ашық сабақ "Архимед"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ "Архимед"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм Су неге төгілді? Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? Барлық адамдар суға отырғанда бірдей мөлшерде су төгіле ме? Неге?
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ш.Уәлиханов атындағы№1 жалпы орта білім беретін мектебі Физика пәні мұғалімі: Аханаева Ұ.А 7Сынып

#1 слайд
Ш.Уәлиханов атындағы№1 жалпы орта білім беретін мектебі Физика пәні мұғалімі: Аханаева Ұ.А 7Сынып

1 слайд

Ш.Уәлиханов атындағы№1 жалпы орта білім беретін мектебі Физика пәні мұғалімі: Аханаева Ұ.А 7Сынып

І. Топқа бөлу І топ: “Су” ІІ топ: “Алтын” ІІ. Ынтымақтастық атмосфера құру

#2 слайд
І. Топқа бөлу І топ: “Су” ІІ топ: “Алтын” ІІ. Ынтымақтастық атмосфера құру

2 слайд

І. Топқа бөлу І топ: “Су” ІІ топ: “Алтын” ІІ. Ынтымақтастық атмосфера құру

Бағалау критерийлері: “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

#3 слайд
Бағалау критерийлері: “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

3 слайд

Бағалау критерийлері: “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

Архимед күші.

#4 слайд
Архимед күші.

4 слайд

Архимед күші.

ІІІ. Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм 1.Су неге төгілді? 2.Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? 3.Барлық адамдар суға о

#5 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм 1.Су неге төгілді? 2.Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? 3.Барлық адамдар суға отырғанда бірдей мөлшерде су төгіле ме? Неге?

5 слайд

ІІІ. Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм 1.Су неге төгілді? 2.Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? 3.Барлық адамдар суға отырғанда бірдей мөлшерде су төгіле ме? Неге?

Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз қаласында туып, сонд

#6 слайд
Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз қаласында туып, сонда өмір сүрген. Архимед астроном Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед сол замандағы ірі мәдениет орталығы - Мысырды аралап, александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен Эратосфеннен білім алған. Оның математикалық еңбектері өз заманынан озық болған. Архимедтің көптеген математикалық еңбектерінің ішінен қисық сызықтардың ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. Архимед рычаг заңын, суда өлшеу арқылы қорытпаның құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз атымен аталған гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді, жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын, қамал бұзатын соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған. Рычагтың математикалық заңын тапқанда, Архимед “Тіреу нүктесін берсеңдер, Жерді де төңкеріп тастаймын” деп айтқан екен. 9-11 ғасырларда Архимедтің еңбектері араб тіліне, ал 13 ғасырда олар араб тілінен латын тіліне аударылып, Батыс Еуропа елдеріне тараған. АРХИМЕД ...

6 слайд

Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз қаласында туып, сонда өмір сүрген. Архимед астроном Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед сол замандағы ірі мәдениет орталығы - Мысырды аралап, александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен Эратосфеннен білім алған. Оның математикалық еңбектері өз заманынан озық болған. Архимедтің көптеген математикалық еңбектерінің ішінен қисық сызықтардың ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. Архимед рычаг заңын, суда өлшеу арқылы қорытпаның құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз атымен аталған гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді, жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын, қамал бұзатын соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған. Рычагтың математикалық заңын тапқанда, Архимед “Тіреу нүктесін берсеңдер, Жерді де төңкеріп тастаймын” деп айтқан екен. 9-11 ғасырларда Архимедтің еңбектері араб тіліне, ал 13 ғасырда олар араб тілінен латын тіліне аударылып, Батыс Еуропа елдеріне тараған. АРХИМЕД ...

ІҮ. Топтық жұмыс І топ: “Архимед күшінің формуласын қорытып шығару” ІІ топ: “Тәжірибе жасау арқылы Архимед күшін дәлелдеу”

#7 слайд
ІҮ. Топтық жұмыс І топ: “Архимед күшінің формуласын қорытып шығару” ІІ топ: “Тәжірибе жасау арқылы Архимед күшін дәлелдеу”

7 слайд

ІҮ. Топтық жұмыс І топ: “Архимед күшінің формуласын қорытып шығару” ІІ топ: “Тәжірибе жасау арқылы Архимед күшін дәлелдеу”

Ү. Қорытынды Архимед күшіне есептер шығару

#8 слайд
Ү. Қорытынды Архимед күшіне есептер шығару

8 слайд

Ү. Қорытынды Архимед күшіне есептер шығару

1.Суға көлемі 0,1 м 3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы - 1000кг/

#9 слайд
1.Суға көлемі 0,1 м 3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы - 1000кг/м 3 . (ĝ=10 Н/кг)

9 слайд

1.Суға көлемі 0,1 м 3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы - 1000кг/м 3 . (ĝ=10 Н/кг)

2. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы-7900кг/м 3 (ĝ=10 Н/кг)

#10 слайд
2. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы-7900кг/м 3 (ĝ=10 Н/кг)

10 слайд

2. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы-7900кг/м 3 (ĝ=10 Н/кг)

Бағалау “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

#11 слайд
Бағалау “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

11 слайд

Бағалау “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

Рефлексия 1. Мен бүгін сабақта ------------------------ үйрендім 2. Сабақта маған ұнағаны --------------------- 4. Сабақты

#12 слайд
Рефлексия 1. Мен бүгін сабақта ------------------------ үйрендім 2. Сабақта маған ұнағаны --------------------- 4. Сабақтың қай кезеңі ------------------- ұнады 5. Маған қиын болғаны ---------------------------

12 слайд

Рефлексия 1. Мен бүгін сабақта ------------------------ үйрендім 2. Сабақта маған ұнағаны --------------------- 4. Сабақтың қай кезеңі ------------------- ұнады 5. Маған қиын болғаны ---------------------------

Файл форматы:
ppt
18.01.2018
611
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі