: _____________________
Тұрмыстағы қолданыс тілі: _________________________
Оқу тілі: ________________________
Оқыту түрі: ________________________________________
Мүгедектігі (себебі, уақыты): _________________________
ПМПК аңғарымы : _____________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Ата-анасының талабы: _________________________________________________
_____________________________________________________________________
ПМПК мамандарының ұсынысы : ___________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
9 слайд
ЖЕКЕШЕ ДАМЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ I . Төлқұжаттық бөлім 1.1. Бала және оның отбасы туралы мәліметтер Баланың ата тегі : __________________________________________ Аты : ________________________ Түзетушілік-дамытушылық тобына келген күні : ______________ Туған күні, айы, жылы: ____________ Мекен-жайы: ________________________________________________________ Телефоны: ___________________________ Ата-анасы: _________________________________________________________ Анасы: ____________________________________________________________ Жасы: ___________________ Білімі: ___________________________________ Жұмыс орны: _______________________________________________________ Әкесі: _____________________________________________________________ Жасы: ___________________ Білімі: ___________________________________ Жұмыс орны: _______________________________________________________ Басқа балаллары: ____________________________________________________ Бала тәрбиесіне қатысатын басқа адамдар: _______________________________ Басқа білім беру мекемелеріне баруы: ___________________________________ Ана тілі: _____________________ Тұрмыстағы қолданыс тілі: _________________________ Оқу тілі: ________________________ Оқыту түрі: ________________________________________ Мүгедектігі (себебі, уақыты): _________________________ ПМПК аңғарымы : _____________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ Ата-анасының талабы: _________________________________________________ _____________________________________________________________________ ПМПК мамандарының ұсынысы : ___________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________________
10 слайд
А. Торнбал отбасында мүмкіндігі шектеулі балалары бар
отбасылардың өмірлік циклындағы кезеңдер:
Баланың туылуы: нақты диагнозды алу, эмоционалды
үйренушілік, отбасының басқа мүшелерін ақпараттандыру;
Мектептік жас: баланы оқыту формасына жеке көзқарастың
қалыптасуы (инклюзивті немесе арнайы оқыту),баланың
мектепке баруымен байланысты мәселелерді шешу,
құрдастарының реакцияларын бастан кешіру;
Жасөспірімдік жас: баланың ауруына үйрену, сексуалдыққа
байланысты мәселелердің пайда болуы, құрдастарынан
алшақтау, баланың жалпы уақытын ұйымдастумен айналысу;
«Түлектік» кезең: отбасылық жауапкершілікті мойындау,
уйрену, есейген баланың өмір сүру жағдайына ыңғайлы ортаны
таңдау, отбасының бейімделуіне мүмкіндіктің аздығы;
Ата-аналық өмірден кейінгі кезең: жұбайлар арасында өзара
қатынасты қайта құру (егер бала өз бетімен өмір сүруді бастаса),
баланың тұрғылықты жеріне байланысты мамандармен
әрекеттесу.
10 слайд
А. Торнбал отбасында мүмкіндігі шектеулі балалары бар отбасылардың өмірлік циклындағы кезеңдер: Баланың туылуы: нақты диагнозды алу, эмоционалды үйренушілік, отбасының басқа мүшелерін ақпараттандыру; Мектептік жас: баланы оқыту формасына жеке көзқарастың қалыптасуы (инклюзивті немесе арнайы оқыту),баланың мектепке баруымен байланысты мәселелерді шешу, құрдастарының реакцияларын бастан кешіру; Жасөспірімдік жас: баланың ауруына үйрену, сексуалдыққа байланысты мәселелердің пайда болуы, құрдастарынан алшақтау, баланың жалпы уақытын ұйымдастумен айналысу; «Түлектік» кезең: отбасылық жауапкершілікті мойындау, уйрену, есейген баланың өмір сүру жағдайына ыңғайлы ортаны таңдау, отбасының бейімделуіне мүмкіндіктің аздығы; Ата-аналық өмірден кейінгі кезең: жұбайлар арасында өзара қатынасты қайта құру (егер бала өз бетімен өмір сүруді бастаса), баланың тұрғылықты жеріне байланысты мамандармен әрекеттесу.
11 слайд
Нәтижесі
Мүмкіндігі шектеулі балалармен
әлеуметтік-педагогикалық ,
психологиялық түзету жұмыстарын
жүргізудің нәтижесінде баланың
жалпы даму деңгейі көтеріліп, өз
бойына сенімділік ұялату,
шығармашылық қабілеттерін
көрсетуге , қарым-қатынаста өзін
басқара алуға және қоршаған ортаны
танып білетін жеке тұлға
қалыптасады.
11 слайд
Нәтижесі Мүмкіндігі шектеулі балалармен әлеуметтік-педагогикалық , психологиялық түзету жұмыстарын жүргізудің нәтижесінде баланың жалпы даму деңгейі көтеріліп, өз бойына сенімділік ұялату, шығармашылық қабілеттерін көрсетуге , қарым-қатынаста өзін басқара алуға және қоршаған ортаны танып білетін жеке тұлға қалыптасады.
12 слайд
Қорытынды сөз:
Мүмкіндігі шектеулі бала еркіндікті,
әлеуметтік интеграцияны қамтамасыз
ететін ортада толыққанды және
лайықты өмір сүруіне көмектесетін
ерекше күтім, білім және қажетті
дайындық алуға құқылы
Бала құқықтары туралы Конвенция
12 слайд
Қорытынды сөз: Мүмкіндігі шектеулі бала еркіндікті, әлеуметтік интеграцияны қамтамасыз ететін ортада толыққанды және лайықты өмір сүруіне көмектесетін ерекше күтім, білім және қажетті дайындық алуға құқылы Бала құқықтары туралы Конвенция
13 слайд
Пайдаланылган адебиеттер
Бала кукыктары туралы Конвенция 1989
А . Байтурсынов “ Арнайы педагогика ”
Естемесова Ж. Т. Социально-педагогическая работа с
семьями детей с ограниченными возможностями
здоровья [Текст] // Проблемы и перспективы развития
образования: материалы III Междунар. науч. конф. (г.
Пермь, январь 2013 г.). — Пермь: Меркурий, 2013. — С.
147-149. — URL https://moluch.ru/conf/ped/archive/66/3322/
(дата обращения: 29.08.2019).
13 слайд
Пайдаланылган адебиеттер Бала кукыктары туралы Конвенция 1989 А . Байтурсынов “ Арнайы педагогика ” Естемесова Ж. Т. Социально-педагогическая работа с семьями детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] // Проблемы и перспективы развития образования: материалы III Междунар. науч. конф. (г. Пермь, январь 2013 г.). — Пермь: Меркурий, 2013. — С. 147-149. — URL https://moluch.ru/conf/ped/archive/66/3322/ (дата обращения: 29.08.2019).