Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебрадан 7 сынып оқушыларға "Қысқаша көбейту формуласын" біліп , үйрену үшін керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
363
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қысқаша көбейту формулаларын тарау бойынша қортындылау сабағы 7 сынып

1 слайд
Қысқаша көбейту формулаларын тарау бойынша қортындылау сабағы 7 сынып

1 слайд

Қысқаша көбейту формулаларын тарау бойынша қортындылау сабағы 7 сынып

Мақсаты:  Білімділігі: Оқушыларды қысқаша көбейту формулаларына есептер шығарғанда қолдана білу;  Дамытушылық: Оқушылардың

2 слайд
Мақсаты:  Білімділігі: Оқушыларды қысқаша көбейту формулаларына есептер шығарғанда қолдана білу;  Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ой ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру;  Тәрбиелігі: Әр оқушыны өздігінен еңбектенуге шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу;  Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы.  Сабақтың әдісі: Деңгейлік тапсырмалар, сауалнамалық жұмыстар.  Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық тапсырмалар,тесттік тапсырмалар, бағалау парағы, интерактивті тақта.

2 слайд

Мақсаты:  Білімділігі: Оқушыларды қысқаша көбейту формулаларына есептер шығарғанда қолдана білу;  Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық ой ойлау қабілеттерін, танымдық белсенділіктерін арттыру;  Тәрбиелігі: Әр оқушыны өздігінен еңбектенуге шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу;  Сабақтың түрі: Қайталау-қорытындылау сабағы.  Сабақтың әдісі: Деңгейлік тапсырмалар, сауалнамалық жұмыстар.  Сабақтың көрнекілігі: Дидактикалық тапсырмалар,тесттік тапсырмалар, бағалау парағы, интерактивті тақта.

Сабақтың жоспары: 1. Үй тапсырмасын тексеру; 2. Жалғасын тап; 3. Оқулықпен жұмыс; 4. Сауалнама жұмысы 5. Деңгейлік тапсырма; 6.

3 слайд
Сабақтың жоспары: 1. Үй тапсырмасын тексеру; 2. Жалғасын тап; 3. Оқулықпен жұмыс; 4. Сауалнама жұмысы 5. Деңгейлік тапсырма; 6. МатемаҰйымдастыру; 7. тикалық лото; 8. Бағалау; 9. Үйге тапсырма;

3 слайд

Сабақтың жоспары: 1. Үй тапсырмасын тексеру; 2. Жалғасын тап; 3. Оқулықпен жұмыс; 4. Сауалнама жұмысы 5. Деңгейлік тапсырма; 6. МатемаҰйымдастыру; 7. тикалық лото; 8. Бағалау; 9. Үйге тапсырма;

Екі өрнектің квадратының айырымы) )( ( 2 2 b a b a b a     Мысал : ) 4 2 )( 4 2 ( 16 4 2     a a a

4 слайд
Екі өрнектің квадратының айырымы) )( ( 2 2 b a b a b a     Мысал : ) 4 2 )( 4 2 ( 16 4 2     a a a

4 слайд

Екі өрнектің квадратының айырымы) )( ( 2 2 b a b a b a     Мысал : ) 4 2 )( 4 2 ( 16 4 2     a a a

5 слайд

5 слайд

 I. Үй тапсырмасын тексеру

6 слайд
 I. Үй тапсырмасын тексеру

6 слайд

 I. Үй тапсырмасын тексеру

 a 3 -b 3  (a-b) 2  (a+b) 3  a 2 -b 2  (a+b) 2  a 3 +b 3  (a-b) 3 (a-b)(a+b) a 3 -3a 2 b+3ab 2 -b 3 (a-b)(a 2 +ab+b 2 ) a

7 слайд
 a 3 -b 3  (a-b) 2  (a+b) 3  a 2 -b 2  (a+b) 2  a 3 +b 3  (a-b) 3 (a-b)(a+b) a 3 -3a 2 b+3ab 2 -b 3 (a-b)(a 2 +ab+b 2 ) a 2 +2ab+b 2 (a+b)(a 2 -ab+b 2 ) a 2 -2ab+b 2 a 3 +3a 2 b+3ab 2 +b 3II. Жалғасын тап

7 слайд

 a 3 -b 3  (a-b) 2  (a+b) 3  a 2 -b 2  (a+b) 2  a 3 +b 3  (a-b) 3 (a-b)(a+b) a 3 -3a 2 b+3ab 2 -b 3 (a-b)(a 2 +ab+b 2 ) a 2 +2ab+b 2 (a+b)(a 2 -ab+b 2 ) a 2 -2ab+b 2 a 3 +3a 2 b+3ab 2 +b 3II. Жалғасын тап

III. Оқулықпен жұмыс  № 1  (4x-3)(4x+3)-(4x-1) 2 =3x 16x 2 -9-16x 2 +8x-1-3x=0 5x-10=0 5x=10 x=2  № 3  3(x-1) 2 -3x(x-5)=21

8 слайд
III. Оқулықпен жұмыс  № 1  (4x-3)(4x+3)-(4x-1) 2 =3x 16x 2 -9-16x 2 +8x-1-3x=0 5x-10=0 5x=10 x=2  № 3  3(x-1) 2 -3x(x-5)=21 3(x 2 -2x+1)-3x 2 +15x-21=0 3x 2 -6x+3-3x 2 +15x-21=0 9x-18=0 9x=18 x=3 № 2 • (x+5) 3 -(x+1) 3 =4(3x 2 -5) x 3 +3x 2 ·5+3x·5 2 +5 3 -(x 3 +3x 2 +3x+1)=12x 2 - 20x 3 +15x 2 +75x+125-x 3 -3x 2 -3x-1=12x 2 -20 12x 2 +72x+124-12x 2 +20=0 72x=-144 x=-2

8 слайд

III. Оқулықпен жұмыс  № 1  (4x-3)(4x+3)-(4x-1) 2 =3x 16x 2 -9-16x 2 +8x-1-3x=0 5x-10=0 5x=10 x=2  № 3  3(x-1) 2 -3x(x-5)=21 3(x 2 -2x+1)-3x 2 +15x-21=0 3x 2 -6x+3-3x 2 +15x-21=0 9x-18=0 9x=18 x=3 № 2 • (x+5) 3 -(x+1) 3 =4(3x 2 -5) x 3 +3x 2 ·5+3x·5 2 +5 3 -(x 3 +3x 2 +3x+1)=12x 2 - 20x 3 +15x 2 +75x+125-x 3 -3x 2 -3x-1=12x 2 -20 12x 2 +72x+124-12x 2 +20=0 72x=-144 x=-2

№ Тапсырманың шарты Жауаптары 1 Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар . А) ( 3 b - c )(3 b + c )=3 b 2 - c 2 ; В) ( x +4)(4

9 слайд
№ Тапсырманың шарты Жауаптары 1 Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар . А) ( 3 b - c )(3 b + c )=3 b 2 - c 2 ; В) ( x +4)(4- x )= 16 – x 2 ; С) 36 n 2 -49=(6 n +7)(7-6 n ) ; Д) y 4 -25=( y 2 -5)( y 2 +5) ; 2 x -ті қандай бірмүшемен алмастырғанда n 2 +x+ 0,04 өрнегі екімүшенің квадраты болады? А) 0 ,2 n және 0,2 n ; В) 2 n және – 2 n ; С)4 n және – 4 n ; Д) 0,4 n және -0,4 n ; 3 Дұрыс теңдікті анықтаңдар. А) (3+ a 2 )2=9+3 a + a 2 ; С) ( x +2 y 2 )2= x 2 +4 xy 2 +4 y 4 ; Д) 16 a 4 -24 a 2 b +9 b 2 =(8 a 2 -3 b ) 2 ; 4 a 4 b 6 – 16 c 8 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер. А) (a 2 b 3 – 4c 4 ) 2 ; В ) (a 2 b 3 +4c 4 ) 2 ; С) (a 2 b 3 -4c 4 )(a 2 b 3 +4c 4 ) ; Д) (a 2 b 3 +4c 4 )(4c 4 -a 2 b 3 ) ; 5 4 x 2 – 25=0 теңдеуін шешіңдер. А) 2,5; В) -2,5; С) -2,5; 2,5; Д) -10; 10; 6 169 – (z+7) 2 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер. А) (6-z)(20+z) ; В) (6-z)(z-20) ; С) (6-z)(20-z) ; Д) (z-6)(20-z) ; 7 Дұрыс теңдікті анықтаңдар . А) 8t 3 +1=(2t-1)(4t 2 +2t+1) ; В) 216a 3 -b 6 =(6a+b 2 )(36a 2 -6ab 2 -b 3 ) ; С) 27 x 3 -64 y 3 =(3 x -4 y )(9 x 2 +12 xy +12 xy +16 y 2 ) ; 8 41 3 +14 3 – өрнегі қандай санға бөлінеді? А) 2; В)7; С) 14; Д) 55; 9 Айырманың квадраты шығатын етіп 0,25а 2 - *ab+9b 2 өрнегіндегі жұлдызшаның орнына сан қойыңдар. А) 1,5; В) -1,5; С) 3; Д) -3; 10 А) 4; В) 40; С) -40; Д) -4;IV. Тест

9 слайд

№ Тапсырманың шарты Жауаптары 1 Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар . А) ( 3 b - c )(3 b + c )=3 b 2 - c 2 ; В) ( x +4)(4- x )= 16 – x 2 ; С) 36 n 2 -49=(6 n +7)(7-6 n ) ; Д) y 4 -25=( y 2 -5)( y 2 +5) ; 2 x -ті қандай бірмүшемен алмастырғанда n 2 +x+ 0,04 өрнегі екімүшенің квадраты болады? А) 0 ,2 n және 0,2 n ; В) 2 n және – 2 n ; С)4 n және – 4 n ; Д) 0,4 n және -0,4 n ; 3 Дұрыс теңдікті анықтаңдар. А) (3+ a 2 )2=9+3 a + a 2 ; С) ( x +2 y 2 )2= x 2 +4 xy 2 +4 y 4 ; Д) 16 a 4 -24 a 2 b +9 b 2 =(8 a 2 -3 b ) 2 ; 4 a 4 b 6 – 16 c 8 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер. А) (a 2 b 3 – 4c 4 ) 2 ; В ) (a 2 b 3 +4c 4 ) 2 ; С) (a 2 b 3 -4c 4 )(a 2 b 3 +4c 4 ) ; Д) (a 2 b 3 +4c 4 )(4c 4 -a 2 b 3 ) ; 5 4 x 2 – 25=0 теңдеуін шешіңдер. А) 2,5; В) -2,5; С) -2,5; 2,5; Д) -10; 10; 6 169 – (z+7) 2 өрнегін көбейткіштерге жіктеңдер. А) (6-z)(20+z) ; В) (6-z)(z-20) ; С) (6-z)(20-z) ; Д) (z-6)(20-z) ; 7 Дұрыс теңдікті анықтаңдар . А) 8t 3 +1=(2t-1)(4t 2 +2t+1) ; В) 216a 3 -b 6 =(6a+b 2 )(36a 2 -6ab 2 -b 3 ) ; С) 27 x 3 -64 y 3 =(3 x -4 y )(9 x 2 +12 xy +12 xy +16 y 2 ) ; 8 41 3 +14 3 – өрнегі қандай санға бөлінеді? А) 2; В)7; С) 14; Д) 55; 9 Айырманың квадраты шығатын етіп 0,25а 2 - *ab+9b 2 өрнегіндегі жұлдызшаның орнына сан қойыңдар. А) 1,5; В) -1,5; С) 3; Д) -3; 10 А) 4; В) 40; С) -40; Д) -4;IV. Тест

Тест жауаптары 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 С А С С С А С Д С В

10 слайд
Тест жауаптары 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 С А С С С А С Д С В

10 слайд

Тест жауаптары 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 С А С С С А С Д С В

V. Деңгейлік тапсырма A. ( 6 -x)( 6 +x) ( х - 6 ) 2 (2+x) 3 8p 3 +q3 B. (5-7xy)(5+7xy) (0,3a2+4b) 2 (m 2 -n 2 ) 3 x 6 +y 6 C

11 слайд
V. Деңгейлік тапсырма A. ( 6 -x)( 6 +x) ( х - 6 ) 2 (2+x) 3 8p 3 +q3 B. (5-7xy)(5+7xy) (0,3a2+4b) 2 (m 2 -n 2 ) 3 x 6 +y 6 C. (2x+1)(2x-1)(4x 2 +1) (a m +b n ) 2 (2bn+cm)3 (x+y) 3 -(x-y) 3 -2y

11 слайд

V. Деңгейлік тапсырма A. ( 6 -x)( 6 +x) ( х - 6 ) 2 (2+x) 3 8p 3 +q3 B. (5-7xy)(5+7xy) (0,3a2+4b) 2 (m 2 -n 2 ) 3 x 6 +y 6 C. (2x+1)(2x-1)(4x 2 +1) (a m +b n ) 2 (2bn+cm)3 (x+y) 3 -(x-y) 3 -2y

VI. Математикалық лото 1. Амалды орында : k 2 -t 2

12 слайд
VI. Математикалық лото 1. Амалды орында : k 2 -t 2

12 слайд

VI. Математикалық лото 1. Амалды орында : k 2 -t 2

Математикалық лото 2.Көпмүше түрінде жаз: m 2 -10m+25 (m-5) 2

13 слайд
Математикалық лото 2.Көпмүше түрінде жаз: m 2 -10m+25 (m-5) 2

13 слайд

Математикалық лото 2.Көпмүше түрінде жаз: m 2 -10m+25 (m-5) 2

Математикалық лото 3. Көпмүшені екі мүшенің кубы ретінде жаз: (y-1) 3

14 слайд
Математикалық лото 3. Көпмүшені екі мүшенің кубы ретінде жаз: (y-1) 3

14 слайд

Математикалық лото 3. Көпмүшені екі мүшенің кубы ретінде жаз: (y-1) 3

Математикалық лото 4. Үшмүшені екі мүшенің квадраты ретінде жаз: a 2 +2a+1

15 слайд
Математикалық лото 4. Үшмүшені екі мүшенің квадраты ретінде жаз: a 2 +2a+1

15 слайд

Математикалық лото 4. Үшмүшені екі мүшенің квадраты ретінде жаз: a 2 +2a+1

Математикалық лото 5. Көбейтіндіні көпмүше түрінде жаз: a 3 -8

16 слайд
Математикалық лото 5. Көбейтіндіні көпмүше түрінде жаз: a 3 -8

16 слайд

Математикалық лото 5. Көбейтіндіні көпмүше түрінде жаз: a 3 -8

Математикалық лото 6. Екі мүшенің қосындысының немесе айырымының квадратын табу үшін “ ? ” белгісін орташа қандай өрнекті жа

17 слайд
Математикалық лото 6. Екі мүшенің қосындысының немесе айырымының квадратын табу үшін “ ? ” белгісін орташа қандай өрнекті жазу керек? m 2

17 слайд

Математикалық лото 6. Екі мүшенің қосындысының немесе айырымының квадратын табу үшін “ ? ” белгісін орташа қандай өрнекті жазу керек? m 2

РЕФЛЕКСИЯ ОҚУШЫ НЕ ҮЙРЕНДІМ? ТҮСІНІКСІЗНЕ ТҮСІНДІМ? БҰРЫННАН БІЛЕМІН

18 слайд
РЕФЛЕКСИЯ ОҚУШЫ НЕ ҮЙРЕНДІМ? ТҮСІНІКСІЗНЕ ТҮСІНДІМ? БҰРЫННАН БІЛЕМІН

18 слайд

РЕФЛЕКСИЯ ОҚУШЫ НЕ ҮЙРЕНДІМ? ТҮСІНІКСІЗНЕ ТҮСІНДІМ? БҰРЫННАН БІЛЕМІН

№ 35. 7-35 . 8 қайталауVII. Бағалау VIII. Үйге тапсырма № 1№ 1№ 1

19 слайд
№ 35. 7-35 . 8 қайталауVII. Бағалау VIII. Үйге тапсырма № 1№ 1№ 1

19 слайд

№ 35. 7-35 . 8 қайталауVII. Бағалау VIII. Үйге тапсырма № 1№ 1№ 1

20 слайд

20 слайд