Материалдар / Астың ашішекте өзгеруі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Астың ашішекте өзгеруі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ішекте астың қорытылупроцесі туралы білім беру; осы физиологиялық процестегі ферменттерінің рөлін, ұйқы безі фкрменттеріне спиртті ішімдік пен никотиннің кері әсерін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Наурыз 2018
231
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Қызмет Көрсету туралы мәселелері МЕМЛЕКЕТТІК КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТІ АЛУ

1 слайд
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Қызмет Көрсету туралы мәселелері МЕМЛЕКЕТТІК КӨРСЕТІЛЕТІН ҚЫЗМЕТТІ АЛУ

2«Мемлекеттік қызмет көрсету» ұғымының жаңа анықтамасы «Мемлекеттік қызмет көрсету – қызмет көрсетуді тұтынушылардың өті

2 слайд
2«Мемлекеттік қызмет көрсету» ұғымының жаңа анықтамасы «Мемлекеттік қызмет көрсету – қызмет көрсетуді тұтынушылардың өтініші бойынша жеке тәртіппен жүзеге асырылатын, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі »

3«Мемлекеттік қызмет тиімділігінің мәселелері Көрсетілетін қызметті алушы - Қазақстан Республикасының жеке және заңды т

3 слайд
3«Мемлекеттік қызмет тиімділігінің мәселелері Көрсетілетін қызметті алушы - Қазақстан Республикасының жеке және заңды тұлғалары (орталық және жергілікті мемлекеттік органдарды қоспағанда), шетел азаматтары, азаматтығы жоқ тұлғалар және шетелдік заңды тұлғалар. Қызмет көрсетуші - тиісті салаларда мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарын бекітетін және мемлекеттік қызмет көрсету процесін ұйымдастыратын орталық және жергілікті мемлекеттік органдар. Мемлекеттік қызмет көрсетуді беруші - тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін жеке және заңды тұлғалар, сондай-ақ тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін қызметті көрсетушілер .

4 Көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары Көрсетілетін қызметті алушының : мемлекеттік қызмет көрсету мен мемлекет

4 слайд
4 Көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтары Көрсетілетін қызметті алушының : мемлекеттік қызмет көрсету мен мемлекеттік қызмет көрсетуді беруші туралы толық және дәйекті ақпарат алуға; осы мемлекеттік қызметті көрсетудің бекітілген стандартының талаптарына жауап беретін мемлекеттік қызмет көрсетуді алуға; мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне сотқа дейін және сотқа шағымдануға; мемлекеттік қызмет көрсетуді қағаз (дәстүрлі) және/немесе электрондық нысанда алуға; мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарының жобаларын жария талқылауға қатысуға құқығы бар.

5Қызмет көрсетуші : мемлекеттік қызметтер көрсететін қызметкерлердің біліктілігін арттыруға; шағымдарды уақытылы қарауға;

5 слайд
5Қызмет көрсетуші : мемлекеттік қызметтер көрсететін қызметкерлердің біліктілігін арттыруға; шағымдарды уақытылы қарауға; азаматтардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру бойынша шаралар қабылдауға; мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарының жобаларына жария талқылау жүргізуге және т.б. міндетті. Мемлекеттік қызмет көрсетуді беруші : мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсетуге; көрсетілетін қызметті алушылардың сұрау салуы бойынша мемлекеттік қызметтер көрсетудің орындалу мәртебесі туралы хабардар етуге; шағымдарды уақытылы қарауға; азаматтардың бұзылған құқықтарын қалпына келтіру бойынша шаралар қабылдауға және т.б. міндетті. Қызмет көрсетушілердің және мемлекеттік қызметтерді көрсетуді берушілердің тиімді міндеттері

Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен регламенттерін әзірлеуге қойылатын талаптар 6III Мемлекеттік қызмет көрсету с

6 слайд
Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттары мен регламенттерін әзірлеуге қойылатын талаптар 6III Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты I II Орталық мемлекеттік орган әзірлейді ЭДСМ-мен келісім бойынша орталық мемлекеттік орган бекітеді ҚР Әділет министрлігінде тіркеледі Мемлекеттік қызмет көрсету регламенті Мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыратын орталық мемлекеттік орган, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары әзірлейді Жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын орталық мемлекеттік орган, атқарушы орган бекітеді

7Мемлекеттік қызметті тиімді әзірлеуге қойылатын талаптар Мемлекеттік қызметтерді тиімді көрсету тізілімі (көрсетілетін

7 слайд
7Мемлекеттік қызметті тиімді әзірлеуге қойылатын талаптар Мемлекеттік қызметтерді тиімді көрсету тізілімі (көрсетілетін қызметті алушылар, қызметті көрсетушілер, мемлекеттік қызметтер көрсетуді берушілер, мемлекеттік қызметтер көрсету нысаны, олардың ақылы немесе тегін екендігін көрсете отырып мемлекеттік қызметтер көрсетудің жіктелген тізбесі Мемлекеттік қызметтер көрсетуді жіктеу Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді

8Мемлекеттік қызметті жоспарлау тиімділігі және әдістемесінің стандарттары Мемлекеттік қызмет көрсету стандартын әзірлеген ме

8 слайд
8Мемлекеттік қызметті жоспарлау тиімділігі және әдістемесінің стандарттары Мемлекеттік қызмет көрсету стандартын әзірлеген мемлекеттік органның интернет-ресурсында ; азаматтардың танысуына қолжетімді басқа жерлерде орналастырылуы тиіс .«электрондық үкіметтің» веб-порталында ; Стандартты талқылау және пысықтаудың нәтижелері бойынша мемлекеттік органдар тиісті хабарламалар жариялайды.Мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарының жобаларын жария талқылау үшін

9Мемлекеттік қызметтерді ХҚКО және мамандандырылған ХҚКО арқылы тиімділігін көрсету тәртібі Көрсетілген қызметті алушы

9 слайд
9Мемлекеттік қызметтерді ХҚКО және мамандандырылған ХҚКО арқылы тиімділігін көрсету тәртібі Көрсетілген қызметті алушыларды мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы хабардар ету:  стандарттарды қызметті көрсетушінің интернет-ресурстарында және «электрондық үкіметтің» веб-порталында орналастыру;  стандарттарды көрсетілетін қызметті алушылар еркін қол жеткізетін және олармен танысуға мүмкіндік беретін мемлекеттік қызмет көрсетілетін жерлерде орналастыру;  мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы;  көрсетілетін қызметті алушының жеке жүгінуі арқылы жүзеге асырылады.

10Мемлекеттік қызметтерді тиімді көрсетудің төлем ақы арқылы бөлу өлшемдері Төлемі Қазақстан Республикасының заңнамалық акт

10 слайд
10Мемлекеттік қызметтерді тиімді көрсетудің төлем ақы арқылы бөлу өлшемдері Төлемі Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген мемлекеттік қызметтер көрсету құны мемлекеттік қызметтер көрсету стандарттарында көрсетіледі.Заң жобасында Қазақстан Республикасының заңдарында тегін көрсетуге кепілдік берілген қызметтерді көрсеткені үшін төлем алуға тыйым салынады.

11 Мемлекеттік қызмет көрсетуді беруші ( шағымды қарау 5 жұмыс күнінен аспауы тиіс );  Қызметті көрсетуші ( шағымды қа

11 слайд
11 Мемлекеттік қызмет көрсетуді беруші ( шағымды қарау 5 жұмыс күнінен аспауы тиіс );  Қызметті көрсетуші ( шағымды қарау 5 жұмыс күнінен аспауы тиіс );  мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органы ( шағымды қарауы 15 жұмыс күнінен аспауы тиіс ).Мемлекетт ік тиімді қызмет көрсету сапасының с отқа дейінгі шағымдану тәртібі Мыналардың мекенжайына жүгіну арқылы үш деңгейлі шағымдану процесі қарастырылған:

12Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына тиімді бағалау және бақылау жүйелері бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті

12 слайд
12Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына тиімді бағалау және бақылау жүйелері бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мемлекеттік тапсырысы арқылы аккредиттелген коммерциялық емес ұйымдар (МҚІА); коммерциялық емес ұйымдар жеке бастамасы бойынша және өз есебінен жүргізеді. бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (МҚІА) жүргізеді МҚІА бекітетін үлгілік талаптарға сәйкес қызмет көрсетуші - мемлекеттік органдар негізінде жүргізеді. Қоғамдық мониторингті : Бағалауды және сыртқы бақылауды: Ішкі бақылауды:Қоғамдық мониторингті : Бағалауды және сыртқы бақылауды: Ішкі бақылауды:

13«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтыр

13 слайд
13«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Заң жобасы  ҚР Бюджет кодексіне  «Әкімшілік рәсімдер туралы» ҚР заңына  «Нормативтiк құқықтық актiлер туралы» ҚР заңына  «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы» ҚР заңына  «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» ҚР заңына  «Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы» ҚР заңына ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ТОЛЫҚТЫРУЛАР ЕНГІЗУ БОЛЖАНАДЫ .ӨЗГЕРІСТЕР МЕН ТОЛЫҚТЫРУЛАР ЕНГІЗУ БОЛЖАНАДЫ .