Ашық оқу қызметі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САПАНЫ БАҒАЛАУ НЕГІЗІНДЕ БАЛАЛАРДЫҢ
ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ҮШІН
ЗАТТЫҚ-КЕҢІСТІКТІК ДАМЫТУШЫ ОРТАСЫН
ЖОБАЛАУ «Мектепке дейінгі ұйымның сапасын бағалау негізінде оның
заттық-кеңістіктік дамытушы ортасын жобалау» біліктілікті
арттыру курсы
1 слайд
САПАНЫ БАҒАЛАУ НЕГІЗІНДЕ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ҮШІН ЗАТТЫҚ-КЕҢІСТІКТІК ДАМЫТУШЫ ОРТАСЫН ЖОБАЛАУ «Мектепке дейінгі ұйымның сапасын бағалау негізінде оның заттық-кеңістіктік дамытушы ортасын жобалау» біліктілікті арттыру курсы
2 слайд
МАҚСАТЫ ЖӘНЕ МІНДЕТТЕРІ
1. балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту үшін мектепке дейінгі топтың/
ұйымның заттық-кеңістік дамытушы ортасын жобалау үшін негізгі
компоненттерді бөлуге ықпал етуЗАДАЧА:МАҚСАТЫ:
бағалау негізінде балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту үшін мектепке
дейінгі топтың/ ұйымның заттық-кеңістік дамытушы ортасын жобалау
компоненттерін игеру
2 слайд
МАҚСАТЫ ЖӘНЕ МІНДЕТТЕРІ 1. балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту үшін мектепке дейінгі топтың/ ұйымның заттық-кеңістік дамытушы ортасын жобалау үшін негізгі компоненттерді бөлуге ықпал етуЗАДАЧА:МАҚСАТЫ: бағалау негізінде балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту үшін мектепке дейінгі топтың/ ұйымның заттық-кеңістік дамытушы ортасын жобалау компоненттерін игеру
3 слайд
«ӘЛЕУМЕТ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ
МАҚСАТЫ:
ерте және мектепке дейінгі жастағы тәрбиеленушілерді позитивті
әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, отбасы, қоғам және
мемлекет дәстүрлеріне тарту, рухани-адамгершілік құндылықтарды
қалыптастыру болып табылады.
ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІ
МЫНАЛАРДЫ ҚАМТИДЫ :
1. өзін-өзі тану;
2. қоршаған әлеммен танысу.
3 слайд
«ӘЛЕУМЕТ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ МАҚСАТЫ: ерте және мектепке дейінгі жастағы тәрбиеленушілерді позитивті әлеуметтендіру, оларды әлеуметтік-мәдени нормаларға, отбасы, қоғам және мемлекет дәстүрлеріне тарту, рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыру болып табылады. ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ҚЫЗМЕТІ МЫНАЛАРДЫ ҚАМТИДЫ : 1. өзін-өзі тану; 2. қоршаған әлеммен танысу.
4 слайд
«ӘЛЕУМЕТ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ
"ӘЛЕУМЕТ" БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ КЕЛЕСІНІ
ҚАМТИДЫ:
әлеуметтік дағдылар мен өз бетінше үйрену
дағдыларын игеруді;
қоғамда өзін-өзі ұстай білудің адамгершілік
нормаларын, сондай-ақ жалпы адамзаттық
құндылықтарды меңгеруді;
баланың ересектермен және құрбыларымен
қарым-қатынас жасай білуін, оларға құрметпен
қарауды, дербестігін тәрбиелеуді,
өзінің отбасына жақындық сезімін, эмоционалды
елгезектікті, жанашырлықты қалыптастыруды,
қазақ халқының, сондай-ақ басқа халықтардың
тарихын, мәдениетін білу мен құрметтеуді, туған
жер туралы туралы түсініктерін кеңейтуді, еңбек
түрлері мен түрлі мамандық иелеріне
қызығушылықты қалыптастыруды АҚЫЛ-ОЙ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАР ҮШІН
ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУ БАҒЫТЫ МЫНАДАЙ
органикалық қажеттіліктерді
қанағаттандыру бойынша өзіне қызмет
ету дағдылары,
әлеуметте өзін ұстауы мен оған қарым-
қатынасын қалыптастыру,
оларды әлеуметтік және тұрмыстық
ортаға тарту,
түрлі әлеуметтік-мәдени дағдыларды
игеру .
4 слайд
«ӘЛЕУМЕТ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ "ӘЛЕУМЕТ" БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ КЕЛЕСІНІ ҚАМТИДЫ: әлеуметтік дағдылар мен өз бетінше үйрену дағдыларын игеруді; қоғамда өзін-өзі ұстай білудің адамгершілік нормаларын, сондай-ақ жалпы адамзаттық құндылықтарды меңгеруді; баланың ересектермен және құрбыларымен қарым-қатынас жасай білуін, оларға құрметпен қарауды, дербестігін тәрбиелеуді, өзінің отбасына жақындық сезімін, эмоционалды елгезектікті, жанашырлықты қалыптастыруды, қазақ халқының, сондай-ақ басқа халықтардың тарихын, мәдениетін білу мен құрметтеуді, туған жер туралы туралы түсініктерін кеңейтуді, еңбек түрлері мен түрлі мамандық иелеріне қызығушылықты қалыптастыруды АҚЫЛ-ОЙ КЕМІСТІГІ БАР БАЛАЛАР ҮШІН ТӘРБИЕ МЕН ОҚЫТУ БАҒЫТЫ МЫНАДАЙ органикалық қажеттіліктерді қанағаттандыру бойынша өзіне қызмет ету дағдылары, әлеуметте өзін ұстауы мен оған қарым- қатынасын қалыптастыру, оларды әлеуметтік және тұрмыстық ортаға тарту, түрлі әлеуметтік-мәдени дағдыларды игеру .
5 слайд
«ӘЛЕУМЕТ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ
Әлеуметтік дағдылар – бұл басқа адамдарға әсер ететін немесе басқа
адамдарға әсер ететін кез-келген дағдыларды немесе мінез-құлықты қамтитын
кең ұғым
Егер мектеп жасына дейінгі балалардың жасына қол жетімді балалар іс-
әрекетінің ресурстары, ең алдымен ойын ресурстары пайдаланылса,
балаларда әлеуметтік дағдыларды қалыптастырудың білім беру үдерісін
ұйымдастыру сәтті жүзеге асырылады.
5 слайд
«ӘЛЕУМЕТ» БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ Әлеуметтік дағдылар – бұл басқа адамдарға әсер ететін немесе басқа адамдарға әсер ететін кез-келген дағдыларды немесе мінез-құлықты қамтитын кең ұғым Егер мектеп жасына дейінгі балалардың жасына қол жетімді балалар іс- әрекетінің ресурстары, ең алдымен ойын ресурстары пайдаланылса, балаларда әлеуметтік дағдыларды қалыптастырудың білім беру үдерісін ұйымдастыру сәтті жүзеге асырылады.
6 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ ҚАРАПАЙЫМ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫ
Құрдастарымен байланыс орнату
дағдысы және оларды қолдау
қабілеті Ұжымдық істерге қатыса білу, көмек
алу мен көрсете білу
Өз іс-әрекеттері мен пікірлерін
құрдастарының іс-әрекеттері мен
пікірлерімен келістіре және
үйлестіре білу Шиеленісті жағдайға тап болған
кезде құрдастарымен келісе білу
6 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ ҚАРАПАЙЫМ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫ Құрдастарымен байланыс орнату дағдысы және оларды қолдау қабілеті Ұжымдық істерге қатыса білу, көмек алу мен көрсете білу Өз іс-әрекеттері мен пікірлерін құрдастарының іс-әрекеттері мен пікірлерімен келістіре және үйлестіре білу Шиеленісті жағдайға тап болған кезде құрдастарымен келісе білу
7 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК-КОММУНИКАТИВТІК ДАМУДЫ ҚАМТИДЫ
Әлеуметтік-коммуникативтік дамуды қамтиды
Қоғамда, табиғатта қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру
Еңбек қызметін дамыту
Патриоттық тәрбие
7 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК-КОММУНИКАТИВТІК ДАМУДЫ ҚАМТИДЫ Әлеуметтік-коммуникативтік дамуды қамтиды Қоғамда, табиғатта қауіпсіз мінез-құлық негіздерін қалыптастыру Еңбек қызметін дамыту Патриоттық тәрбие
8 слайд
ОЙЫНШЫҚТЫҢ ШАРТТЫ ӨЛШЕМІ
1 ПАРАМЕТР
ойыншықтың сыртқы түрі 2 ПАРАМЕТР
ойыншықтың көлемі 3 ПАРАМЕТР
дайын немесе құрама
ойыншықтар
8 слайд
ОЙЫНШЫҚТЫҢ ШАРТТЫ ӨЛШЕМІ 1 ПАРАМЕТР ойыншықтың сыртқы түрі 2 ПАРАМЕТР ойыншықтың көлемі 3 ПАРАМЕТР дайын немесе құрама ойыншықтар
9 слайд
БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ОЙЫН ӨНІМДЕРІН ТАҢДАУДЫҢ ЖАЛПЫ ПРИНЦИПТЕРІ
I. Балаларға арналған ойын өнімдерін таңдаудың жалпы принциптері
•
физикалық қауіптер
•
психологиялық қауіптер
•
адамгершілік тәуекелдер
II . Баланың жақын арадағы даму аймағын (ЖАД) ескере отырып, даму қағидасы
III. Сәйкестік қағидасы
•
баланың жас (жыныс-жас) ерекшеліктері,
•
жеке ерекшеліктері,
•
баланың арнайы ерекшеліктер
9 слайд
БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ОЙЫН ӨНІМДЕРІН ТАҢДАУДЫҢ ЖАЛПЫ ПРИНЦИПТЕРІ I. Балаларға арналған ойын өнімдерін таңдаудың жалпы принциптері • физикалық қауіптер • психологиялық қауіптер • адамгершілік тәуекелдер II . Баланың жақын арадағы даму аймағын (ЖАД) ескере отырып, даму қағидасы III. Сәйкестік қағидасы • баланың жас (жыныс-жас) ерекшеліктері, • жеке ерекшеліктері, • баланың арнайы ерекшеліктер
10 слайд
ОЙЫНШЫҚТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІГІН БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
баланың тиісті іс-әрекетінің (іс-әрекетінің) нысанасы болудың әлеуетті мүмкіндігі (мөлшері,
техникалық қасиеттері, заттың нақты бейнесіне сәйкестігі және т.б.);
баланың қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес келу, (қызықтырғыштық және
тартымдылық);
баланың қабілеттерін дамыту үшін көпфункционалды пайдалану мүмкіндігі (шығармашылық,
танымдық, физикалық және рухани даму. Ойыншық баланың ниетіне, әртүрлі функциялардағы
ойын сюжетіне сәйкес икемді түрде қолданыла алады);
өздігінен (ересек адамның көмегінсіз) пайдалану мүмкіндігі. (Ойыншық балаға өзінің
құзыреттілігі мен дербестігін сезінуге мүмкіндік береді);
бірлескен қызметте қолдану мүмкіндігі. (Ойыншық ұжымдық іс-әрекетте қолдануға жарамды
және бірлескен әрекеттерді бастай алады);
дидактикалық құндылық (ойыншық-баланы дамыту және оқыту құралы);
әлеуметтік және психологиялық құндылық;
ойыншықтың сыртқы түрінің эстетикасы және ойыншықтың құрастыруында, ойын логикасында
және олардың сипаттамасында қателіктердің болмауы.
10 слайд
ОЙЫНШЫҚТАРДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІГІН БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ баланың тиісті іс-әрекетінің (іс-әрекетінің) нысанасы болудың әлеуетті мүмкіндігі (мөлшері, техникалық қасиеттері, заттың нақты бейнесіне сәйкестігі және т.б.); баланың қызығушылықтары мен қажеттіліктеріне сәйкес келу, (қызықтырғыштық және тартымдылық); баланың қабілеттерін дамыту үшін көпфункционалды пайдалану мүмкіндігі (шығармашылық, танымдық, физикалық және рухани даму. Ойыншық баланың ниетіне, әртүрлі функциялардағы ойын сюжетіне сәйкес икемді түрде қолданыла алады); өздігінен (ересек адамның көмегінсіз) пайдалану мүмкіндігі. (Ойыншық балаға өзінің құзыреттілігі мен дербестігін сезінуге мүмкіндік береді); бірлескен қызметте қолдану мүмкіндігі. (Ойыншық ұжымдық іс-әрекетте қолдануға жарамды және бірлескен әрекеттерді бастай алады); дидактикалық құндылық (ойыншық-баланы дамыту және оқыту құралы); әлеуметтік және психологиялық құндылық; ойыншықтың сыртқы түрінің эстетикасы және ойыншықтың құрастыруында, ойын логикасында және олардың сипаттамасында қателіктердің болмауы.
11 слайд
ОЙЫН ӨНІМДЕРІ
Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту үшін келесі орталықтарды
пайдалануға болады: Еңбек, «Өзін-өзі тану", достық, сюжеттік-рөлдік ойындар, этникалық,
«Жасанған", «Менің көңіл-күйім", «Жалғыздық", «Демалу және жайлылық", «Қауіпсіздік" және
т.б.
11 слайд
ОЙЫН ӨНІМДЕРІ Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік дағдыларын дамыту үшін келесі орталықтарды пайдалануға болады: Еңбек, «Өзін-өзі тану", достық, сюжеттік-рөлдік ойындар, этникалық, «Жасанған", «Менің көңіл-күйім", «Жалғыздық", «Демалу және жайлылық", «Қауіпсіздік" және т.б.
12 слайд
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ОРТАЛЫҒЫ
"ҚАУІПСІЗ ЖОЛ" ОРТАЛЫҒЫ КЕЛЕСІ МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН
1. мектеп жасына дейінгі балалардың жол қозғалысы ережелерін саналы түрде
зерделеуі үшін жағдай жасау;
2. жол қозғалысы қауіпсіздігі туралы танымдық қызығушылықты ояту;
3. балалардың қоршаған жол-көлік жағдайында қауіпсіз жүріс-тұрыс дағдыларын
қалыптастыру.
12 слайд
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ОРТАЛЫҒЫ "ҚАУІПСІЗ ЖОЛ" ОРТАЛЫҒЫ КЕЛЕСІ МІНДЕТТЕРДІ ШЕШУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН 1. мектеп жасына дейінгі балалардың жол қозғалысы ережелерін саналы түрде зерделеуі үшін жағдай жасау; 2. жол қозғалысы қауіпсіздігі туралы танымдық қызығушылықты ояту; 3. балалардың қоршаған жол-көлік жағдайында қауіпсіз жүріс-тұрыс дағдыларын қалыптастыру.
13 слайд
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ОРТАЛЫҒЫ
«ҚАУІПСІЗ ЖОЛ» ОРТАЛЫҒЫН БЕЗЕНДІРУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР
Орталықтың жабдықтары осы мектеп жасына дейінгі қажеттіліктерге
сәйкес келуі керек
"Қауіпсіз жол"/ЖЖЕ орталығындағы материалды балалардың еркін қол
жетімділігінде орналастыру керек
Орталықты безендірудің жоғары эстетикасы
Көпфункционалды аймақ
Орталықтың өзгермелілігі
13 слайд
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ОРТАЛЫҒЫ «ҚАУІПСІЗ ЖОЛ» ОРТАЛЫҒЫН БЕЗЕНДІРУГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР Орталықтың жабдықтары осы мектеп жасына дейінгі қажеттіліктерге сәйкес келуі керек "Қауіпсіз жол"/ЖЖЕ орталығындағы материалды балалардың еркін қол жетімділігінде орналастыру керек Орталықты безендірудің жоғары эстетикасы Көпфункционалды аймақ Орталықтың өзгермелілігі
14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАҚМЕТ!
14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!