Материалдар / Ашық сабақ, Әлемдік мәдени мұралар, 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, Әлемдік мәдени мұралар, 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал оқыту қазақ тілінде жүргізілетін 6-сыныптағы қазақ тілі пәні мұғалімдері үшін қажет. Таныстырылым ашық сабақ үшін бағдарламаға сай дайындалған. Таныстырылым көрнекті әрі тартымды деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2019
2323
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазанның он екісі Сынып жұмысы Әлемдік мәдени мұралар

1 слайд
Қазанның он екісі Сынып жұмысы Әлемдік мәдени мұралар

1 слайд

Қазанның он екісі Сынып жұмысы Әлемдік мәдени мұралар

Оқу мақсаттары • 6.1.5.1 –тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпара

2 слайд
Оқу мақсаттары • 6.1.5.1 –тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. • 6.3.4.1- эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу. • 6.4.1.1 – тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфогарфиялық нормаға сай жазу.

2 слайд

Оқу мақсаттары • 6.1.5.1 –тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. • 6.3.4.1- эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу. • 6.4.1.1 – тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфогарфиялық нормаға сай жазу.

3 слайд

3 слайд

3-тапсырма. Өлеңде айтылған ойға сәйкес өз жеті атаңды кестеге жаз. • Жеті ұрпақты білмейміз, Әлі күнге көбіміз. Және

4 слайд
3-тапсырма. Өлеңде айтылған ойға сәйкес өз жеті атаңды кестеге жаз. • Жеті ұрпақты білмейміз, Әлі күнге көбіміз. Және бізге беймәлім Біздің ататегіміз. Ең алдымен сөз етем, Бірінші ата – өз әкем. Екіншісі – атамыз, Үшіншісі – арғы ата, Төртіншісі - бабамыз, Бесіншісі – түп ата. Қалай тыныш жатамыз, Маған да ата бата бер! Алтыншысы – тек ата, Жетіншісі – ұлы ата. • Жеті ұрпақты сөз етсек, Қателікті түзетсек, Бірінші ұрпақ – ол бала, Ұрпағыңды қорлама! Екіншісі – немере, Үшіншісі – шөбере, Төртіншісі – шөпшегің, Бесіншісі – немене. Алтыншысы – жүрежат, Жетіншісі – туажат. Тұқым солай өседі, Бірін-бірі қуалап. Жеті атаның тілін ал, Жеті ұрпақты біліп ал! • Ө. Ақыпбекұлы

4 слайд

3-тапсырма. Өлеңде айтылған ойға сәйкес өз жеті атаңды кестеге жаз. • Жеті ұрпақты білмейміз, Әлі күнге көбіміз. Және бізге беймәлім Біздің ататегіміз. Ең алдымен сөз етем, Бірінші ата – өз әкем. Екіншісі – атамыз, Үшіншісі – арғы ата, Төртіншісі - бабамыз, Бесіншісі – түп ата. Қалай тыныш жатамыз, Маған да ата бата бер! Алтыншысы – тек ата, Жетіншісі – ұлы ата. • Жеті ұрпақты сөз етсек, Қателікті түзетсек, Бірінші ұрпақ – ол бала, Ұрпағыңды қорлама! Екіншісі – немере, Үшіншісі – шөбере, Төртіншісі – шөпшегің, Бесіншісі – немене. Алтыншысы – жүрежат, Жетіншісі – туажат. Тұқым солай өседі, Бірін-бірі қуалап. Жеті атаның тілін ал, Жеті ұрпақты біліп ал! • Ө. Ақыпбекұлы

7-тапсырма. Сөздерді мәтін бойынша сәйкестендір. 1 . Галикарнас А. Мысыр 2. Зевс Ә. Кесене 3. Күн құдайы Б. Гелиос 4. Хеопс В.

5 слайд
7-тапсырма. Сөздерді мәтін бойынша сәйкестендір. 1 . Галикарнас А. Мысыр 2. Зевс Ә. Кесене 3. Күн құдайы Б. Гелиос 4. Хеопс В. Мүсін

5 слайд

7-тапсырма. Сөздерді мәтін бойынша сәйкестендір. 1 . Галикарнас А. Мысыр 2. Зевс Ә. Кесене 3. Күн құдайы Б. Гелиос 4. Хеопс В. Мүсін

• 1 – Ә • 2 – В • 3 – Б • 4 - А

6 слайд
• 1 – Ә • 2 – В • 3 – Б • 4 - А

6 слайд

• 1 – Ә • 2 – В • 3 – Б • 4 - А

Тілдік бағдар Екі, кейде үш сөзден құралған кісі аттары түбірі сақталып, бірге жазылады. Мысалы, Досжан, Әбдіманап, Мергенбай

7 слайд
Тілдік бағдар Екі, кейде үш сөзден құралған кісі аттары түбірі сақталып, бірге жазылады. Мысалы, Досжан, Әбдіманап, Мергенбай, Қартбай. Ұлы, қызы сөздері фамилияны және әкесінің атын білдіретін сөздермен тіркескенде, жалқы есімге қосылып жазылады. Мысалы, Бауыржан Момышұлы. а) екі түбірден құралған бірқатар кісі аттары түбір тұлғалары өзгеріп, бірге жазылады. Мысалы, Дәметкен, Торайғыр. ә) екінші сыңары қ,к дыбыстарынан басталатын кейбір кісі аттары екі түбірдің үндесу ыңғайына қарай да жазылады. Айткелді Амангелді Әбілқайыр Сейітқұл Нұргелді Қаламқас б) аттас жерлерді бір-бірінен ажырату үшін алдында қолданылатын анықтауыш есімдер бас әріптен басталып, бөлек жазылады. Мысалы, Кіші Азия, Орта Азия. Күй шашу. mp3 в) қазақтың төл сөздері мен араб, парсы тілдерінен енген сөздерден жасалған кісі аттары қатарынан екі дауыссыз дыбыстан басталмайды, олардың не алдынан, не ортасынан ы,і әріптерінің бірі жазылады. Мысалы, Ысқақ, Сымахан, т.б.

7 слайд

Тілдік бағдар Екі, кейде үш сөзден құралған кісі аттары түбірі сақталып, бірге жазылады. Мысалы, Досжан, Әбдіманап, Мергенбай, Қартбай. Ұлы, қызы сөздері фамилияны және әкесінің атын білдіретін сөздермен тіркескенде, жалқы есімге қосылып жазылады. Мысалы, Бауыржан Момышұлы. а) екі түбірден құралған бірқатар кісі аттары түбір тұлғалары өзгеріп, бірге жазылады. Мысалы, Дәметкен, Торайғыр. ә) екінші сыңары қ,к дыбыстарынан басталатын кейбір кісі аттары екі түбірдің үндесу ыңғайына қарай да жазылады. Айткелді Амангелді Әбілқайыр Сейітқұл Нұргелді Қаламқас б) аттас жерлерді бір-бірінен ажырату үшін алдында қолданылатын анықтауыш есімдер бас әріптен басталып, бөлек жазылады. Мысалы, Кіші Азия, Орта Азия. Күй шашу. mp3 в) қазақтың төл сөздері мен араб, парсы тілдерінен енген сөздерден жасалған кісі аттары қатарынан екі дауыссыз дыбыстан басталмайды, олардың не алдынан, не ортасынан ы,і әріптерінің бірі жазылады. Мысалы, Ысқақ, Сымахан, т.б.

• 9-тапсырма . Әлемнің жеті кереметінің біріне саяхат жаса. Шағын мәтін жаз. Мәтіндегі емле заңдылығы туралы парталасыңмен п

8 слайд
• 9-тапсырма . Әлемнің жеті кереметінің біріне саяхат жаса. Шағын мәтін жаз. Мәтіндегі емле заңдылығы туралы парталасыңмен пікірлес. • Рөлдік ойын.

8 слайд

• 9-тапсырма . Әлемнің жеті кереметінің біріне саяхат жаса. Шағын мәтін жаз. Мәтіндегі емле заңдылығы туралы парталасыңмен пікірлес. • Рөлдік ойын.

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Үй тапсырмасы • 8-тапсырма. Суреттердегі жеті кереметті салыну кезеңдерін ғаламтор мен энциклопедиядан тауып, сызбаға түсіріп

12 слайд
Үй тапсырмасы • 8-тапсырма. Суреттердегі жеті кереметті салыну кезеңдерін ғаламтор мен энциклопедиядан тауып, сызбаға түсіріп жаз. • 10-тапсырма. Әлемнің жеті кереметінің үлгісін жасасаң, сен оны еліміздің қай мекеніне орналастырар едің? Жауабыңды төрт сөйлем арқылы жаз.

12 слайд

Үй тапсырмасы • 8-тапсырма. Суреттердегі жеті кереметті салыну кезеңдерін ғаламтор мен энциклопедиядан тауып, сызбаға түсіріп жаз. • 10-тапсырма. Әлемнің жеті кереметінің үлгісін жасасаң, сен оны еліміздің қай мекеніне орналастырар едің? Жауабыңды төрт сөйлем арқылы жаз.

13 слайд

13 слайд

11-тапсырма. Сабақта алған әсеріңді, ойыңды төмендегі кестеге сәйкес жаз. «\/» «-» «+» «?» Білемін. Білмеймін . Мен үшін жаңа

14 слайд
11-тапсырма. Сабақта алған әсеріңді, ойыңды төмендегі кестеге сәйкес жаз. «\/» «-» «+» «?» Білемін. Білмеймін . Мен үшін жаңа ақпарат. Мені таңғал- дырды.

14 слайд

11-тапсырма. Сабақта алған әсеріңді, ойыңды төмендегі кестеге сәйкес жаз. «\/» «-» «+» «?» Білемін. Білмеймін . Мен үшін жаңа ақпарат. Мені таңғал- дырды.