Материалдар / Ашық сабақ. "Абылай хандығы". 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. "Абылай хандығы". 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Абылайдың қолбасшы, саяси қайраткер екенін түсіну. Сыни тұрғыдан ойлана отырып Абылайдың кім екені туралы өз пікірлерін білдіру, бағалауды үйрену.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
296
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы:Тақырыбы: “Абылай хандығы” “Абылай хандығы” Күтілетін нәтиже: Мақсаты: Абылайдың қолбасшы, саяси қайраткер екенін

1 слайд
Тақырыбы:Тақырыбы: “Абылай хандығы” “Абылай хандығы” Күтілетін нәтиже: Мақсаты: Абылайдың қолбасшы, саяси қайраткер екенін түсіну. Сыни тұрғыдан ойлана отырып Абылайдың кім екені туралы өз пікірлерін білдіру, бағалауды үйрену. Үйренуді үйрету арқылы сапалы білім беру; Топты бірлескен жұмысқа жұмылдыру; Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. Оқыту моделі оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады деп жорамалдайды. Выготский

1 слайд

Тақырыбы:Тақырыбы: “Абылай хандығы” “Абылай хандығы” Күтілетін нәтиже: Мақсаты: Абылайдың қолбасшы, саяси қайраткер екенін түсіну. Сыни тұрғыдан ойлана отырып Абылайдың кім екені туралы өз пікірлерін білдіру, бағалауды үйрену. Үйренуді үйрету арқылы сапалы білім беру; Топты бірлескен жұмысқа жұмылдыру; Сыни ойлау қабілеттерін дамыту. Оқыту моделі оқушы диалог құру нәтижесінде білім алады деп жорамалдайды. Выготский

Абылай хандығы «Домино», “Ғажайып себет”, “Жұмбақ конверт” сұрақ - жауап Компьютер, ноутбук Жетон арқылы, үш шапалақ, ым –

2 слайд
Абылай хандығы «Домино», “Ғажайып себет”, “Жұмбақ конверт” сұрақ - жауап Компьютер, ноутбук Жетон арқылы, үш шапалақ, ым – ишара арқылы өзін-өзі бағалау Өлең шығару, түртіп алу, суреттер, венн диаграммасы, диалогтік оқытуТоптық, жұптық жұмыс, шығармашылық тапсырмалар Постер қорғау, зерттеушілік іс - әрекет Деңгейлік тапсырмалар беру

2 слайд

Абылай хандығы «Домино», “Ғажайып себет”, “Жұмбақ конверт” сұрақ - жауап Компьютер, ноутбук Жетон арқылы, үш шапалақ, ым – ишара арқылы өзін-өзі бағалау Өлең шығару, түртіп алу, суреттер, венн диаграммасы, диалогтік оқытуТоптық, жұптық жұмыс, шығармашылық тапсырмалар Постер қорғау, зерттеушілік іс - әрекет Деңгейлік тапсырмалар беру

Ұйымдастыру бөлімі 1.Көңіл-күй экраны 2.Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу «Жұмбақ конверт» әдісі бойынша үй тапсырмасы те

3 слайд
Ұйымдастыру бөлімі 1.Көңіл-күй экраны 2.Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу «Жұмбақ конверт» әдісі бойынша үй тапсырмасы тексерілді. “Сұрақ жауап” әдісі Оқушыларға сұрақтар берілді, сол сұрақтар бойынша диалог құру керек. . «Абылай хан» тақырыбында өлең шығару. Абылай ханның қасиеттері Абылай хан мен елбасымыздың ұқсастығын, ерекшеліктерін, қасиеттерін салыстыру. Абылай хандығы туралы электронды оқулықты пайдалану Жаңа сабақты бекіту. Үш шапалақ, топтық , ым – ишара арқылы бағалау Өзін-өэі бағалау Сұрақ-жауап Ой қозғау Диалогтік оқыту Түртіп алу АКТ Шығарма Ғажайып себет Венн диаграммасы “Домино” ойыны Топқа бөлу ББҮ әдісі бойынша Гүлдана Уа Абылай Абылай Кезінде малшы боп едің Түйе баққан құл едің Төле бидің құлы боп Жетім бала боп едің

3 слайд

Ұйымдастыру бөлімі 1.Көңіл-күй экраны 2.Психологиялық тренинг 3. Топқа бөлу «Жұмбақ конверт» әдісі бойынша үй тапсырмасы тексерілді. “Сұрақ жауап” әдісі Оқушыларға сұрақтар берілді, сол сұрақтар бойынша диалог құру керек. . «Абылай хан» тақырыбында өлең шығару. Абылай ханның қасиеттері Абылай хан мен елбасымыздың ұқсастығын, ерекшеліктерін, қасиеттерін салыстыру. Абылай хандығы туралы электронды оқулықты пайдалану Жаңа сабақты бекіту. Үш шапалақ, топтық , ым – ишара арқылы бағалау Өзін-өэі бағалау Сұрақ-жауап Ой қозғау Диалогтік оқыту Түртіп алу АКТ Шығарма Ғажайып себет Венн диаграммасы “Домино” ойыны Топқа бөлу ББҮ әдісі бойынша Гүлдана Уа Абылай Абылай Кезінде малшы боп едің Түйе баққан құл едің Төле бидің құлы боп Жетім бала боп едің

Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды. Оқушылардың өз бетінше ізденіп, білім алуына жағдай жасау Үнемі жеті модуль идеял

4 слайд
Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды. Оқушылардың өз бетінше ізденіп, білім алуына жағдай жасау Үнемі жеті модуль идеяларын сабаққа енгізу жолдарын зерделеу Уақытты үнемді пайдаланбауым. АКТ-ның жетіспеуі. Топпен жұмыс жасау. Постер қорғау. Деңгейлік тапсырмаларға нақты жауап беру.

4 слайд

Әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды. Оқушылардың өз бетінше ізденіп, білім алуына жағдай жасау Үнемі жеті модуль идеяларын сабаққа енгізу жолдарын зерделеу Уақытты үнемді пайдаланбауым. АКТ-ның жетіспеуі. Топпен жұмыс жасау. Постер қорғау. Деңгейлік тапсырмаларға нақты жауап беру.