«Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізудің мұғалім үшін тиімділігі неде?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізудің мұғалім үшін тиімділігі неде?»

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқу-тәрбие процесінің барлық деңгейін жетілдіру, оқу-тәрбие жұмысына жаңашылдық енгізу: - сабақты қызықты етіп өтікізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру; - білім сапасының көтерілуіне жағдай жасау; - оқыту процесінің сапасын арттыру; - пәнаралық байланысты тереңдету; - қажетті ақпаратты іздеуді оңайлату және көлемін ұлғайту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізудің мұғалім үшін тиімділігі неде?»

#1 слайд
«Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізудің мұғалім үшін тиімділігі неде?»

1 слайд

«Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізудің мұғалім үшін тиімділігі неде?»

Бұл технологияны пайдаланудың негізгі мақсаты:  1. Ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқу-тәрбие процесінің барлық деңг

#2 слайд
Бұл технологияны пайдаланудың негізгі мақсаты:  1. Ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқу-тәрбие процесінің барлық деңгейін жетілдіру, оқу-тәрбие жұмысына жаңашылдық енгізу: - сабақты қызықты етіп өтікізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру; - білім сапасының көтерілуіне жағдай жасау; - оқыту процесінің сапасын арттыру; - пәнаралық байланысты тереңдету; - қажетті ақпаратты іздеуді оңайлату және көлемін ұлғайту.

2 слайд

Бұл технологияны пайдаланудың негізгі мақсаты:  1. Ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқу-тәрбие процесінің барлық деңгейін жетілдіру, оқу-тәрбие жұмысына жаңашылдық енгізу: - сабақты қызықты етіп өтікізу арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру; - білім сапасының көтерілуіне жағдай жасау; - оқыту процесінің сапасын арттыру; - пәнаралық байланысты тереңдету; - қажетті ақпаратты іздеуді оңайлату және көлемін ұлғайту.

#3 слайд

3 слайд

«Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізудің мұғалім үшін тиімділігі неде?» - Жалпы компьютерлік ж

#4 слайд
«Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізудің мұғалім үшін тиімділігі неде?» - Жалпы компьютерлік желілерді пайдалана отырып сабақты тартымды түрде қызықты етіп өткізуге мүмкіндік туады; - Оқушы өз бетімен жұмыс жасайды; - Аз уақытта көп білім береді, уақытты үнемдейді; - Білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы тексереді; - Шығармашылық жұмыстар жасайды; - Қашықтықтан білім беру мүмкіндігі туады; - Қажетті ақпаратты жедел түрде беру мүмкіндігі жасалады; - Оқушының ой-өрісін, дүниетанымын кеңейтуге ықпалы болады; - Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасайды, сайттарға өз сабақтарын енгізе отырып, өз біліктілігін көтереді; - Интернетте жұмыс жасау арқылы мұғалім өз білімін жан-жақты жетілдіреді; - Оқыту үрдісінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін тиімді ұйымдастырады; - Оқушылардың тынымдық қабілеттерін қалыптастырады; - Сабақта этнопедагогикалық тәрбие беруге мүмкіндік туады; - Оқушыны шығармашылық жұмысқа баулиды, өз бетінше жұмыс жасауға үйретеді; - Оқулықтан тыс, қосымша мәліметтер береді т.б.

4 слайд

«Ақпараттық-коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізудің мұғалім үшін тиімділігі неде?» - Жалпы компьютерлік желілерді пайдалана отырып сабақты тартымды түрде қызықты етіп өткізуге мүмкіндік туады; - Оқушы өз бетімен жұмыс жасайды; - Аз уақытта көп білім береді, уақытты үнемдейді; - Білім-білік дағдыларын тест тапсырмалары арқылы тексереді; - Шығармашылық жұмыстар жасайды; - Қашықтықтан білім беру мүмкіндігі туады; - Қажетті ақпаратты жедел түрде беру мүмкіндігі жасалады; - Оқушының ой-өрісін, дүниетанымын кеңейтуге ықпалы болады; - Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасайды, сайттарға өз сабақтарын енгізе отырып, өз біліктілігін көтереді; - Интернетте жұмыс жасау арқылы мұғалім өз білімін жан-жақты жетілдіреді; - Оқыту үрдісінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін тиімді ұйымдастырады; - Оқушылардың тынымдық қабілеттерін қалыптастырады; - Сабақта этнопедагогикалық тәрбие беруге мүмкіндік туады; - Оқушыны шығармашылық жұмысқа баулиды, өз бетінше жұмыс жасауға үйретеді; - Оқулықтан тыс, қосымша мәліметтер береді т.б.

 Педагогтар өз сабақтарында ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, мынадай артықшылықтарды көре алады: 1. Тақырып шеңбе

#5 слайд
 Педагогтар өз сабақтарында ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, мынадай артықшылықтарды көре алады: 1. Тақырып шеңберіндегі айтылуға тиіс мәліметтер көлемін ұлғайтады, яғни уақытты тиімді пайдалануға мүмкіндік алады; 2. Оқушылардың интернет арқылы өз бетінше ізденіп жұмыс жасауларына мүмкіндік жасалады; 3. Оқушы өзге оқушылармен топтасып бірге жұмыс істеуіне мүмкіндік туғызылады; 4. Сабақта өтілетін тақырыпқа байланысты киноларды, слайдттарды, суреттерді, кестелерді пайдалана отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттырады т.б. 5. Электронды оқулықтарды пайдалану арқылы сабаққа жаңашылдық енгізеді.

5 слайд

 Педагогтар өз сабақтарында ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, мынадай артықшылықтарды көре алады: 1. Тақырып шеңберіндегі айтылуға тиіс мәліметтер көлемін ұлғайтады, яғни уақытты тиімді пайдалануға мүмкіндік алады; 2. Оқушылардың интернет арқылы өз бетінше ізденіп жұмыс жасауларына мүмкіндік жасалады; 3. Оқушы өзге оқушылармен топтасып бірге жұмыс істеуіне мүмкіндік туғызылады; 4. Сабақта өтілетін тақырыпқа байланысты киноларды, слайдттарды, суреттерді, кестелерді пайдалана отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттырады т.б. 5. Электронды оқулықтарды пайдалану арқылы сабаққа жаңашылдық енгізеді.

Қорытынды  Жоғарыда аталғандармен бірге білім беру жүйесінде электронды оқулықтарды пайдаланып, үлкен табыстарға жетуге болад

#6 слайд
Қорытынды  Жоғарыда аталғандармен бірге білім беру жүйесінде электронды оқулықтарды пайдаланып, үлкен табыстарға жетуге болады. Электронды оқулықтарды пайдалану барысында оқушы екі жақты білім алады: біріншісі -пәндік білім, екіншісі – компьютерлік білім. Электронды оқулықтарды пайдалану оқушының өз бетінше шығармашылық жұмыс жасауына, теориялық білімін практикамен ұштастыруына мүмкіндік береді. Электронды оқулық арқылы оқушы көптеген қосымша материал ала алады, осы алған мәліметтерін компьютерден көргендіктен есінде жақсы сақтайды, өз бетінше жұмыс жасау қабілеті қалыптасады. Осылайша жас ұрпақты ақпараттық- коммуникативтік технологиялар құзыреттілігін арттырып, оларды пайдалана отырып оқытуда көптеген жетістіктерге қол жеткізуге болады.

6 слайд

Қорытынды  Жоғарыда аталғандармен бірге білім беру жүйесінде электронды оқулықтарды пайдаланып, үлкен табыстарға жетуге болады. Электронды оқулықтарды пайдалану барысында оқушы екі жақты білім алады: біріншісі -пәндік білім, екіншісі – компьютерлік білім. Электронды оқулықтарды пайдалану оқушының өз бетінше шығармашылық жұмыс жасауына, теориялық білімін практикамен ұштастыруына мүмкіндік береді. Электронды оқулық арқылы оқушы көптеген қосымша материал ала алады, осы алған мәліметтерін компьютерден көргендіктен есінде жақсы сақтайды, өз бетінше жұмыс жасау қабілеті қалыптасады. Осылайша жас ұрпақты ақпараттық- коммуникативтік технологиялар құзыреттілігін арттырып, оларды пайдалана отырып оқытуда көптеген жетістіктерге қол жеткізуге болады.

Файл форматы:
pptx
13.11.2024
97
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі