Материалдар / Ашық сабақ, Аспан денелері қалай зерттеледі?, 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, Аспан денелері қалай зерттеледі?, 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал оқыту қазақ тілінде жүргізілетін 5-сыныптағы қазақ тілі пәні мұғалімдері үшін қажет. Таныстырылым ашық сабақ үшін бағдарламаға сай дайындалған. Таныстырылым көрнекті әрі тартымды деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2019
1587
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы Аспан денелері қалай зерттеледі? ОҚО, Шымкент қаласы № 27 «Мәртөбе» жалпы орта мектебі Сағындықова Күлпаш Т

1 слайд
Саба қтың тақырыбы Аспан денелері қалай зерттеледі? ОҚО, Шымкент қаласы № 27 «Мәртөбе» жалпы орта мектебі Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі Бөлім – «Аспан әлемінің құпиялары» Пәні – қазақ тілі Сынып – 5

1 слайд

Саба қтың тақырыбы Аспан денелері қалай зерттеледі? ОҚО, Шымкент қаласы № 27 «Мәртөбе» жалпы орта мектебі Сағындықова Күлпаш Тұрғынбекқызы қазақ тілі мен әдебиеті пәндері мұғалімі Бөлім – «Аспан әлемінің құпиялары» Пәні – қазақ тілі Сынып – 5

Мақсаты 5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөз

2 слайд
Мақсаты 5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

2 слайд

Мақсаты 5.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру. 5.2.6.1 - оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

3 слайд

3 слайд

Сергіту сәті • «Аспан денелері»

4 слайд
Сергіту сәті • «Аспан денелері»

4 слайд

Сергіту сәті • «Аспан денелері»

Серг іту сәті

5 слайд
Серг іту сәті

5 слайд

Серг іту сәті

Үй тапсырмасын тексеру «Мұғалім-оқушы» ойыны. Сан есім сөздердің емлесі. Дескриптор: 1.Сан есімдердің емлесін айтады. 2.Мысалда

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Мұғалім-оқушы» ойыны. Сан есім сөздердің емлесі. Дескриптор: 1.Сан есімдердің емлесін айтады. 2.Мысалдармен дәлелдейді. 3.«Мұғалім» «оқушыны» мұқият тыңдайды. 4.Өзара бағалау жүргізеді. Бағалау критерийлері: 1.Сан есімдердің емлесін дұрыс айту. 2.Мысалдармен дәлелдеу. 3.Бір-бірін мұқият тыңдау.

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру «Мұғалім-оқушы» ойыны. Сан есім сөздердің емлесі. Дескриптор: 1.Сан есімдердің емлесін айтады. 2.Мысалдармен дәлелдейді. 3.«Мұғалім» «оқушыны» мұқият тыңдайды. 4.Өзара бағалау жүргізеді. Бағалау критерийлері: 1.Сан есімдердің емлесін дұрыс айту. 2.Мысалдармен дәлелдеу. 3.Бір-бірін мұқият тыңдау.

Үй тапсырмасын тексеру

7 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

7 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

6-тапсырма. Мәтінді оқы. • Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды. 2. «INSERT» тәсілі бойынша белгі қойып отырады. 3. Өзін-өзі бағалайды

8 слайд
6-тапсырма. Мәтінді оқы. • Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды. 2. «INSERT» тәсілі бойынша белгі қойып отырады. 3. Өзін-өзі бағалайды.    - + ? Бұрыннан білемін. Менің ойлағаныма қайшы, кереғар. Мен үшін жаңа ақпарат. Білгім келеді.

8 слайд

6-тапсырма. Мәтінді оқы. • Дескриптор: 1. Мәтінді оқиды. 2. «INSERT» тәсілі бойынша белгі қойып отырады. 3. Өзін-өзі бағалайды.    - + ? Бұрыннан білемін. Менің ойлағаныма қайшы, кереғар. Мен үшін жаңа ақпарат. Білгім келеді.

Бағалау критерийлері 1.Мәтінді оқу. 2.Мазмұнын түсіну. 3.Ақпараттарды анықтау. 4.Тиісті белгіні қойып отыру.

9 слайд
Бағалау критерийлері 1.Мәтінді оқу. 2.Мазмұнын түсіну. 3.Ақпараттарды анықтау. 4.Тиісті белгіні қойып отыру.

9 слайд

Бағалау критерийлері 1.Мәтінді оқу. 2.Мазмұнын түсіну. 3.Ақпараттарды анықтау. 4.Тиісті белгіні қойып отыру.

6-тапсырма. Мәтінді оқы.

10 слайд
6-тапсырма. Мәтінді оқы.

10 слайд

6-тапсырма. Мәтінді оқы.

8-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды қысқаша жазып ал (конспект). Дескриптор: 1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайд

11 слайд
8-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды қысқаша жазып ал (конспект). Дескриптор: 1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. 2. Конспект түрінде қысқаша жазып алады. Бағалау критерийлері: 1.Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау. 2.Конспект түрінде қысқаша жазу. 3.Сөйлемдерді ұқыпты, қатесіз жазу.

11 слайд

8-тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды қысқаша жазып ал (конспект). Дескриптор: 1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды. 2. Конспект түрінде қысқаша жазып алады. Бағалау критерийлері: 1.Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтау. 2.Конспект түрінде қысқаша жазу. 3.Сөйлемдерді ұқыпты, қатесіз жазу.

9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны. • Шарты: оқушылар шеңбер болып тұрады. Бірінші оқушы бірінші сөйлемнің басын бастайды,

12 слайд
9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны. • Шарты: оқушылар шеңбер болып тұрады. Бірінші оқушы бірінші сөйлемнің басын бастайды, екіншісі жалғастырады. Үшінші оқушы келесі сөйлемді бастайды, төртінші оқушы жалғастырады. Оқушылар мәтін мазмұнын түгел баяндап шығуы тиіс.

12 слайд

9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны. • Шарты: оқушылар шеңбер болып тұрады. Бірінші оқушы бірінші сөйлемнің басын бастайды, екіншісі жалғастырады. Үшінші оқушы келесі сөйлемді бастайды, төртінші оқушы жалғастырады. Оқушылар мәтін мазмұнын түгел баяндап шығуы тиіс.

• 1.Шеңбер болып тұрады. • 2.Мәтін мазмұны бойынша сөйлемнің басын бастайды немесе жалғастырады. • 3.Өзін-өзі бағалайды.Дескри

13 слайд
• 1.Шеңбер болып тұрады. • 2.Мәтін мазмұны бойынша сөйлемнің басын бастайды немесе жалғастырады. • 3.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1.Сыныптасын мұқият тыңдау. • 2.Логикалық ой жүйелілігін сақтау. • 3.Сөйлемдерді дұрыс құру.Бағалау критерийлері:

13 слайд

• 1.Шеңбер болып тұрады. • 2.Мәтін мазмұны бойынша сөйлемнің басын бастайды немесе жалғастырады. • 3.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1.Сыныптасын мұқият тыңдау. • 2.Логикалық ой жүйелілігін сақтау. • 3.Сөйлемдерді дұрыс құру.Бағалау критерийлері:

9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны.

14 слайд
9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны.

14 слайд

9-тапсырма. «Сөйлемді аяқта!» ойыны.

• . Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндер, қосымша дереккөздерден алған мәліметтер бойынша рөлдік ойын түрінде ди

15 слайд
• . Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндер, қосымша дереккөздерден алған мәліметтер бойынша рөлдік ойын түрінде диалог құрыңдар. Кейіпкерлер: зерттеуші және журналист, ағасы мен інісі, үйірме жетекшісі мен оқушы, ғалым мен шәкірт, т.б. болуы мүмкін . 10-тапсырма «Аквариум»

15 слайд

• . Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндер, қосымша дереккөздерден алған мәліметтер бойынша рөлдік ойын түрінде диалог құрыңдар. Кейіпкерлер: зерттеуші және журналист, ағасы мен інісі, үйірме жетекшісі мен оқушы, ғалым мен шәкірт, т.б. болуы мүмкін . 10-тапсырма «Аквариум»

• 1.Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндерге, алған мәліметтерге шолу жасайды. • 2.Кейіпкерлерді таңдайды. • 3.Сұрақтар құрас

16 слайд
• 1.Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндерге, алған мәліметтерге шолу жасайды. • 2.Кейіпкерлерді таңдайды. • 3.Сұрақтар құрастырады. • 4.Жауап береді. • 5.Сұхбаттасады. • 6.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1. Бөлім бойынша мәтіндерге, мәліметтерге шолу жасау. 2. Кейіпкерлерді таңдау. • 3. Сұрақтар құрастыру. • 4. Сұхбаттасу. • 5. Сөз әдебін сақтау.Бағалау критерийлері:

16 слайд

• 1.Бөлім бойынша тыңдаған, оқыған мәтіндерге, алған мәліметтерге шолу жасайды. • 2.Кейіпкерлерді таңдайды. • 3.Сұрақтар құрастырады. • 4.Жауап береді. • 5.Сұхбаттасады. • 6.Өзін-өзі бағалайды.Дескриптор: • 1. Бөлім бойынша мәтіндерге, мәліметтерге шолу жасау. 2. Кейіпкерлерді таңдау. • 3. Сұрақтар құрастыру. • 4. Сұхбаттасу. • 5. Сөз әдебін сақтау.Бағалау критерийлері:

10-тапсырма. «Аквариум»

17 слайд
10-тапсырма. «Аквариум»

17 слайд

10-тапсырма. «Аквариум»

Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі • Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? • Балаң үйрек – бі

18 слайд
Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі • Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? • Балаң үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? • Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? • Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма (ұнамады ма)? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?

18 слайд

Кері байланыс «Бес саусақ» тәсілі • Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? • Балаң үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? • Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? • Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма (ұнамады ма)? Неліктен? • Кішкентай бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім?

Кері байланыс

19 слайд
Кері байланыс

19 слайд

Кері байланыс

Үй тапсырмасы: • 7-тапсырма. Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі термин сөздердің анықтамасын жаз. Қарамен жазылған сөздерге

20 слайд
Үй тапсырмасы: • 7-тапсырма. Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі термин сөздердің анықтамасын жаз. Қарамен жазылған сөздерге әртүрлі қосымшаларды жалға.

20 слайд

Үй тапсырмасы: • 7-тапсырма. Сөздіктердің көмегімен мәтіндегі термин сөздердің анықтамасын жаз. Қарамен жазылған сөздерге әртүрлі қосымшаларды жалға.

Назарларыңызға рақмет!

21 слайд
Назарларыңызға рақмет!

21 слайд

Назарларыңызға рақмет!