Материалдар / Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне сабаққа презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2020
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы 22 сабақ 52-53 беттер

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы 22 сабақ 52-53 беттер

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлемдегі сөздердің байланысы 22 сабақ 52-53 беттер

 Сабақтың мақсаты:  Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту;  Сұрақтар қою арқылы сөйлемдегі сөздердің байланысын анық

2 слайд
 Сабақтың мақсаты:  Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту;  Сұрақтар қою арқылы сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтау;  Ұқыпты, тиянақты, әдемі, көркем жазу

2 слайд

 Сабақтың мақсаты:  Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту;  Сұрақтар қою арқылы сөйлемдегі сөздердің байланысын анықтау;  Ұқыпты, тиянақты, әдемі, көркем жазу

 Балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік?  Сөйлем дегеніміз не?  Сөйлемнің соғына қандай тыныс белгілері қойылады?

3 слайд
 Балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік?   Сөйлем дегеніміз не?   Сөйлемнің соғына қандай тыныс белгілері қойылады? Өткенді еске түсіру

3 слайд

 Балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік?   Сөйлем дегеніміз не?   Сөйлемнің соғына қандай тыныс белгілері қойылады? Өткенді еске түсіру

Тексерейік !!!  Балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік? (Сөйлем).  Сөйлем дегеніміз не? (Сөйлем белгілі бір ойдың

4 слайд
Тексерейік !!!  Балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік?  (Сөйлем).  Сөйлем дегеніміз не?  (Сөйлем белгілі бір ойдың аяқталғанын білдіреді).  Сөйлемнің соғына қандай тыныс белгілері қойылады?  (Сойлемнің соңына нүкте (.), леп белгісі (!), сұрақ белгісі (?) қойылады).

4 слайд

Тексерейік !!!  Балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік?  (Сөйлем).  Сөйлем дегеніміз не?  (Сөйлем белгілі бір ойдың аяқталғанын білдіреді).  Сөйлемнің соғына қандай тыныс белгілері қойылады?  (Сойлемнің соңына нүкте (.), леп белгісі (!), сұрақ белгісі (?) қойылады).

 Өте жақсы!  Бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы: «Сөйлемдегі сөздердің байланысы».

5 слайд
 Өте жақсы!  Бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы: «Сөйлемдегі сөздердің байланысы».

5 слайд

 Өте жақсы!  Бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы: «Сөйлемдегі сөздердің байланысы».

6 слайд

6 слайд

1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарға жауап беріп көріндер.  Бала қайдан келе жатты?  Бала не істеді?  Баланың соңын

7 слайд
1-жаттығу.  Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарға жауап беріп көріндер.  Бала қайдан келе жатты?  Бала не істеді?  Баланың соңынан не еріп келе жатты?  Ол итке не берді?  Итке не үшін тоқашынан үзіп берді?  Ит неге қалып қойды? Өте жақсы, жарайсыңдар!Оқулықпен жұмыс

7 слайд

1-жаттығу.  Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарға жауап беріп көріндер.  Бала қайдан келе жатты?  Бала не істеді?  Баланың соңынан не еріп келе жатты?  Ол итке не берді?  Итке не үшін тоқашынан үзіп берді?  Ит неге қалып қойды? Өте жақсы, жарайсыңдар!Оқулықпен жұмыс

1-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарға жауап бер.  Бала қайдан келе жатты? (Мектептен).  Бала не істеді? (Қарны ашқан соң

8 слайд
1-жаттығу.  Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарға жауап бер.  Бала қайдан келе жатты? (Мектептен).  Бала не істеді? (Қарны ашқан соң сөмкесіндегі асханадан сатып алған тоқашын жеп келе жатты).  Баланың соңынан не еріп келе жатты? (Ит).  Ол итке не берді? (Қолындағы тоқашынан үзіп берді).  Итке не үшін тоқашынан үзіп берді? (Себебі оның қарны қатты ашып еді).  Ит неге қалып қойды? (Себебі баланың қолындағы тоқашы таусылып қалғанын сезіп қала береді).  Өте жақсы, жарайсыңдар!Тексерейік

8 слайд

1-жаттығу.  Мәтінді түсініп оқы. Сұрақтарға жауап бер.  Бала қайдан келе жатты? (Мектептен).  Бала не істеді? (Қарны ашқан соң сөмкесіндегі асханадан сатып алған тоқашын жеп келе жатты).  Баланың соңынан не еріп келе жатты? (Ит).  Ол итке не берді? (Қолындағы тоқашынан үзіп берді).  Итке не үшін тоқашынан үзіп берді? (Себебі оның қарны қатты ашып еді).  Ит неге қалып қойды? (Себебі баланың қолындағы тоқашы таусылып қалғанын сезіп қала береді).  Өте жақсы, жарайсыңдар!Тексерейік

3-жаттығу (ауызша) Сөйлемдердегі сөздерге сұрақ қойып, олардың байланысын сұрақ қою арқылы табу. Мысалы, Аспазшы не істейді?

9 слайд
3-жаттығу (ауызша) Сөйлемдердегі сөздерге сұрақ қойып, олардың байланысын сұрақ қою арқылы табу. Мысалы, Аспазшы не істейді? – Аспазшы пісіреді. 5-жаттығу (ауызша) Сурет арқылы Саққұлақ не жейтінін тап.

9 слайд

3-жаттығу (ауызша) Сөйлемдердегі сөздерге сұрақ қойып, олардың байланысын сұрақ қою арқылы табу. Мысалы, Аспазшы не істейді? – Аспазшы пісіреді. 5-жаттығу (ауызша) Сурет арқылы Саққұлақ не жейтінін тап.

Дәптермен жұмыс 2 – жаттығу . 52 бет Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөздердің байланысын ауызша сұрақ қоя отырып, сызбамен көрсет

10 слайд
Дәптермен жұмыс 2 – жаттығу . 52 бет Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөздердің байланысын ауызша сұрақ қоя отырып, сызбамен көрсет (үлгіге қара). 4 – жаттығу . 53 бет Көркем жаз. Сөздердің байланысын көрсет.

10 слайд

Дәптермен жұмыс 2 – жаттығу . 52 бет Сөйлемдерді көшіріп жаз. Сөздердің байланысын ауызша сұрақ қоя отырып, сызбамен көрсет (үлгіге қара). 4 – жаттығу . 53 бет Көркем жаз. Сөздердің байланысын көрсет.