Материалдар / Ашық сабақ. "Абылай хандығы". 8 сынып

Ашық сабақ. "Абылай хандығы". 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Абылайдың қолбасшы, саяси қайраткер екенін түсіну. Сыни тұрғыдан ойлана отырып Абылайдың кім екені туралы өз пікірлерін білдіру, бағалауды үйрену.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
285
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы:Тақырыбы: “Абылай хандығы” “Абылай хандығы” Күтілетін нәтиже: М а қ са ты : А бы лайды ң қолбасш ы , саяси қайратке

1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы: “Абылай хандығы” “Абылай хандығы” Күтілетін нәтиже: М а қ са ты : А бы лайды ң қолбасш ы , саяси қайраткер екенін түсіну. С ы ни тұрғы дан ойлана оты ры п А бы лайды ң кім екені туралы өз пікірлерін білдіру, бағалауды үйрену. Үйренуді үйрету арқылы сапалы білім беру; Топты бірлескен жұмысқа жұмылдыру; Сыни ойлау қабілеттерін дамыту.Оқыту моделі оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады деп жорамалдайды . Выготский

1 слайд

Тақырыбы:Тақырыбы: “Абылай хандығы” “Абылай хандығы” Күтілетін нәтиже: М а қ са ты : А бы лайды ң қолбасш ы , саяси қайраткер екенін түсіну. С ы ни тұрғы дан ойлана оты ры п А бы лайды ң кім екені туралы өз пікірлерін білдіру, бағалауды үйрену. Үйренуді үйрету арқылы сапалы білім беру; Топты бірлескен жұмысқа жұмылдыру; Сыни ойлау қабілеттерін дамыту.Оқыту моделі оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады деп жорамалдайды . Выготский

Абылай хандығы «Домино», “ Ғажайып себет”, “ Жұмбақ конверт” сұрақ - жауап Компьютер, ноутбук Жетон арқылы, үш шапалақ, ым

2 слайд
Абылай хандығы «Домино», “ Ғажайып себет”, “ Жұмбақ конверт” сұрақ - жауап Компьютер, ноутбук Жетон арқылы, үш шапалақ, ым – ишара арқылы өзін-өзі бағалау Өлең шығару, түртіп алу, суреттер, венн диаграммасы, диалогтік оқытуТоптық, жұптық жұмыс, шығармашылық тапсырмалар Постер қорғау, зерттеушілік іс - әрекетДеңгейлік тапсырмалар беру

2 слайд

Абылай хандығы «Домино», “ Ғажайып себет”, “ Жұмбақ конверт” сұрақ - жауап Компьютер, ноутбук Жетон арқылы, үш шапалақ, ым – ишара арқылы өзін-өзі бағалау Өлең шығару, түртіп алу, суреттер, венн диаграммасы, диалогтік оқытуТоптық, жұптық жұмыс, шығармашылық тапсырмалар Постер қорғау, зерттеушілік іс - әрекетДеңгейлік тапсырмалар беру

Ұйымдастыру бөлімі 1. Көңіл-күй экраны 2. Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу «Жұмбақ конверт» әдісі бойынша үй тапсырмасы

3 слайд
Ұйымдастыру бөлімі 1. Көңіл-күй экраны 2. Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу «Жұмбақ конверт» әдісі бойынша үй тапсырмасы тексерілді. “ Сұрақ жауап” әдісі Оқушыларға сұрақтар берілді, сол сұрақтар бойынша диалог құру керек. . «Абылай хан» тақырыбында өлең шығару. Абылай ханның қасиеттері Абылай хан мен елбасымыздың ұқсастығын, ерекшеліктерін, қасиеттерін салыстыру. Абылай хандығы туралы электронды оқулықты пайдалану Жаңа сабақты бекіту. Үш шапалақ, топтық , ым – ишара арқылы бағалау Өзін-өэі бағалауСұрақ-жауап Ой қозғау Диалогтік оқыту Түртіп алу АКТ Шығарма Ғажайып себет Венн диаграммасы “ Домино” ойыныТопқа бөлу ББҮ әдісі бойынша Гүлдана Уа Абылай Абылай Кезінде малшы боп едің Түйе баққан құл едің Төле бидің құлы боп Жетім бала боп едің

3 слайд

Ұйымдастыру бөлімі 1. Көңіл-күй экраны 2. Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу «Жұмбақ конверт» әдісі бойынша үй тапсырмасы тексерілді. “ Сұрақ жауап” әдісі Оқушыларға сұрақтар берілді, сол сұрақтар бойынша диалог құру керек. . «Абылай хан» тақырыбында өлең шығару. Абылай ханның қасиеттері Абылай хан мен елбасымыздың ұқсастығын, ерекшеліктерін, қасиеттерін салыстыру. Абылай хандығы туралы электронды оқулықты пайдалану Жаңа сабақты бекіту. Үш шапалақ, топтық , ым – ишара арқылы бағалау Өзін-өэі бағалауСұрақ-жауап Ой қозғау Диалогтік оқыту Түртіп алу АКТ Шығарма Ғажайып себет Венн диаграммасы “ Домино” ойыныТопқа бөлу ББҮ әдісі бойынша Гүлдана Уа Абылай Абылай Кезінде малшы боп едің Түйе баққан құл едің Төле бидің құлы боп Жетім бала боп едің

Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды. Оқушылардың өз бетінше ізденіп, білім алуына жағдай жасау Үнемі жеті модуль идеял

4 слайд
Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды. Оқушылардың өз бетінше ізденіп, білім алуына жағдай жасау Үнемі жеті модуль идеяларын сабаққа енгізу жолдарын зерделеу Уақытты үнемді пайдаланбауым. АКТ-ның жетіспеуі.Топпен жұмыс жасау. Постер қорғау. Деңгейлік тапсырмаларға нақты жауап беру.

4 слайд

Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды. Оқушылардың өз бетінше ізденіп, білім алуына жағдай жасау Үнемі жеті модуль идеяларын сабаққа енгізу жолдарын зерделеу Уақытты үнемді пайдаланбауым. АКТ-ның жетіспеуі.Топпен жұмыс жасау. Постер қорғау. Деңгейлік тапсырмаларға нақты жауап беру.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ