ашық сабақ "Архимед"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ш.Уәлиханов атындағы№1 жалпы орта білім
беретін мектебі
Физика пәні мұғалімі: Аханаева Ұ.А
7 Сынып
1 слайд
Ш.Уәлиханов атындағы№1 жалпы орта білім беретін мектебі Физика пәні мұғалімі: Аханаева Ұ.А 7 Сынып
2 слайд
І. Топқа бөлу
І топ: “Су”
ІІ топ: “Алтын”
ІІ. Ынтымақтастық атмосфера құру
2 слайд
І. Топқа бөлу І топ: “Су” ІІ топ: “Алтын” ІІ. Ынтымақтастық атмосфера құру
3 слайд
Бағалау критерийлері:
“ 5” - 5-6 балл
“ 4” - 4 балл
“ 3” - 3 балл
“ 2” - 2 балл
3 слайд
Бағалау критерийлері: “ 5” - 5-6 балл “ 4” - 4 балл “ 3” - 3 балл “ 2” - 2 балл
4 слайд
Архимед күші.
4 слайд
Архимед күші.
5 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ. “Архимед күші”
бейнефильм
1. Су неге төгілді?
2. Қанша мөлшерде төгілді деп
ойлайсын?
3. Барлық адамдар суға
отырғанда бірдей мөлшерде су
төгіле ме? Неге?
5 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм 1. Су неге төгілді? 2. Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? 3. Барлық адамдар суға отырғанда бірдей мөлшерде су төгіле ме? Неге?
6 слайд
Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі,
механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз қаласында туып, сонда өмір
сүрген. Архимед астроном Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед
сол замандағы ірі мәдениет орталығы - Мысырды аралап,
александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен Эратосфеннен
білім алған. Оның математикалық еңбектері өз заманынан озық болған.
Архимедтің көптеген математикалық еңбектерінің ішінен қисық
сызықтардың ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін
және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. Архимед рычаг заңын,
суда өлшеу арқылы қорытпаның құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз
атымен аталған гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді,
жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын, қамал бұзатын
соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған. Рычагтың математикалық
заңын тапқанда, Архимед “Тіреу нүктесін берсеңдер, Жерді де төңкеріп
тастаймын” деп айтқан екен. 9-11 ғасырларда Архимедтің еңбектері араб
тіліне, ал 13 ғасырда олар араб тілінен латын тіліне аударылып, Батыс
Еуропа елдеріне тараған. АРХИМЕД ...
6 слайд
Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз қаласында туып, сонда өмір сүрген. Архимед астроном Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед сол замандағы ірі мәдениет орталығы - Мысырды аралап, александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен Эратосфеннен білім алған. Оның математикалық еңбектері өз заманынан озық болған. Архимедтің көптеген математикалық еңбектерінің ішінен қисық сызықтардың ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. Архимед рычаг заңын, суда өлшеу арқылы қорытпаның құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз атымен аталған гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді, жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын, қамал бұзатын соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған. Рычагтың математикалық заңын тапқанда, Архимед “Тіреу нүктесін берсеңдер, Жерді де төңкеріп тастаймын” деп айтқан екен. 9-11 ғасырларда Архимедтің еңбектері араб тіліне, ал 13 ғасырда олар араб тілінен латын тіліне аударылып, Батыс Еуропа елдеріне тараған. АРХИМЕД ...
7 слайд
ІҮ. Топтық жұмыс
І топ: “Архимед күшінің
формуласын қорытып шығару”
ІІ топ: “Тәжірибе жасау арқылы
Архимед күшін дәлелдеу”
7 слайд
ІҮ. Топтық жұмыс І топ: “Архимед күшінің формуласын қорытып шығару” ІІ топ: “Тәжірибе жасау арқылы Архимед күшін дәлелдеу”
8 слайд
Ү. Қорытынды
Архимед күшіне есептер шығару
8 слайд
Ү. Қорытынды Архимед күшіне есептер шығару
9 слайд
1. Суға көлемі 0,1 м 3
болатын дене батырылған.
Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Судың тығыздығы - 1000кг/ м 3
. ( ĝ =10 Н /кг)
9 слайд
1. Суға көлемі 0,1 м 3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы - 1000кг/ м 3 . ( ĝ =10 Н /кг)
10 слайд
2. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған.
Ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Темірдің тығыздығы-7900кг/ м 3
( ĝ =10 Н /кг)
10 слайд
2. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы-7900кг/ м 3 ( ĝ =10 Н /кг)
11 слайд
Бағалау
“ 5” - 5-6 балл
“ 4” - 4 балл
“ 3” - 3 балл
“ 2” - 2 балл
11 слайд
Бағалау “ 5” - 5-6 балл “ 4” - 4 балл “ 3” - 3 балл “ 2” - 2 балл
12 слайд
Рефлексия
1. Мен бүгін сабақта ------------------------ үйрендім
2. Сабақта маған ұнағаны ---------------------
4. Сабақтың қай кезеңі ------------------- ұнады
5. Маған қиын болғаны ---------------------------
12 слайд
Рефлексия 1. Мен бүгін сабақта ------------------------ үйрендім 2. Сабақта маған ұнағаны --------------------- 4. Сабақтың қай кезеңі ------------------- ұнады 5. Маған қиын болғаны ---------------------------