Ашық сабақ. "Абылай хандығы". 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы:
“Абылай хандығы” “Абылай хандығы” Күтілетін
нәтиже: М а қ са ты :
А бы лайды ң қолбасш ы , саяси қайраткер екенін түсіну. С ы ни тұрғы дан ойлана оты ры п А бы лайды ң кім екені туралы өз пікірлерін білдіру, бағалауды үйрену.
Үйренуді үйрету арқылы
сапалы білім беру;
Топты бірлескен жұмысқа
жұмылдыру;
Сыни ойлау қабілеттерін
дамыту.Оқыту моделі оқушы диалог құру
нәтижесінде білім алады деп
жорамалдайды .
Выготский
1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы: “Абылай хандығы” “Абылай хандығы” Күтілетін нәтиже: М а қ са ты : А бы лайды ң қолбасш ы , саяси қайраткер екенін түсіну. С ы ни тұрғы дан ойлана оты ры п А бы лайды ң кім екені туралы өз пікірлерін білдіру, бағалауды үйрену. Үйренуді үйрету арқылы сапалы білім беру; Топты бірлескен жұмысқа жұмылдыру; Сыни ойлау қабілеттерін дамыту.Оқыту моделі оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады деп жорамалдайды . Выготский
2 слайд
Абылай
хандығы «Домино»,
“ Ғажайып себет”,
“ Жұмбақ конверт”
сұрақ - жауап
Компьютер,
ноутбук
Жетон арқылы,
үш шапалақ, ым
– ишара арқылы
өзін-өзі
бағалау
Өлең шығару, түртіп
алу, суреттер, венн
диаграммасы,
диалогтік оқытуТоптық, жұптық
жұмыс,
шығармашылық
тапсырмалар Постер қорғау,
зерттеушілік іс
- әрекетДеңгейлік
тапсырмалар
беру
2 слайд
Абылай хандығы «Домино», “ Ғажайып себет”, “ Жұмбақ конверт” сұрақ - жауап Компьютер, ноутбук Жетон арқылы, үш шапалақ, ым – ишара арқылы өзін-өзі бағалау Өлең шығару, түртіп алу, суреттер, венн диаграммасы, диалогтік оқытуТоптық, жұптық жұмыс, шығармашылық тапсырмалар Постер қорғау, зерттеушілік іс - әрекетДеңгейлік тапсырмалар беру
3 слайд
Ұйымдастыру бөлімі
1. Көңіл-күй экраны
2. Психологиялық
тренинг
3. Топқа бөлу «Жұмбақ
конверт»
әдісі бойынша
үй тапсырмасы
тексерілді. “ Сұрақ
жауап”
әдісі Оқушыларға сұрақтар
берілді, сол сұрақтар
бойынша диалог
құру керек.
.
«Абылай хан»
тақырыбында
өлең шығару. Абылай
ханның
қасиеттері
Абылай хан мен
елбасымыздың
ұқсастығын,
ерекшеліктерін,
қасиеттерін салыстыру. Абылай
хандығы
туралы
электронды
оқулықты
пайдалану
Жаңа сабақты
бекіту. Үш шапалақ,
топтық , ым –
ишара арқылы
бағалау
Өзін-өэі бағалауСұрақ-жауап Ой қозғау Диалогтік оқыту
Түртіп алу
АКТ
Шығарма Ғажайып себет
Венн диаграммасы “ Домино” ойыныТопқа бөлу
ББҮ әдісі
бойынша Гүлдана
Уа Абылай Абылай
Кезінде малшы боп едің
Түйе баққан құл едің
Төле бидің құлы боп
Жетім бала боп едің
3 слайд
Ұйымдастыру бөлімі 1. Көңіл-күй экраны 2. Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу «Жұмбақ конверт» әдісі бойынша үй тапсырмасы тексерілді. “ Сұрақ жауап” әдісі Оқушыларға сұрақтар берілді, сол сұрақтар бойынша диалог құру керек. . «Абылай хан» тақырыбында өлең шығару. Абылай ханның қасиеттері Абылай хан мен елбасымыздың ұқсастығын, ерекшеліктерін, қасиеттерін салыстыру. Абылай хандығы туралы электронды оқулықты пайдалану Жаңа сабақты бекіту. Үш шапалақ, топтық , ым – ишара арқылы бағалау Өзін-өэі бағалауСұрақ-жауап Ой қозғау Диалогтік оқыту Түртіп алу АКТ Шығарма Ғажайып себет Венн диаграммасы “ Домино” ойыныТопқа бөлу ББҮ әдісі бойынша Гүлдана Уа Абылай Абылай Кезінде малшы боп едің Түйе баққан құл едің Төле бидің құлы боп Жетім бала боп едің
4 слайд
Әдіс-тәсілдерді
тиімді
пайдалануды.
Оқушылардың өз
бетінше ізденіп,
білім алуына
жағдай жасау
Үнемі жеті модуль
идеяларын сабаққа
енгізу жолдарын
зерделеу
Уақытты үнемді
пайдаланбауым.
АКТ-ның
жетіспеуі.Топпен жұмыс
жасау.
Постер қорғау.
Деңгейлік
тапсырмаларға
нақты жауап
беру.
4 слайд
Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды. Оқушылардың өз бетінше ізденіп, білім алуына жағдай жасау Үнемі жеті модуль идеяларын сабаққа енгізу жолдарын зерделеу Уақытты үнемді пайдаланбауым. АКТ-ның жетіспеуі.Топпен жұмыс жасау. Постер қорғау. Деңгейлік тапсырмаларға нақты жауап беру.