Ақыл-ойы кем оқушылардың дене тәрбиесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақыл-ойы кем
оқушылардың дене
тәрбиесі
1 слайд
Ақыл-ойы кем оқушылардың дене тәрбиесі
2 слайд
Жоспар:
•
жоспары:
•
1.Дене тәрбиесін жүйелі дамытуда денешынықтырудың
тәсілдерін пайдалану.
•
2.Дамуында интеллектуалдық бұзылыстары бар
балалардың қоғамға бейімделу мен интеграциялаудың
құралы ретінде дене тәрбиесін қолдану.
2 слайд
Жоспар: • жоспары: • 1.Дене тәрбиесін жүйелі дамытуда денешынықтырудың тәсілдерін пайдалану. • 2.Дамуында интеллектуалдық бұзылыстары бар балалардың қоғамға бейімделу мен интеграциялаудың құралы ретінде дене тәрбиесін қолдану.
3 слайд
Балалар денсаулығын қорғау
– бұл мемлекеттің мәселесі.
Сау балалар – сау қоғам.
Өсіп келе жатқан ұрпақтың
дене тәрбиесі – бұл
жасөспірімде дене
шынықтыру мен спорт
білімін, біліктілігін және
дағдысын қалыптастыру,
денешынықтыру мен спорт
сабақтарының жүйелілігіне
үйрету, денсаулықтың, ақыл-
ой мен физикалық жұмысқа
қабілеттіліктің жоғарғы
деңгейін қамтамасыз ету
мақсатымен санитарлық-
гигиеналық біліктілік пен
әдеттерін баулу,
дағдыландыру.
3 слайд
Балалар денсаулығын қорғау – бұл мемлекеттің мәселесі. Сау балалар – сау қоғам. Өсіп келе жатқан ұрпақтың дене тәрбиесі – бұл жасөспірімде дене шынықтыру мен спорт білімін, біліктілігін және дағдысын қалыптастыру, денешынықтыру мен спорт сабақтарының жүйелілігіне үйрету, денсаулықтың, ақыл- ой мен физикалық жұмысқа қабілеттіліктің жоғарғы деңгейін қамтамасыз ету мақсатымен санитарлық- гигиеналық біліктілік пен әдеттерін баулу, дағдыландыру.
4 слайд
Жеке тұлғаға бағытталған
технологиялар:
Жалпы білім беретін мектепте денешынықтыру
сабақтары үш бөлімнен тұрады – дайындық, негізгі
және қорытынды, ал түзету мектебінде – төрт
бөлімнен тұрады: кіріспе, дайындық, негізгі және
қорытынды. Кіріспе бөлімінде балаларды сабаққа
дайындау қажет, сапқа тұрғызып, өтетін
материалды таныстырып, сыртқы киімдерін
бақылап, санатып,сапқа тұрғызу қажет.
4 слайд
Жеке тұлғаға бағытталған технологиялар: Жалпы білім беретін мектепте денешынықтыру сабақтары үш бөлімнен тұрады – дайындық, негізгі және қорытынды, ал түзету мектебінде – төрт бөлімнен тұрады: кіріспе, дайындық, негізгі және қорытынды. Кіріспе бөлімінде балаларды сабаққа дайындау қажет, сапқа тұрғызып, өтетін материалды таныстырып, сыртқы киімдерін бақылап, санатып,сапқа тұрғызу қажет.
5 слайд
Сабақтың кіріспе бөлімі бастауыш сыныптарда үш
минуттан бес минутқа дейін созылады ал, жоғары
сыныптарда жеті минутқа дейін. Бұл жоғары сыныптарда
теориялық мәліметтердің көптігіне байланысты болады.
Негізінен көбінесе балалардың қозғалыс дағдыларын
қалыптастыратын жаттығулар жатады. Көрсетілген
жаттығулардан қимыл-қозғалысты дамытатын үш-төрт
жаттығу таңдалып алынады. Сабақтың дайындық
бөлімінде 8-12 жаттығулар жүргізген дұрыс, ал сабақтың
дайындық бөлімі 7-8 минутқа созылады, бірақ 14-16
минуттан аспауы қажет.
5 слайд
Сабақтың кіріспе бөлімі бастауыш сыныптарда үш минуттан бес минутқа дейін созылады ал, жоғары сыныптарда жеті минутқа дейін. Бұл жоғары сыныптарда теориялық мәліметтердің көптігіне байланысты болады. Негізінен көбінесе балалардың қозғалыс дағдыларын қалыптастыратын жаттығулар жатады. Көрсетілген жаттығулардан қимыл-қозғалысты дамытатын үш-төрт жаттығу таңдалып алынады. Сабақтың дайындық бөлімінде 8-12 жаттығулар жүргізген дұрыс, ал сабақтың дайындық бөлімі 7-8 минутқа созылады, бірақ 14-16 минуттан аспауы қажет.
6 слайд
Сабақтың негізгі бөлімі 20-
30 минутқа созылады.
– бастапқыда ептiлікті;
– содан соң –
жылдамдықты;
– бұдан әрi – шыдамдылық
пен күшті;
– сонан соң – басқа
сапаларды дамытуға
арналған. Қорытындылау
бөліміне 5-7 минут
бөлінеді.
6 слайд
Сабақтың негізгі бөлімі 20- 30 минутқа созылады. – бастапқыда ептiлікті; – содан соң – жылдамдықты; – бұдан әрi – шыдамдылық пен күшті; – сонан соң – басқа сапаларды дамытуға арналған. Қорытындылау бөліміне 5-7 минут бөлінеді.
7 слайд
•
Қазіргі кезде арнайы мектептің педагогикалық ұжымның
алдыңда ең басты мәселе – түлектерді қоғамға бейімдеу
мен интеграциялау керек.
•
Көп жағдайларда интеллект бұзылыстары қозғалыс
сферасының бұзылыстарымен қатар келеді. Сондықтан
бұл бұзылыстарды түзету мақсатымен дене тәрбиесінің
адекватты құралдар мен тәсілдері таңдалады, яғни
әлеуметтендірудің қажетті шарты. Физикалық
жаттығуларды арнайы іс-әрекетте, сонымен қатар еңбектік
жүйелер ретінде қолдануын көздейді. Спорттық
сабақтарды ұйымдастыру кезінде мүгедек –
спортшылардың әрқайсысының нақты мүмкіндіктері
ескерілуі қажет.Арнайы түзету оқыту жүйесінде
физикалық реабилитация емдіксауықтыру және қайта
қалпына келтіру сипаттағы бағыты ретінде кең қолданысқа
ие болды.
7 слайд
• Қазіргі кезде арнайы мектептің педагогикалық ұжымның алдыңда ең басты мәселе – түлектерді қоғамға бейімдеу мен интеграциялау керек. • Көп жағдайларда интеллект бұзылыстары қозғалыс сферасының бұзылыстарымен қатар келеді. Сондықтан бұл бұзылыстарды түзету мақсатымен дене тәрбиесінің адекватты құралдар мен тәсілдері таңдалады, яғни әлеуметтендірудің қажетті шарты. Физикалық жаттығуларды арнайы іс-әрекетте, сонымен қатар еңбектік жүйелер ретінде қолдануын көздейді. Спорттық сабақтарды ұйымдастыру кезінде мүгедек – спортшылардың әрқайсысының нақты мүмкіндіктері ескерілуі қажет.Арнайы түзету оқыту жүйесінде физикалық реабилитация емдіксауықтыру және қайта қалпына келтіру сипаттағы бағыты ретінде кең қолданысқа ие болды.
8 слайд
Дәтүрлі
сабақ Жеке
тулғаға
бағытталған
сабақБекіту сұрақтары:
1.Балалардың өсу ерекшеліктерінен ауытқуларына байланысты орташа арифметикалық есеппен түзету топқа
бөлінеді,соның 1-ші тобына-
А. түзету мектептерінің дене бітімдері дамыған қозғалыс қабілеттері ортадан жоғары нәтиже көрсетушілер
жатады.
В.түзету мектептерінің олигофрен балалары және жалпы мектеп оқушыларының орташа көрсеткіш нәтижелері
бар балалар.
С.интеллект бұзылыстары бар, жаттығу орындауының көрсеткіштері орташа деңгейдегі балалар құрайды.
Д.орташа және орташадан төмен нәтижелі балалар жатады
Е.дене бітімінің даму көрсеткіштері орташадан төмен интеллект бұзылысы бар балалар жатады.
2.Сабақтың дайындық бөлімінде қанша жаттығулар жүргізген дұрыс?
А.8-12
В.10-15
С.5-6
Д.3-4
Е.15-20
8 слайд
Дәтүрлі сабақ Жеке тулғаға бағытталған сабақБекіту сұрақтары: 1.Балалардың өсу ерекшеліктерінен ауытқуларына байланысты орташа арифметикалық есеппен түзету топқа бөлінеді,соның 1-ші тобына- А. түзету мектептерінің дене бітімдері дамыған қозғалыс қабілеттері ортадан жоғары нәтиже көрсетушілер жатады. В.түзету мектептерінің олигофрен балалары және жалпы мектеп оқушыларының орташа көрсеткіш нәтижелері бар балалар. С.интеллект бұзылыстары бар, жаттығу орындауының көрсеткіштері орташа деңгейдегі балалар құрайды. Д.орташа және орташадан төмен нәтижелі балалар жатады Е.дене бітімінің даму көрсеткіштері орташадан төмен интеллект бұзылысы бар балалар жатады. 2.Сабақтың дайындық бөлімінде қанша жаттығулар жүргізген дұрыс? А.8-12 В.10-15 С.5-6 Д.3-4 Е.15-20