Ашық сабақ 3 сынып Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
3 – сынып.Жаратылыстану
Тақырыбы: Омыртқалы және омыртқасыз
жануарлар
Оқу мақсаты: 3.2.2.1
жануарларды омыртқалы
ларға және омыртқасыздарға
жіктеу
Сабақ мақсаттары :
Барлық оқушылар : омыртқалы және
омыртқасыз жануарларды ажыратады .
Көптеген оқушылар : Омыртқалы және
омыртқасыз жануарлар құрылымының
ерекшеліктерін анықтайды.
Кейбір оқушылар : Жануарлардың
тіршілік ету ортасына қарай қалай
бейімделгенін айтады. Бағалау критерийлері :
*Омыртқалы және омыртқасыз
жануарларды ажыратады.
*Омыртқалы және омыртқасыз
жануарлар құрылымының
ерекшелікиерін анықтайды.
*Жануарлардың тіршілік ету
ортасына қарай қалай
бейімделгенін айтады. Тілідк мақсаттар:
Пәнге тән лексика мен терминология :
Омыртқа, омыртқасыз, омыртқалы .
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер
мен тіркестер : жануарларды қандай
топтарға бөлуге болады? омыртқасы з
жануардлар қалай қорғанады? олап
тіршілік ету ортасына қарай қалай
бейімделген? Пенжм орта
мектебі.Мұғалі
мі:Ниязбакиева
Н.М
1 слайд
3 – сынып.Жаратылыстану Тақырыбы: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар Оқу мақсаты: 3.2.2.1 жануарларды омыртқалы ларға және омыртқасыздарға жіктеу Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар : омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажыратады . Көптеген оқушылар : Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар құрылымының ерекшеліктерін анықтайды. Кейбір оқушылар : Жануарлардың тіршілік ету ортасына қарай қалай бейімделгенін айтады. Бағалау критерийлері : *Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды ажыратады. *Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар құрылымының ерекшелікиерін анықтайды. *Жануарлардың тіршілік ету ортасына қарай қалай бейімделгенін айтады. Тілідк мақсаттар: Пәнге тән лексика мен терминология : Омыртқа, омыртқасыз, омыртқалы . Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер : жануарларды қандай топтарға бөлуге болады? омыртқасы з жануардлар қалай қорғанады? олап тіршілік ету ортасына қарай қалай бейімделген? Пенжм орта мектебі.Мұғалі мі:Ниязбакиева Н.М
2 слайд
1. тапсырма .Үй тапсырмасын
тексеру.(ТЖ) “Автор
орындығы”.Оқытудың белсенді
әдісі. Саралаудың “тапсырма”
тәсілі .Үй тапсырмасын
орындаған әр топтан 1оқушы
орындыққа жайғасып,барлық,
сыныпқа үй тапсырмасын қалай
орындағанын түсіндіріп береді,
Дескриптор.
*Өсімдіктер мен
жануарлар
арасындағы өзара
байланысты
әңгімелейді;
*Ортақ белгілерін
анықтайды;Кері байланыс
.Оқушылар әр топтан
бір оқушы “Еркін
микрофон ” әдісі
бойынша үй
тапсырмасын қалай
орындайғанын
түсіндіріп береді,
2 слайд
1. тапсырма .Үй тапсырмасын тексеру.(ТЖ) “Автор орындығы”.Оқытудың белсенді әдісі. Саралаудың “тапсырма” тәсілі .Үй тапсырмасын орындаған әр топтан 1оқушы орындыққа жайғасып,барлық, сыныпқа үй тапсырмасын қалай орындағанын түсіндіріп береді, Дескриптор. *Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы өзара байланысты әңгімелейді; *Ортақ белгілерін анықтайды;Кері байланыс .Оқушылар әр топтан бір оқушы “Еркін микрофон ” әдісі бойынша үй тапсырмасын қалай орындайғанын түсіндіріп береді,
3 слайд
2-тапсырма Саралаудың
“бағалау” тәсілі ” (Ж.Ж).
Деңгейлік тапсырмалар
орындату.
А –деңгейі.
Жануарларды қандай
топтарға бөлуге болады?
B – деңгейі
Омыртқасыз
жануарлар қалай
қорғанады.? С- деңгейі
Жануарларды
тіршілік ортасына
қарай қалай
ажыратады? Дескриптор
А деңгейі – жануарлар тобын
анықтайды;
В деңгейі- омыртқасыз
жануарлардың қалай қорғанытынын
айтады.;
С деңгейі – жануарлардың тіршілік
ортасына қарай қалай
ажырататынны дәлелдейді ;
(ҚБ)”Екі жұлдыз, бір тілек”
әдісі арқылы жазбаша кері
байланыс беремін.
Сергіту сәті: табиғат
аясында.
3 слайд
2-тапсырма Саралаудың “бағалау” тәсілі ” (Ж.Ж). Деңгейлік тапсырмалар орындату. А –деңгейі. Жануарларды қандай топтарға бөлуге болады? B – деңгейі Омыртқасыз жануарлар қалай қорғанады.? С- деңгейі Жануарларды тіршілік ортасына қарай қалай ажыратады? Дескриптор А деңгейі – жануарлар тобын анықтайды; В деңгейі- омыртқасыз жануарлардың қалай қорғанытынын айтады.; С деңгейі – жануарлардың тіршілік ортасына қарай қалай ажырататынны дәлелдейді ; (ҚБ)”Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы жазбаша кері байланыс беремін. Сергіту сәті: табиғат аясында.
4 слайд
3 таспырма.(ТЖ) Әр топ
ақ қағазға омыртқалы
және омыртқасыз
жануардың суретін салады .
Топтық жұмыс. “Галлереяда ой
шарлау ”белсенді әдіс.Саралаудың
тапсырма тәсілі
Берілген тақырыпта топтық жұмыс
жүргізіліп әр топтың жұмысы
қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп
аралап, оған әр оқушылар кішкене
жапсырма қағазға бағасын беріп,
пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең
жақсы баға алған топтың жұмысы
қаралады.
Дескриптор
-Омыртқалы және
омыртқасыз жануарларға
ажыратады;
- Суретін салады; Кері байланыс. “Түйінді сөз”
тәсілі арқылы топ басшысы
ауызша кері байланыс береді.
Жұмыс дәптерінлегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
Қорыту .Саралаудың “диалог және
қолдау көрсету” тәсілі”бойынша
ашық сұрақтар қою.
1. Жануарларды қандай топтраға
бөлуге болады?
2. Тіршлік ету ортасына қарай
қалай бейімділген?
3.Омыртқалы және омыртқасыз
жануарлар немен қоректенеді ?
Рефлексия
Оқушылар “Бағалау парағы
” әдісі бойынша бір -бірін
бағалайды.
Үй тапсырмасы 34-35
беттер, мазмұндау.
4 слайд
3 таспырма.(ТЖ) Әр топ ақ қағазға омыртқалы және омыртқасыз жануардың суретін салады . Топтық жұмыс. “Галлереяда ой шарлау ”белсенді әдіс.Саралаудың тапсырма тәсілі Берілген тақырыпта топтық жұмыс жүргізіліп әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады. Дескриптор -Омыртқалы және омыртқасыз жануарларға ажыратады; - Суретін салады; Кері байланыс. “Түйінді сөз” тәсілі арқылы топ басшысы ауызша кері байланыс береді. Жұмыс дәптерінлегі жазылым тапсырмаларын орындау Қорыту .Саралаудың “диалог және қолдау көрсету” тәсілі”бойынша ашық сұрақтар қою. 1. Жануарларды қандай топтраға бөлуге болады? 2. Тіршлік ету ортасына қарай қалай бейімділген? 3.Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар немен қоректенеді ? Рефлексия Оқушылар “Бағалау парағы ” әдісі бойынша бір -бірін бағалайды. Үй тапсырмасы 34-35 беттер, мазмұндау.
5 слайд
Ықшам
сабақтың
ықпалы
Болашақта:
Сабақты мазмұнды
өткізу үшін белсенді
әдістерді саралау
түрлерін
таңдау,уақытында
берілген кері байланыс
арқылы оқушылардың
оқу деңгейін
анықтау,оқушының
алға жылжуына
ықпалы бар екенін
үйрене отырып,алған
білімді іс-жүзінде
асыру.Тренердің және әріптестердің кері
байланысы арқылы ҚМЖ-ды тиімді
жоспарлауды үйрендім.Сабақ
барысында саралаудың
тапсырма,бағалау,жіктеу,диалог
және қолдау көрсету тәсілдерін,
деңгейлік тапсырмалар,оқытудың
белсенді әдістері:“еркін микрофон”,
“автор орындығы”, “галлерияда ой
шарлау”,кері байланыстың жазбаша
“екі жұлдыз бір тілек”,ауызша
“түйінді сөз”тәсілі,ашық
сұрақтарды,бағалау парағын дұрыс
қолдануды білдім.
5 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Болашақта: Сабақты мазмұнды өткізу үшін белсенді әдістерді саралау түрлерін таңдау,уақытында берілген кері байланыс арқылы оқушылардың оқу деңгейін анықтау,оқушының алға жылжуына ықпалы бар екенін үйрене отырып,алған білімді іс-жүзінде асыру.Тренердің және әріптестердің кері байланысы арқылы ҚМЖ-ды тиімді жоспарлауды үйрендім.Сабақ барысында саралаудың тапсырма,бағалау,жіктеу,диалог және қолдау көрсету тәсілдерін, деңгейлік тапсырмалар,оқытудың белсенді әдістері:“еркін микрофон”, “автор орындығы”, “галлерияда ой шарлау”,кері байланыстың жазбаша “екі жұлдыз бір тілек”,ауызша “түйінді сөз”тәсілі,ашық сұрақтарды,бағалау парағын дұрыс қолдануды білдім.