Ашық сабақ Ә. Жангелдин 3сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы,
Қызан ауылы Ә.Жангелдин атындағы орта
мектептің көркем еңбек мұғалімі
Серикова Гулжан Болатбаевна Тақырыбы: Сені қоршаған орта.
Симметрия дегеніміз не?
Оқу мақсаты: 3.2.1.1 – қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдер
мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу;
3.2.3.1 – нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу,
қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру;
Сабақ
мақсаты: табиғаттың әсемдігін түсі, пішіні, сызығы арқылы суреттеп,
тәсілдердің бірін таңдап, симметриялы бейне жасай алады.
жанды табиғат дегеніміз не екенін, оған нелер жататынын
біледі. Жанды және жансыз табиғат нысандарын ажыратып,
симметрия құбылысын түсіндіре алады.
симметриялы бейнені бірнеше тәсілмен жасай алады.Пәні:
Көркем еңбек
Күні:
18.09.2020
3сынып Барлық оқуш ылар:
Көптеген
оқушылар :
Кейбір оқуш ылар:
Бағалау критерийі:
Білу: Балаларды симметрия түсінігімен таныстыру. Табиғаттағы симметриялық көріністерді тауып, симметриялық
заттарды бейнелеуге үйрету.
Түсіну : табиғаттағы симметриялық құбылыстарды түсіндіре алады
Қолдану: симетрилы бейнені бірнеше тәсілмен жасап біледі
Тәрбиелілігі: Оқушыларды табиғатты, қоршаған ортаны қорғай білуге тәрбиелеу. Ұқыпты жұмыс жасауға баулу, бірін-бірі
бағалауға, құрметтеуге тәрбиелеу.
Дамыту: Көріп, есте сақтауын дамыту, білім, білік дағдыларын кеңейту, тереңдету
1 слайд
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Қызан ауылы Ә.Жангелдин атындағы орта мектептің көркем еңбек мұғалімі Серикова Гулжан Болатбаевна Тақырыбы: Сені қоршаған орта. Симметрия дегеніміз не? Оқу мақсаты: 3.2.1.1 – қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу; 3.2.3.1 – нақты дәлдігіне жетіп материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру; Сабақ мақсаты: табиғаттың әсемдігін түсі, пішіні, сызығы арқылы суреттеп, тәсілдердің бірін таңдап, симметриялы бейне жасай алады. жанды табиғат дегеніміз не екенін, оған нелер жататынын біледі. Жанды және жансыз табиғат нысандарын ажыратып, симметрия құбылысын түсіндіре алады. симметриялы бейнені бірнеше тәсілмен жасай алады.Пәні: Көркем еңбек Күні: 18.09.2020 3сынып Барлық оқуш ылар: Көптеген оқушылар : Кейбір оқуш ылар: Бағалау критерийі: Білу: Балаларды симметрия түсінігімен таныстыру. Табиғаттағы симметриялық көріністерді тауып, симметриялық заттарды бейнелеуге үйрету. Түсіну : табиғаттағы симметриялық құбылыстарды түсіндіре алады Қолдану: симетрилы бейнені бірнеше тәсілмен жасап біледі Тәрбиелілігі: Оқушыларды табиғатты, қоршаған ортаны қорғай білуге тәрбиелеу. Ұқыпты жұмыс жасауға баулу, бірін-бірі бағалауға, құрметтеуге тәрбиелеу. Дамыту: Көріп, есте сақтауын дамыту, білім, білік дағдыларын кеңейту, тереңдету
2 слайд
Тілдік
мақсаттар :
Құндылықтарды
дарыту:
Пәнаралық
байланыс:
Бастапқы білім Оқу мақсатына жету үшін қажетті терминологиялық лексиканы қолдану :
Тірек сөздер: табиғат, жанды табиғат, жанды табиғат нысандары, екі жағы
бірдей симметрия, симметрия осі
Сыныптағы диалог\айтылым үшін тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Симметрия деген не?
2.Симетриялы суретті қалай салуға болады?
3. Симметрия құбылысын қай жерден коруге болады?
Жанды табиғат суреттері көрсетіп табиғатқа, туған өлкеге сүйіспеншілігін ояту.
Бейнелеу-симметриялы сурет салу
Қаз.тілі-жаңа сөздер, терминдер
Жаратылыстану- табиғатты бейнелеу барысында жаратылыстану сабақтарынан
меңгергендерін пайдаланады.
Дүниетану-жанды табиғат нысандарын дүниетану сабағынан біледі.
Сенің айналаңдағы түстер. 1-сынып.
Жануарларды бейнелейміз. 2-сынып
2 слайд
Тілдік мақсаттар : Құндылықтарды дарыту: Пәнаралық байланыс: Бастапқы білім Оқу мақсатына жету үшін қажетті терминологиялық лексиканы қолдану : Тірек сөздер: табиғат, жанды табиғат, жанды табиғат нысандары, екі жағы бірдей симметрия, симметрия осі Сыныптағы диалог\айтылым үшін тілдік бірліктер: Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Симметрия деген не? 2.Симетриялы суретті қалай салуға болады? 3. Симметрия құбылысын қай жерден коруге болады? Жанды табиғат суреттері көрсетіп табиғатқа, туған өлкеге сүйіспеншілігін ояту. Бейнелеу-симметриялы сурет салу Қаз.тілі-жаңа сөздер, терминдер Жаратылыстану- табиғатты бейнелеу барысында жаратылыстану сабақтарынан меңгергендерін пайдаланады. Дүниетану-жанды табиғат нысандарын дүниетану сабағынан біледі. Сенің айналаңдағы түстер. 1-сынып. Жануарларды бейнелейміз. 2-сынып
3 слайд
Сабақтың басы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал туғызу; Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, шығармашылық жағдай
жасап аламын.
Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» әдісі.
Мақсаты: Сұрақ қою арқылы оқушыларды жаңа сабақ тақырыбына жетелеп .
Жанды табиғаттың не екенін еске түсіруін сұраймын. Табиғат бейнеленген фотосуреттерді
көрсетіп, жанды табиғат нысандарын қандай сипаттарға ие екенін естеріне түсіруге жәрдем
беремін.
Дескриптор: « Жанды табиғат» нысанының терминін түсінеді
Тапсырма: Фотосуреттерді қарау барысында оқулықтағы «Табиғат неліктен шебер суретші
дейді?» сұрағына жауап беріп,дәлелдеулерін тапсырамын.
Кері байланыс:
Талқылау сұрақтары:
1. Табиғат деген не?
2. Табиғат нысандарын атаңдар
3. Неліктен табиғатты басты суретші деп атайды?
ҚБ : сұраққа жауап беру деңгейіне қарай смайликтермен бағалаймын.
3 слайд
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал туғызу; Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, шығармашылық жағдай жасап аламын. Белсенді оқыту әдісі: «Миға шабуыл» әдісі. Мақсаты: Сұрақ қою арқылы оқушыларды жаңа сабақ тақырыбына жетелеп . Жанды табиғаттың не екенін еске түсіруін сұраймын. Табиғат бейнеленген фотосуреттерді көрсетіп, жанды табиғат нысандарын қандай сипаттарға ие екенін естеріне түсіруге жәрдем беремін. Дескриптор: « Жанды табиғат» нысанының терминін түсінеді Тапсырма: Фотосуреттерді қарау барысында оқулықтағы «Табиғат неліктен шебер суретші дейді?» сұрағына жауап беріп,дәлелдеулерін тапсырамын. Кері байланыс: Талқылау сұрақтары: 1. Табиғат деген не? 2. Табиғат нысандарын атаңдар 3. Неліктен табиғатты басты суретші деп атайды? ҚБ : сұраққа жауап беру деңгейіне қарай смайликтермен бағалаймын.
4 слайд
Белсенді оқыту әдісі:
Мұғалімнің сөзі:
Кез келген ағаш жапырағына қарасақ та ( мысалы:үйеңкі, талшын, емен,
қайыңның жапырағы). Олардың оң жағы мен сол жағы бірдей екеніне көреміз.
Жапырақты қақ ортасынан бүктесең, оның екі жағы бірдей беттеседі. Тіпті
инелік, қоңыз, көбелек т,б жәндіктерге назар аударайықшы.олардың да оң жағы
мен сол жағының бірдей екнін байқайсыңдар. Бұны екі жағы бірдей симметрия
деп атайды. Ал бейнені бірдей екі бөлікке болетін сызықты симметрияның осі
деп айтады. Симметрияны монотиппия тәсілімен де салуға болады. Монотипия
дегеніміз бір басылым деген мағынаны береді.
Деңгейлік тапсырма:
Топтық жұмыс:
1-топ: Монотипия тәсілімен қағазга симметриялы көбелектің суретін сал
2-топ: Қағазбен симметриялы жапырақтың бейнесін жаса.
3-топ: Берілген симметриялы суретті жалғастыр
Дескриптор: симметриялы бейне жасап біледі. Монотипия тәсілін меңгерді .
Бағалау критерийлері:
А)Монотиппия тәсілімен симметрия суретін сала алады.
Б) Симметриялы жапырақ бейнесін орындай алады.
С) Симметрия суретін жалғастырд.
ҚБ: оқушы- оқу нәтижесін анықтау үшін әр топтың жұмысын, басқа топтар
«Басбармақ» арқылы бағалайды
ҚБ: мұғалім- жарайсыңдар, тамаша жұмыс сөздері арқылы мақтайды.
4 слайд
Белсенді оқыту әдісі: Мұғалімнің сөзі: Кез келген ағаш жапырағына қарасақ та ( мысалы:үйеңкі, талшын, емен, қайыңның жапырағы). Олардың оң жағы мен сол жағы бірдей екеніне көреміз. Жапырақты қақ ортасынан бүктесең, оның екі жағы бірдей беттеседі. Тіпті инелік, қоңыз, көбелек т,б жәндіктерге назар аударайықшы.олардың да оң жағы мен сол жағының бірдей екнін байқайсыңдар. Бұны екі жағы бірдей симметрия деп атайды. Ал бейнені бірдей екі бөлікке болетін сызықты симметрияның осі деп айтады. Симметрияны монотиппия тәсілімен де салуға болады. Монотипия дегеніміз бір басылым деген мағынаны береді. Деңгейлік тапсырма: Топтық жұмыс: 1-топ: Монотипия тәсілімен қағазга симметриялы көбелектің суретін сал 2-топ: Қағазбен симметриялы жапырақтың бейнесін жаса. 3-топ: Берілген симметриялы суретті жалғастыр Дескриптор: симметриялы бейне жасап біледі. Монотипия тәсілін меңгерді . Бағалау критерийлері: А)Монотиппия тәсілімен симметрия суретін сала алады. Б) Симметриялы жапырақ бейнесін орындай алады. С) Симметрия суретін жалғастырд. ҚБ: оқушы- оқу нәтижесін анықтау үшін әр топтың жұмысын, басқа топтар «Басбармақ» арқылы бағалайды ҚБ: мұғалім- жарайсыңдар, тамаша жұмыс сөздері арқылы мақтайды.
5 слайд
Кері байланыс:
Белсенді оқыту әдіс -«Миға шабуыл» әдісі
Мақсаты- Сұрақ қою арқылы сабақты қортындылау.
Дескриптор:
1. Симметриянын не екенін білді
2. Симметрияның құбылысын қай жерден коруге болатынын біледі
3. Монотипия тәсілі арқылы симметриялы бейнені жасайды
Кері байланыс;
1. Симметрия деген не?
2.Симетриялы суретті қалай салуға болады?
3. Симметрия құбылысын қай жерден коруге болады?
ҚБ: « Ауыз екі бағалау» әдісі арқылы бағалаймын.
Саралау:
Сабағымның мақсатына жеттім, оқушылардың жұмысына лайықты
бағасын бердім.
5 слайд
Кері байланыс: Белсенді оқыту әдіс -«Миға шабуыл» әдісі Мақсаты- Сұрақ қою арқылы сабақты қортындылау. Дескриптор: 1. Симметриянын не екенін білді 2. Симметрияның құбылысын қай жерден коруге болатынын біледі 3. Монотипия тәсілі арқылы симметриялы бейнені жасайды Кері байланыс; 1. Симметрия деген не? 2.Симетриялы суретті қалай салуға болады? 3. Симметрия құбылысын қай жерден коруге болады? ҚБ: « Ауыз екі бағалау» әдісі арқылы бағалаймын. Саралау: Сабағымның мақсатына жеттім, оқушылардың жұмысына лайықты бағасын бердім.