Материалдар / Ашық сабақ Әдебиеттік оқу.М.Мақатаев "Үш бақытым" 4сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Әдебиеттік оқу.М.Мақатаев "Үш бақытым" 4сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпқа сабақ беретін бастауыш сынып мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
565
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
3 сынып Әдебиеттік оқу

1 слайд
3 сынып Әдебиеттік оқу

1 слайд

3 сынып Әдебиеттік оқу

2 слайд

2 слайд

НҰРЛЫ ЖОЛ-БОЛАШАҚҚА БАСТАР ЖОЛ

3 слайд
НҰРЛЫ ЖОЛ-БОЛАШАҚҚА БАСТАР ЖОЛ

3 слайд

НҰРЛЫ ЖОЛ-БОЛАШАҚҚА БАСТАР ЖОЛ

3 СЫНЫП

4 слайд
3 СЫНЫП

4 слайд

3 СЫНЫП

5 слайд

5 слайд

І. Үй тапсырмасын сұрау

6 слайд
І. Үй тапсырмасын сұрау

6 слайд

І. Үй тапсырмасын сұрау

. І.Үй тапсырмасын сұрау. «Сөзжарыс» ойыны. 1.Ш.Құдайбердиев кім? Ол кісі туралы не білеміз? 2.Ақын тәуелсіз елдің балалары

7 слайд
. І.Үй тапсырмасын сұрау. «Сөзжарыс» ойыны. 1.Ш.Құдайбердиев кім? Ол кісі туралы не білеміз? 2.Ақын тәуелсіз елдің балалары қандай болу керек дейді? 3.Қандай жаман әдеттерден аулақ бол дейді? 4.Бостандық таңы атты өлеңін жатқа айт.

7 слайд

. І.Үй тапсырмасын сұрау. «Сөзжарыс» ойыны. 1.Ш.Құдайбердиев кім? Ол кісі туралы не білеміз? 2.Ақын тәуелсіз елдің балалары қандай болу керек дейді? 3.Қандай жаман әдеттерден аулақ бол дейді? 4.Бостандық таңы атты өлеңін жатқа айт.

Ой қозғау: -Қандай тарауды бастадық? -Сен қайда туып өстің? -Қазақстан қандай мемлекет? -Алдымызда қандай мереке келе жатыр? -Қ

8 слайд
Ой қозғау: -Қандай тарауды бастадық? -Сен қайда туып өстің? -Қазақстан қандай мемлекет? -Алдымызда қандай мереке келе жатыр? -Қазақстан республикасының рәміздерін ата. -Мемлекеттік тіл қай тіл? Мотивациялық-бағдарлау кезеңі.

8 слайд

Ой қозғау: -Қандай тарауды бастадық? -Сен қайда туып өстің? -Қазақстан қандай мемлекет? -Алдымызда қандай мереке келе жатыр? -Қазақстан республикасының рәміздерін ата. -Мемлекеттік тіл қай тіл? Мотивациялық-бағдарлау кезеңі.

Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген сүйіспеншілігін,өмір

9 слайд
Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген сүйіспеншілігін,өмірге құштарлығын жырлауға арналған. . Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген сүйіспеншілігін,өмірге құштарлығын жырлауға арналған. .

9 слайд

Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген сүйіспеншілігін,өмірге құштарлығын жырлауға арналған. . Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген сүйіспеншілігін,өмірге құштарлығын жырлауға арналған. .

Дихан Әбілев-белгілі ақын, қазақстанның халық жазушысы. Дихан Әбілев-белгілі ақын, қазақстанның халық жазушысы.

10 слайд
Дихан Әбілев-белгілі ақын, қазақстанның халық жазушысы. Дихан Әбілев-белгілі ақын, қазақстанның халық жазушысы.

10 слайд

Дихан Әбілев-белгілі ақын, қазақстанның халық жазушысы. Дихан Әбілев-белгілі ақын, қазақстанның халық жазушысы.

Құсқа ұқсап бәріміз, Қане, қанат жаяйық. Құс сияқты қалықтап, Ұшып-ұшып алайық!

11 слайд
Құсқа ұқсап бәріміз, Қане, қанат жаяйық. Құс сияқты қалықтап, Ұшып-ұшып алайық!

11 слайд

Құсқа ұқсап бәріміз, Қане, қанат жаяйық. Құс сияқты қалықтап, Ұшып-ұшып алайық!

ІІ.Операциялық –орындаушылық кезең. Топтық жұмыс. 1. «Сынып ішін аралау»тәсілі. Өлеңдерді бөлікке бөліп,топтарға қай шумаққа д

12 слайд
ІІ.Операциялық –орындаушылық кезең. Топтық жұмыс. 1. «Сынып ішін аралау»тәсілі. Өлеңдерді бөлікке бөліп,топтарға қай шумаққа дейін оқу керектігін хабарлаймын.Әр топ өзіне бөлінген өлең шумағын оқып болғаннан кейін, оларға 1-ден 4-ке дейін нөмір жазылған қағаз таратамын. Сосын 1-ші нөмір алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар 2-ші топқа жиналады. т.с.с. Балалар оқығанынан ұққандарын бір-біріне айтып береді.Сонда бір оқушы өлеңді толық оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасалады.

12 слайд

ІІ.Операциялық –орындаушылық кезең. Топтық жұмыс. 1. «Сынып ішін аралау»тәсілі. Өлеңдерді бөлікке бөліп,топтарға қай шумаққа дейін оқу керектігін хабарлаймын.Әр топ өзіне бөлінген өлең шумағын оқып болғаннан кейін, оларға 1-ден 4-ке дейін нөмір жазылған қағаз таратамын. Сосын 1-ші нөмір алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар 2-ші топқа жиналады. т.с.с. Балалар оқығанынан ұққандарын бір-біріне айтып береді.Сонда бір оқушы өлеңді толық оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасалады.

«Мен сендерден сұрақ күтемін?» тәсілі. Топтағы балалар өлең мазмұнын бір- біріне түсіндіріп болған соң,осы өлең бойынша сұрақ

13 слайд
«Мен сендерден сұрақ күтемін?» тәсілі. Топтағы балалар өлең мазмұнын бір- біріне түсіндіріп болған соң,осы өлең бойынша сұрақ құрастырады.Топтағы оқушылар өзара келісіп,қағазға сұрақ жазып келесі топқа береді. Жариялау. 1-2 мин.уақыт беріледі.Сұрақтың жауабын топтың ішінде ақылдасып болған соң бір оқушы хабарлайды.(жауап береді)

13 слайд

«Мен сендерден сұрақ күтемін?» тәсілі. Топтағы балалар өлең мазмұнын бір- біріне түсіндіріп болған соң,осы өлең бойынша сұрақ құрастырады.Топтағы оқушылар өзара келісіп,қағазға сұрақ жазып келесі топқа береді. Жариялау. 1-2 мин.уақыт беріледі.Сұрақтың жауабын топтың ішінде ақылдасып болған соң бір оқушы хабарлайды.(жауап береді)

1-топ сұрағы: 1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп аталған? 2.М.Мақатаев қайда туған? 2-топ: 1.Д.Әбілевтің өлеңі не тур

14 слайд
1-топ сұрағы: 1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп аталған? 2.М.Мақатаев қайда туған? 2-топ: 1.Д.Әбілевтің өлеңі не туралы? 2.Екі өлеңнің ұқсастығы неде? 3-топ: 1.Екі өлеңнің айырмашылығы неде? 2.Д.Әбілев кім? 4-топ: 1.Мұқағалидың қандай шығармаларын білесіңдер? 2.Өздеріңе ұнаған өлең жолын оқып беріңдер. 1-топ сұрағы: 1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп аталған? 2.М.Мақатаев қайда туған? 2-топ: 1.Д.Әбілевтің өлеңі не туралы? 2.Екі өлеңнің ұқсастығы неде? 3-топ: 1.Екі өлеңнің айырмашылығы неде? 2.Д.Әбілев кім? 4-топ: 1.Мұқағалидың қандай шығармаларын білесіңдер? 2.Өздеріңе ұнаған өлең жолын оқып беріңдер.

14 слайд

1-топ сұрағы: 1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп аталған? 2.М.Мақатаев қайда туған? 2-топ: 1.Д.Әбілевтің өлеңі не туралы? 2.Екі өлеңнің ұқсастығы неде? 3-топ: 1.Екі өлеңнің айырмашылығы неде? 2.Д.Әбілев кім? 4-топ: 1.Мұқағалидың қандай шығармаларын білесіңдер? 2.Өздеріңе ұнаған өлең жолын оқып беріңдер. 1-топ сұрағы: 1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп аталған? 2.М.Мақатаев қайда туған? 2-топ: 1.Д.Әбілевтің өлеңі не туралы? 2.Екі өлеңнің ұқсастығы неде? 3-топ: 1.Екі өлеңнің айырмашылығы неде? 2.Д.Әбілев кім? 4-топ: 1.Мұқағалидың қандай шығармаларын білесіңдер? 2.Өздеріңе ұнаған өлең жолын оқып беріңдер.

ІІІ.Рефлекциялық –бағалау. Тарау бойынша танымдық сұрақтар. Сабақты қорытындылау. Баспалдақ әдісімен бағалау ІІІ.Рефлекциялық –

15 слайд
ІІІ.Рефлекциялық –бағалау. Тарау бойынша танымдық сұрақтар. Сабақты қорытындылау. Баспалдақ әдісімен бағалау ІІІ.Рефлекциялық –бағалау. Тарау бойынша танымдық сұрақтар. Сабақты қорытындылау. Баспалдақ әдісімен бағалау

15 слайд

ІІІ.Рефлекциялық –бағалау. Тарау бойынша танымдық сұрақтар. Сабақты қорытындылау. Баспалдақ әдісімен бағалау ІІІ.Рефлекциялық –бағалау. Тарау бойынша танымдық сұрақтар. Сабақты қорытындылау. Баспалдақ әдісімен бағалау

Баспалдақтан өз орныңды белгіле. Егер өз біліміңді 5-ке бағаласаң,баспалдақтың ең биік жеріне қүнді сал. 4-ке бұлтты орта

16 слайд
Баспалдақтан өз орныңды белгіле. Егер өз біліміңді 5-ке бағаласаң,баспалдақтың ең биік жеріне қүнді сал. 4-ке бұлтты орта тұсына сал,3-ке бір жағы ашық,бір жағы боялған бұлттың суретін баспалдақтың төменгі жағына салуыңа болады.

16 слайд

Баспалдақтан өз орныңды белгіле. Егер өз біліміңді 5-ке бағаласаң,баспалдақтың ең биік жеріне қүнді сал. 4-ке бұлтты орта тұсына сал,3-ке бір жағы ашық,бір жағы боялған бұлттың суретін баспалдақтың төменгі жағына салуыңа болады.

Үйге тапсырма: Рефлексия- лық бағалау 90 - бет Ү ш бақы ты м .Т уған тілім Ұнаған өлеңді жаттау.

17 слайд
Үйге тапсырма: Рефлексия- лық бағалау 90 - бет Ү ш бақы ты м .Т уған тілім Ұнаған өлеңді жаттау.

17 слайд

Үйге тапсырма: Рефлексия- лық бағалау 90 - бет Ү ш бақы ты м .Т уған тілім Ұнаған өлеңді жаттау.

18 слайд

18 слайд