Әлеуметтік педагогтың жүргізілетін жұмыстар жүйесімен таныстыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ескелді ауданы әкімдігінің Ш.Уәлиханов атындағы орта
Мектеп гимназиясы
Әлеуметтік педагог
Тасыбаева Нургуль
Джанузаковна
Ескелді ауданы
1 слайд
Ескелді ауданы әкімдігінің Ш.Уәлиханов атындағы орта Мектеп гимназиясы Әлеуметтік педагог Тасыбаева Нургуль Джанузаковна Ескелді ауданы
2 слайд
Әлеуметтік педагогтің жүргізілетін жұмыстар жүйесімен
таныстыру /нормативтік құжаттармен жұмыс/.
2 слайд
Әлеуметтік педагогтің жүргізілетін жұмыстар жүйесімен таныстыру /нормативтік құжаттармен жұмыс/.
3 слайд
* Әлеуметтік педагог
кім?
3 слайд
* Әлеуметтік педагог кім?
4 слайд
1.Әлеуметтік педагогтардың мақсаты мен міндеті.
Мақсаты
Әр тұлғаның психология-медико-педагогикалық жағдайының ерекшелігін, микро
ортасын, өмір сүру жағдайын, өмірге қызығушылығын, жеке әлеуметтік жағдайларын
зерттеу, анықтау және оқушының тәртібіндегі кездесетін қиыншылықтарын қадағалай
отырып, өз уақытысында әлеуметтік көмек көрсету, мүддесін қолдау, құқығын қорғау.
Міндеттері
Әлеуметтік педагог өз қызметтік мақсатын жүзеге асыру барысында мына
міндеттерді атқарады:
- Мектепте, отбасында, өмір сүру ортасында, жастар мен балалар қоғамдарында және
ұйымдарында баланың тұлғалану үдерісінің дамуына тікелей әсер ету.
- Баланың құқықтары мен қызығушылықтарын, түрлі инстанцияларда және мектепте
баланың қорғанышы ретінде өзі немесе басқа да мамандарды қатыстыра отырып
қорғайды.
- Бала тәрбиесінде отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету. Тұлғалану
үдерісіне кері әсерін тигізетін әлеуметтік қатерлі отбасыларын анықтайды.
- Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және
есепке алу жұмыстарын жүргізеді.
- Мінез-құлқында ауытқу байқалатын балалар мен жастарды дер кезінде анықтау,
асоциалдық мінез-құлықтың алдын алу жұмыстарын (қылмыстың, құқық
бұзушылықтың, маскүнемдіктің, таксикоманияның, наркоманияның және т.б. алдын алу)
4 слайд
1.Әлеуметтік педагогтардың мақсаты мен міндеті. Мақсаты Әр тұлғаның психология-медико-педагогикалық жағдайының ерекшелігін, микро ортасын, өмір сүру жағдайын, өмірге қызығушылығын, жеке әлеуметтік жағдайларын зерттеу, анықтау және оқушының тәртібіндегі кездесетін қиыншылықтарын қадағалай отырып, өз уақытысында әлеуметтік көмек көрсету, мүддесін қолдау, құқығын қорғау. Міндеттері Әлеуметтік педагог өз қызметтік мақсатын жүзеге асыру барысында мына міндеттерді атқарады: - Мектепте, отбасында, өмір сүру ортасында, жастар мен балалар қоғамдарында және ұйымдарында баланың тұлғалану үдерісінің дамуына тікелей әсер ету. - Баланың құқықтары мен қызығушылықтарын, түрлі инстанцияларда және мектепте баланың қорғанышы ретінде өзі немесе басқа да мамандарды қатыстыра отырып қорғайды. - Бала тәрбиесінде отбасына әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету. Тұлғалану үдерісіне кері әсерін тигізетін әлеуметтік қатерлі отбасыларын анықтайды. - Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізеді. - Мінез-құлқында ауытқу байқалатын балалар мен жастарды дер кезінде анықтау, асоциалдық мінез-құлықтың алдын алу жұмыстарын (қылмыстың, құқық бұзушылықтың, маскүнемдіктің, таксикоманияның, наркоманияның және т.б. алдын алу)
5 слайд
Зерттеу жұмыстары
Микроучасток бойынша
жауапты мұғалімдер анықтау Мектеп бойынша сынып
жетекшілер және әлеуметтік
педагог сынып паспортынан
анықтау
Жетім, әл ауқаты
төмен,толық емес
отбасы,сәтсіз,мүгедек
балалар,өгей ата-анамен
тұратын ұл және қыз
балалар Жетім, әл ауқаты
төмен,толық емес
отбасы,сәтсіз,қиын бала,
өгей ата-анамен тұратын
ұл және қыз балаларды
анықтау
5 слайд
Зерттеу жұмыстары Микроучасток бойынша жауапты мұғалімдер анықтау Мектеп бойынша сынып жетекшілер және әлеуметтік педагог сынып паспортынан анықтау Жетім, әл ауқаты төмен,толық емес отбасы,сәтсіз,мүгедек балалар,өгей ата-анамен тұратын ұл және қыз балалар Жетім, әл ауқаты төмен,толық емес отбасы,сәтсіз,қиын бала, өгей ата-анамен тұратын ұл және қыз балаларды анықтау
6 слайд
Балалардың әлеуметтік құқығын қорғау және
оқушылардың дамуына жағдай жасау, сонымен
қатар мектеп пен отбасы арасындағы қарым-
қатынасты құру. Оқушылардың жанұядағы
әлеуметтік жағдайын анықтау.
Міндеттері Баланың қажетттіліктерін, кездесетін
қиындықтар мен мәселелерді ,
тәртібіндегі олқылықтарды , әлеуметтік
ортаға бейімділігі және әлеуметтік
қорғау деңгейін анықтау;
Әлеуметтік көмек пен
қорғаншылықты қажет ететін
оқушыларға уақытымен әлеуметтік
көмек көрсету;Оқушылар мен отбасы,
орта, әлеуметтік
қызметтерімен
байланыста болу; Мақсаты: Әлеуметтік педагог жұмысы
6 слайд
Балалардың әлеуметтік құқығын қорғау және оқушылардың дамуына жағдай жасау, сонымен қатар мектеп пен отбасы арасындағы қарым- қатынасты құру. Оқушылардың жанұядағы әлеуметтік жағдайын анықтау. Міндеттері Баланың қажетттіліктерін, кездесетін қиындықтар мен мәселелерді , тәртібіндегі олқылықтарды , әлеуметтік ортаға бейімділігі және әлеуметтік қорғау деңгейін анықтау; Әлеуметтік көмек пен қорғаншылықты қажет ететін оқушыларға уақытымен әлеуметтік көмек көрсету;Оқушылар мен отбасы, орта, әлеуметтік қызметтерімен байланыста болу; Мақсаты: Әлеуметтік педагог жұмысы
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Мектепке жол
акциясы
Ерекше
назардағы
оқушымен
жұмыс
Үйде
оқытылатын
оқушылармен
жұмысӘлеуметтік
жағдайы төмен
оқушымен жұмыс
Жетім және ата-
анасының
қамқорлығынсыз
қалған
оқушылармен
жұмысМектептегі әлеуметтік педагогтың жұмыс түрлері.
8 слайд
Мектепке жол акциясы Ерекше назардағы оқушымен жұмыс Үйде оқытылатын оқушылармен жұмысӘлеуметтік жағдайы төмен оқушымен жұмыс Жетім және ата- анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен жұмысМектептегі әлеуметтік педагогтың жұмыс түрлері.
9 слайд
Әлеуметтік педагогикалық
қызметтік құрылымы
Мектеп директор
Директордың орынбасарлары
Әлеуметтік педагог
Сынып
жетекшілер
және медбике Ата-аналармен
жұмысПедагог психолог
9 слайд
Әлеуметтік педагогикалық қызметтік құрылымы Мектеп директор Директордың орынбасарлары Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер және медбике Ата-аналармен жұмысПедагог психолог
10 слайд
Әлеуметтік педагогтың, психологтың, сынып жетекшілер, дәрігерлердің бірлескен
қызметі төмендегідей:
- отбасына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету;
- отбасы мен балаларға дәрігерлік, психологиялық, педагогикалық кеңес беру;
- балаларды күйзелтетін даулы мәселелерді шешуге көмектесу;
- мінезінде ауытқушылығы бар адамдарға психологиялық және диагностикалық коррекция жасау;
- профилактикалық шаралар ұйымдастыру.
Әлеуметтік педагогтің «Тәуекел тобы» оқушылармен жұмысы
Әлеуметтік педагогтың көңіл аударатын басты объектісі – бала өмірінің әлеуметтік
проблемалары.
Әлеуметтік педагогтың «Тәуекел тобы» оқушылармен жүргізетін жұмысының мақсаты:
проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балаланың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі-
қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар
әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау.
Бала мен әлеуметтік қоршаған орта өзінің әрбір даму кезеңдерінде жаңа әлеуметтік сана
жағдайы мен бұрынғы қалыптасып қалған өлшемдер, талаптар аралығындағы туындаған
қайшылықтарды тез сезініп отырады. Егер бағалау нормасы дер кезінде өзгермесе, субъект
ретіндегі баланың әлеуметтік өмірдегі дамуына қажетті қолайлы жағдай жасалмаса өмірлік
маңызды шешімге келу кезеңінде кедергілер, яғни «өмірдің проблемалық жағдайы» пайда
болады. Егер отбасы мен әлеуметтік орта балаға бұл кедергілерді жоюға көмектесе алмаса, онда
ол «Тәуекелдік жағдайға» жетеді. Ал, егер бұл тұста педагог-маман араласпаса кедергі көбейе
түседі де, бала «әлеуметтік қауіпті жағдайға» ұшырайды, сөйтіп, «Тәукелділер тобына» амалсыз
болады.
10 слайд
Әлеуметтік педагогтың, психологтың, сынып жетекшілер, дәрігерлердің бірлескен қызметі төмендегідей: - отбасына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету; - отбасы мен балаларға дәрігерлік, психологиялық, педагогикалық кеңес беру; - балаларды күйзелтетін даулы мәселелерді шешуге көмектесу; - мінезінде ауытқушылығы бар адамдарға психологиялық және диагностикалық коррекция жасау; - профилактикалық шаралар ұйымдастыру. Әлеуметтік педагогтің «Тәуекел тобы» оқушылармен жұмысы Әлеуметтік педагогтың көңіл аударатын басты объектісі – бала өмірінің әлеуметтік проблемалары. Әлеуметтік педагогтың «Тәуекел тобы» оқушылармен жүргізетін жұмысының мақсаты: проблемалық қауіпті өмір жағдайындағы балаланың әлеуметтік тұрақтануы үшін кедергі- қиындықтарды жеңу және оған жағдай жасау немесе проблеманы шешу, сонымен қатар әлеуметтік ортаның педагогикалық мақсатты, қолайлы жағдайын жасау. Бала мен әлеуметтік қоршаған орта өзінің әрбір даму кезеңдерінде жаңа әлеуметтік сана жағдайы мен бұрынғы қалыптасып қалған өлшемдер, талаптар аралығындағы туындаған қайшылықтарды тез сезініп отырады. Егер бағалау нормасы дер кезінде өзгермесе, субъект ретіндегі баланың әлеуметтік өмірдегі дамуына қажетті қолайлы жағдай жасалмаса өмірлік маңызды шешімге келу кезеңінде кедергілер, яғни «өмірдің проблемалық жағдайы» пайда болады. Егер отбасы мен әлеуметтік орта балаға бұл кедергілерді жоюға көмектесе алмаса, онда ол «Тәуекелдік жағдайға» жетеді. Ал, егер бұл тұста педагог-маман араласпаса кедергі көбейе түседі де, бала «әлеуметтік қауіпті жағдайға» ұшырайды, сөйтіп, «Тәукелділер тобына» амалсыз болады.
11 слайд
Әлеуметтік педагогтің ата-аналармен жұмысы
Отбасы – жасөспірімдерді әлеуметтендірудегі өте маңызды институт. Бұл баланың дамуы мен жеке өмір
құру ортасы, ол бір қатар өлшемдермен анықталады. Әлеуметтік – мәдени өлшемі ата-аналарының білім
деңгейімен қоғамдық өмірге араласу белсенділігіне байланысты, әлеуметтік экономикалық өлшемі – ата-
аналарының мүліктік-материалдық және жұмыспен қамтамасыз етілуіне байланысты; техника-гигиеналық
тұрмыс жағдайы, үй құрылысының жабдықталуы, өмір салты ерекшеліктеріне байланысты, демографиялық
– отбасы құрылымына байланысты анықталады. Бала дамуының қай жағын қарастырсақ та, барлық жағдайда,
жас ерекшелігінің қай кезеңінде де отбасының маңыздылығы тиімді және шешуші роль атқарады. Баланың
ішкі дүниесін білу, оның проблемаларына ортақтасу, немесе керісінше елеп-ескермеу арқылы ата-аналар
баланың өзіндік сана-сезімі мен толық тұлғасын қалыптастырады. Сонымен, отбасы баланың әлеуметтенуінде
шешуші роль атқарады.
Әлеуметтік педагогтің ата-аналармен жүргізетін жұмысы аса маңызды болып саналады . Ол отбасындағы
жағдайлар туралы толық мәлімет ала отырып, бала тәрбиесіне байланысты ата-аналарымен ынтықмақтасады,
оларға кәсіби-педагогикалық көмек көрсетеді.
Педагог пен ата-ананың үнемі ынтымақтаса отырып, әр кезеңде атқаратын міндеттерінің бірі - ата-ананың
педагогикалық белсенділік бағытын қалыптастыру болып табылады.
Дұрыс ұйымдастырылған жұмыс жабық үйрету сипатына ие болады. Әлеуметтік педагог отбасы
тәрбиесінің үлгілі, оның тәжірибесіне сүйенеді; оны жан-жақты зерттеп, жинақтап, таратады; оңды ой-
пікірлерді күшейтіп, оң-терісін реттеп тәрбие процесінде пайдаланады.
1. Тәрбиешілер мен ата-аналардың өзара сенімділік қарым-қатынастары оңды бағытталған, бірігіп ықпал
етудің шешуші және алғашқы шарты болып табылады. Ата-аналардың тәрбиеге көзқарасын жандандырып,
табысқа жетуге қажеттілік және өз күшіне сенімділік тудыру үшін дұрыс байланыс орнатудың маңызы зор.
2. Әлеуметтік педагогтың неғұрлым маңызды міндеттірінің бірі - ата-аналарды педагогикалық білім мен
дағдыға, оның теориялық және практикалық ықылымдарын меңгеруіне, әсіресе тәрбиені ұйымдастыру
шеберлігіне жетілдіру болып табылады. Жұмыла педагогикалық әрекет етудің мұндай нәтижесі ата-аналардың
өз баласына ғана емес, сонымен қатар біртұтас сынып оқушыларын тәрбиелеу белсенділігіне әкеледі.
Әлеуметтік педагог пен ата-ана әріптестер ретінде бірін-бірі толықтырады.
11 слайд
Әлеуметтік педагогтің ата-аналармен жұмысы Отбасы – жасөспірімдерді әлеуметтендірудегі өте маңызды институт. Бұл баланың дамуы мен жеке өмір құру ортасы, ол бір қатар өлшемдермен анықталады. Әлеуметтік – мәдени өлшемі ата-аналарының білім деңгейімен қоғамдық өмірге араласу белсенділігіне байланысты, әлеуметтік экономикалық өлшемі – ата- аналарының мүліктік-материалдық және жұмыспен қамтамасыз етілуіне байланысты; техника-гигиеналық тұрмыс жағдайы, үй құрылысының жабдықталуы, өмір салты ерекшеліктеріне байланысты, демографиялық – отбасы құрылымына байланысты анықталады. Бала дамуының қай жағын қарастырсақ та, барлық жағдайда, жас ерекшелігінің қай кезеңінде де отбасының маңыздылығы тиімді және шешуші роль атқарады. Баланың ішкі дүниесін білу, оның проблемаларына ортақтасу, немесе керісінше елеп-ескермеу арқылы ата-аналар баланың өзіндік сана-сезімі мен толық тұлғасын қалыптастырады. Сонымен, отбасы баланың әлеуметтенуінде шешуші роль атқарады. Әлеуметтік педагогтің ата-аналармен жүргізетін жұмысы аса маңызды болып саналады . Ол отбасындағы жағдайлар туралы толық мәлімет ала отырып, бала тәрбиесіне байланысты ата-аналарымен ынтықмақтасады, оларға кәсіби-педагогикалық көмек көрсетеді. Педагог пен ата-ананың үнемі ынтымақтаса отырып, әр кезеңде атқаратын міндеттерінің бірі - ата-ананың педагогикалық белсенділік бағытын қалыптастыру болып табылады. Дұрыс ұйымдастырылған жұмыс жабық үйрету сипатына ие болады. Әлеуметтік педагог отбасы тәрбиесінің үлгілі, оның тәжірибесіне сүйенеді; оны жан-жақты зерттеп, жинақтап, таратады; оңды ой- пікірлерді күшейтіп, оң-терісін реттеп тәрбие процесінде пайдаланады. 1. Тәрбиешілер мен ата-аналардың өзара сенімділік қарым-қатынастары оңды бағытталған, бірігіп ықпал етудің шешуші және алғашқы шарты болып табылады. Ата-аналардың тәрбиеге көзқарасын жандандырып, табысқа жетуге қажеттілік және өз күшіне сенімділік тудыру үшін дұрыс байланыс орнатудың маңызы зор. 2. Әлеуметтік педагогтың неғұрлым маңызды міндеттірінің бірі - ата-аналарды педагогикалық білім мен дағдыға, оның теориялық және практикалық ықылымдарын меңгеруіне, әсіресе тәрбиені ұйымдастыру шеберлігіне жетілдіру болып табылады. Жұмыла педагогикалық әрекет етудің мұндай нәтижесі ата-аналардың өз баласына ғана емес, сонымен қатар біртұтас сынып оқушыларын тәрбиелеу белсенділігіне әкеледі. Әлеуметтік педагог пен ата-ана әріптестер ретінде бірін-бірі толықтырады.
12 слайд
* Әлеуметтік педагогтің өз жұмысын ұйымдастырудағы іс-қағаздары
Әлеуметтік педагог – жалпы білім беретін мектептерде, кәсіптік мектептерде,
мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында, балалар үйлерінде, мектеп-интернаттарда,
үйлестіру мектептерінде қызмет көрсетеді. Өз жұмысын ұйымдастыруда әлеуметтік
педагог ұжымда позитивті микроклиматтың қалыптасуына, тұлғааралық қарым-
қатынасты ізгілендіруге басымдық бере отырып, әр респонденттің қабілеттілігін
жүзеге асыруына, тұлғалық қызығушылығын қорғауына, бос уақытын
ұйымдастыруына, әлеуметтік пайдалы әрекетке жұмылуына ықпал етеді, оқушылар
мен мұғалімдердің арнайы мәселелерін зерттейді, оларды шешу шараларын
қарастырады. Әлеуметтік педагог оқушылардың отбасымен үздіксіз байланыста
болады. Ол балаларды ата-аналардың қатігездігінен, менмендігінен, баланы басынуы
сияқты проблемаларға ерекше назар аударады, балалар мен отбасының мүшелеріне
жүргізілетін психодиагностикалық, психокоррекциялық қызмет әдістерін негіздеп,
сараптайды және өңдейді;
Әлеуметтік көмекке зәру отбасыларына материалдық көмек көрсету (отбасы
типтеріне орай қаражаттық, патронат, әлеуметтік көмектер мен жеңілдіктер,
тұрмыстық көмек көрсетулер), әлеуметтік қамқорлықты ұйымдастыру (адамдармен
жұмыс жасау, қызметкерлерді таңдау, озық тәжірибелерді анықтау мен тарату),
адамдарға әсер ету арқылы іс-құжаттар номенклатурасын түзеді.
12 слайд
* Әлеуметтік педагогтің өз жұмысын ұйымдастырудағы іс-қағаздары Әлеуметтік педагог – жалпы білім беретін мектептерде, кәсіптік мектептерде, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында, балалар үйлерінде, мектеп-интернаттарда, үйлестіру мектептерінде қызмет көрсетеді. Өз жұмысын ұйымдастыруда әлеуметтік педагог ұжымда позитивті микроклиматтың қалыптасуына, тұлғааралық қарым- қатынасты ізгілендіруге басымдық бере отырып, әр респонденттің қабілеттілігін жүзеге асыруына, тұлғалық қызығушылығын қорғауына, бос уақытын ұйымдастыруына, әлеуметтік пайдалы әрекетке жұмылуына ықпал етеді, оқушылар мен мұғалімдердің арнайы мәселелерін зерттейді, оларды шешу шараларын қарастырады. Әлеуметтік педагог оқушылардың отбасымен үздіксіз байланыста болады. Ол балаларды ата-аналардың қатігездігінен, менмендігінен, баланы басынуы сияқты проблемаларға ерекше назар аударады, балалар мен отбасының мүшелеріне жүргізілетін психодиагностикалық, психокоррекциялық қызмет әдістерін негіздеп, сараптайды және өңдейді; Әлеуметтік көмекке зәру отбасыларына материалдық көмек көрсету (отбасы типтеріне орай қаражаттық, патронат, әлеуметтік көмектер мен жеңілдіктер, тұрмыстық көмек көрсетулер), әлеуметтік қамқорлықты ұйымдастыру (адамдармен жұмыс жасау, қызметкерлерді таңдау, озық тәжірибелерді анықтау мен тарату), адамдарға әсер ету арқылы іс-құжаттар номенклатурасын түзеді.
13 слайд
09-01 Әлеуметтік педагогтің іс-қағаздары және нормативтік құқықтық актілер.
09-02 Әлеуметтік педагогтың жеке қолдану папкасы
(лауазымдық міндеттері)
09-03 Өзін-өзі жетілдіру жөніндегі құжаттар
09-04 Әлеуметтік педагогтің жылдық жоспары,
жылдық есебі және әлеуметтік зерттеу жұмыстары.
09-05 Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, кәмелеттік жасқа толмаған
балаларды есепке алу журналы.
09-06 Жетім және ата-ана қамқорлығынсыз қалған оқушылардың картотекасы.
09-07 Сыныптың әлеуметтік паспорты (куәлігі)
09-08 Әлеуметтік жағдайы төмен оқушылар тізімі (жартылай жетім, аз қамтамасыз етілген
және көпбалалы отбасы балалары, өгей әке-шешесімен тұратын, мүгедек балалар
және оралман оқушылар тізімі)
09-09 Қиын балалармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстардың құжаттары
(тізімі,хаттамалар,хаттар)
09-10 Әлеуметтік зерттеу жұмыстары (сауалнамалар, тест , семинар-тренингтар тағы
басқа)
09-11 «Тәуекел топтағы» оқушылардың тізімі
09-12
«Тәуекел топтағы» оқушылардың картотекасы
09-13
Мектепішілік, ЮПТ есебінде тіркелген оқушылардың тізімі
09-14 Сәтсіз отбасылардағы және «Тәуекел топтағы» балалардың үйлерін аралау
қорытындысы бойынша анықтамалар картотекасы
13 слайд
09-01 Әлеуметтік педагогтің іс-қағаздары және нормативтік құқықтық актілер. 09-02 Әлеуметтік педагогтың жеке қолдану папкасы (лауазымдық міндеттері) 09-03 Өзін-өзі жетілдіру жөніндегі құжаттар 09-04 Әлеуметтік педагогтің жылдық жоспары, жылдық есебі және әлеуметтік зерттеу жұмыстары. 09-05 Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, кәмелеттік жасқа толмаған балаларды есепке алу журналы. 09-06 Жетім және ата-ана қамқорлығынсыз қалған оқушылардың картотекасы. 09-07 Сыныптың әлеуметтік паспорты (куәлігі) 09-08 Әлеуметтік жағдайы төмен оқушылар тізімі (жартылай жетім, аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасы балалары, өгей әке-шешесімен тұратын, мүгедек балалар және оралман оқушылар тізімі) 09-09 Қиын балалармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстардың құжаттары (тізімі,хаттамалар,хаттар) 09-10 Әлеуметтік зерттеу жұмыстары (сауалнамалар, тест , семинар-тренингтар тағы басқа) 09-11 «Тәуекел топтағы» оқушылардың тізімі 09-12 «Тәуекел топтағы» оқушылардың картотекасы 09-13 Мектепішілік, ЮПТ есебінде тіркелген оқушылардың тізімі 09-14 Сәтсіз отбасылардағы және «Тәуекел топтағы» балалардың үйлерін аралау қорытындысы бойынша анықтамалар картотекасы
14 слайд
* 09-01 Әлеуметтік
педагогтің іс-қағаздары
және нормативтік
құқықтық актілер.
14 слайд
* 09-01 Әлеуметтік педагогтің іс-қағаздары және нормативтік құқықтық актілер.
15 слайд
Әлеуметтік педагогтің өз қызметін жүргізудегі басшылыққа алатын
нормативтік-құқықтық құжаттары
1. Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы;
2. БҰҰ «Балалардың құқықтары туралы Конвенция»;
3. Қазақстан Республикасының Конституциясы;
4. ҚР «Білім беру туралы заңы»;
5. ҚР «Неке және отбасы туралы заңы»;
6. «ҚР баланың құқықтары туралы заңы»;
7. «Патронаттық тәрбие туралы ереже»;
8. «Қорғаншылық және қамқоршылық туралы ереже»;
9. ҚР Еңбек кодексі;
10. ҚР Қылмыстық кодексі;
11. «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың
профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз
қалуының алдын-алу туралы» ҚР Заңы.
15 слайд
Әлеуметтік педагогтің өз қызметін жүргізудегі басшылыққа алатын нормативтік-құқықтық құжаттары 1. Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясы; 2. БҰҰ «Балалардың құқықтары туралы Конвенция»; 3. Қазақстан Республикасының Конституциясы; 4. ҚР «Білім беру туралы заңы»; 5. ҚР «Неке және отбасы туралы заңы»; 6. «ҚР баланың құқықтары туралы заңы»; 7. «Патронаттық тәрбие туралы ереже»; 8. «Қорғаншылық және қамқоршылық туралы ереже»; 9. ҚР Еңбек кодексі; 10. ҚР Қылмыстық кодексі; 11. «Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың профилактикасы мен балалардың қадағалаусыз және панасыз қалуының алдын-алу туралы» ҚР Заңы.
16 слайд
09-02 Әлеуметтік педагогтың
жеке қолдану папкасы
(лауазымдық міндеттері)
16 слайд
09-02 Әлеуметтік педагогтың жеке қолдану папкасы (лауазымдық міндеттері)
17 слайд
* Әлеуметтік педагогтің жеке қолдану папкасы (лауазымдық міндеттер)
Әлеуметтік педагогтің жеке қолдану папкасында мынадай
құжаттар болуы тиіс:
Лауазымдық міндеттері (анкета, ереже, бұйрық, форма-2);
Мектептің жарғысы; лицензиясы;
Мектептің жылдық жоспары, педагогикалық кеңес, директор
жанындағы кеңес жоспары, тәрбие жұмысының жоспары;
Мектептің даму бағдарламасы;
Әлеуметтік педагогтің байланыс жасайтын мекемелері, мектеп
әкімшілігі, мұғалімдері туралы мәлімет (мекен-жайы,
сымтетігі).
17 слайд
* Әлеуметтік педагогтің жеке қолдану папкасы (лауазымдық міндеттер) Әлеуметтік педагогтің жеке қолдану папкасында мынадай құжаттар болуы тиіс: Лауазымдық міндеттері (анкета, ереже, бұйрық, форма-2); Мектептің жарғысы; лицензиясы; Мектептің жылдық жоспары, педагогикалық кеңес, директор жанындағы кеңес жоспары, тәрбие жұмысының жоспары; Мектептің даму бағдарламасы; Әлеуметтік педагогтің байланыс жасайтын мекемелері, мектеп әкімшілігі, мұғалімдері туралы мәлімет (мекен-жайы, сымтетігі).
18 слайд
Әлеуметтік педагогтің жылдық жоспары, жылдық есебі
мониторингімен
Жылдық жоспар
Айлық
Апталық
Есеп,мониторинг
18 слайд
Әлеуметтік педагогтің жылдық жоспары, жылдық есебі мониторингімен Жылдық жоспар Айлық Апталық Есеп,мониторинг
19 слайд
19 слайд
20 слайд
09-05 Жетім және ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған, кәмелеттік жасқа
толмаған балаларды есепке алу журналы.
20 слайд
09-05 Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған, кәмелеттік жасқа толмаған балаларды есепке алу журналы.
21 слайд
21 слайд
22 слайд
09-06 Жетім және ата-ана
қамқорлығынсыз қалған оқушылардың
картотекасы.
22 слайд
09-06 Жетім және ата-ана қамқорлығынсыз қалған оқушылардың картотекасы.
23 слайд
23 слайд
24 слайд
09-07 Сыныптың әлеуметтік паспорты (куәлігі)
24 слайд
09-07 Сыныптың әлеуметтік паспорты (куәлігі)
25 слайд
25 слайд
26 слайд
26 слайд
27 слайд
09-08 Әлеуметтік жағдайы төмен оқушылар
тізімі (жартылай жетім, аз қамтамасыз
етілген және көпбалалы отбасы балалары,
өгей әке-шешесімен тұратын, мүгедек балалар
және оралман оқушылар тізімі)
27 слайд
09-08 Әлеуметтік жағдайы төмен оқушылар тізімі (жартылай жетім, аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасы балалары, өгей әке-шешесімен тұратын, мүгедек балалар және оралман оқушылар тізімі)
28 слайд
28 слайд
29 слайд
09-09 Қиын балалармен жүргізілетін
әлеуметтік жұмыстардың құжаттары
(тізімі,хаттамалар,хаттар)
29 слайд
09-09 Қиын балалармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстардың құжаттары (тізімі,хаттамалар,хаттар)
30 слайд
09-10 Әлеуметтік зерттеу жұмыстары
(сауалнамалар, тест , семинар-
тренингтар тағы басқа)
30 слайд
09-10 Әлеуметтік зерттеу жұмыстары (сауалнамалар, тест , семинар- тренингтар тағы басқа)
31 слайд
31 слайд
32 слайд
32 слайд
33 слайд
09-11 «Тәуекел топтағы»
оқушылардың тізімі
33 слайд
09-11 «Тәуекел топтағы» оқушылардың тізімі
34 слайд
09-12 «Тәуекел топтағы» оқушылардың
картотекасы
34 слайд
09-12 «Тәуекел топтағы» оқушылардың картотекасы
35 слайд
35 слайд
36 слайд
09-13 Мектепішілік, ЮПТ есебінде
тіркелген оқушылардың тізімі
36 слайд
09-13 Мектепішілік, ЮПТ есебінде тіркелген оқушылардың тізімі
37 слайд
09-14 Сәтсіз отбасылардағы және
«Тәуекел топтағы» балалардың үйлерін
аралау қорытындысы бойынша
анықтамалар картотекасы
37 слайд
09-14 Сәтсіз отбасылардағы және «Тәуекел топтағы» балалардың үйлерін аралау қорытындысы бойынша анықтамалар картотекасы
38 слайд
38 слайд
39 слайд
« Әрбір отбасының
құндылықтарының
сапасын арттыру арқылы
отбасындағы әрбір бала
жылулық пен сыйластық
ұялаған және оған қамқор
болатын отбасында өсу
керек»
39 слайд
« Әрбір отбасының құндылықтарының сапасын арттыру арқылы отбасындағы әрбір бала жылулық пен сыйластық ұялаған және оған қамқор болатын отбасында өсу керек»
40 слайд
* Назарларыңызға рахмет
40 слайд
* Назарларыңызға рахмет