Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қысқаша көбейту формулаларын
тарау бойынша қортындылау сабағы 7 сынып
1 слайд
Қысқаша көбейту формулаларын тарау бойынша қортындылау сабағы 7 сынып
2 слайд
Мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларды қысқаша көбейту формулаларына
есептер шығарғанда қолдана білу;
Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ой ойлау
қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру;
Тәрбиелігі: Әр оқушыны өздігінен еңбектенуге
шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы.
Сабақтың әдісі: Деңгейлік тапсырмалар, сауалнамалық
жұмыстар.
Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық тапсырмалар,тесттік
тапсырмалар, бағалау парағы, интерактивті тақта.
2 слайд
Мақсаты: Білімділігі: Оқушыларды қысқаша көбейту формулаларына есептер шығарғанда қолдана білу; Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ой ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру; Тәрбиелігі: Әр оқушыны өздігінен еңбектенуге шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу; Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы. Сабақтың әдісі: Деңгейлік тапсырмалар, сауалнамалық жұмыстар. Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық тапсырмалар,тесттік тапсырмалар, бағалау парағы, интерактивті тақта.
3 слайд
Сабақтың жоспары:
1. Үй тапсырмасын тексеру;
2. Жалғасын тап;
3. Оқулықпен жұмыс;
4. Сауалнама жұмысы
5. Деңгейлік тапсырма;
6. МатемаҰйымдастыру;
7. тикалық лото;
8. Бағалау;
9. Үйге тапсырма;
3 слайд
Сабақтың жоспары: 1. Үй тапсырмасын тексеру; 2. Жалғасын тап; 3. Оқулықпен жұмыс; 4. Сауалнама жұмысы 5. Деңгейлік тапсырма; 6. МатемаҰйымдастыру; 7. тикалық лото; 8. Бағалау; 9. Үйге тапсырма;
4 слайд
Екі өрнектің квадратының
айырымы) )( (
2 2
b a b a b a
Мысал :
) 4 2 )( 4 2 ( 16 4
2
a a a
4 слайд
Екі өрнектің квадратының айырымы) )( ( 2 2 b a b a b a Мысал : ) 4 2 )( 4 2 ( 16 4 2 a a a
5 слайд
5 слайд
6 слайд
I. Үй тапсырмасын тексеру
6 слайд
I. Үй тапсырмасын тексеру
7 слайд
a 3
-b 3
(a-b) 2
(a+b) 3
a 2
-b 2
(a+b) 2
a 3
+b 3
(a-b) 3 (a-b)(a+b)
a 3
-3a 2
b+3ab 2
-b 3
(a-b)(a 2
+ab+b 2
)
a 2
+2ab+b 2
(a+b)(a 2
-ab+b 2
)
a 2
-2ab+b 2
a 3
+3a 2
b+3ab 2
+b 3II. Жалғасын тап
7 слайд
a 3 -b 3 (a-b) 2 (a+b) 3 a 2 -b 2 (a+b) 2 a 3 +b 3 (a-b) 3 (a-b)(a+b) a 3 -3a 2 b+3ab 2 -b 3 (a-b)(a 2 +ab+b 2 ) a 2 +2ab+b 2 (a+b)(a 2 -ab+b 2 ) a 2 -2ab+b 2 a 3 +3a 2 b+3ab 2 +b 3II. Жалғасын тап
8 слайд
III. Оқулықпен жұмыс
№ 1
(4x-3)(4x+3)-(4x-1) 2
=3x
16x 2
-9-16x 2
+8x-1-3x=0
5x-10=0
5x=10
x=2
№ 3
3(x-1) 2
-3x(x-5)=21
3(x 2
-2x+1)-3x 2
+15x-21=0
3x 2
-6x+3-3x 2
+15x-21=0
9x-18=0
9x=18
x=3 № 2
•
(x+5) 3
-(x+1) 3
=4(3x 2
-5)
x 3
+3x 2
·5+3x·5 2
+5 3
-(x 3
+3x 2
+3x+1)=12x 2
-
20x 3
+15x 2
+75x+125-x 3
-3x 2
-3x-1=12x 2
-20
12x 2
+72x+124-12x 2
+20=0
72x=-144
x=-2
8 слайд
III. Оқулықпен жұмыс № 1 (4x-3)(4x+3)-(4x-1) 2 =3x 16x 2 -9-16x 2 +8x-1-3x=0 5x-10=0 5x=10 x=2 № 3 3(x-1) 2 -3x(x-5)=21 3(x 2 -2x+1)-3x 2 +15x-21=0 3x 2 -6x+3-3x 2 +15x-21=0 9x-18=0 9x=18 x=3 № 2 • (x+5) 3 -(x+1) 3 =4(3x 2 -5) x 3 +3x 2 ·5+3x·5 2 +5 3 -(x 3 +3x 2 +3x+1)=12x 2 - 20x 3 +15x 2 +75x+125-x 3 -3x 2 -3x-1=12x 2 -20 12x 2 +72x+124-12x 2 +20=0 72x=-144 x=-2
9 слайд
№
Тапсырманың шарты Жауаптары
1 Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар .
А) ( 3 b - c )(3 b + c )=3 b 2
- c 2
; В) ( x +4)(4- x )= 16 – x 2
;
С) 36 n 2
-49=(6 n +7)(7-6 n ) ; Д) y 4
-25=( y 2
-5)( y 2
+5) ;
2 x -ті қандай бірмүшемен алмастырғанда
n 2
+x+ 0,04 өрнегі екімүшенің квадраты
болады? А) 0 ,2 n және 0,2 n ; В) 2 n және – 2 n ;
С)4 n және – 4 n ; Д) 0,4 n және -0,4 n ;
3 Дұрыс теңдікті анықтаңдар. А) (3+ a 2
)2=9+3 a + a 2
; С) ( x +2 y 2
)2= x 2
+4 xy 2
+4 y 4
;
Д) 16 a 4
-24 a 2
b +9 b 2
=(8 a 2
-3 b ) 2
;
4 a 4
b 6
– 16 c 8
өрнегін көбейткіштерге
жіктеңдер. А) (a 2
b 3
– 4c 4
) 2
; В ) (a 2
b 3
+4c 4
) 2
;
С) (a 2
b 3
-4c 4
)(a 2
b 3
+4c 4
) ; Д) (a 2
b 3
+4c 4
)(4c 4
-a 2
b 3
) ;
5 4 x 2 – 25=0 теңдеуін шешіңдер.
А) 2,5; В) -2,5; С) -2,5; 2,5; Д) -10; 10;
6 169 – (z+7) 2
өрнегін көбейткіштерге
жіктеңдер. А) (6-z)(20+z) ; В) (6-z)(z-20) ;
С) (6-z)(20-z) ; Д) (z-6)(20-z) ;
7 Дұрыс теңдікті анықтаңдар . А) 8t 3
+1=(2t-1)(4t 2
+2t+1) ; В) 216a 3
-b 6
=(6a+b 2
)(36a 2
-6ab 2
-b 3
) ;
С) 27 x 3
-64 y 3
=(3 x -4 y )(9 x 2
+12 xy +12 xy +16 y 2
) ;
8 41 3
+14 3
– өрнегі қандай санға бөлінеді?
А) 2; В)7; С) 14; Д) 55;
9 Айырманың квадраты шығатын етіп 0,25а 2
-
*ab+9b 2
өрнегіндегі жұлдызшаның орнына
сан қойыңдар. А) 1,5; В) -1,5;
С) 3; Д) -3;
10
А) 4; В) 40; С) -40;
Д) -4;IV. Тест
9 слайд
№ Тапсырманың шарты Жауаптары 1 Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар . А) ( 3 b - c )(3 b + c )=3 b 2 - c 2 ; В) ( x +4)(4- x )= 16 – x 2 ; С) 36 n 2 -49=(6 n +7)(7-6 n ) ; Д) y 4 -25=( y 2 -5)( y 2 +5) ; 2 x -ті қандай бірмүшемен алмастырғанда n 2 +x+ 0,04 өрнегі екімүшенің квадраты болады? А) 0 ,2 n және 0,2 n ; В) 2 n және – 2 n ; С)4 n және – 4 n ; Д) 0,4 n және -0,4 n ; 3 Дұрыс теңдікті анықтаңдар. А) (3+ a 2 )2=9+3 a + a 2 ; С) ( x +2 y 2 )2= x 2 +4 xy 2 +4 y 4 ; Д) 16 a 4 -24 a 2 b +9 b 2 =(8 a 2 -3 b ) 2 ; 4 a 4 b 6 – 16 c 8 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер. А) (a 2 b 3 – 4c 4 ) 2 ; В ) (a 2 b 3 +4c 4 ) 2 ; С) (a 2 b 3 -4c 4 )(a 2 b 3 +4c 4 ) ; Д) (a 2 b 3 +4c 4 )(4c 4 -a 2 b 3 ) ; 5 4 x 2 – 25=0 теңдеуін шешіңдер. А) 2,5; В) -2,5; С) -2,5; 2,5; Д) -10; 10; 6 169 – (z+7) 2 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер. А) (6-z)(20+z) ; В) (6-z)(z-20) ; С) (6-z)(20-z) ; Д) (z-6)(20-z) ; 7 Дұрыс теңдікті анықтаңдар . А) 8t 3 +1=(2t-1)(4t 2 +2t+1) ; В) 216a 3 -b 6 =(6a+b 2 )(36a 2 -6ab 2 -b 3 ) ; С) 27 x 3 -64 y 3 =(3 x -4 y )(9 x 2 +12 xy +12 xy +16 y 2 ) ; 8 41 3 +14 3 – өрнегі қандай санға бөлінеді? А) 2; В)7; С) 14; Д) 55; 9 Айырманың квадраты шығатын етіп 0,25а 2 - *ab+9b 2 өрнегіндегі жұлдызшаның орнына сан қойыңдар. А) 1,5; В) -1,5; С) 3; Д) -3; 10 А) 4; В) 40; С) -40; Д) -4;IV. Тест
10 слайд
Тест жауаптары
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
С А С С С А С Д С В
10 слайд
Тест жауаптары 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 С А С С С А С Д С В
11 слайд
V. Деңгейлік тапсырма
A. ( 6 -x)( 6 +x)
( х - 6 ) 2
(2+x) 3
8p 3
+q3
B. (5-7xy)(5+7xy) (0,3a2+4b) 2
(m 2
-n 2
) 3
x 6
+y 6
C. (2x+1)(2x-1)(4x 2
+1) (a m
+b n
) 2
(2bn+cm)3 (x+y) 3
-(x-y) 3
-2y
11 слайд
V. Деңгейлік тапсырма A. ( 6 -x)( 6 +x) ( х - 6 ) 2 (2+x) 3 8p 3 +q3 B. (5-7xy)(5+7xy) (0,3a2+4b) 2 (m 2 -n 2 ) 3 x 6 +y 6 C. (2x+1)(2x-1)(4x 2 +1) (a m +b n ) 2 (2bn+cm)3 (x+y) 3 -(x-y) 3 -2y
12 слайд
VI. Математикалық лото
1. Амалды орында :
k 2
-t 2
12 слайд
VI. Математикалық лото 1. Амалды орында : k 2 -t 2
13 слайд
Математикалық лото
2.Көпмүше түрінде жаз:
m 2
-10m+25
(m-5) 2
13 слайд
Математикалық лото 2.Көпмүше түрінде жаз: m 2 -10m+25 (m-5) 2
14 слайд
Математикалық лото
3. Көпмүшені екі мүшенің кубы
ретінде жаз:
(y-1) 3
14 слайд
Математикалық лото 3. Көпмүшені екі мүшенің кубы ретінде жаз: (y-1) 3
15 слайд
Математикалық лото
4. Үшмүшені екі мүшенің
квадраты ретінде жаз:
a 2
+2a+1
15 слайд
Математикалық лото 4. Үшмүшені екі мүшенің квадраты ретінде жаз: a 2 +2a+1
16 слайд
Математикалық лото
5. Көбейтіндіні көпмүше
түрінде жаз:
a 3
-8
16 слайд
Математикалық лото 5. Көбейтіндіні көпмүше түрінде жаз: a 3 -8
17 слайд
Математикалық лото
6. Екі мүшенің қосындысының немесе айырымының
квадратын табу үшін “ ? ” белгісін орташа қандай
өрнекті жазу керек?
m 2
17 слайд
Математикалық лото 6. Екі мүшенің қосындысының немесе айырымының квадратын табу үшін “ ? ” белгісін орташа қандай өрнекті жазу керек? m 2
18 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
ОҚУШЫ НЕ ҮЙРЕНДІМ?
ТҮСІНІКСІЗНЕ ТҮСІНДІМ?
БҰРЫННАН
БІЛЕМІН
18 слайд
РЕФЛЕКСИЯ ОҚУШЫ НЕ ҮЙРЕНДІМ? ТҮСІНІКСІЗНЕ ТҮСІНДІМ? БҰРЫННАН БІЛЕМІН
19 слайд
№ 35. 7-35 . 8 қайталауVII. Бағалау
VIII. Үйге тапсырма
№ 1№ 1№ 1
19 слайд
№ 35. 7-35 . 8 қайталауVII. Бағалау VIII. Үйге тапсырма № 1№ 1№ 1
20 слайд
20 слайд