Материалдар / Ашық сабақ 5-сынып Көлащы орта мектебі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 5-сынып Көлащы орта мектебі

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып ағылшын тілі пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2019
427
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Алматы обылысы Қарасай ауданы Көлащы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Кутлиму

1 слайд
Алматы обылысы Қарасай ауданы Көлащы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Кутлимуратова Гузал

Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары A Welsh school Уэлстік мектебі ) 5.3.4.4 Адамдарды, орындарды және объек

2 слайд
Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары A Welsh school Уэлстік мектебі ) 5.3.4.4 Адамдарды, орындарды және объектілерді сипаттайтын мәтін деңгейынде қолдаудың нақты сипаттамаларын жазыңыз Оқушылардың барлығы орындай алады Түстер мен пішіндерді бөліп алыңыз Оқушылардың көпшілігі орындай алады: 3-суреттегі суреттерді сипаттағанда өзіңіздің лексикаыңызды пайдаланыңыз . Кейбір оқушылар орындай алады: Ұзақ сөйлемдегі түстердәі сөздік қорын пайдалана алады

Жалпы тақырыпты түсінеді, орындай алады Оқушылар топ тық жүйеде біріге,бірлесе тапсырма орындай алады . 1.Төменде бе

3 слайд
Жалпы тақырыпты түсінеді, орындай алады Оқушылар топ тық жүйеде біріге,бірлесе тапсырма орындай алады . 1.Төменде берілген мәтінді өтілген мәтін мен салыстыру; 2.Және осы екі мәтіннің айырмашылығын табу; 3.Уэлстік мектебі мен Оңтүстік Африка мектебін әңгімелеу Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Art power point Оңтүстік Африка оқушысы мен Уэлстік оқушының мүмкіндіктері? Гаренз ата-әжесі мен қай тілде сөйлеседі? -Неліктен олар Рэгби клубіна барғанды ұнатады? Патриоттық отансүйгіштік, адамзаттық құндылықтарына бір-бірін құрметтеуге жасөспірімдерді тәрбиелеу. Оқушылар бір-бірімен келісіп және үйлесімді жұмыс жасауға тәрбиелеу. Оқушының жылдамдық күшін, ептілік қасиетін шыдамдылығын, секіргіштігін шыңдай түсу Сабақ кезінде оқушылардың бір-біріне деген сенімділігін арттыру Пәнаралық байланыс Geography , -— gym .

5- сынып Сабақ өтілу орны : 38- кабинет .

4 слайд
5- сынып Сабақ өтілу орны : 38- кабинет .

САБАҚТЫҢ БАСЫ (8-МИНУТ) 1.Сәлемдесу 2.Оқушыларды түгендеу 3. Психологиялық жағымды орта қалыптастыру мақсатында оқушыл

5 слайд
САБАҚТЫҢ БАСЫ (8-МИНУТ) 1.Сәлемдесу 2.Оқушыларды түгендеу 3. Психологиялық жағымды орта қалыптастыру мақсатында оқушыларды шаттық шеңберге тұрғызып бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, жылы лебіздерін білдіреді. Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Бой сергіту жаттығулары. Қатардағы жаттығулар. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары әртүрлі (Ұ) Оқушылар шеңбер құрып, тренинг орындауды ұсынады. Қол ұстасып, бәріміз бірге өзімізді біртұтас дүниедей сезінейік.

Сабақтың ортасы 27 минут Мен жаңа сабағымды жаңартылған бағдарламаның спиральді жүйесіне сүйене отырып жасадым.Бұл сабағ

6 слайд
Сабақтың ортасы 27 минут Мен жаңа сабағымды жаңартылған бағдарламаның спиральді жүйесіне сүйене отырып жасадым.Бұл сабағымда Блум таксонрмиясы,Джигсо2 және 4-қадамдық стратегия әдістерін қолданамын. Белсенді және тиімді оқыту талаптарына сай әдіс болып табылады.

Тағайындалған жаттығуларды орындайды. 1. Мәтінді дауыстап оқыйды, 2. 1-жат

7 слайд
Тағайындалған жаттығуларды орындайды. 1. Мәтінді дауыстап оқыйды, 2. 1-жаттығудағы сұрақтарға жауап береді 1)2-жаттығудағы тыңдалымды орындау 2)жаңа сөздіктерді дәптерге көшіріп жазу 3.берілген кестені толтыру Сабақтың ортасы (27-минут)

Оқушыларды топқа бөліп тақырыпқа сай тапсырмалар беру. Тақырып элементтерін және жаттығуларды көпшілігі нақты толық орында

8 слайд
Оқушыларды топқа бөліп тақырыпқа сай тапсырмалар беру. Тақырып элементтерін және жаттығуларды көпшілігі нақты толық орындайды.Сондада оқушылардын жас ерекшілігін, психологиялық қабілеттерін ескере, саралай отырып яғни дифференцация жасап кейбір дұрыс орындай алмай қалған оқушыларға қолдау көрсетіп , көңіл аударып , ынталандырып , қабілетіне қарай тапсырма беріп, позитивті түрде бағыт-бағдар беремін.

Окушылардың назарын аудару, оқушылардың көңіл-күйін білемін, рефлексия жүргіземін.Оқушылар өзін- өзі бағалайды , пікірлерін бі

9 слайд
Окушылардың назарын аудару, оқушылардың көңіл-күйін білемін, рефлексия жүргіземін.Оқушылар өзін- өзі бағалайды , пікірлерін білдіреді оқу жетістіктерін сындарлы түрде бағалау. Берілгенен тапсырмаларды орындау кезінде ережеге назар аударады. Пайымдау: бірге тапсырма орындағанда қыйындықтар болдыма? Сабақтың қандай дәрежеде өткені анықтау мақсатында «Табыс сатысы» әдісімен бағалаймынСАБАҚТЫҢ СОҢЫ (5-МИНУТ)

Саралау • Өз сабағыма рефлексия жасай отырып, саралау жүргізілді. Сабақ 5 сынып оқушыларының жас ерекшелігіне және психо

10 слайд
Саралау • Өз сабағыма рефлексия жасай отырып, саралау жүргізілді. Сабақ 5 сынып оқушыларының жас ерекшелігіне және психологиялық қабілетіне негізделген жас ерекшеліктері ескеріліп құрастырдым. Сабақ өте тартысты өтті,оқушылардың ішкі сенімін артыруға қолдау көрсетілді.Оқушылар белсеңділік танытты оқушылар жаңа тақырыпты меңгеруде қызығушылықтарының артқаны байқалды.

Бағалау Сабақтың қандай дәрежеде өткені анықтау мақсатында «Табыс сатысы» әдісімен бағалаймын

11 слайд
Бағалау Сабақтың қандай дәрежеде өткені анықтау мақсатында «Табыс сатысы» әдісімен бағалаймын

Сергіту сәті Сабақ барысында оқушылармен сергіту сәті орындалды.

12 слайд
Сергіту сәті Сабақ барысында оқушылармен сергіту сәті орындалды.

13 слайд