Материалдар / «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар-білім кеңістігінде» семинар

«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар-білім кеңістігінде» семинар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тілдерді меңгертуде оқушы-лардың сабаққа дайындығын нақты-лап, сабақтың мақсатын, күтілетін нəтижелерін түсіндіру; сабақ тақырыбына қатысты жағдаяттар туындатып, проблемалық сұрақтар арқылы жағымды көңіл-күй қалып-тастыру; тақырыпқа байланысты тапсырма беріп, ілгеріде оқып үйренген тақырыптармен салыс-тырулар жүргізе оқытуда әріптестерге жаңа тұрпаттағы әдіс-тәсілдерді тәжірибе алмасу мақсатында көрсету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2019
494
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ш Ы М К ЕН Т ҚА Л А С Ы БІЛ ІМ БА С Қ А РМ А С Ы , М К Қ К П О Л И ТЕХ Н И К А Л Ы Қ К О Л Л ЕДЖ І Қ азақ тілі

1 слайд
Ш Ы М К ЕН Т ҚА Л А С Ы БІЛ ІМ БА С Қ А РМ А С Ы , М К Қ К П О Л И ТЕХ Н И К А Л Ы Қ К О Л Л ЕДЖ І Қ азақ тілі ж әне әдебиеті пәндер каф едрасы « Т іл д і м е ң г е р т у д е г і ж а ң а т ұ р п а т т а ғ ы ә д іс -т ә с іл д е р » атты «А қпаратты қ-ком м уникациялы қ технологиялар – білім кеңістігінде»тақы ры бы ндағы сем инарға дайы ндалған баяндам а Қазақ тілі мен әдебиеті кафедра отырысында қаралды № ____хаттама . Кафедра меңгеруш ісі:______Н ұрбекова Ә .Б. Ә зірлеген: Зулпиева Б.Б. Ш ы мкент, 2019ж .

1 слайд

Ш Ы М К ЕН Т ҚА Л А С Ы БІЛ ІМ БА С Қ А РМ А С Ы , М К Қ К П О Л И ТЕХ Н И К А Л Ы Қ К О Л Л ЕДЖ І Қ азақ тілі ж әне әдебиеті пәндер каф едрасы « Т іл д і м е ң г е р т у д е г і ж а ң а т ұ р п а т т а ғ ы ә д іс -т ә с іл д е р » атты «А қпаратты қ-ком м уникациялы қ технологиялар – білім кеңістігінде»тақы ры бы ндағы сем инарға дайы ндалған баяндам а Қазақ тілі мен әдебиеті кафедра отырысында қаралды № ____хаттама . Кафедра меңгеруш ісі:______Н ұрбекова Ә .Б. Ә зірлеген: Зулпиева Б.Б. Ш ы мкент, 2019ж .

Т ілді меңгертудегі жаңа тұрпаттағы әдіс-тәсілдер Қазақ тілі мен әдебиеті кафедра оқытушысы: Зулпиева Б.Б .

2 слайд
Т ілді меңгертудегі жаңа тұрпаттағы әдіс-тәсілдер Қазақ тілі мен әдебиеті кафедра оқытушысы: Зулпиева Б.Б .

2 слайд

Т ілді меңгертудегі жаңа тұрпаттағы әдіс-тәсілдер Қазақ тілі мен әдебиеті кафедра оқытушысы: Зулпиева Б.Б .

3 слайд

3 слайд

Шақыру әдісі: 1.Біздің өмірімізден ойып орын алған. 2.Үлкен-кішіні бетіне қаратқан. 3.Достарыңмен байланысу оңай. Те

4 слайд
Шақыру әдісі: 1.Біздің өмірімізден ойып орын алған. 2.Үлкен-кішіні бетіне қаратқан. 3.Достарыңмен байланысу оңай. Телефон 1.Телефон арқылы не істейміз? 2. Не істеді? Не қылды? Қайтті? Етістік

4 слайд

Шақыру әдісі: 1.Біздің өмірімізден ойып орын алған. 2.Үлкен-кішіні бетіне қаратқан. 3.Достарыңмен байланысу оңай. Телефон 1.Телефон арқылы не істейміз? 2. Не істеді? Не қылды? Қайтті? Етістік

Телефонның шығу тарихы 1875 жылдың 2 маусымында Бостон университетінің Шетелдік өнер мектебінің профессоры Грехем Белл

5 слайд
Телефонның шығу тарихы 1875 жылдың 2 маусымында Бостон университетінің Шетелдік өнер мектебінің профессоры Грехем Белл ең алғаш рет байланыстырушы сымдардың көмегімен өз көмекшісінің даусын естиді. Өнертапқыш шотландықтың бұл жаңалығы тарих бетінде телефон деген атпен қалды. Бір қызығы, өнертапқыштың есімі ағылшын тілінен аударғанда, «қоңырау» деген мағына береді. Арада бір ғасырға жуық уақыт өткенде ең алғашқы ұялы телефондар пайда болды. Иллинойс технологиялық институтының түлегі Мартин Купердің өнертапқыштық бұл жаңалығын қазір әлем халқының жартысына жуығы күнделікті қолданып отыр.

5 слайд

Телефонның шығу тарихы 1875 жылдың 2 маусымында Бостон университетінің Шетелдік өнер мектебінің профессоры Грехем Белл ең алғаш рет байланыстырушы сымдардың көмегімен өз көмекшісінің даусын естиді. Өнертапқыш шотландықтың бұл жаңалығы тарих бетінде телефон деген атпен қалды. Бір қызығы, өнертапқыштың есімі ағылшын тілінен аударғанда, «қоңырау» деген мағына береді. Арада бір ғасырға жуық уақыт өткенде ең алғашқы ұялы телефондар пайда болды. Иллинойс технологиялық институтының түлегі Мартин Купердің өнертапқыштық бұл жаңалығын қазір әлем халқының жартысына жуығы күнделікті қолданып отыр.

ТЕЛЕФОННЫҢ ТҮРЛЕРІ. Қазіргі қолданыстағы телефон түрлерінің бұрынғыға қарағанда қызмет көрсету жүйелері өте көп.Теле

6 слайд
ТЕЛЕФОННЫҢ ТҮРЛЕРІ. Қазіргі қолданыстағы телефон түрлерінің бұрынғыға қарағанда қызмет көрсету жүйелері өте көп.Телефонның сенсорлық, кнопкалы түрлері болады. Сонымен қатар олар шығарған фирмасына қарай аталуы да әртүрлі болады. Мысалы: Samsung, Nokia, Motorola деген сияқты тағы басқалар. Олардың әрқайсысының қызмет көрсету жүйелері де әртүрлі.

6 слайд

ТЕЛЕФОННЫҢ ТҮРЛЕРІ. Қазіргі қолданыстағы телефон түрлерінің бұрынғыға қарағанда қызмет көрсету жүйелері өте көп.Телефонның сенсорлық, кнопкалы түрлері болады. Сонымен қатар олар шығарған фирмасына қарай аталуы да әртүрлі болады. Мысалы: Samsung, Nokia, Motorola деген сияқты тағы басқалар. Олардың әрқайсысының қызмет көрсету жүйелері де әртүрлі.

Телофондардың пайдасы 1. Әр адам және кез келген уақытында пайдалана алады. Яғни, әр түрлі жағдайда адаммен хабарласа алады. 2

7 слайд
Телофондардың пайдасы 1. Әр адам және кез келген уақытында пайдалана алады. Яғни, әр түрлі жағдайда адаммен хабарласа алады. 2. Ол өте кішігірім болып келгендіктен, күнделікті өмірде өзіңізбен ұстай аласыз . 3.Ұялы телефондарға суретке түсіп, интернет пен әлеуметтік желілерде отырамыз. 4.Оқыс жағдайға ұшырасақ (көлік апаты, ұрлық, кездесуге уақытылы үлгере алмаған жағдайда, өз өміріңе-жақындарыңа қауіп төнген жағдайда, өз денсаулығыңа қауіп төнген жағдайда) бірінші қолға ұстайтынымыз ұялы телефон. 5.Біреудің өліміне куәгер болсаңыз, дәлел сіздің қолыңыздағы ұялы телефонның бейнекамерасы

7 слайд

Телофондардың пайдасы 1. Әр адам және кез келген уақытында пайдалана алады. Яғни, әр түрлі жағдайда адаммен хабарласа алады. 2. Ол өте кішігірім болып келгендіктен, күнделікті өмірде өзіңізбен ұстай аласыз . 3.Ұялы телефондарға суретке түсіп, интернет пен әлеуметтік желілерде отырамыз. 4.Оқыс жағдайға ұшырасақ (көлік апаты, ұрлық, кездесуге уақытылы үлгере алмаған жағдайда, өз өміріңе-жақындарыңа қауіп төнген жағдайда, өз денсаулығыңа қауіп төнген жағдайда) бірінші қолға ұстайтынымыз ұялы телефон. 5.Біреудің өліміне куәгер болсаңыз, дәлел сіздің қолыңыздағы ұялы телефонның бейнекамерасы

Телефонның зияны 1 )Ұялы телефон радиация тарататыны үшін өте зиянды. Бір сәттік үшін зияны аңғарылмауы мүмкін. Бірақ ұзақ

8 слайд
Телефонның зияны 1 )Ұялы телефон радиация тарататыны үшін өте зиянды. Бір сәттік үшін зияны аңғарылмауы мүмкін. Бірақ ұзақ уақыт қолданылғанда зияны өте көп. 2)Ми, көз, құлақ, кеуде, жүрек және басқа да мүшелерде дегенерация пайда болады. 3)АҚШ дәрігері Девра Давис былай деген: «Ұялы телефонымен сөйлескен кезде ми жасушаларының бір бөлігі өле бастайды...» 4) Жас балаларға, жүкті әйелдерге және егде жастағы кісілерге өте зиянды. 5) ДНК-ның бұзылуына да себеп болады. 6) Ұялы телефонның қосылып тұрғандағы сәулелендіру деңгейі есту, көру, мидың кейбір бөліктеріне кері әсерін тигізеді.

8 слайд

Телефонның зияны 1 )Ұялы телефон радиация тарататыны үшін өте зиянды. Бір сәттік үшін зияны аңғарылмауы мүмкін. Бірақ ұзақ уақыт қолданылғанда зияны өте көп. 2)Ми, көз, құлақ, кеуде, жүрек және басқа да мүшелерде дегенерация пайда болады. 3)АҚШ дәрігері Девра Давис былай деген: «Ұялы телефонымен сөйлескен кезде ми жасушаларының бір бөлігі өле бастайды...» 4) Жас балаларға, жүкті әйелдерге және егде жастағы кісілерге өте зиянды. 5) ДНК-ның бұзылуына да себеп болады. 6) Ұялы телефонның қосылып тұрғандағы сәулелендіру деңгейі есту, көру, мидың кейбір бөліктеріне кері әсерін тигізеді.

*Телефонды баланың мойынына ілмеңіз. *Байланыс нашар жерлерде ұялы телефонмен көп сөйлеспеңіз. *Балалар мен жасөспірімдерге ұялы

9 слайд
*Телефонды баланың мойынына ілмеңіз. *Байланыс нашар жерлерде ұялы телефонмен көп сөйлеспеңіз. *Балалар мен жасөспірімдерге ұялы байланыс телефонын көп қолданбауға кеңес беремін. *Телефонды сатып алу кезінде оның мүмкіндігі мен дизайнына назар аударумен қатар, оның қауіпсіздігіне де ( SAR белгісіне) көңіл бөліңіз . Телефон шалғанда алғашқы бір екі гудокті жіберіп барып құлаққа әкелген дұрыс.

9 слайд

*Телефонды баланың мойынына ілмеңіз. *Байланыс нашар жерлерде ұялы телефонмен көп сөйлеспеңіз. *Балалар мен жасөспірімдерге ұялы байланыс телефонын көп қолданбауға кеңес беремін. *Телефонды сатып алу кезінде оның мүмкіндігі мен дизайнына назар аударумен қатар, оның қауіпсіздігіне де ( SAR белгісіне) көңіл бөліңіз . Телефон шалғанда алғашқы бір екі гудокті жіберіп барып құлаққа әкелген дұрыс.

Болжау стратегиясы: Бір күні түннің бір уағында, 3:30-дарда телефон шырылдайды. Жігіт телефонның тұтқасын көте

10 слайд
Болжау стратегиясы: Бір күні түннің бір уағында, 3:30-дарда телефон шырылдайды. Жігіт телефонның тұтқасын көтереді. Ар жақтан анасының даусын естиді. Жігіт : «Түһ, анашым! Осы сағатта да телефон соға ма екен? Таңертең сөйлессек, болмас па еді?!»- дейді. Анасы дірілдеген даусымен былай дейді:

10 слайд

Болжау стратегиясы: Бір күні түннің бір уағында, 3:30-дарда телефон шырылдайды. Жігіт телефонның тұтқасын көтереді. Ар жақтан анасының даусын естиді. Жігіт : «Түһ, анашым! Осы сағатта да телефон соға ма екен? Таңертең сөйлессек, болмас па еді?!»- дейді. Анасы дірілдеген даусымен былай дейді:

Болжау ағашы • Бұдан әрі не болады? • Мәтін немен аяқталады? • Мәтіннің идеясы неде?

11 слайд
Болжау ағашы • Бұдан әрі не болады? • Мәтін немен аяқталады? • Мәтіннің идеясы неде?

11 слайд

Болжау ағашы • Бұдан әрі не болады? • Мәтін немен аяқталады? • Мәтіннің идеясы неде?

Болжау стратегиясы: Бір күні түннің бір уағында, 3:30-дарда телефон шырылдайды. Жігіт телефонның тұтқасын көте

12 слайд
Болжау стратегиясы: Бір күні түннің бір уағында, 3:30-дарда телефон шырылдайды. Жігіт телефонның тұтқасын көтереді. Ар жақтан анасының даусын естиді. Жігіт : «Түһ, анашым! Осы сағатта да телефон соға ма екен? Таңертең сөйлессек, болмас па еді?!»- дейді. Анасы дірілдеген даусымен былай дейді: «Осыдан 25 жыл бұрын да түннің бір уағында 3:30- дарда сен де мені мазалаған едің,ТУҒАН КҮНІҢ ҚҰТТЫ БОЛСЫН, БАЛАМ!»

12 слайд

Болжау стратегиясы: Бір күні түннің бір уағында, 3:30-дарда телефон шырылдайды. Жігіт телефонның тұтқасын көтереді. Ар жақтан анасының даусын естиді. Жігіт : «Түһ, анашым! Осы сағатта да телефон соға ма екен? Таңертең сөйлессек, болмас па еді?!»- дейді. Анасы дірілдеген даусымен былай дейді: «Осыдан 25 жыл бұрын да түннің бір уағында 3:30- дарда сен де мені мазалаған едің,ТУҒАН КҮНІҢ ҚҰТТЫ БОЛСЫН, БАЛАМ!»

13 слайд

13 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ