Материалдар / Ашық сабақ 1 сынып математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 1 сынып математика

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2020
329
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектеп: №123 гимназия Бастауыш сынып мұғалімі: Медешова Н А Сынып: 1-сынып Пәні: матем

1 слайд
Мектеп: №123 гимназия Бастауыш сынып мұғалімі: Медешова Н А Сынып: 1-сынып Пәні: математика Сабақтың тақырыбы: «Әріпті өрнек» Осы сабақта қол жеткізетін мақсаты: 1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма) теңдік теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма) ажыратады, жазады және оқиды. Оқушылардың көпшілігі: « әріпті өрнек» және «санды өрнек» ұғымдарын топтап жаза алады, салыстырады, сипаттайды. Кейбір оқушылар: әріпті өрнек құрастырады, оқи алады, ой бөліседі, дәлел келтіреді. Бағалау критерийлері: Санды өрнек, әріпті өрнекті ажыратады, салыстырады. Әріпті өрнектерді латын әліпбиінің кіші әріптерін қолданады, оқиды. Әріпті өрнектер құрастырады, жазады. Тілдік мақсат: Әріпті өрнек, санды өрнек, латын әріптері -Әріпті өрнек дегеніміз не? -Санды өрнектер неден тұрады? -Әріпті өрнектердің санды өрнектерден айырмашылығы ата Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір – біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу. ( Сабақтың өн бойында оқушыларды бірін – бірі тыңдауға , сыйлауға , құрметеуге бағытап отырмын.) Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, сауат ашу (оқулықтың 36 -37 беттегі суреттермен жұмыс кезінде тапсырмаларды орындау барысында қамтылады. АКТ қолдану дағдысы: Слайдтар ( әріпті өрнектер тақырыбында) Бастапқы білім: Қосынды, айырма, теңдік, теңсіздікті біледі.

1 слайд

Мектеп: №123 гимназия Бастауыш сынып мұғалімі: Медешова Н А Сынып: 1-сынып Пәні: математика Сабақтың тақырыбы: «Әріпті өрнек» Осы сабақта қол жеткізетін мақсаты: 1.2.1.1. Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма) теңдік теңсіздіктерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар орындай алады: Санды және әріпті өрнектерді (қосынды, айырма) ажыратады, жазады және оқиды. Оқушылардың көпшілігі: « әріпті өрнек» және «санды өрнек» ұғымдарын топтап жаза алады, салыстырады, сипаттайды. Кейбір оқушылар: әріпті өрнек құрастырады, оқи алады, ой бөліседі, дәлел келтіреді. Бағалау критерийлері: Санды өрнек, әріпті өрнекті ажыратады, салыстырады. Әріпті өрнектерді латын әліпбиінің кіші әріптерін қолданады, оқиды. Әріпті өрнектер құрастырады, жазады. Тілдік мақсат: Әріпті өрнек, санды өрнек, латын әріптері -Әріпті өрнек дегеніміз не? -Санды өрнектер неден тұрады? -Әріпті өрнектердің санды өрнектерден айырмашылығы ата Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір – біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу. ( Сабақтың өн бойында оқушыларды бірін – бірі тыңдауға , сыйлауға , құрметеуге бағытап отырмын.) Пәнаралық байланыстар: Дүниетану, сауат ашу (оқулықтың 36 -37 беттегі суреттермен жұмыс кезінде тапсырмаларды орындау барысында қамтылады. АКТ қолдану дағдысы: Слайдтар ( әріпті өрнектер тақырыбында) Бастапқы білім: Қосынды, айырма, теңдік, теңсіздікті біледі.

«Бэкроним» әдісі. Жаңа тақырыпты оқушылырға аштыру. «Ә» - 7+3 «Ө» - 7 0 -3 0 «Р» - 17-7 «Р» - 30+5

2 слайд
«Бэкроним» әдісі. Жаңа тақырыпты оқушылырға аштыру. «Ә» - 7+3 «Ө» - 7 0 -3 0 «Р» - 17-7 «Р» - 30+5 «І» - 8 0 -4 0 «Н» - 9- 5 «П» - 5 0+5 0 «Е» - 60+20 «Т» - 4 0- 2 0 «К» - 5 0 -2 0 «І»- 10+6 ӘРІПТІ ӨРНЕК Демек біздің тақырыбымыз қандай? Әріпті өрнек Сонда біз бүгінгі сабаққа қандай мақсат қойсақ болады? ( Оқушы пікірін тыңдау және толықтыру) Оқулықпен жұмыс 2-бөлім 36-бет Қай жолмен жүрген дұрыс? -Ненің суретін көріп тұрмыз? -Көлік – транспорт –transport -Олардың қандай түрін білеміз? -Машина, ұшақ, пойыз, кеме -Олардың қандай жолмен жүретінін білеміз бе? - Өз жолдарына қояйық. 1-тапсырма .Өрнектерді санды және әріпті өрнектерге ажырат. «Ойға түрткі» әдісі арқылы жүргізіледі. Саралау (диалог және қолдау көрсету) 1)Критерий: Тапсырманы дауыстап оқып, не туралы екенін анықта. Дескриптор: -Санды өрнектерді оқиды. - Әріпті өрнектерді оқиды. -Санды өрнек пен әріпті өрнектерді салыстырады. 2) Критерий: Санды және әріпті өрнектерде қандай амал таңбалар қолданғанын атайды. Дескриптор: -Әріпті өрнектің таңбаларын атайды. -Санды өрнектің таңбаларын атайды. - Санды өрнек пен әріпті өрнектерді айырмашылығын атайды. 3) Критерий: Қосынды мен айырмаға берілген өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқиды. Дескриптор: -Қосуға берілген өрнектерді әр түрлі жолмен оқиды. -Азайтуға берілген өрнектерді әр түрлі жолмен оқиды. -Қосынды мен айырманы ажыратады. ҚБ. «Ынталандыру» әдісі бойынша. Ынталандыратын мадақтау сөздері: «Жарайсың», «Жақсы», «Өте жақсы», «Тамаша», «Керемет» Мақсатқа оралу: 1.Тапсырманы орындау барысында не білдік? Не үйрендік? Санды және әріпті өрнектер ажырата аламыз. Қосынды мен айырманы әр түрлі тәсілмен оқиды.

2 слайд

«Бэкроним» әдісі. Жаңа тақырыпты оқушылырға аштыру. «Ә» - 7+3 «Ө» - 7 0 -3 0 «Р» - 17-7 «Р» - 30+5 «І» - 8 0 -4 0 «Н» - 9- 5 «П» - 5 0+5 0 «Е» - 60+20 «Т» - 4 0- 2 0 «К» - 5 0 -2 0 «І»- 10+6 ӘРІПТІ ӨРНЕК Демек біздің тақырыбымыз қандай? Әріпті өрнек Сонда біз бүгінгі сабаққа қандай мақсат қойсақ болады? ( Оқушы пікірін тыңдау және толықтыру) Оқулықпен жұмыс 2-бөлім 36-бет Қай жолмен жүрген дұрыс? -Ненің суретін көріп тұрмыз? -Көлік – транспорт –transport -Олардың қандай түрін білеміз? -Машина, ұшақ, пойыз, кеме -Олардың қандай жолмен жүретінін білеміз бе? - Өз жолдарына қояйық. 1-тапсырма .Өрнектерді санды және әріпті өрнектерге ажырат. «Ойға түрткі» әдісі арқылы жүргізіледі. Саралау (диалог және қолдау көрсету) 1)Критерий: Тапсырманы дауыстап оқып, не туралы екенін анықта. Дескриптор: -Санды өрнектерді оқиды. - Әріпті өрнектерді оқиды. -Санды өрнек пен әріпті өрнектерді салыстырады. 2) Критерий: Санды және әріпті өрнектерде қандай амал таңбалар қолданғанын атайды. Дескриптор: -Әріпті өрнектің таңбаларын атайды. -Санды өрнектің таңбаларын атайды. - Санды өрнек пен әріпті өрнектерді айырмашылығын атайды. 3) Критерий: Қосынды мен айырмаға берілген өрнектерді әр түрлі тәсілмен оқиды. Дескриптор: -Қосуға берілген өрнектерді әр түрлі жолмен оқиды. -Азайтуға берілген өрнектерді әр түрлі жолмен оқиды. -Қосынды мен айырманы ажыратады. ҚБ. «Ынталандыру» әдісі бойынша. Ынталандыратын мадақтау сөздері: «Жарайсың», «Жақсы», «Өте жақсы», «Тамаша», «Керемет» Мақсатқа оралу: 1.Тапсырманы орындау барысында не білдік? Не үйрендік? Санды және әріпті өрнектер ажырата аламыз. Қосынды мен айырманы әр түрлі тәсілмен оқиды.

2-тапсырма. 37-бет Тапсырманы дауыстап оқы. Не туралы екенін анықта. «Бірге ойлаймыз» әдісі - Қандай қоғамдық көлік түрлері

3 слайд
2-тапсырма. 37-бет Тапсырманы дауыстап оқы. Не туралы екенін анықта. «Бірге ойлаймыз» әдісі - Қандай қоғамдық көлік түрлерін белсіндер? - Олар қандай пайдасы бар? Саралау ( дереккөздер, тапсырма) 1)Критерий: Тапсырманы дауыстап оқып, деректерді анықтайды. Дескриптор: -Тапсырманы дауыстап оқиды. - Сандық деректерді анықтайды. -Ненің белгісіз екендігін ажыратады. 2)Критерий: Тапсырманың шартын құрып, тірек сөздермен сәйкестендіреді. Дескриптор: - Тапсырмадағы тірек сөздерді анықтайды. - Сандарды тірек сөздермен сәйкестендіреді. - Тапсырмадағы сұрақты анықтайды. 3)Критерий: Тапсырмадағы деректерді пайдаланып өрнек құрастырады. Дескриптор: - Өрнек құруға қажетті амал таңбаларын таңдайды. - Әріпті өрнек құрастырып оқиды. - Әріпті өрнектерді санды өрнекке айландырып мәнін табады ҚБ. «Жетістіктер» баспалдағы Мақсатқа оралу. Өрнек құру барысында не қиындық тудырды? Не үйрендік? Тапсырманың шартын құрып, белгісіз санды әріппен белгіліп, өрнек құруды үйрендік. 3-тапсырма. Барлық әріпті өрнектерді қоршап сыз, оқы. Қандай өрнектер қалды? Олар қалай аталады? Мәнін тауып жаз. «Тез ойла» әдісі (Оқушылардың қолына кесте таратылады. Кесте бойынша өрнектер құрып, олардың мәнін табады) Саралау ( дереккөздер, бағалау) 1)Критерий: Әріпті өрнектерді қоршап сызып, оқиды. Дескриптор: -Әріпті өрнектерді қоршап сызады. -Әріпті өрнектерді оқиды. -Санды өрнектер мен әріпті өрнектердің айырмашылығын атайды. 2)Критерий: Қалған өрнектерді ата, мәнін тап. Дескриптор: -Қалған өрнектерді анықтайды. -Санды өрнектерді оқиды. -Олардың мәнін табады. 3)Критерий: Барлық өрнектерді топтастырып жазады. Дескриптор: -Әріпті өрнектерді жазу каллеграфиясын сақтап жазады. - Санды өрнектерді жазу каллеграфиясын сақтап жазады. -Қатесіз, көркем жазады. ҚБ. «Ынталандыру» әдісі бойынша. Ынталандыратын мадақтау сөздері: «Жарайсың», «Жақсы», «Өте жақсы», «Тамаша», «Керемет» Мақсатқа оралу. Тапсырманы орындау барысында санды өрнектер мен әріпті өрнектерді топтастырады. Өрнектерді жазу барысында жазу каллеграфиясы сақталады.

3 слайд

2-тапсырма. 37-бет Тапсырманы дауыстап оқы. Не туралы екенін анықта. «Бірге ойлаймыз» әдісі - Қандай қоғамдық көлік түрлерін белсіндер? - Олар қандай пайдасы бар? Саралау ( дереккөздер, тапсырма) 1)Критерий: Тапсырманы дауыстап оқып, деректерді анықтайды. Дескриптор: -Тапсырманы дауыстап оқиды. - Сандық деректерді анықтайды. -Ненің белгісіз екендігін ажыратады. 2)Критерий: Тапсырманың шартын құрып, тірек сөздермен сәйкестендіреді. Дескриптор: - Тапсырмадағы тірек сөздерді анықтайды. - Сандарды тірек сөздермен сәйкестендіреді. - Тапсырмадағы сұрақты анықтайды. 3)Критерий: Тапсырмадағы деректерді пайдаланып өрнек құрастырады. Дескриптор: - Өрнек құруға қажетті амал таңбаларын таңдайды. - Әріпті өрнек құрастырып оқиды. - Әріпті өрнектерді санды өрнекке айландырып мәнін табады ҚБ. «Жетістіктер» баспалдағы Мақсатқа оралу. Өрнек құру барысында не қиындық тудырды? Не үйрендік? Тапсырманың шартын құрып, белгісіз санды әріппен белгіліп, өрнек құруды үйрендік. 3-тапсырма. Барлық әріпті өрнектерді қоршап сыз, оқы. Қандай өрнектер қалды? Олар қалай аталады? Мәнін тауып жаз. «Тез ойла» әдісі (Оқушылардың қолына кесте таратылады. Кесте бойынша өрнектер құрып, олардың мәнін табады) Саралау ( дереккөздер, бағалау) 1)Критерий: Әріпті өрнектерді қоршап сызып, оқиды. Дескриптор: -Әріпті өрнектерді қоршап сызады. -Әріпті өрнектерді оқиды. -Санды өрнектер мен әріпті өрнектердің айырмашылығын атайды. 2)Критерий: Қалған өрнектерді ата, мәнін тап. Дескриптор: -Қалған өрнектерді анықтайды. -Санды өрнектерді оқиды. -Олардың мәнін табады. 3)Критерий: Барлық өрнектерді топтастырып жазады. Дескриптор: -Әріпті өрнектерді жазу каллеграфиясын сақтап жазады. - Санды өрнектерді жазу каллеграфиясын сақтап жазады. -Қатесіз, көркем жазады. ҚБ. «Ынталандыру» әдісі бойынша. Ынталандыратын мадақтау сөздері: «Жарайсың», «Жақсы», «Өте жақсы», «Тамаша», «Керемет» Мақсатқа оралу. Тапсырманы орындау барысында санды өрнектер мен әріпті өрнектерді топтастырады. Өрнектерді жазу барысында жазу каллеграфиясы сақталады.

Сабақта алдымызға қойған мақсатқа жеттік пе? Әріпті және санды өрнектің айырмашылығын ажыратады;оларды жазады,оқиды. Әріпті ө

4 слайд
Сабақта алдымызға қойған мақсатқа жеттік пе? Әріпті және санды өрнектің айырмашылығын ажыратады;оларды жазады,оқиды. Әріпті өрнек құрастырады. -Бүгінгі сабақ барысында орындаған тапсырмаларымыз өмірде қажет пе? Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек»Тапсырма. Әріпті өрнекті білу не үшін қажет?

4 слайд

Сабақта алдымызға қойған мақсатқа жеттік пе? Әріпті және санды өрнектің айырмашылығын ажыратады;оларды жазады,оқиды. Әріпті өрнек құрастырады. -Бүгінгі сабақ барысында орындаған тапсырмаларымыз өмірде қажет пе? Кері байланыс. «Екі жұлдыз, бір тілек»Тапсырма. Әріпті өрнекті білу не үшін қажет?

Қысқа мерзімді жоспар жазу үшін жаңартылған бағдарлама бойынша берілген «Мұғалімге арналған нұсқаулық» және жалпы бағд

5 слайд
Қысқа мерзімді жоспар жазу үшін жаңартылған бағдарлама бойынша берілген «Мұғалімге арналған нұсқаулық» және жалпы бағдарлама, пәндік бағдарлама, критериалды бағалау бағдарламасы сияқты құжаттармен таныстым.Қысқа мерзімді жоспар жазуда кедергілер кездесті. Себебі алдыңғы бағдарлама бойынша жоспар жазумен салыстырғанда біршама айырмашылықтар бар. Мысалы, сабақтың мақсатын анықтау, бөлім мен бөлімшесін анықтау, бағалау критерийлері мен дескрипторлар құру. ҚМЖ жазу барысында жоғарыда аталған құжаттардың нұсқауын басшылыққа алдым. Белсенді оқудың әдіс-тәсілдерін пайдаландым. Саралаудың тәсілдерін сабақ барысында диалог және қолдау көрсету , дереккөздер, тапсырмалар т.б пайдаландым . Қалыптастырушы бағалауды сабақтың өн бойында бағалаудың маңыздылығын түсіндім. Сабақты жоспарлау барысында оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды ұсынамын. -Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі есептерді шеше алады.Ондай оқушыларға күрделі тапсырмаларды ұсынамын. - Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолданамын. -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады. Мұндай оқушыларды ойланту және қарапайым жауаптар алу үшін алдын-ала дайындалған сұрақтар қоямын, осы әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсетемін, уәжін арттырып, алға жетелеймін. -Оқушыларды үнемі бағалап отырамын. Яғни, жаңартылған бағдарлама бойынша ҚМЖ жазудың қыр- сырын жетік меңгердім. Ықшамсабаққа пікір

5 слайд

Қысқа мерзімді жоспар жазу үшін жаңартылған бағдарлама бойынша берілген «Мұғалімге арналған нұсқаулық» және жалпы бағдарлама, пәндік бағдарлама, критериалды бағалау бағдарламасы сияқты құжаттармен таныстым.Қысқа мерзімді жоспар жазуда кедергілер кездесті. Себебі алдыңғы бағдарлама бойынша жоспар жазумен салыстырғанда біршама айырмашылықтар бар. Мысалы, сабақтың мақсатын анықтау, бөлім мен бөлімшесін анықтау, бағалау критерийлері мен дескрипторлар құру. ҚМЖ жазу барысында жоғарыда аталған құжаттардың нұсқауын басшылыққа алдым. Белсенді оқудың әдіс-тәсілдерін пайдаландым. Саралаудың тәсілдерін сабақ барысында диалог және қолдау көрсету , дереккөздер, тапсырмалар т.б пайдаландым . Қалыптастырушы бағалауды сабақтың өн бойында бағалаудың маңыздылығын түсіндім. Сабақты жоспарлау барысында оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды ұсынамын. -Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі есептерді шеше алады.Ондай оқушыларға күрделі тапсырмаларды ұсынамын. - Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолданамын. -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады. Мұндай оқушыларды ойланту және қарапайым жауаптар алу үшін алдын-ала дайындалған сұрақтар қоямын, осы әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсетемін, уәжін арттырып, алға жетелеймін. -Оқушыларды үнемі бағалап отырамын. Яғни, жаңартылған бағдарлама бойынша ҚМЖ жазудың қыр- сырын жетік меңгердім. Ықшамсабаққа пікір