Материалдар / ашық сабақ "Архимед"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ашық сабақ "Архимед"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм Су неге төгілді? Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? Барлық адамдар суға отырғанда бірдей мөлшерде су төгіле ме? Неге?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2018
513
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ш.Уәлиханов атындағы№1 жалпы орта білім беретін мектебі Физика пәні мұғалімі: Аханаева Ұ.А 7Сынып

1 слайд
Ш.Уәлиханов атындағы№1 жалпы орта білім беретін мектебі Физика пәні мұғалімі: Аханаева Ұ.А 7Сынып

1 слайд

Ш.Уәлиханов атындағы№1 жалпы орта білім беретін мектебі Физика пәні мұғалімі: Аханаева Ұ.А 7Сынып

І. Топқа бөлу І топ: “Су” ІІ топ: “Алтын” ІІ. Ынтымақтастық атмосфера құру

2 слайд
І. Топқа бөлу І топ: “Су” ІІ топ: “Алтын” ІІ. Ынтымақтастық атмосфера құру

2 слайд

І. Топқа бөлу І топ: “Су” ІІ топ: “Алтын” ІІ. Ынтымақтастық атмосфера құру

Бағалау критерийлері: “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

3 слайд
Бағалау критерийлері: “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

3 слайд

Бағалау критерийлері: “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

Архимед күші.

4 слайд
Архимед күші.

4 слайд

Архимед күші.

ІІІ. Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм 1.Су неге төгілді? 2.Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? 3.Барлық адамдар суға о

5 слайд
ІІІ. Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм 1.Су неге төгілді? 2.Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? 3.Барлық адамдар суға отырғанда бірдей мөлшерде су төгіле ме? Неге?

5 слайд

ІІІ. Жаңа сабақ. “Архимед күші” бейнефильм 1.Су неге төгілді? 2.Қанша мөлшерде төгілді деп ойлайсын? 3.Барлық адамдар суға отырғанда бірдей мөлшерде су төгіле ме? Неге?

Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз қаласында туып, сонд

6 слайд
Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз қаласында туып, сонда өмір сүрген. Архимед астроном Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед сол замандағы ірі мәдениет орталығы - Мысырды аралап, александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен Эратосфеннен білім алған. Оның математикалық еңбектері өз заманынан озық болған. Архимедтің көптеген математикалық еңбектерінің ішінен қисық сызықтардың ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. Архимед рычаг заңын, суда өлшеу арқылы қорытпаның құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз атымен аталған гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді, жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын, қамал бұзатын соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған. Рычагтың математикалық заңын тапқанда, Архимед “Тіреу нүктесін берсеңдер, Жерді де төңкеріп тастаймын” деп айтқан екен. 9-11 ғасырларда Архимедтің еңбектері араб тіліне, ал 13 ғасырда олар араб тілінен латын тіліне аударылып, Батыс Еуропа елдеріне тараған. АРХИМЕД ...

6 слайд

Архимед (б.з.б. 287-212) Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы, математигі, механигі. Ол Сицилия аралындағы Сиракуз қаласында туып, сонда өмір сүрген. Архимед астроном Фидийдің баласы деген жорамал бар. Архимед сол замандағы ірі мәдениет орталығы - Мысырды аралап, александриялық ғалымдардан, солардың ішінде Конон мен Эратосфеннен білім алған. Оның математикалық еңбектері өз заманынан озық болған. Архимедтің көптеген математикалық еңбектерінің ішінен қисық сызықтардың ұзындықтарын, әр түрлі фигуралар мен денелердің көлемін және беттердің ауданын есептеу ерекше орын алды. Архимед рычаг заңын, суда өлшеу арқылы қорытпаның құрамын анықтау тәсілін тапқан, өз атымен аталған гидростатика заңын ашқан, жер суаратын механизмдерді, жүк көтеретін рычаг жүйелері мен блоктарды, тас ататын, қамал бұзатын соғыс қондырғыларын, т.б. ойлап шығарған. Рычагтың математикалық заңын тапқанда, Архимед “Тіреу нүктесін берсеңдер, Жерді де төңкеріп тастаймын” деп айтқан екен. 9-11 ғасырларда Архимедтің еңбектері араб тіліне, ал 13 ғасырда олар араб тілінен латын тіліне аударылып, Батыс Еуропа елдеріне тараған. АРХИМЕД ...

ІҮ. Топтық жұмыс І топ: “Архимед күшінің формуласын қорытып шығару” ІІ топ: “Тәжірибе жасау арқылы Архимед күшін дәлелдеу”

7 слайд
ІҮ. Топтық жұмыс І топ: “Архимед күшінің формуласын қорытып шығару” ІІ топ: “Тәжірибе жасау арқылы Архимед күшін дәлелдеу”

7 слайд

ІҮ. Топтық жұмыс І топ: “Архимед күшінің формуласын қорытып шығару” ІІ топ: “Тәжірибе жасау арқылы Архимед күшін дәлелдеу”

Ү. Қорытынды Архимед күшіне есептер шығару

8 слайд
Ү. Қорытынды Архимед күшіне есептер шығару

8 слайд

Ү. Қорытынды Архимед күшіне есептер шығару

1.Суға көлемі 0,1 м 3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы - 1000кг/

9 слайд
1.Суға көлемі 0,1 м 3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы - 1000кг/м 3 . (ĝ=10 Н/кг)

9 слайд

1.Суға көлемі 0,1 м 3 болатын дене батырылған. Осы денеге әсер ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар. Судың тығыздығы - 1000кг/м 3 . (ĝ=10 Н/кг)

2. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы-7900кг/м 3 (ĝ=10 Н/кг)

10 слайд
2. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы-7900кг/м 3 (ĝ=10 Н/кг)

10 слайд

2. Керосинге массасы 500 г темір кесегі батырылған. Ығыстырушы күшті анықтаңдар. Темірдің тығыздығы-7900кг/м 3 (ĝ=10 Н/кг)

Бағалау “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

11 слайд
Бағалау “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

11 слайд

Бағалау “5” - 5-6 балл “4” - 4 балл “3” - 3 балл “2” - 2 балл

Рефлексия 1. Мен бүгін сабақта ------------------------ үйрендім 2. Сабақта маған ұнағаны --------------------- 4. Сабақты

12 слайд
Рефлексия 1. Мен бүгін сабақта ------------------------ үйрендім 2. Сабақта маған ұнағаны --------------------- 4. Сабақтың қай кезеңі ------------------- ұнады 5. Маған қиын болғаны ---------------------------

12 слайд

Рефлексия 1. Мен бүгін сабақта ------------------------ үйрендім 2. Сабақта маған ұнағаны --------------------- 4. Сабақтың қай кезеңі ------------------- ұнады 5. Маған қиын болғаны ---------------------------