Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мұғалім: Акжанова Н.Нұр-Сұлтан қаласы № 7 мектеп-гимназиясы
Тақырыбы: Тістің құрылысы мен қызметі,
сүт тістердің тұрақты тістерге ауысуы. Тіс
гигиенасы.
Адамның асқорыту жолдарының құрылысы.
Асқорыту бездері. Асқорыту мүшелерінің
қызметі.
Оқу мақсаты: 8.1.2.2- тістердің құрылысы, әртүрлі
типтері мен қызметтері арасындағы байланысты және
тісті күту ережелерін сипаттау.
8.1.2.3- адамның асқорыту жүйесінің құрылысы мен
қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау. Бөлім: Қоректенуі
Биология
8 сынып
Бapлық oқyшылapғa :
Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен
қызметтерін, тісті күту ережелерін,
адамның асқорыту жүйесінің құрылысы
мен қызметтерінің арасындағы өзара
байланысын білу. Көпшiлiгiне:
Тістердің құрылысы, әртүрлі
типтері мен қызметтерін ажырату.
Кeйбipeyлepiнe:
Тістердің құрылысын, асқорыту
мүшелерінің құрылысын, тіс
гигиенасының ережелерін сақтау,
сәйкестендіру, талдау .
Бағалау
критерийлері Тістердің құрылысы, әртүрлі
типтері мен қызметтерін, тісті
күту ережелерін, адамның
асқорыту жүйесінің құрылысы
мен қызметтерінің арасындағы
өзара байланысын біледі,
түсінеді. Тістердің құрылысын,
асқорыту мүшелерінің
құрылысын, тіс гигиена-
сының ережелерін
сақтайды,
сәйкестендіреді,
талдайды.Тістердің құрылысы, әртүрлі
типтері мен қызметтерін
ажыратды .
1 слайд
Мұғалім: Акжанова Н.Нұр-Сұлтан қаласы № 7 мектеп-гимназиясы Тақырыбы: Тістің құрылысы мен қызметі, сүт тістердің тұрақты тістерге ауысуы. Тіс гигиенасы. Адамның асқорыту жолдарының құрылысы. Асқорыту бездері. Асқорыту мүшелерінің қызметі. Оқу мақсаты: 8.1.2.2- тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтері арасындағы байланысты және тісті күту ережелерін сипаттау. 8.1.2.3- адамның асқорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтері арасындағы өзара байланысты анықтау. Бөлім: Қоректенуі Биология 8 сынып Бapлық oқyшылapғa : Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтерін, тісті күту ережелерін, адамның асқорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтерінің арасындағы өзара байланысын білу. Көпшiлiгiне: Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтерін ажырату. Кeйбipeyлepiнe: Тістердің құрылысын, асқорыту мүшелерінің құрылысын, тіс гигиенасының ережелерін сақтау, сәйкестендіру, талдау . Бағалау критерийлері Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтерін, тісті күту ережелерін, адамның асқорыту жүйесінің құрылысы мен қызметтерінің арасындағы өзара байланысын біледі, түсінеді. Тістердің құрылысын, асқорыту мүшелерінің құрылысын, тіс гигиена- сының ережелерін сақтайды, сәйкестендіреді, талдайды.Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтерін ажыратды .
2 слайд
Құндылықтapғa бayлy:
Құндылық «Зайырлы қоғам және жоғары
руханият». Өмір бойы білім алу. «Білімді, көзі
ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу».Тiлдiк мaқcaттap Бiлy, түciнy, ажырату,
сәйкестендіру, талдау.Oйлay дaғдылapының
дeңгeйi
Берілген түсініктерді қолданып
жазбаша және ауызша түрде
сипаттайды, талдайды. Пульпа,
дентин, эмаль, кариес,
айтылуы, оқылуы, жазылуы.
Диaлoг құpyғa, жазуға қaжeттi
cөздep тoптaмacы:
Әрбір тіс үш қабаттан тұрады:
-
сыртқы – эмаль ,
-
ортаңғы -дентин ,
-
ішкі - тістің жұмсақ ұлпасы
(пульпа) .
- Кариес (тіс жегісі)-шіру.
Тaқыpып бoйыншa aлдыңғы бiлiм:
Тістің құрылысын толық 8 сыныпта, асқорыту жүйесі
жетінші сыныпта жалпы сипаттама түрінде берілген.Пәнapaлық бaйлaныc:
Химия - тістің химиялық құрамы .
В алеология -тістің ауруларын болдырмау шаралары.
2 слайд
Құндылықтapғa бayлy: Құндылық «Зайырлы қоғам және жоғары руханият». Өмір бойы білім алу. «Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу».Тiлдiк мaқcaттap Бiлy, түciнy, ажырату, сәйкестендіру, талдау.Oйлay дaғдылapының дeңгeйi Берілген түсініктерді қолданып жазбаша және ауызша түрде сипаттайды, талдайды. Пульпа, дентин, эмаль, кариес, айтылуы, оқылуы, жазылуы. Диaлoг құpyғa, жазуға қaжeттi cөздep тoптaмacы: Әрбір тіс үш қабаттан тұрады: - сыртқы – эмаль , - ортаңғы -дентин , - ішкі - тістің жұмсақ ұлпасы (пульпа) . - Кариес (тіс жегісі)-шіру. Тaқыpып бoйыншa aлдыңғы бiлiм: Тістің құрылысын толық 8 сыныпта, асқорыту жүйесі жетінші сыныпта жалпы сипаттама түрінде берілген.Пәнapaлық бaйлaныc: Химия - тістің химиялық құрамы . В алеология -тістің ауруларын болдырмау шаралары.
3 слайд
Ұйымдacтыpy кeзeңi
( Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу )
Көңіл күй смайликтері
арқылы оқушыларды үш
топқа бөлу.
«Жұмбақ» Белсенді әдіс
(оқушылардың танымдық
белсенділігін артуына мүмкіндік
береді).
«ББҮ», «Ашық микрофон»
әдісі - оқушыны жылдам әрі
тұжырымды ойлауға дағдылан-
дырады.
Асқорыту мүшелері, тістің
құрылысы туралы не
білесіңдер?
Жаңа тақырыппен танысу,
мақсаттармен бағалау
критерийлерін құрастыру.
Жеке жұмыc - оқушы жеке
тапсырма орындайды,
биологиялық ұғымға сипаттама
береді, қасиеттерін анықтайды,
себептерін талқылайды.
«Бағдаршам» Белсенді әдіс
Өзін- өзі бағалайды
Кepi бaйлaныc
«Шабадан, еттартқыш,
қоқыс жәшігі»
Мен түсіндім, себебі -
шабадан
Мен түсінбедім, себебі -
еттартқыш
Мен қолдана аламын, себебі -
қоқыс жәшігі
Ұсыныс
Қалыптастырушы бағалау
Өзін- өзі бағалайды Қорытынды
Саралау әдісі
СәйкестендіруCaбaқтың
coңыCaбaқтың
opтacыCaбaқтың
бacы
Бейнетаспа Белсенді әдіс
Бейнетаспадан нені көре алдыңдар?
Адам үшін қаншалықты маңызы бар?
Топпен жұмыc -
белсенді әдіс, саралау, тапсырмалар,
диалог және қолдау көрсету, бағалау,
қарқын
Қалыптастырушы бағалау
Бес бармақ БӘ
Топтық бағалау
Жұптық жұмыc - жұптық
талқылау жасайды,
тапсырманың нәтижелерін
салыстырады, мәтіннен негізгі
ұғымдарды анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау
Екі жұлдыз бір тілек (БӘ)
Бірін- бірі бағалайды
Caбaқ тың бapыcы
3 слайд
Ұйымдacтыpy кeзeңi ( Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу ) Көңіл күй смайликтері арқылы оқушыларды үш топқа бөлу. «Жұмбақ» Белсенді әдіс (оқушылардың танымдық белсенділігін артуына мүмкіндік береді). «ББҮ», «Ашық микрофон» әдісі - оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдылан- дырады. Асқорыту мүшелері, тістің құрылысы туралы не білесіңдер? Жаңа тақырыппен танысу, мақсаттармен бағалау критерийлерін құрастыру. Жеке жұмыc - оқушы жеке тапсырма орындайды, биологиялық ұғымға сипаттама береді, қасиеттерін анықтайды, себептерін талқылайды. «Бағдаршам» Белсенді әдіс Өзін- өзі бағалайды Кepi бaйлaныc «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» Мен түсіндім, себебі - шабадан Мен түсінбедім, себебі - еттартқыш Мен қолдана аламын, себебі - қоқыс жәшігі Ұсыныс Қалыптастырушы бағалау Өзін- өзі бағалайды Қорытынды Саралау әдісі СәйкестендіруCaбaқтың coңыCaбaқтың opтacыCaбaқтың бacы Бейнетаспа Белсенді әдіс Бейнетаспадан нені көре алдыңдар? Адам үшін қаншалықты маңызы бар? Топпен жұмыc - белсенді әдіс, саралау, тапсырмалар, диалог және қолдау көрсету, бағалау, қарқын Қалыптастырушы бағалау Бес бармақ БӘ Топтық бағалау Жұптық жұмыc - жұптық талқылау жасайды, тапсырманың нәтижелерін салыстырады, мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтайды. Қалыптастырушы бағалау Екі жұлдыз бір тілек (БӘ) Бірін- бірі бағалайды Caбaқ тың бapыcы
4 слайд
Бaғaлay кpитepийлepi Дecкpиптopлap
- Тістердің құрылысы, әртүрлі
типтері мен қызметтерін
ажыратады; Тістің түрлерін атап жазады.
Тістердің маңызы туралы айтады.
Тістің түрлерінің, қызметін,
ерекшеліктерін
салыстырып, ажыратады.
Бағалау, саралау әдісі - оқушылардың білім деңгейін анықтау үшін саралаймыз . Тапсырма - б ілім
деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған жұптық тапсырмалар кіреді. Дереккөздер - дереккөздердің ауқымы
талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды
түсіндіретін мәтінге дейін ауытқып отырады. Қарқын - қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды
талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. Қорытынды - жұптағы оқушылар бір тапсырманы
орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. Диалог - оқушылар тапсырманы орындау барысында
жан - жақты әрі нақты көмек қажет болады. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету,
ынталандыру да маңызды рөл атқарады. Бағалау - оқушылар үнемі бағаланып отырады. Жіктеу Қалыптастырушы бағалау - әрбір тақырып бойынша соңына қалыптастырушы бағалау
болады. Қ.Б. мақсатына сай, оқу білім деңгейін анықтау үшін керек. Мақсат: Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен
қызметтерін ажырату.
Екі жұлдыз, бір тілек (БӘ) арқылы бірін- бірі
бағалайды.Тaпcыpмa № 2
4 слайд
Бaғaлay кpитepийлepi Дecкpиптopлap - Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтерін ажыратады; Тістің түрлерін атап жазады. Тістердің маңызы туралы айтады. Тістің түрлерінің, қызметін, ерекшеліктерін салыстырып, ажыратады. Бағалау, саралау әдісі - оқушылардың білім деңгейін анықтау үшін саралаймыз . Тапсырма - б ілім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған жұптық тапсырмалар кіреді. Дереккөздер - дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтінге дейін ауытқып отырады. Қарқын - қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. Қорытынды - жұптағы оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады. Диалог - оқушылар тапсырманы орындау барысында жан - жақты әрі нақты көмек қажет болады. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсету, ынталандыру да маңызды рөл атқарады. Бағалау - оқушылар үнемі бағаланып отырады. Жіктеу Қалыптастырушы бағалау - әрбір тақырып бойынша соңына қалыптастырушы бағалау болады. Қ.Б. мақсатына сай, оқу білім деңгейін анықтау үшін керек. Мақсат: Тістердің құрылысы, әртүрлі типтері мен қызметтерін ажырату. Екі жұлдыз, бір тілек (БӘ) арқылы бірін- бірі бағалайды.Тaпcыpмa № 2