Ашық сабақ, Аспан денелері қалай зерттеледі?, 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Саба қтың тақырыбы
Аспан денелері қалай
зерттеледі? ОҚО, Шымкент қаласы
№ 27 «Мәртөбе» жалпы орта мектебі
Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы
қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі
Бөлім – «Аспан әлемінің
құпиялары»
Пәні – қазақ тілі
Сынып – 5
1 слайд
Саба қтың тақырыбы Аспан денелері қалай зерттеледі? ОҚО, Шымкент қаласы № 27 «Мәртөбе» жалпы орта мектебі Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі Бөлім – «Аспан әлемінің құпиялары» Пәні – қазақ тілі Сынып – 5
2 слайд
Мақсаты
5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды
сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма,
қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке
даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.
5.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: жалпы
мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу
үшін оқу.
5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары
бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып,
жинақы мәтін жазу.
2 слайд
Мақсаты 5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Сергіту сәті
•
«Аспан денелері»
4 слайд
Сергіту сәті • «Аспан денелері»
5 слайд
Серг іту сәті
5 слайд
Серг іту сәті
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
«Мұғалім-оқушы» ойыны.
Сан есім сөздердің емлесі.
Дескриптор:
1.Сан есімдердің емлесін айтады.
2.Мысалдармен дәлелдейді.
3.«Мұғалім» «оқушыны» мұқият
тыңдайды.
4.Өзара бағалау жүргізеді.
Бағалау критерийлері:
1.Сан есімдердің емлесін дұрыс айту.
2.Мысалдармен дәлелдеу.
3.Бір-бірін мұқият тыңдау.
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Мұғалім-оқушы» ойыны. Сан есім сөздердің емлесі. Дескриптор: 1.Сан есімдердің емлесін айтады. 2.Мысалдармен дәлелдейді. 3.«Мұғалім» «оқушыны» мұқият тыңдайды. 4.Өзара бағалау жүргізеді. Бағалау критерийлері: 1.Сан есімдердің емлесін дұрыс айту. 2.Мысалдармен дәлелдеу. 3.Бір-бірін мұқият тыңдау.
7 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
7 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
8 слайд
6-тапсырма. Мәтінді оқы.
•
Дескриптор:
1. Мәтінді оқиды.
2. «INSERT» тәсілі бойынша белгі қойып
отырады.
3. Өзін-өзі бағалайды.
- + ?
Бұрыннан
білемін. Менің
ойлағаныма
қайшы,
кереғар. Мен үшін
жаңа
ақпарат. Білгім
келеді.
8 слайд
6-тапсырма. Мәтінді оқы. • Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды. 2. «INSERT» тәсілі бойынша белгі қойып отырады. 3. Өзін-өзі бағалайды. - + ? Бұрыннан білемін. Менің ойлағаныма қайшы, кереғар. Мен үшін жаңа ақпарат. Білгім келеді.
9 слайд
Бағалау критерийлері
1.Мәтінді оқу.
2.Мазмұнын түсіну.
3.Ақпараттарды анықтау.
4.Тиісті белгіні қойып отыру.
9 слайд
Бағалау критерийлері 1.Мәтінді оқу. 2.Мазмұнын түсіну. 3.Ақпараттарды анықтау. 4.Тиісті белгіні қойып отыру.
10 слайд
6-тапсырма. Мәтінді оқы.
10 слайд
6-тапсырма. Мәтінді оқы.
11 слайд
8-тапсырма. Мәтіндегі негізгі
ақпараттарды қысқаша жазып ал
(конспект).
Дескриптор:
1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.
2. Конспект түрінде қысқаша жазып алады.
Бағалау критерийлері:
1.Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау.
2.Конспект түрінде қысқаша жазу.
3.Сөйлемдерді ұқыпты, қатесіз жазу.
11 слайд
8-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды қысқаша жазып ал (конспект). Дескриптор: 1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. 2. Конспект түрінде қысқаша жазып алады. Бағалау критерийлері: 1.Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау. 2.Конспект түрінде қысқаша жазу. 3.Сөйлемдерді ұқыпты, қатесіз жазу.
12 слайд
9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны.
•
Шарты: оқушылар шеңбер болып
тұрады. Бірінші оқушы бірінші
сөйлемнің басын бастайды, екіншісі
жалғастырады. Үшінші оқушы келесі
сөйлемді бастайды, төртінші оқушы
жалғастырады. Оқушылар мәтін
мазмұнын түгел баяндап шығуы тиіс.
12 слайд
9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны. • Шарты: оқушылар шеңбер болып тұрады. Бірінші оқушы бірінші сөйлемнің басын бастайды, екіншісі жалғастырады. Үшінші оқушы келесі сөйлемді бастайды, төртінші оқушы жалғастырады. Оқушылар мәтін мазмұнын түгел баяндап шығуы тиіс.
13 слайд
•
1.Шеңбер болып тұрады.
•
2.Мәтін мазмұны бойынша
сөйлемнің басын бастайды
немесе жалғастырады.
•
3.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор:
•
1.Сыныптасын мұқият тыңдау.
•
2.Логикалық ой жүйелілігін
сақтау.
•
3.Сөйлемдерді дұрыс құру.Бағалау
критерийлері:
13 слайд
• 1.Шеңбер болып тұрады. • 2.Мәтін мазмұны бойынша сөйлемнің басын бастайды немесе жалғастырады. • 3.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1.Сыныптасын мұқият тыңдау. • 2.Логикалық ой жүйелілігін сақтау. • 3.Сөйлемдерді дұрыс құру.Бағалау критерийлері:
14 слайд
9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!»
ойыны.
14 слайд
9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны.
15 слайд
•
.
Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған
мәтіндер, қосымша дереккөздерден
алған мәліметтер бойынша рөлдік
ойын түрінде диалог құрыңдар.
Кейіпкерлер: зерттеуші және
журналист, ағасы мен інісі, үйірме
жетекшісі мен оқушы, ғалым мен
шәкірт, т.б. болуы мүмкін . 10-тапсырма
«Аквариум»
15 слайд
• . Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндер, қосымша дереккөздерден алған мәліметтер бойынша рөлдік ойын түрінде диалог құрыңдар. Кейіпкерлер: зерттеуші және журналист, ағасы мен інісі, үйірме жетекшісі мен оқушы, ғалым мен шәкірт, т.б. болуы мүмкін . 10-тапсырма «Аквариум»
16 слайд
•
1.Бөлім бойынша тыңдаған,
оқыған мәтіндерге, алған
мәліметтерге шолу жасайды.
•
2.Кейіпкерлерді таңдайды.
•
3.Сұрақтар құрастырады.
•
4.Жауап береді.
•
5.Сұхбаттасады.
•
6.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор:
•
1. Бөлім бойынша мәтіндерге,
мәліметтерге шолу жасау.
2. Кейіпкерлерді таңдау.
•
3. Сұрақтар құрастыру.
•
4. Сұхбаттасу.
•
5. Сөз әдебін сақтау.Бағалау
критерийлері:
16 слайд
• 1.Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндерге, алған мәліметтерге шолу жасайды. • 2.Кейіпкерлерді таңдайды. • 3.Сұрақтар құрастырады. • 4.Жауап береді. • 5.Сұхбаттасады. • 6.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1. Бөлім бойынша мәтіндерге, мәліметтерге шолу жасау. 2. Кейіпкерлерді таңдау. • 3. Сұрақтар құрастыру. • 4. Сұхбаттасу. • 5. Сөз әдебін сақтау.Бағалау критерийлері:
17 слайд
10-тапсырма. «Аквариум»
17 слайд
10-тапсырма. «Аквариум»
18 слайд
Кері байланыс
«Бес саусақ» тәсілі
•
Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең
құнды мәселе не болды?
•
Балаң үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта
қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?
•
Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім
мен тәжірибе алдым?
•
Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған
ұнады ма (ұнамады ма)? Неліктен?
•
Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен
өзімді сабақта қалай сезіндім?
18 слайд
Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі • Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? • Балаң үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? • Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? • Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма (ұнамады ма)? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?
19 слайд
Кері байланыс
19 слайд
Кері байланыс
20 слайд
Үй тапсырмасы:
•
7-тапсырма. Сөздіктердің
көмегімен мәтіндегі термин
сөздердің анықтамасын жаз.
Қарамен жазылған сөздерге
әртүрлі қосымшаларды жалға.
20 слайд
Үй тапсырмасы: • 7-тапсырма. Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі термин сөздердің анықтамасын жаз. Қарамен жазылған сөздерге әртүрлі қосымшаларды жалға.
21 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
21 слайд
Назарларыңызға рақмет!