Материалдар / Ашық сабақ: "Адамдар жануарлардан не алады?" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Адамдар жануарлардан не алады?" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек материалдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2021
379
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында қазақ тілінде оқытылатын мектептердің біліктілігін арттыру б

1 слайд
Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында қазақ тілінде оқытылатын мектептердің біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курстан өткен Алматы облысы, Ескелді ауданы, М.Байысов ауылы, Т.Рүстембеков АОМ бастауыш сынып мұғалімі Қапасова Айжан Бектасқызының өткізген ықшам сабағы Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 1 Тақырыбы: Адамдар жануарлардан не алады? Оқу мақсаттары: Бөлім : Тірі табиғат; Мен зерттеушімін. Бөлімше: 2.2 ауа райы және климаты 1.1. ғылым мен зерттеушілердің рөлі 1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату; 1.1.1.1. қоршаған әлем құбылыстары, үдірістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. Сабақ мақсаттары:  Жабайы және үй жануарларын атау;  Жануарлардан алынатын өнімдерді түсіндіру;  Жабайы мен үй жануарлары мекендейтін жерін және олардың айырмашылықтарын анықтау.

1 слайд

Қазақстан Республикасында орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында қазақ тілінде оқытылатын мектептердің біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курстан өткен Алматы облысы, Ескелді ауданы, М.Байысов ауылы, Т.Рүстембеков АОМ бастауыш сынып мұғалімі Қапасова Айжан Бектасқызының өткізген ықшам сабағы Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 1 Тақырыбы: Адамдар жануарлардан не алады? Оқу мақсаттары: Бөлім : Тірі табиғат; Мен зерттеушімін. Бөлімше: 2.2 ауа райы және климаты 1.1. ғылым мен зерттеушілердің рөлі 1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату; 1.1.1.1. қоршаған әлем құбылыстары, үдірістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. Сабақ мақсаттары:  Жабайы және үй жануарларын атау;  Жануарлардан алынатын өнімдерді түсіндіру;  Жабайы мен үй жануарлары мекендейтін жерін және олардың айырмашылықтарын анықтау.

Белсенді оқыту:  Нұсқау беру және айту;  Түсіндіру және сипаттау;  Сұрақ қою және талқылау;  Қорытынды шығару және есте

2 слайд
Белсенді оқыту:  Нұсқау беру және айту;  Түсіндіру және сипаттау;  Сұрақ қою және талқылау;  Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау әдісі:  Қарқын;  Қорытынды;  Диалог және қолдау көрсету;  Бағалау;  Тапсырма. Интербелсенді әдістер:  «Кім жылдам?»  «Шатасқан суреттер?»  «Адасқандар жануарлар?»  «Жинақтау»  «Еркін микрофон»Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын бағдарлама болғандықтан курста алған білімімді негізге ала отырып белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін пайдаланып ықшам сабағымды құрдым

2 слайд

Белсенді оқыту:  Нұсқау беру және айту;  Түсіндіру және сипаттау;  Сұрақ қою және талқылау;  Қорытынды шығару және есте сақтау. Саралау әдісі:  Қарқын;  Қорытынды;  Диалог және қолдау көрсету;  Бағалау;  Тапсырма. Интербелсенді әдістер:  «Кім жылдам?»  «Шатасқан суреттер?»  «Адасқандар жануарлар?»  «Жинақтау»  «Еркін микрофон»Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын бағдарлама болғандықтан курста алған білімімді негізге ала отырып белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін пайдаланып ықшам сабағымды құрдым

Тапсырма № 1 «Шатасқан суреттер» әдісі Белсенді оқыту: түсіндіру және сипаттау Саралау әдісі: қарқын Талқыланатын сұрақтар:

3 слайд
Тапсырма № 1 «Шатасқан суреттер» әдісі Белсенді оқыту: түсіндіру және сипаттау Саралау әдісі: қарқын Талқыланатын сұрақтар: • Жабайы және үй жануарларын ажырата аласын ба ? Бағалау критерийі: 1.Жабайы және үй жануарларын атайды . Дескрипторлары: 1. Жабайы тіршілік ететін жануарларды атайды; 2. Адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды; 3. Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтай отырып, сөйлемдерді толықтырып айтады . Суретпен жұмыс. Суреттерге мұқият қараңыз. Олардың қайсысы өз бетінше тіршілік етеді? Қайсысына адамдар қамқорлық жасайды? Сөйлемдерді толықтырып айтыңыз. Мақсаты:Жабайы және үй жануарларын ажырату, салыстыру. Бұл- ________жануарлар. Бұл-_______жануарлар ҚБ . «Таулар» әдісі арқылы бағаланады. Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауапНәтижесі : Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады және салыстырады. Оқудағы белсенді әдістер : сабақта белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына мүмкіндік береді. (Ман. 21б.) Джером Брунердің спиральдық оқу бағдарламасы бойынша қарапайымнан күрделіге қарай бағытталған.

3 слайд

Тапсырма № 1 «Шатасқан суреттер» әдісі Белсенді оқыту: түсіндіру және сипаттау Саралау әдісі: қарқын Талқыланатын сұрақтар: • Жабайы және үй жануарларын ажырата аласын ба ? Бағалау критерийі: 1.Жабайы және үй жануарларын атайды . Дескрипторлары: 1. Жабайы тіршілік ететін жануарларды атайды; 2. Адамдардың қамқорлығындағы жануарларды атайды; 3. Жануарларды жабайы және үй жануарларына топтай отырып, сөйлемдерді толықтырып айтады . Суретпен жұмыс. Суреттерге мұқият қараңыз. Олардың қайсысы өз бетінше тіршілік етеді? Қайсысына адамдар қамқорлық жасайды? Сөйлемдерді толықтырып айтыңыз. Мақсаты:Жабайы және үй жануарларын ажырату, салыстыру. Бұл- ________жануарлар. Бұл-_______жануарлар ҚБ . «Таулар» әдісі арқылы бағаланады. Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауапНәтижесі : Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады және салыстырады. Оқудағы белсенді әдістер : сабақта белсенді оқу әдістерін қолдану оқушының өзіндік рефлексия жасау дағдыларының дамуына мүмкіндік береді. (Ман. 21б.) Джером Брунердің спиральдық оқу бағдарламасы бойынша қарапайымнан күрделіге қарай бағытталған.

№ 2 тапсырма (Ж.Ж) « Кім жылдам? » әдісі Белсенді оқыту:қорытынд

4 слайд
№ 2 тапсырма (Ж.Ж) « Кім жылдам? » әдісі Белсенді оқыту:қорытынды шығару және есте сақтау Саралау әдісі: қорытынды Талқыланатын сұрақтар: Күнделікті өмірде жануарлардан алынатын қандай өнімдерді қолданамыз? « Кім жылдам » әдісі арқылы әр оқушы қай жануардан қандай өнім және қандай заттар алынады, сәйкестендіреді. Мақсаты: Оқушылар суреттен жануарлардан қандай өнім және қандай заттар алатынын білу, сәйкесін табу . Дескрипторлар: 1. Оқушылар сурет бойынша жануарлардан алынатын өнімдерді атайды. 2. Екі бағамдағы азық-түліктерді дұрыс бояйды. 3. Үш бағамдағы азық-түліктерді дұрыс атап, бояйды. Бағалау критерийі: 2.Жануарлардан алынатын өнімдерді түсіндіреді .ҚБ. « Мен жұлдызбын » әдісі арқылы бағалау Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап Нәтижесінде : Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты ашылады.

4 слайд

№ 2 тапсырма (Ж.Ж) « Кім жылдам? » әдісі Белсенді оқыту:қорытынды шығару және есте сақтау Саралау әдісі: қорытынды Талқыланатын сұрақтар: Күнделікті өмірде жануарлардан алынатын қандай өнімдерді қолданамыз? « Кім жылдам » әдісі арқылы әр оқушы қай жануардан қандай өнім және қандай заттар алынады, сәйкестендіреді. Мақсаты: Оқушылар суреттен жануарлардан қандай өнім және қандай заттар алатынын білу, сәйкесін табу . Дескрипторлар: 1. Оқушылар сурет бойынша жануарлардан алынатын өнімдерді атайды. 2. Екі бағамдағы азық-түліктерді дұрыс бояйды. 3. Үш бағамдағы азық-түліктерді дұрыс атап, бояйды. Бағалау критерийі: 2.Жануарлардан алынатын өнімдерді түсіндіреді .ҚБ. « Мен жұлдызбын » әдісі арқылы бағалау Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап Нәтижесінде : Оқушылармен бірлесе отырып сабақтың мақсаты ашылады.

Критериалды бағалау- үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді.

5 слайд
Критериалды бағалау- үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. ( P. Glaser , МАН 36 б. ) Жиынтық бағалау Ө.Б. ҚБ. ««От шашу» арқылы бағалау   Толық жауап Толық емес жауап қалыпты жауап М.Б. ҚБ. «Таулар» арқылы бағалау Толық жауап Толық емес жауап қалыпты жауап М.Б. ҚБ. « Мен жұлдызбын» арқылы бағалау   Толық жауап Толық емес жауап қалыпты жауап Қалыптастыр ушы бағалау 1. Оқушыларды ынталандыру, сабаққа деген құлшынысын арттыру 2. Ішкі уәжін ояту мақсатында қолданылады. 1. Оқушының нақты білім деңгейін анықтау . Критериалды бағалау жүйесін 1963 жылы Роберт Юджин Глейзер енгізген

5 слайд

Критериалды бағалау- үлгерімі алдын-ала белгіленген критерийлердің нақты жиынтығының көмегімен өлшенеді. ( P. Glaser , МАН 36 б. ) Жиынтық бағалау Ө.Б. ҚБ. ««От шашу» арқылы бағалау   Толық жауап Толық емес жауап қалыпты жауап М.Б. ҚБ. «Таулар» арқылы бағалау Толық жауап Толық емес жауап қалыпты жауап М.Б. ҚБ. « Мен жұлдызбын» арқылы бағалау   Толық жауап Толық емес жауап қалыпты жауап Қалыптастыр ушы бағалау 1. Оқушыларды ынталандыру, сабаққа деген құлшынысын арттыру 2. Ішкі уәжін ояту мақсатында қолданылады. 1. Оқушының нақты білім деңгейін анықтау . Критериалды бағалау жүйесін 1963 жылы Роберт Юджин Глейзер енгізген

Ықшам сабақ бойынша рефлексия Мен ықшам сабақ барысында сабақ жоспарының оқу мақсаттарының және оған жету қадамдарының а

6 слайд
Ықшам сабақ бойынша рефлексия Мен ықшам сабақ барысында сабақ жоспарының оқу мақсаттарының және оған жету қадамдарының анықталуын, сабақтың мақсатына сәйкес мазмұнды сабақтың болуын, белгіленген мақсаттарға жету деңгейін бағамдауға қолданылатын бағалау критерийлерінің анықталуы, белсенді оқу әдістерінің тиімділігін білдім. Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын, нақты тақырып ашатын тапсырмалар алу керектігін түсіндім . Әріптесім: Елеусизова Сымбаттың өткізген ықшам сабағы Әдебиеттік оқу: «Галерияны шарлау», «Дауыстап ойлау», «Менің ойымша» әдістерін өз қоржыныма алдым. Тренер Мариям Наримановна мен әріптестерімнің кері байланыстары негізінде саралау жұмыстарын жүйелеу, тиімді кері байланыс беру үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын түрлендіру екенін үйрендім.

6 слайд

Ықшам сабақ бойынша рефлексия Мен ықшам сабақ барысында сабақ жоспарының оқу мақсаттарының және оған жету қадамдарының анықталуын, сабақтың мақсатына сәйкес мазмұнды сабақтың болуын, белгіленген мақсаттарға жету деңгейін бағамдауға қолданылатын бағалау критерийлерінің анықталуы, белсенді оқу әдістерінің тиімділігін білдім. Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайтынын, нақты тақырып ашатын тапсырмалар алу керектігін түсіндім . Әріптесім: Елеусизова Сымбаттың өткізген ықшам сабағы Әдебиеттік оқу: «Галерияны шарлау», «Дауыстап ойлау», «Менің ойымша» әдістерін өз қоржыныма алдым. Тренер Мариям Наримановна мен әріптестерімнің кері байланыстары негізінде саралау жұмыстарын жүйелеу, тиімді кері байланыс беру үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын түрлендіру екенін үйрендім.

* Рефлексия Не үйрендім?  Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап, оқу мақсатына бағыттау.  Тиімді кері бай

7 слайд
* Рефлексия Не үйрендім?  Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап, оқу мақсатына бағыттау.  Тиімді кері байланыс жасау;  Тапсырмаларға бағалау критерий мен дескриптор құру. Болашаққа жоспарым:  Ақпаратты терең талдауға үйрету;  Оқушыларды тақырыпқа сай сұрақты дұрыс қоюға үйрету;  Сараланған сұрақтар арқылы өз пікірін ашық айтуға үйрету;  Оқушылардың бойында тұлғалық қасиеттерін ояту .

7 слайд

* Рефлексия Не үйрендім?  Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап, оқу мақсатына бағыттау.  Тиімді кері байланыс жасау;  Тапсырмаларға бағалау критерий мен дескриптор құру. Болашаққа жоспарым:  Ақпаратты терең талдауға үйрету;  Оқушыларды тақырыпқа сай сұрақты дұрыс қоюға үйрету;  Сараланған сұрақтар арқылы өз пікірін ашық айтуға үйрету;  Оқушылардың бойында тұлғалық қасиеттерін ояту .

* Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
* Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

* Назарларыңызға рахмет!