Ашық сабақ Әдебиеттік оқу.М.Мақатаев "Үш бақытым" 4сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
3 сынып
Әдебиеттік
оқу
1 слайд
3 сынып Әдебиеттік оқу
2 слайд
2 слайд
3 слайд
НҰРЛЫ ЖОЛ-БОЛАШАҚҚА БАСТАР ЖОЛ
3 слайд
НҰРЛЫ ЖОЛ-БОЛАШАҚҚА БАСТАР ЖОЛ
4 слайд
3 СЫНЫП
4 слайд
3 СЫНЫП
5 слайд
5 слайд
6 слайд
І. Үй тапсырмасын сұрау
6 слайд
І. Үй тапсырмасын сұрау
7 слайд
.
І.Үй тапсырмасын сұрау.
«Сөзжарыс» ойыны.
1.Ш.Құдайбердиев кім? Ол кісі туралы не
білеміз?
2.Ақын тәуелсіз елдің балалары қандай болу
керек дейді?
3.Қандай жаман әдеттерден аулақ бол дейді?
4.Бостандық таңы атты өлеңін жатқа айт.
7 слайд
. І.Үй тапсырмасын сұрау. «Сөзжарыс» ойыны. 1.Ш.Құдайбердиев кім? Ол кісі туралы не білеміз? 2.Ақын тәуелсіз елдің балалары қандай болу керек дейді? 3.Қандай жаман әдеттерден аулақ бол дейді? 4.Бостандық таңы атты өлеңін жатқа айт.
8 слайд
Ой қозғау:
-Қандай тарауды бастадық?
-Сен қайда туып өстің?
-Қазақстан қандай мемлекет?
-Алдымызда қандай мереке келе
жатыр?
-Қазақстан республикасының
рәміздерін ата.
-Мемлекеттік тіл қай тіл?
Мотивациялық-бағдарлау кезеңі.
8 слайд
Ой қозғау: -Қандай тарауды бастадық? -Сен қайда туып өстің? -Қазақстан қандай мемлекет? -Алдымызда қандай мереке келе жатыр? -Қазақстан республикасының рәміздерін ата. -Мемлекеттік тіл қай тіл? Мотивациялық-бағдарлау кезеңі.
9 слайд
Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның
шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген
сүйіспеншілігін,өмірге құштарлығын жырлауға арналған.
.
Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның
шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген
сүйіспеншілігін,өмірге құштарлығын жырлауға арналған.
.
9 слайд
Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген сүйіспеншілігін,өмірге құштарлығын жырлауға арналған. . Алматы облысы Нарынқол ауданында туған. Оның шығармалары негізінен Отанға,елге,туған халқына деген сүйіспеншілігін,өмірге құштарлығын жырлауға арналған. .
10 слайд
Дихан Әбілев-белгілі ақын,
қазақстанның халық жазушысы. Дихан Әбілев-белгілі ақын,
қазақстанның халық жазушысы.
10 слайд
Дихан Әбілев-белгілі ақын, қазақстанның халық жазушысы. Дихан Әбілев-белгілі ақын, қазақстанның халық жазушысы.
11 слайд
Құсқа ұқсап бәріміз,
Қане, қанат жаяйық.
Құс сияқты қалықтап,
Ұшып-ұшып алайық!
11 слайд
Құсқа ұқсап бәріміз, Қане, қанат жаяйық. Құс сияқты қалықтап, Ұшып-ұшып алайық!
12 слайд
ІІ.Операциялық –орындаушылық кезең.
Топтық жұмыс.
1. «Сынып ішін аралау»тәсілі.
Өлеңдерді бөлікке бөліп,топтарға қай шумаққа дейін
оқу керектігін хабарлаймын.Әр топ өзіне бөлінген өлең
шумағын оқып болғаннан кейін, оларға 1-ден 4-ке дейін
нөмір жазылған қағаз таратамын.
Сосын 1-ші нөмір алғандар бір топқа, 2-ші нөмір
алғандар 2-ші топқа жиналады. т.с.с. Балалар
оқығанынан ұққандарын бір-біріне айтып береді.Сонда
бір оқушы өлеңді толық оқымай-ақ оның мазмұнын
түсініп шығатындай жағдай жасалады.
12 слайд
ІІ.Операциялық –орындаушылық кезең. Топтық жұмыс. 1. «Сынып ішін аралау»тәсілі. Өлеңдерді бөлікке бөліп,топтарға қай шумаққа дейін оқу керектігін хабарлаймын.Әр топ өзіне бөлінген өлең шумағын оқып болғаннан кейін, оларға 1-ден 4-ке дейін нөмір жазылған қағаз таратамын. Сосын 1-ші нөмір алғандар бір топқа, 2-ші нөмір алғандар 2-ші топқа жиналады. т.с.с. Балалар оқығанынан ұққандарын бір-біріне айтып береді.Сонда бір оқушы өлеңді толық оқымай-ақ оның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасалады.
13 слайд
«Мен сендерден сұрақ күтемін?» тәсілі.
Топтағы балалар өлең мазмұнын бір- біріне
түсіндіріп болған соң,осы өлең бойынша сұрақ
құрастырады.Топтағы оқушылар өзара
келісіп,қағазға сұрақ жазып келесі топқа береді.
Жариялау. 1-2 мин.уақыт беріледі.Сұрақтың
жауабын топтың ішінде ақылдасып болған соң
бір оқушы хабарлайды.(жауап береді)
13 слайд
«Мен сендерден сұрақ күтемін?» тәсілі. Топтағы балалар өлең мазмұнын бір- біріне түсіндіріп болған соң,осы өлең бойынша сұрақ құрастырады.Топтағы оқушылар өзара келісіп,қағазға сұрақ жазып келесі топқа береді. Жариялау. 1-2 мин.уақыт беріледі.Сұрақтың жауабын топтың ішінде ақылдасып болған соң бір оқушы хабарлайды.(жауап береді)
14 слайд
1-топ сұрағы:
1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп
аталған?
2.М.Мақатаев қайда туған?
2-топ:
1.Д.Әбілевтің өлеңі не туралы?
2.Екі өлеңнің ұқсастығы неде?
3-топ:
1.Екі өлеңнің айырмашылығы неде?
2.Д.Әбілев кім?
4-топ:
1.Мұқағалидың қандай шығармаларын білесіңдер?
2.Өздеріңе ұнаған өлең жолын оқып беріңдер. 1-топ сұрағы:
1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп
аталған?
2.М.Мақатаев қайда туған?
2-топ:
1.Д.Әбілевтің өлеңі не туралы?
2.Екі өлеңнің ұқсастығы неде?
3-топ:
1.Екі өлеңнің айырмашылығы неде?
2.Д.Әбілев кім?
4-топ:
1.Мұқағалидың қандай шығармаларын білесіңдер?
2.Өздеріңе ұнаған өлең жолын оқып беріңдер.
14 слайд
1-топ сұрағы: 1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп аталған? 2.М.Мақатаев қайда туған? 2-топ: 1.Д.Әбілевтің өлеңі не туралы? 2.Екі өлеңнің ұқсастығы неде? 3-топ: 1.Екі өлеңнің айырмашылығы неде? 2.Д.Әбілев кім? 4-топ: 1.Мұқағалидың қандай шығармаларын білесіңдер? 2.Өздеріңе ұнаған өлең жолын оқып беріңдер. 1-топ сұрағы: 1.М.Мақатаев өлеңі неліктен «Үш бақытым» деп аталған? 2.М.Мақатаев қайда туған? 2-топ: 1.Д.Әбілевтің өлеңі не туралы? 2.Екі өлеңнің ұқсастығы неде? 3-топ: 1.Екі өлеңнің айырмашылығы неде? 2.Д.Әбілев кім? 4-топ: 1.Мұқағалидың қандай шығармаларын білесіңдер? 2.Өздеріңе ұнаған өлең жолын оқып беріңдер.
15 слайд
ІІІ.Рефлекциялық –бағалау.
Тарау бойынша танымдық сұрақтар.
Сабақты қорытындылау.
Баспалдақ әдісімен бағалау ІІІ.Рефлекциялық –бағалау.
Тарау бойынша танымдық сұрақтар.
Сабақты қорытындылау.
Баспалдақ әдісімен бағалау
15 слайд
ІІІ.Рефлекциялық –бағалау. Тарау бойынша танымдық сұрақтар. Сабақты қорытындылау. Баспалдақ әдісімен бағалау ІІІ.Рефлекциялық –бағалау. Тарау бойынша танымдық сұрақтар. Сабақты қорытындылау. Баспалдақ әдісімен бағалау
16 слайд
Баспалдақтан өз орныңды
белгіле.
Егер өз біліміңді 5-ке
бағаласаң,баспалдақтың ең биік
жеріне қүнді сал. 4-ке бұлтты
орта тұсына сал,3-ке бір жағы
ашық,бір жағы боялған бұлттың
суретін баспалдақтың төменгі
жағына салуыңа болады.
16 слайд
Баспалдақтан өз орныңды белгіле. Егер өз біліміңді 5-ке бағаласаң,баспалдақтың ең биік жеріне қүнді сал. 4-ке бұлтты орта тұсына сал,3-ке бір жағы ашық,бір жағы боялған бұлттың суретін баспалдақтың төменгі жағына салуыңа болады.
17 слайд
Үйге тапсырма:
Рефлексия-
лық бағалау
90 - бет
Ү
ш
бақы
ты
м
.Т
уған тілім
Ұнаған
өлеңді
жаттау.
17 слайд
Үйге тапсырма: Рефлексия- лық бағалау 90 - бет Ү ш бақы ты м .Т уған тілім Ұнаған өлеңді жаттау.
18 слайд
18 слайд