Материалдар / Ашық сабақ Ахметова Жадыра Жайлаубаевна 7 сынып БИОЛОГИЯ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ахметова Жадыра Жайлаубаевна 7 сынып БИОЛОГИЯ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлемдегі ең қызықты сәлемдесу рәсімдері.Әлемдегі ең қызықты сәлемдесу рәсімдері мақсаты: өсімдіктердің қозғалысы себептерін түсіндіріп, қозғалыстың (тропизмдер мен таксистер) маңызын сипаттау.өсімдіктердегі фотопериодизм рөлін сипаттау.Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис Дарвин Фототропизм ГЕОТРОПИЗМ.ГЕОТРОПИЗМ оң және теріс.ХЕМОТРОПИЗМ.Гидротропизм –.Гаптотропизм –.Аэротропизм.Таксистер.Таксис мысалдары.Настиялар.Термонастия.Неге мимоза ұялшақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2024
163
0 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Әлемдегі ең қызықты сәлемдесу рәсімдері

1 слайд
Әлемдегі ең қызықты сәлемдесу рәсімдері

1 слайд

Әлемдегі ең қызықты сәлемдесу рәсімдері

Жапония

2 слайд
Жапония

2 слайд

Жапония

Ежелгі қытай

3 слайд
Ежелгі қытай

3 слайд

Ежелгі қытай

Тайланд

4 слайд
Тайланд

4 слайд

Тайланд

Жаңа Зеландия

5 слайд
Жаңа Зеландия

5 слайд

Жаңа Зеландия

АҚШ

6 слайд
АҚШ

6 слайд

АҚШ

Франция

7 слайд
Франция

7 слайд

Франция

Малайзия

8 слайд
Малайзия

8 слайд

Малайзия

Қазақстан

9 слайд
Қазақстан

9 слайд

Қазақстан

Сәлемдесуден соң хал-ахуал сұрасуда Орыс хал қы : «Денсаулығыңыз қалай?» дейтін болса, Ертедегі мысырлықтар: «қалай, сіз те

10 слайд
Сәлемдесуден соң хал-ахуал сұрасуда Орыс хал қы : «Денсаулығыңыз қалай?» дейтін болса, Ертедегі мысырлықтар: «қалай, сіз  терлейсіз бе?» дейтін болған. Гректер: «қуаныңыз» сөзін айтса, Қытайлықтар: «бүгін тамақтандыңыз ба? Қарныңыз тоқ па?» - деп сұрайды екен.

10 слайд

Сәлемдесуден соң хал-ахуал сұрасуда Орыс хал қы : «Денсаулығыңыз қалай?» дейтін болса, Ертедегі мысырлықтар: «қалай, сіз  терлейсіз бе?» дейтін болған. Гректер: «қуаныңыз» сөзін айтса, Қытайлықтар: «бүгін тамақтандыңыз ба? Қарныңыз тоқ па?» - деп сұрайды екен.

Сәлемдесу – ынтымақ, бірлікке шақырады. Адамдықтың белгісі сәлемдесу екенін ұмытпайық. Сәлеміміз түзу болсын! Сәлемдесер адам

11 слайд
Сәлемдесу – ынтымақ, бірлікке шақырады. Адамдықтың белгісі сәлемдесу екенін ұмытпайық. Сәлеміміз түзу болсын! Сәлемдесер адамымыз көп болсын!

11 слайд

Сәлемдесу – ынтымақ, бірлікке шақырады. Адамдықтың белгісі сәлемдесу екенін ұмытпайық. Сәлеміміз түзу болсын! Сәлемдесер адамымыз көп болсын!

Үй тапсырмасын тексеру . 116 беттегі 10 тест сұрақтары . Дұрыс жауабы:

12 слайд
Үй тапсырмасын тексеру . 116 беттегі 10 тест сұрақтары . Дұрыс жауабы:

12 слайд

Үй тапсырмасын тексеру . 116 беттегі 10 тест сұрақтары . Дұрыс жауабы:

Үй тапсырмасын тексеру . 116 беттегі 10 тест сұрақтары . Дұрыс жауабы мен тексереміз. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 А Ә А Ә А Ә Ә А А Б

13 слайд
Үй тапсырмасын тексеру . 116 беттегі 10 тест сұрақтары . Дұрыс жауабы мен тексереміз. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 А Ә А Ә А Ә Ә А А Б

13 слайд

Үй тапсырмасын тексеру . 116 беттегі 10 тест сұрақтары . Дұрыс жауабы мен тексереміз. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 А Ә А Ә А Ә Ә А А Б

Тақырыпты ашу үшін бейне жазбаны көріп, оқушылар не түсінгенін сұрау.

14 слайд
Тақырыпты ашу үшін бейне жазбаны көріп, оқушылар не түсінгенін сұрау.

14 слайд

Тақырыпты ашу үшін бейне жазбаны көріп, оқушылар не түсінгенін сұрау.

15 слайд

15 слайд

ҚОЗҒАЛЫС

16 слайд
ҚОЗҒАЛЫС

16 слайд

ҚОЗҒАЛЫС

Абай облысының білім басқармасы Семей қаласының білім бөлімінің «№20 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ 8 – бөлім: “ҚОЗҒАЛЫС

17 слайд
Абай облысының білім басқармасы Семей қаласының білім бөлімінің «№20 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ 8 – бөлім: “ҚОЗҒАЛЫС” Сабақтың тақырыбы: § 32. Өсімдіктердегі қозғалыс . Сабақтың реті: № 5 Кесте бойынша сабақ: 5 сабақ Сыныбы: 7 «ә» сынып. Пән мұғалімі: Ахметова Жадыра Жайлаубаевна

17 слайд

Абай облысының білім басқармасы Семей қаласының білім бөлімінің «№20 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ 8 – бөлім: “ҚОЗҒАЛЫС” Сабақтың тақырыбы: § 32. Өсімдіктердегі қозғалыс . Сабақтың реті: № 5 Кесте бойынша сабақ: 5 сабақ Сыныбы: 7 «ә» сынып. Пән мұғалімі: Ахметова Жадыра Жайлаубаевна

Оқу мақсаты: өсімдіктердің қозғалысы себептерін түсіндіріп, қозғалыстың (тропизмдер мен таксистер) маңызын сипаттау. Сабақ

18 слайд
Оқу мақсаты: өсімдіктердің қозғалысы себептерін түсіндіріп, қозғалыстың (тропизмдер мен таксистер) маңызын сипаттау. Сабақ мақсаты : өсімдіктердегі фотопериодизм рөлін сипаттау. Тақырыпты ашу үшін бейнежазбаны көріп, оқушылар не түсінгенін айтады. https://youtu.be/jv-S_mFne0M

18 слайд

Оқу мақсаты: өсімдіктердің қозғалысы себептерін түсіндіріп, қозғалыстың (тропизмдер мен таксистер) маңызын сипаттау. Сабақ мақсаты : өсімдіктердегі фотопериодизм рөлін сипаттау. Тақырыпты ашу үшін бейнежазбаны көріп, оқушылар не түсінгенін айтады. https://youtu.be/jv-S_mFne0M

Жаңа сабақты жоспарлау: Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис Дарвин Фототропизм ГЕОТРОПИЗМ ГЕОТРОПИЗМ оң және теріс ХЕМОТРОПИЗМ

19 слайд
Жаңа сабақты жоспарлау: Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис Дарвин Фототропизм ГЕОТРОПИЗМ ГЕОТРОПИЗМ оң және теріс ХЕМОТРОПИЗМ Гидротропизм – Гаптотропизм – Аэротропизм Таксистер Таксис мысалдары Настиялар Термонастия Неге мимоза ұялшақ Қорытынды.

19 слайд

Жаңа сабақты жоспарлау: Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис Дарвин Фототропизм ГЕОТРОПИЗМ ГЕОТРОПИЗМ оң және теріс ХЕМОТРОПИЗМ Гидротропизм – Гаптотропизм – Аэротропизм Таксистер Таксис мысалдары Настиялар Термонастия Неге мимоза ұялшақ Қорытынды.

Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис Дарвин өсімдіктердегі тропизмге қатысты зерттеулер туралы алғашқы ғалымдардың бірі болды

20 слайд
Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис Дарвин өсімдіктердегі тропизмге қатысты зерттеулер туралы алғашқы ғалымдардың бірі болды. Екі зерттеуші де фототропизм деп аталатын өсімдіктердің жарыққа қарай жылжуын зерттеді. Дарвин эксперименттері мен көптеген кейінгі зерттеулер өсімдіктердегі бұл тропикалық қозғалыстар ауксиндер деп аталатын өсімдіктердің өсуіне ықпал ететін заттарға (фитогормондарға) тәуелді екенін растайтын жеткілікті ақпарат берді.

20 слайд

Чарльз Дарвин мен оның ұлы Фрэнсис Дарвин өсімдіктердегі тропизмге қатысты зерттеулер туралы алғашқы ғалымдардың бірі болды. Екі зерттеуші де фототропизм деп аталатын өсімдіктердің жарыққа қарай жылжуын зерттеді. Дарвин эксперименттері мен көптеген кейінгі зерттеулер өсімдіктердегі бұл тропикалық қозғалыстар ауксиндер деп аталатын өсімдіктердің өсуіне ықпал ететін заттарға (фитогормондарға) тәуелді екенін растайтын жеткілікті ақпарат берді.

Фототропизм – жарыққа бағытталып өсімдік мүшелерінің бір бағыттан түскен жарыққа қарай бұрыла өсуі.

21 слайд
Фототропизм – жарыққа бағытталып өсімдік мүшелерінің бір бағыттан түскен жарыққа қарай бұрыла өсуі.

21 слайд

Фототропизм – жарыққа бағытталып өсімдік мүшелерінің бір бағыттан түскен жарыққа қарай бұрыла өсуі.

ГЕОТРОПИЗМ — — ауырлық күшіне байланысты өсімдіктің сабағы немесе тамырын үйреншікті бағыттан өзгеше бағыт алып өсуі.

22 слайд
ГЕОТРОПИЗМ —  —   ауырлық күшіне байланысты өсімдіктің сабағы немесе тамырын үйреншікті бағыттан өзгеше бағыт алып өсуі.

22 слайд

ГЕОТРОПИЗМ —  —   ауырлық күшіне байланысты өсімдіктің сабағы немесе тамырын үйреншікті бағыттан өзгеше бағыт алып өсуі.

ГЕОТРОПИЗМ Тамырлардың оң геотропизмі - тамыр ұшы төменге қарай бүгіледі. Сабақтардың теріс геотропизмі- сабақ өсуін жерден

23 слайд
ГЕОТРОПИЗМ Тамырлардың оң геотропизмі - тамыр ұшы төменге қарай бүгіледі. Сабақтардың теріс геотропизмі- сабақ өсуін жерден жоғарыға бағыттайды.

23 слайд

ГЕОТРОПИЗМ Тамырлардың оң геотропизмі - тамыр ұшы төменге қарай бүгіледі. Сабақтардың теріс геотропизмі- сабақ өсуін жерден жоғарыға бағыттайды.

ХЕМОТРОПИЗМ-топырақтағы химиялық заттардың көп мөлшеріне қарай бұрылып өсуі

24 слайд
ХЕМОТРОПИЗМ-топырақтағы химиялық заттардың көп мөлшеріне қарай бұрылып өсуі

24 слайд

ХЕМОТРОПИЗМ-топырақтағы химиялық заттардың көп мөлшеріне қарай бұрылып өсуі

Гидротропизм - өсімдік тамыр жүйесінің топырақ ылғалы бағытына қарай өсуі

25 слайд
Гидротропизм - өсімдік тамыр жүйесінің топырақ ылғалы бағытына қарай өсуі

25 слайд

Гидротропизм - өсімдік тамыр жүйесінің топырақ ылғалы бағытына қарай өсуі

• Гаптотропизм - өсімдіктердің қатты заттармен жанасқанда мүшелерінің бұрылу реакциясы (жатаған өсімдіктердің мұртшалары).

26 слайд
• Гаптотропизм - өсімдіктердің қатты заттармен жанасқанда мүшелерінің бұрылу реакциясы (жатаған өсімдіктердің мұртшалары).

26 слайд

• Гаптотропизм - өсімдіктердің қатты заттармен жанасқанда мүшелерінің бұрылу реакциясы (жатаған өсімдіктердің мұртшалары).

Аэротропизм - тамыр, сабақтың оттегіге қарай бағытталып қозғалуы

27 слайд
Аэротропизм - тамыр, сабақтың оттегіге қарай бағытталып қозғалуы

27 слайд

Аэротропизм - тамыр, сабақтың оттегіге қарай бағытталып қозғалуы

Таксистер – бір жақты тітіркендіргіштермен тітіркендіргенде еркін қозғала алатын ағзалардың қозғалу реакциясы.

28 слайд
Таксистер – бір жақты тітіркендіргіштермен тітіркендіргенде еркін қозғала алатын ағзалардың қозғалу реакциясы.

28 слайд

Таксистер – бір жақты тітіркендіргіштермен тітіркендіргенде еркін қозғала алатын ағзалардың қозғалу реакциясы.

Таксис мысалдары БАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰС МИГРАЦИЯСЫ Аралар күнге қарай бағытталуда Лейкоциттердің қабынған жерге орыналасуы

29 слайд
Таксис мысалдары БАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰС МИГРАЦИЯСЫ Аралар күнге қарай бағытталуда Лейкоциттердің қабынған жерге орыналасуы

29 слайд

Таксис мысалдары БАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰС МИГРАЦИЯСЫ Аралар күнге қарай бағытталуда Лейкоциттердің қабынған жерге орыналасуы

Настиялар — өсімдікке қоршаған ортаның шашыраңқы әсеріне байланысты жүретін өсімдік қозғалысы . Таң уақытында күн жарық ке

30 слайд
Настиялар — өсімдікке қоршаған ортаның шашыраңқы әсеріне байланысты жүретін өсімдік қозғалысы . Таң уақытында күн жарық кезде бақбақтың гүлшоғырлары ашылады Жарық азайғанда гүлшоғырлары жабыладыОң фотонастия

30 слайд

Настиялар — өсімдікке қоршаған ортаның шашыраңқы әсеріне байланысты жүретін өсімдік қозғалысы . Таң уақытында күн жарық кезде бақбақтың гүлшоғырлары ашылады Жарық азайғанда гүлшоғырлары жабыладыОң фотонастия

Термонастия Ауа температурасы төмендеген кезде бозғалдақтың гүлдері жабылып қалады.

31 слайд
Термонастия Ауа температурасы төмендеген кезде бозғалдақтың гүлдері жабылып қалады.

31 слайд

Термонастия Ауа температурасы төмендеген кезде бозғалдақтың гүлдері жабылып қалады.

Өсімдік ерекшелігі оның механикалық әсерлерге өте сезімтал болуы. Жанасу болған жағдайда жапырақтары жиналып қалады.Неге мим

32 слайд
Өсімдік ерекшелігі оның механикалық әсерлерге өте сезімтал болуы. Жанасу болған жағдайда жапырақтары жиналып қалады.Неге мимоза ұялшақ?

32 слайд

Өсімдік ерекшелігі оның механикалық әсерлерге өте сезімтал болуы. Жанасу болған жағдайда жапырақтары жиналып қалады.Неге мимоза ұялшақ?

Қорытынды : Өсімдіктердің қозғалысы жануарлардың қозғалысынан көп жағынан ерекшеленеді, бірақ олар әлі де бар. Өсімдіктердің

33 слайд
Қорытынды : Өсімдіктердің қозғалысы жануарлардың қозғалысынан көп жағынан ерекшеленеді, бірақ олар әлі де бар. Өсімдіктердің өсуінің өзі - осының айқын дәлелі. Олардың арасындағы негізгі айырмашылықтарда жо қ емес - бар! Қозғалыс - бұл өмір, бұл сөзді бәрі біледі. Біздің планетамыздағы барлық тірі организмдер, егер оның кейбір айырмашылықтары болса да, қозғалуға қабілетті.

33 слайд

Қорытынды : Өсімдіктердің қозғалысы жануарлардың қозғалысынан көп жағынан ерекшеленеді, бірақ олар әлі де бар. Өсімдіктердің өсуінің өзі - осының айқын дәлелі. Олардың арасындағы негізгі айырмашылықтарда жо қ емес - бар! Қозғалыс - бұл өмір, бұл сөзді бәрі біледі. Біздің планетамыздағы барлық тірі организмдер, егер оның кейбір айырмашылықтары болса да, қозғалуға қабілетті.

Тақырып бойынша эссе: «Қозғалыс – өсімдік тіршілігінің белгісі» Кесте

34 слайд
Тақырып бойынша эссе: «Қозғалыс – өсімдік тіршілігінің белгісі» Кесте

34 слайд

Тақырып бойынша эссе: «Қозғалыс – өсімдік тіршілігінің белгісі» Кесте

35 слайд

35 слайд