Материалдар / Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі, презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі, презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі туралы өткен тәжірибеммен тәжірибе алмасу тәлімгерлік ету барысында құжаттармен жұмыс жүргізуде бір көмегі болар деген оймен жариялап отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2019
1267
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Жас мамандар мен тәлімгер педагогтердің “Педагогикалық үміт-2016” аудандық конференциясы Тақырыбы: Әріптеске тәлімгерлік ет

1 слайд
“ Жас мамандар мен тәлімгер педагогтердің “Педагогикалық үміт-2016” аудандық конференциясы Тақырыбы: Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі: дидактикалық материалдарды пайдалана отырып, топпен жұмыс арқылы диалогтық оқу нәтижесінде оқушылардың ойлау деңгейін арттырудағы зерттеушілік әңгіме негізінде сабақты ұйымдастыру. Алматы облысы, Ескелді ауданы, “Ескелді ауданы әкімдігінің Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1 слайд

“ Жас мамандар мен тәлімгер педагогтердің “Педагогикалық үміт-2016” аудандық конференциясы Тақырыбы: Әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі: дидактикалық материалдарды пайдалана отырып, топпен жұмыс арқылы диалогтық оқу нәтижесінде оқушылардың ойлау деңгейін арттырудағы зерттеушілік әңгіме негізінде сабақты ұйымдастыру. Алматы облысы, Ескелді ауданы, “Ескелді ауданы әкімдігінің Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Тәлім алушының білімін, ойлауын, тәжіри- белік іс-амалдарының тиімділігін жетілдіруге көмектесу. Тәлім алушыға про

2 слайд
Тәлім алушының білімін, ойлауын, тәжіри- белік іс-амалдарының тиімділігін жетілдіруге көмектесу. Тәлім алушыға проблемаларды қарауға мүмкін- дік беру; Стратегиялық деңгейде өзгерістеріммен алмасу; Шынайы мақсат қоюға, оған жету жолдарын жоспарлауға көмектесу. Мақсаты: Міндеті: Түзу ғылымнан, түзу ұстаздан тәлім алған тәліп неге түзелмесін . С. Торайғыров Тәлімгер Байырбаева Б.С. Тарих пәні мұғалімі Тәлім алушы Тәлім алушының білімін, ойлауын, тәжіри- белік іс-амалдарының тиімділігін жетілдіруге көмектесу. Мысырбекова Ж.М. Тарих пәні мұғалімі

2 слайд

Тәлім алушының білімін, ойлауын, тәжіри- белік іс-амалдарының тиімділігін жетілдіруге көмектесу. Тәлім алушыға проблемаларды қарауға мүмкін- дік беру; Стратегиялық деңгейде өзгерістеріммен алмасу; Шынайы мақсат қоюға, оған жету жолдарын жоспарлауға көмектесу. Мақсаты: Міндеті: Түзу ғылымнан, түзу ұстаздан тәлім алған тәліп неге түзелмесін . С. Торайғыров Тәлімгер Байырбаева Б.С. Тарих пәні мұғалімі Тәлім алушы Тәлім алушының білімін, ойлауын, тәжіри- белік іс-амалдарының тиімділігін жетілдіруге көмектесу. Мысырбекова Ж.М. Тарих пәні мұғалімі

Әріптеспен өзара бірлесе отырып тиімді оқытудағы тәлімгерлік жұмыстың алатын орны ерекше.

3 слайд
Әріптеспен өзара бірлесе отырып тиімді оқытудағы тәлімгерлік жұмыстың алатын орны ерекше. Тәлім алушымен жұмыс жүргізуде мынандай құндылықтарды ұстандым: • • тәлім алушылыққа тарту; бағыт беру; жаңа әдіс-тәсілдер туралы мәлімет беру; кез келген жағдайда қолдау көрсету.

3 слайд

Әріптеспен өзара бірлесе отырып тиімді оқытудағы тәлімгерлік жұмыстың алатын орны ерекше. Тәлім алушымен жұмыс жүргізуде мынандай құндылықтарды ұстандым: • • тәлім алушылыққа тарту; бағыт беру; жаңа әдіс-тәсілдер туралы мәлімет беру; кез келген жағдайда қолдау көрсету.

« Тәлімгерліктің басты ұсатанымы қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады, оның барысында тәлімгер обьективті тыңдаушы және

4 слайд
« Тәлімгерліктің басты ұсатанымы қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады, оның барысында тәлімгер обьективті тыңдаушы және бағыттаушы болады ». МАН № Іс шара атауы Мақсаты Формасы Ресурстар Жауапты 1 Тәлім алушының қажеттілігіне қарай кездесу ұйымдастыру Алдағы істелетін іс- әрекетке жоспар құру Әңгіме Нұсқаулық Тәлімгер мен тәлім алушы 2 Тәлім алушының дәстүрлі сабағы Тәлім алушының дәстүрлі оқыту мен оқу тәжірибесінің дағдыларын бақылау, бағалау, саралау Сабақ Нұсқаулық Тәлім алушы 3 Тәлімгердің үлгі сабағы Тәжірибе алмасу. Сабақта топтық жұмысты ұйымдастыру Сабақ үлгісі АКТ, плакаттар, Смайлик Тәлімгер 4 Тәлім алушының сабақ үрдісіне топтық жұмысты, диалогтік оқытуды қолдана білуге көрсету Қолдау көрсету Кәсіби әңгіме Нұсқаулық, үлестірме материалдар Тәлімгер, тәлім алушы 5 «Білдім, үйрендім тәлім алушының сабағы» Топтық жұмысты іске асыру Сабақ үлгісі АКТ, плакаттар Тәлім алушы

4 слайд

« Тәлімгерліктің басты ұсатанымы қызмет емес, қарым-қатынас болып табылады, оның барысында тәлімгер обьективті тыңдаушы және бағыттаушы болады ». МАН № Іс шара атауы Мақсаты Формасы Ресурстар Жауапты 1 Тәлім алушының қажеттілігіне қарай кездесу ұйымдастыру Алдағы істелетін іс- әрекетке жоспар құру Әңгіме Нұсқаулық Тәлімгер мен тәлім алушы 2 Тәлім алушының дәстүрлі сабағы Тәлім алушының дәстүрлі оқыту мен оқу тәжірибесінің дағдыларын бақылау, бағалау, саралау Сабақ Нұсқаулық Тәлім алушы 3 Тәлімгердің үлгі сабағы Тәжірибе алмасу. Сабақта топтық жұмысты ұйымдастыру Сабақ үлгісі АКТ, плакаттар, Смайлик Тәлімгер 4 Тәлім алушының сабақ үрдісіне топтық жұмысты, диалогтік оқытуды қолдана білуге көрсету Қолдау көрсету Кәсіби әңгіме Нұсқаулық, үлестірме материалдар Тәлімгер, тәлім алушы 5 «Білдім, үйрендім тәлім алушының сабағы» Топтық жұмысты іске асыру Сабақ үлгісі АКТ, плакаттар Тәлім алушы

Т әлім алушының қажеттілігін анықтау: Әңгіме, кері байланыс Нәтижесінде тәлім алушым түрлі ауданаралық іс-шараларға қатысып

5 слайд
Т әлім алушының қажеттілігін анықтау: Әңгіме, кері байланыс Нәтижесінде тәлім алушым түрлі ауданаралық іс-шараларға қатысып жүріп, ондағы өткізілген тренингтерге, сол сияқты, мектептегі деңгейлік курстарды тамамдап келген әріптестерінің кейбір сабақтарына қатынасып, осы әдіс-тәсілдердің кейбір элементерін пайдаланып жүргендігін және де менің өткізген коучинг сессиямның әсерінің болғандығын, сол сияқты сыныпта шеше алмай жүрген біраз жағдаяттарының көп екендігін айтты. Атап айтсақ : оқушылардың ойлау әрекетіндегі үстірттік, тақырыпты терең түсініп, қабылдамауы, тақырып төңірегінде ой жүгірте алмауы, өткен тақырыптарды есте сақтамауы, сыныптың білім сапасының орта деңгейі. Мен тәлім алушыны тыңдап, оның ойын түсіндім де жағдаяттарды анықтау үшін мынандай сұрақтар қойдым: « Үй тапсырмасын қалай бағалап, сұрайсыз? » Ол: « Жоспарым бойынша берілген сұраққа жауап аламын, мәтінді әңгімелеу, тапсырмаларды орындау, анықтамаларды жаттау » - деді. « Жаңа сабақты қалай меңгертесіз? » - деген сұраққа: « Тақырыпты жариялап, түсіндіремін. Қаншалықты білгенін білу үшін сұрақтар қоямын » – деді. « Барлық сабақтарыңызда да осылай түсіндіресіз бе? » -десем, « Иә » -деп жауап берді. Бұдан мен оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуге жағдай жасамайтындығын, сабақтарының барлығы осылай өтетіндігін анықтадым. • Сабақтарыңыздағы тапсырмаларды қалай бересіз? – деп сұрадым. • Түсіндіремін, мәтін бойынша берілген тапсырмаларды түгелдей орындап шығуға тырысамын -деді. • Тапсырмаларды барлық оқушылар орындай ма? • Орындайды , бірақ көңілдегідей емес. • Ол үшін қандай әрекет істейсіз? • Қайта түсіндіремін. Ия, нашар оқушыларыма міндетті түрде түсіндіремін. • Қайта түсіндіретін кездеріңіз көп болады ма? Топпен оқытып көрдіңіз бе? • Оқытамын, бірақ кереметтей нәтиже бермейді, -деді. Бұл екеуара сұхбатымыздан тәлім алушының төмендегілей қажеттіліктерін анықтадым: өзінің айтуы бойынша оқушылардың сабаққа қызығушылығының төмен болуы. Сол себепті, болашақтағы зерттеу фокусымыз анықталды: « Топпен жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру » .

5 слайд

Т әлім алушының қажеттілігін анықтау: Әңгіме, кері байланыс Нәтижесінде тәлім алушым түрлі ауданаралық іс-шараларға қатысып жүріп, ондағы өткізілген тренингтерге, сол сияқты, мектептегі деңгейлік курстарды тамамдап келген әріптестерінің кейбір сабақтарына қатынасып, осы әдіс-тәсілдердің кейбір элементерін пайдаланып жүргендігін және де менің өткізген коучинг сессиямның әсерінің болғандығын, сол сияқты сыныпта шеше алмай жүрген біраз жағдаяттарының көп екендігін айтты. Атап айтсақ : оқушылардың ойлау әрекетіндегі үстірттік, тақырыпты терең түсініп, қабылдамауы, тақырып төңірегінде ой жүгірте алмауы, өткен тақырыптарды есте сақтамауы, сыныптың білім сапасының орта деңгейі. Мен тәлім алушыны тыңдап, оның ойын түсіндім де жағдаяттарды анықтау үшін мынандай сұрақтар қойдым: « Үй тапсырмасын қалай бағалап, сұрайсыз? » Ол: « Жоспарым бойынша берілген сұраққа жауап аламын, мәтінді әңгімелеу, тапсырмаларды орындау, анықтамаларды жаттау » - деді. « Жаңа сабақты қалай меңгертесіз? » - деген сұраққа: « Тақырыпты жариялап, түсіндіремін. Қаншалықты білгенін білу үшін сұрақтар қоямын » – деді. « Барлық сабақтарыңызда да осылай түсіндіресіз бе? » -десем, « Иә » -деп жауап берді. Бұдан мен оқушылардың өз бетінше жұмыс істеуге жағдай жасамайтындығын, сабақтарының барлығы осылай өтетіндігін анықтадым. • Сабақтарыңыздағы тапсырмаларды қалай бересіз? – деп сұрадым. • Түсіндіремін, мәтін бойынша берілген тапсырмаларды түгелдей орындап шығуға тырысамын -деді. • Тапсырмаларды барлық оқушылар орындай ма? • Орындайды , бірақ көңілдегідей емес. • Ол үшін қандай әрекет істейсіз? • Қайта түсіндіремін. Ия, нашар оқушыларыма міндетті түрде түсіндіремін. • Қайта түсіндіретін кездеріңіз көп болады ма? Топпен оқытып көрдіңіз бе? • Оқытамын, бірақ кереметтей нәтиже бермейді, -деді. Бұл екеуара сұхбатымыздан тәлім алушының төмендегілей қажеттіліктерін анықтадым: өзінің айтуы бойынша оқушылардың сабаққа қызығушылығының төмен болуы. Сол себепті, болашақтағы зерттеу фокусымыз анықталды: « Топпен жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру » .

Араласу, бақылау және кері байланыс ұсыну « Тәлімгер күрделі сұрақтар қоя отырып, тәлім алушының тәжірибесін дамытуға көмектес

6 слайд
Араласу, бақылау және кері байланыс ұсыну « Тәлімгер күрделі сұрақтар қоя отырып, тәлім алушының тәжірибесін дамытуға көмектеседі » МАН «Сабақта жаңа әдіс – тәсілдерді қолданып көрдіңіз бе?» – десем. «Иә,- дейді өз тәжірибесін ой елегінен өткізіп, - бірақ одан да жоғары нәтиже көргім келеді».

6 слайд

Араласу, бақылау және кері байланыс ұсыну « Тәлімгер күрделі сұрақтар қоя отырып, тәлім алушының тәжірибесін дамытуға көмектеседі » МАН «Сабақта жаңа әдіс – тәсілдерді қолданып көрдіңіз бе?» – десем. «Иә,- дейді өз тәжірибесін ой елегінен өткізіп, - бірақ одан да жоғары нәтиже көргім келеді».

Қолдау, көмек көрсету «Оқушылардың білім алуы жайлы болу үшін жауапты реакция мен мадақтау қажет, сондықтан бағалау ізгі болу

7 слайд
Қолдау, көмек көрсету «Оқушылардың білім алуы жайлы болу үшін жауапты реакция мен мадақтау қажет, сондықтан бағалау ізгі болуы керек». Лев Выготский ҚМЖ- дамуға алғашқы қадам.  Коучинг: «Оқушыларды оқытуда диалогтік оқытудағы сұрақтардың маңызы». Ұсыныс: Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін  сабақта топпен жұмысты ұйымдастыру;  сыни тұрғысынан ойландыратын тапсырмалар беру;  оқушылармен достық қарым – қатынас орнату.  Табыс критерилері;  Бағалау парағы.

7 слайд

Қолдау, көмек көрсету «Оқушылардың білім алуы жайлы болу үшін жауапты реакция мен мадақтау қажет, сондықтан бағалау ізгі болуы керек». Лев Выготский ҚМЖ- дамуға алғашқы қадам.  Коучинг: «Оқушыларды оқытуда диалогтік оқытудағы сұрақтардың маңызы». Ұсыныс: Оқушылардың қызығушылығын арттыру үшін  сабақта топпен жұмысты ұйымдастыру;  сыни тұрғысынан ойландыратын тапсырмалар беру;  оқушылармен достық қарым – қатынас орнату.  Табыс критерилері;  Бағалау парағы.

- “ Ой түбінде жатқан сөз, шер тарқатса шығады, су түбінде жатқан тас, жел толқытса шығады”

8 слайд
- “ Ой түбінде жатқан сөз, шер тарқатса шығады, су түбінде жатқан тас, жел толқытса шығады” Асан қайғы Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқытуды басқару және көшбасшылықСын тұрғысынан ойлау Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқыту үшін және оқу үшін бағалауОқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер АКТ

8 слайд

- “ Ой түбінде жатқан сөз, шер тарқатса шығады, су түбінде жатқан тас, жел толқытса шығады” Асан қайғы Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқытуды басқару және көшбасшылықСын тұрғысынан ойлау Талантты және дарынды балаларды оқыту Оқыту үшін және оқу үшін бағалауОқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер АКТ

1-сабақ 2- сабақ 3-сабақ 4-сабақ ӨЗГЕРІС ЖОЛЫ: ҚОЛДАНУ, ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ, БАҒАЛАУ. Адам өмірінін ерекшілігі Әр адам -қайт

9 слайд
1-сабақ 2- сабақ 3-сабақ 4-сабақ ӨЗГЕРІС ЖОЛЫ: ҚОЛДАНУ, ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ, БАҒАЛАУ. Адам өмірінін ерекшілігі Әр адам -қайталанбас тұлға Адамның қызметі Адам мәдениет жасаушысы “ Қарлы кесек” Талдау жүргізу Топты қ жұмыс Постер қорғау

9 слайд

1-сабақ 2- сабақ 3-сабақ 4-сабақ ӨЗГЕРІС ЖОЛЫ: ҚОЛДАНУ, ТАЛДАУ, ЖИНАҚТАУ, БАҒАЛАУ. Адам өмірінін ерекшілігі Әр адам -қайталанбас тұлға Адамның қызметі Адам мәдениет жасаушысы “ Қарлы кесек” Талдау жүргізу Топты қ жұмыс Постер қорғау

Сын тұрғысынан ойлауДидактикалық материалдарды қолдана отырып,түрлі әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ойлауына қолдау көрсетіп,

10 слайд
Сын тұрғысынан ойлауДидактикалық материалдарды қолдана отырып,түрлі әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ойлауына қолдау көрсетіп, жақсарту және кеңейту үшін тәлім алушы әрекеттері Араласқан алғашқы сабағымның тақырыбы: «Адам өмірінің ерекшелігі». Мақсаты: қабілет, адамның қызығушылығы, мүмкіндігі. Жад, зият туралы түсінік қалыптастыру. 1.Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында зерттеушілік әңгімеге сүйене отырып, проблемалық сұрақтар негізінде әр топқа алдыларындағы А3 қағазына «Адам мәселесін қандай ғылым салалары зерттеген?» деген сұраққа «Ассоциация» құруын тапсырып, оның жолын түсіндірді. Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіріп, тақтада «Адам» сөзінен тармақтар арқылы: антропология, педагогика, социология, этнология, физиология, психология, анатомия деген сөздерді таратып, тапсырманы сәтті орындады. Екінші тапсырма: «Тамақ жеу, қуану, күлу, сөйлеу, баспана иелену, туыс, дос іздеу, мағлұмат алысу, ренжу, қайғыру, өмірге ұрпақ әкелу, сүйіспеншілік, махаббат, ойнау, шаттану, ән салу, билеу, зерттеу, жазу» сияқты жауап сөздер жазылған үлестірме материалын таратып, берілген сөздер арқылы адам бойындағы биопсихоәлеуметтік нышандарды кесте құру арқылы ажыратып жазуды тапсырды.

10 слайд

Сын тұрғысынан ойлауДидактикалық материалдарды қолдана отырып,түрлі әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ойлауына қолдау көрсетіп, жақсарту және кеңейту үшін тәлім алушы әрекеттері Араласқан алғашқы сабағымның тақырыбы: «Адам өмірінің ерекшелігі». Мақсаты: қабілет, адамның қызығушылығы, мүмкіндігі. Жад, зият туралы түсінік қалыптастыру. 1.Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында зерттеушілік әңгімеге сүйене отырып, проблемалық сұрақтар негізінде әр топқа алдыларындағы А3 қағазына «Адам мәселесін қандай ғылым салалары зерттеген?» деген сұраққа «Ассоциация» құруын тапсырып, оның жолын түсіндірді. Оқушылар өткен тақырыпты еске түсіріп, тақтада «Адам» сөзінен тармақтар арқылы: антропология, педагогика, социология, этнология, физиология, психология, анатомия деген сөздерді таратып, тапсырманы сәтті орындады. Екінші тапсырма: «Тамақ жеу, қуану, күлу, сөйлеу, баспана иелену, туыс, дос іздеу, мағлұмат алысу, ренжу, қайғыру, өмірге ұрпақ әкелу, сүйіспеншілік, махаббат, ойнау, шаттану, ән салу, билеу, зерттеу, жазу» сияқты жауап сөздер жазылған үлестірме материалын таратып, берілген сөздер арқылы адам бойындағы биопсихоәлеуметтік нышандарды кесте құру арқылы ажыратып жазуды тапсырды.

Сын тұрғысынан ойлау2. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін өткен сабақтағы білімдерін зерделеп, зерттеушілік әңгімеде маңызды орын

11 слайд
Сын тұрғысынан ойлау2. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін өткен сабақтағы білімдерін зерделеп, зерттеушілік әңгімеде маңызды орын алатын сынақтан өткізу сұрақтарын қойды: Адам туралы философиялық толғаулардағы «макрокосм», «микрокосм» терминдерін анықта? Қазіргі ғылымдағы ұғымдар қалай түсіндіреді? Визуалды көрсетілім: Қасиетті кітап Құраннан үзінді оқытылып, талданды. Мақсаты: сұрақтарды дұрыс құрылымдау арқылы адам өмірінің ерекшеліктерін айқындау. АКТ арқылы көрсетілім мен кітаптағы пікірлер салыстырылып, ой түйінделді. Оқулықпен жұмыста “Қарлы кесек” стратегиясы арқылы қабілет, зият, дарын ұғымдарына сипаттама берілді. Постерда ойларын дәлелдеп, бірін-бірі бағалады. Кері байланыс ИНСЕРТ үлестірмелер арқылы жүргізілді. Үй тапсырмасына: деректер негізінде қабілет, зият, дарын ұғымдарына мысалдар келтіру арқылы сипаттама беру тапсырылды.

11 слайд

Сын тұрғысынан ойлау2. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін өткен сабақтағы білімдерін зерделеп, зерттеушілік әңгімеде маңызды орын алатын сынақтан өткізу сұрақтарын қойды: Адам туралы философиялық толғаулардағы «макрокосм», «микрокосм» терминдерін анықта? Қазіргі ғылымдағы ұғымдар қалай түсіндіреді? Визуалды көрсетілім: Қасиетті кітап Құраннан үзінді оқытылып, талданды. Мақсаты: сұрақтарды дұрыс құрылымдау арқылы адам өмірінің ерекшеліктерін айқындау. АКТ арқылы көрсетілім мен кітаптағы пікірлер салыстырылып, ой түйінделді. Оқулықпен жұмыста “Қарлы кесек” стратегиясы арқылы қабілет, зият, дарын ұғымдарына сипаттама берілді. Постерда ойларын дәлелдеп, бірін-бірі бағалады. Кері байланыс ИНСЕРТ үлестірмелер арқылы жүргізілді. Үй тапсырмасына: деректер негізінде қабілет, зият, дарын ұғымдарына мысалдар келтіру арқылы сипаттама беру тапсырылды.

Коучингке ж әне сабақтарға қатысуы, талдау t t e Әңгімелесу,сараптау СұхбаттасуБағдарламаның идеясымен таныстыру

12 слайд
Коучингке ж әне сабақтарға қатысуы, талдау t t e Әңгімелесу,сараптау СұхбаттасуБағдарламаның идеясымен таныстыру ҚМЖ жоспарларын құру Сауалнама Кері байланысӨмірдің екі тірегі бар: үйренуден жалықпау мен үйретуден аянбау Дінмұхамед Қонаев Зерттеу фокусы: “Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру .”

12 слайд

Коучингке ж әне сабақтарға қатысуы, талдау t t e Әңгімелесу,сараптау СұхбаттасуБағдарламаның идеясымен таныстыру ҚМЖ жоспарларын құру Сауалнама Кері байланысӨмірдің екі тірегі бар: үйренуден жалықпау мен үйретуден аянбау Дінмұхамед Қонаев Зерттеу фокусы: “Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру .”

Кері байланыс - Менің көзімнің жеткені: топпен жұмыс оқытуда тиімді нәтиже береді екен. Постер қорғауға бәрі ат салыст

13 слайд
Кері байланыс - Менің көзімнің жеткені: топпен жұмыс оқытуда тиімді нәтиже береді екен. Постер қорғауға бәрі ат салысты. Сабағымда зерігіп отырған оқушылар болған жоқ, зерігуге уақыттары да болмады. Бұл мен үшін қуантарлық жағдай болды, бірақ сабақта шу болды. Соңында кері байланыс жасадым,-дейді. - Кері байланыс арқылы не анықтадыңыз?-деп сұрадым. - Кері байланыста оқушылар: бір-бірімізге баға қойған ұнады, бұрын мұғалім бағалайтын, енді өзіміз бір-бірімізді бағаладық. Осындай сабақтарды өткізулеріңізді сұраймын, –деп көрсетіпті. Мен оқушыларымның пікірлерімен санаса бастадым. Олар өздерін еркін ұстап, қайткенде топта бір үлесін қосуға тырысты, - деп қуанды. -Мен байқап отырдым, сұрақтарыңыздың түрлері де өзгерді. Өзіңіздің жұмысыңызға сын көзбен қарай бастағаныңыз мені қуантады,- деп ынталандырдым. Үшінші сабақта тәлім алушының сабағы қарқынды бола түсті. Балалардың сабаққа Қызығушылығы да артты. Сабақ бойынша оқушыларды ойландыратын күрделі және ашық сұрақтар қоя білді. «Топпен жұмыс жүргізу кезінде қандай қиындықтар болды?»–деген сұрағыма. «Топтық жұмыс оқушыларыма ұнады, бірақ оқушыларымның сөйлеуде сөздік қорының аз екендігін байқадым. «Қандай әдіс арқылы толықтыруға болады?»- деп, менен кеңес сұрады. Оқушылардың сөздік қорын дамыту мақсатында Мерсердің диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерін пайдалануды ұсындым. Төртінші сабақта үй тапсырмасы бойынша «философиялық диктант» алды.

13 слайд

Кері байланыс - Менің көзімнің жеткені: топпен жұмыс оқытуда тиімді нәтиже береді екен. Постер қорғауға бәрі ат салысты. Сабағымда зерігіп отырған оқушылар болған жоқ, зерігуге уақыттары да болмады. Бұл мен үшін қуантарлық жағдай болды, бірақ сабақта шу болды. Соңында кері байланыс жасадым,-дейді. - Кері байланыс арқылы не анықтадыңыз?-деп сұрадым. - Кері байланыста оқушылар: бір-бірімізге баға қойған ұнады, бұрын мұғалім бағалайтын, енді өзіміз бір-бірімізді бағаладық. Осындай сабақтарды өткізулеріңізді сұраймын, –деп көрсетіпті. Мен оқушыларымның пікірлерімен санаса бастадым. Олар өздерін еркін ұстап, қайткенде топта бір үлесін қосуға тырысты, - деп қуанды. -Мен байқап отырдым, сұрақтарыңыздың түрлері де өзгерді. Өзіңіздің жұмысыңызға сын көзбен қарай бастағаныңыз мені қуантады,- деп ынталандырдым. Үшінші сабақта тәлім алушының сабағы қарқынды бола түсті. Балалардың сабаққа Қызығушылығы да артты. Сабақ бойынша оқушыларды ойландыратын күрделі және ашық сұрақтар қоя білді. «Топпен жұмыс жүргізу кезінде қандай қиындықтар болды?»–деген сұрағыма. «Топтық жұмыс оқушыларыма ұнады, бірақ оқушыларымның сөйлеуде сөздік қорының аз екендігін байқадым. «Қандай әдіс арқылы толықтыруға болады?»- деп, менен кеңес сұрады. Оқушылардың сөздік қорын дамыту мақсатында Мерсердің диалогтік оқыту әдіс-тәсілдерін пайдалануды ұсындым. Төртінші сабақта үй тапсырмасы бойынша «философиялық диктант» алды.

• Тәлім алушыға бағыт - бағдар беріліп , табысты оқыту, ти імді тәлімгерлік жүйесі қалыптасты• Тәлім алушыны оқыту ме

14 слайд
• Тәлім алушыға бағыт - бағдар беріліп , табысты оқыту, ти імді тәлімгерлік жүйесі қалыптасты• Тәлім алушыны оқыту мен тәрбиелеу үдерісіндегі жаңа технологияларды меңгеруіне көмектесу • Тәлімгерлік үдерісті дамыта жалғастыру ;Тәлім алушы ТәлімгерТәлімгерлік нәтижесі Б о л а ш а қ қ а ж о с п а р Жақсыдан ғибрат ала білгеннің, ісі оңға басады Қожа Ахмет Иассауи Тәлім алушы Тәлімгер

14 слайд

• Тәлім алушыға бағыт - бағдар беріліп , табысты оқыту, ти імді тәлімгерлік жүйесі қалыптасты• Тәлім алушыны оқыту мен тәрбиелеу үдерісіндегі жаңа технологияларды меңгеруіне көмектесу • Тәлімгерлік үдерісті дамыта жалғастыру ;Тәлім алушы ТәлімгерТәлімгерлік нәтижесі Б о л а ш а қ қ а ж о с п а р Жақсыдан ғибрат ала білгеннің, ісі оңға басады Қожа Ахмет Иассауи Тәлім алушы Тәлімгер

Қорытынды Тәлімгер мен тәлім алушы арасындағы қарым- қатынас барынша адамгершілікті, шынайы, достық, өзара түсіністік, сыйласым

15 слайд
Қорытынды Тәлімгер мен тәлім алушы арасындағы қарым- қатынас барынша адамгершілікті, шынайы, достық, өзара түсіністік, сыйласымдылық, ілтипатты болуы тиіс. Бүгінгі күні педагогтің негізгі қызметтері мынандай: ұйымдастырушы, менеджер (басқарушы) бағыт-бағдар беруші, қолпаштаушы. Тәлімгер орасан зор көлемді ақпарат әлемінде тәлім алушыға өзіндік көзқарас, түсіністік пен құндылықтарды қалыптастыруда көмекші іспеттес.

15 слайд

Қорытынды Тәлімгер мен тәлім алушы арасындағы қарым- қатынас барынша адамгершілікті, шынайы, достық, өзара түсіністік, сыйласымдылық, ілтипатты болуы тиіс. Бүгінгі күні педагогтің негізгі қызметтері мынандай: ұйымдастырушы, менеджер (басқарушы) бағыт-бағдар беруші, қолпаштаушы. Тәлімгер орасан зор көлемді ақпарат әлемінде тәлім алушыға өзіндік көзқарас, түсіністік пен құндылықтарды қалыптастыруда көмекші іспеттес.

Зейін қойып тыңдағандарыңызға Р а х м е т !

16 слайд
Зейін қойып тыңдағандарыңызға Р а х м е т !

16 слайд

Зейін қойып тыңдағандарыңызға Р а х м е т !