Материалдар / Ашық сабақ, Аспан денелері қалай зерттеледі?, 5-сынып

Ашық сабақ, Аспан денелері қалай зерттеледі?, 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал оқыту қазақ тілінде жүргізілетін 5-сыныптағы қазақ тілі пәні мұғалімдері үшін қажет. Таныстырылым ашық сабақ үшін бағдарламаға сай дайындалған. Таныстырылым көрнекті әрі тартымды деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2019
1555
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы Аспан денелері қалай зерттеледі? ОҚО, Шымкент қаласы № 27 «Мәртөбе» жалпы орта мектебі Сағындықова Күлпаш Т

1 слайд
Саба қтың тақырыбы Аспан денелері қалай зерттеледі? ОҚО, Шымкент қаласы № 27 «Мәртөбе» жалпы орта мектебі Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі Бөлім – «Аспан әлемінің құпиялары» Пәні – қазақ тілі Сынып – 5

1 слайд

Саба қтың тақырыбы Аспан денелері қалай зерттеледі? ОҚО, Шымкент қаласы № 27 «Мәртөбе» жалпы орта мектебі Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі Бөлім – «Аспан әлемінің құпиялары» Пәні – қазақ тілі Сынып – 5

Мақсаты 5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөз

2 слайд
Мақсаты 5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

2 слайд

Мақсаты 5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

3 слайд

3 слайд

Сергіту сәті • «Аспан денелері»

4 слайд
Сергіту сәті • «Аспан денелері»

4 слайд

Сергіту сәті • «Аспан денелері»

Серг іту сәті

5 слайд
Серг іту сәті

5 слайд

Серг іту сәті

Үй тапсырмасын тексеру «Мұғалім-оқушы» ойыны. Сан есім сөздердің емлесі. Дескриптор: 1.Сан есімдердің емлесін айтады. 2.Мысалда

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Мұғалім-оқушы» ойыны. Сан есім сөздердің емлесі. Дескриптор: 1.Сан есімдердің емлесін айтады. 2.Мысалдармен дәлелдейді. 3.«Мұғалім» «оқушыны» мұқият тыңдайды. 4.Өзара бағалау жүргізеді. Бағалау критерийлері: 1.Сан есімдердің емлесін дұрыс айту. 2.Мысалдармен дәлелдеу. 3.Бір-бірін мұқият тыңдау.

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру «Мұғалім-оқушы» ойыны. Сан есім сөздердің емлесі. Дескриптор: 1.Сан есімдердің емлесін айтады. 2.Мысалдармен дәлелдейді. 3.«Мұғалім» «оқушыны» мұқият тыңдайды. 4.Өзара бағалау жүргізеді. Бағалау критерийлері: 1.Сан есімдердің емлесін дұрыс айту. 2.Мысалдармен дәлелдеу. 3.Бір-бірін мұқият тыңдау.

Үй тапсырмасын тексеру

7 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

7 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

6-тапсырма. Мәтінді оқы. • Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды. 2. «INSERT» тәсілі бойынша белгі қойып отырады. 3. Өзін-өзі бағалайды

8 слайд
6-тапсырма. Мәтінді оқы. • Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды. 2. «INSERT» тәсілі бойынша белгі қойып отырады. 3. Өзін-өзі бағалайды.    - + ? Бұрыннан білемін. Менің ойлағаныма қайшы, кереғар. Мен үшін жаңа ақпарат. Білгім келеді.

8 слайд

6-тапсырма. Мәтінді оқы. • Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды. 2. «INSERT» тәсілі бойынша белгі қойып отырады. 3. Өзін-өзі бағалайды.    - + ? Бұрыннан білемін. Менің ойлағаныма қайшы, кереғар. Мен үшін жаңа ақпарат. Білгім келеді.

Бағалау критерийлері 1.Мәтінді оқу. 2.Мазмұнын түсіну. 3.Ақпараттарды анықтау. 4.Тиісті белгіні қойып отыру.

9 слайд
Бағалау критерийлері 1.Мәтінді оқу. 2.Мазмұнын түсіну. 3.Ақпараттарды анықтау. 4.Тиісті белгіні қойып отыру.

9 слайд

Бағалау критерийлері 1.Мәтінді оқу. 2.Мазмұнын түсіну. 3.Ақпараттарды анықтау. 4.Тиісті белгіні қойып отыру.

6-тапсырма. Мәтінді оқы.

10 слайд
6-тапсырма. Мәтінді оқы.

10 слайд

6-тапсырма. Мәтінді оқы.

8-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды қысқаша жазып ал (конспект). Дескриптор: 1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайд

11 слайд
8-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды қысқаша жазып ал (конспект). Дескриптор: 1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. 2. Конспект түрінде қысқаша жазып алады. Бағалау критерийлері: 1.Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау. 2.Конспект түрінде қысқаша жазу. 3.Сөйлемдерді ұқыпты, қатесіз жазу.

11 слайд

8-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды қысқаша жазып ал (конспект). Дескриптор: 1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. 2. Конспект түрінде қысқаша жазып алады. Бағалау критерийлері: 1.Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау. 2.Конспект түрінде қысқаша жазу. 3.Сөйлемдерді ұқыпты, қатесіз жазу.

9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны. • Шарты: оқушылар шеңбер болып тұрады. Бірінші оқушы бірінші сөйлемнің басын бастайды,

12 слайд
9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны. • Шарты: оқушылар шеңбер болып тұрады. Бірінші оқушы бірінші сөйлемнің басын бастайды, екіншісі жалғастырады. Үшінші оқушы келесі сөйлемді бастайды, төртінші оқушы жалғастырады. Оқушылар мәтін мазмұнын түгел баяндап шығуы тиіс.

12 слайд

9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны. • Шарты: оқушылар шеңбер болып тұрады. Бірінші оқушы бірінші сөйлемнің басын бастайды, екіншісі жалғастырады. Үшінші оқушы келесі сөйлемді бастайды, төртінші оқушы жалғастырады. Оқушылар мәтін мазмұнын түгел баяндап шығуы тиіс.

• 1.Шеңбер болып тұрады. • 2.Мәтін мазмұны бойынша сөйлемнің басын бастайды немесе жалғастырады. • 3.Өзін-өзі бағалайды.Дескри

13 слайд
• 1.Шеңбер болып тұрады. • 2.Мәтін мазмұны бойынша сөйлемнің басын бастайды немесе жалғастырады. • 3.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1.Сыныптасын мұқият тыңдау. • 2.Логикалық ой жүйелілігін сақтау. • 3.Сөйлемдерді дұрыс құру.Бағалау критерийлері:

13 слайд

• 1.Шеңбер болып тұрады. • 2.Мәтін мазмұны бойынша сөйлемнің басын бастайды немесе жалғастырады. • 3.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1.Сыныптасын мұқият тыңдау. • 2.Логикалық ой жүйелілігін сақтау. • 3.Сөйлемдерді дұрыс құру.Бағалау критерийлері:

9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны.

14 слайд
9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны.

14 слайд

9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны.

• . Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндер, қосымша дереккөздерден алған мәліметтер бойынша рөлдік ойын түрінде ди

15 слайд
• . Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндер, қосымша дереккөздерден алған мәліметтер бойынша рөлдік ойын түрінде диалог құрыңдар. Кейіпкерлер: зерттеуші және журналист, ағасы мен інісі, үйірме жетекшісі мен оқушы, ғалым мен шәкірт, т.б. болуы мүмкін . 10-тапсырма «Аквариум»

15 слайд

• . Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндер, қосымша дереккөздерден алған мәліметтер бойынша рөлдік ойын түрінде диалог құрыңдар. Кейіпкерлер: зерттеуші және журналист, ағасы мен інісі, үйірме жетекшісі мен оқушы, ғалым мен шәкірт, т.б. болуы мүмкін . 10-тапсырма «Аквариум»

• 1.Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндерге, алған мәліметтерге шолу жасайды. • 2.Кейіпкерлерді таңдайды. • 3.Сұрақтар құрас

16 слайд
• 1.Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндерге, алған мәліметтерге шолу жасайды. • 2.Кейіпкерлерді таңдайды. • 3.Сұрақтар құрастырады. • 4.Жауап береді. • 5.Сұхбаттасады. • 6.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1. Бөлім бойынша мәтіндерге, мәліметтерге шолу жасау. 2. Кейіпкерлерді таңдау. • 3. Сұрақтар құрастыру. • 4. Сұхбаттасу. • 5. Сөз әдебін сақтау.Бағалау критерийлері:

16 слайд

• 1.Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндерге, алған мәліметтерге шолу жасайды. • 2.Кейіпкерлерді таңдайды. • 3.Сұрақтар құрастырады. • 4.Жауап береді. • 5.Сұхбаттасады. • 6.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1. Бөлім бойынша мәтіндерге, мәліметтерге шолу жасау. 2. Кейіпкерлерді таңдау. • 3. Сұрақтар құрастыру. • 4. Сұхбаттасу. • 5. Сөз әдебін сақтау.Бағалау критерийлері:

10-тапсырма. «Аквариум»

17 слайд
10-тапсырма. «Аквариум»

17 слайд

10-тапсырма. «Аквариум»

Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі • Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? • Балаң үйрек – бі

18 слайд
Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі • Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? • Балаң үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? • Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? • Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма (ұнамады ма)? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?

18 слайд

Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі • Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? • Балаң үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? • Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? • Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма (ұнамады ма)? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?

Кері байланыс

19 слайд
Кері байланыс

19 слайд

Кері байланыс

Үй тапсырмасы: • 7-тапсырма. Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі термин сөздердің анықтамасын жаз. Қарамен жазылған сөздерге

20 слайд
Үй тапсырмасы: • 7-тапсырма. Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі термин сөздердің анықтамасын жаз. Қарамен жазылған сөздерге әртүрлі қосымшаларды жалға.

20 слайд

Үй тапсырмасы: • 7-тапсырма. Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі термин сөздердің анықтамасын жаз. Қарамен жазылған сөздерге әртүрлі қосымшаларды жалға.

Назарларыңызға рақмет!

21 слайд
Назарларыңызға рақмет!

21 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ