Материалдар / Ашық сабақ. Бастауыш пен баяндауыш 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Бастауыш пен баяндауыш 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдерге ашық сабақ өтуіне байланысты ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
791
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Айналаға алақанмен, Жылулықты шашайық. Күлімсіреп,сәттілік тілеп, Біз сабақты бастайық.

1 слайд
Айналаға алақанмен, Жылулықты шашайық. Күлімсіреп,сәттілік тілеп, Біз сабақты бастайық.

1 слайд

Айналаға алақанмен, Жылулықты шашайық. Күлімсіреп,сәттілік тілеп, Біз сабақты бастайық.

Үй тапсырмасын сұрау

2 слайд
Үй тапсырмасын сұрау

2 слайд

Үй тапсырмасын сұрау

3 Ертегі. Ерте, ерте ертеде, Қазақ тілі үлкен елінде Сөйлем құрамы деген қария өмір сүріпті. Ол қарияның екі ұлы болып

3 слайд
3 Ертегі. Ерте, ерте ертеде, Қазақ тілі үлкен елінде Сөйлем құрамы деген қария өмір сүріпті. Ол қарияның екі ұлы болыпты. Екі ұлы екі түрлі болған екен. Үлкен ұлы ісіне тиянақты, тыңғылықты, екіншісі сұрағанды жақсы көретін болыпты. Қария екі ұлының екі түрлі мінезді болғандығына қарамастан бір мәтінде үлкен ақылмен жұмсай біліпті. Бұлар қандай сөйлем мүшелері деп ойлайсыңдар?

3 слайд

3 Ертегі. Ерте, ерте ертеде, Қазақ тілі үлкен елінде Сөйлем құрамы деген қария өмір сүріпті. Ол қарияның екі ұлы болыпты. Екі ұлы екі түрлі болған екен. Үлкен ұлы ісіне тиянақты, тыңғылықты, екіншісі сұрағанды жақсы көретін болыпты. Қария екі ұлының екі түрлі мінезді болғандығына қарамастан бір мәтінде үлкен ақылмен жұмсай біліпті. Бұлар қандай сөйлем мүшелері деп ойлайсыңдар?

4 Тұрлаулы мүшелер. Сабақтың тақырыбы:

4 слайд
4 Тұрлаулы мүшелер. Сабақтың тақырыбы:

4 слайд

4 Тұрлаулы мүшелер. Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаты: 1.Бастауыш пен баяндауыштың сөйлем құраудағы негізгі қызметін байқатып,тұрлаулы мүшелерді меңгерту. Сөйлемні

5 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Бастауыш пен баяндауыштың сөйлем құраудағы негізгі қызметін байқатып,тұрлаулы мүшелерді меңгерту. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері бастауыш пен баяндауыш туралы білімдерін кеңейту.  2.Оқушылардың байланыстыра сөйлеу дағдыларын жетілдіру,  сөздік қорларын,тіл байлықтарын дамыту.  3. Оқушыларды сауатты,таза жазуға,ұқыптылыққа, тәрбиелеу.  Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, талдау, түсіндіру Сабақтың түрі: жаңа білімді игеру  Сабақтың көрнекілігі: слайд, суреттер, үлестірмелі материалдары.

5 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Бастауыш пен баяндауыштың сөйлем құраудағы негізгі қызметін байқатып,тұрлаулы мүшелерді меңгерту. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері бастауыш пен баяндауыш туралы білімдерін кеңейту.  2.Оқушылардың байланыстыра сөйлеу дағдыларын жетілдіру,  сөздік қорларын,тіл байлықтарын дамыту.  3. Оқушыларды сауатты,таза жазуға,ұқыптылыққа, тәрбиелеу.  Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, талдау, түсіндіру Сабақтың түрі: жаңа білімді игеру  Сабақтың көрнекілігі: слайд, суреттер, үлестірмелі материалдары.

6 Сөйлем мүшелері. Гап булаклари Члены предложения Part of the sentences Тұрлаулы мүшелер

6 слайд
6 Сөйлем мүшелері. Гап булаклари Члены предложения Part of the sentences Тұрлаулы мүшелер Тұрлаусыз мүшелер Бош булаклар Иккинчи даражали бош булак. Главные члены предложения Второстепенные члены предложения Main part of the sentences Second part of sentences Бастауыш Баяндауыш Эга Кесим Подлежащее Сказуемое Subject Verb

6 слайд

6 Сөйлем мүшелері. Гап булаклари Члены предложения Part of the sentences Тұрлаулы мүшелер Тұрлаусыз мүшелер Бош булаклар Иккинчи даражали бош булак. Главные члены предложения Второстепенные члены предложения Main part of the sentences Second part of sentences Бастауыш Баяндауыш Эга Кесим Подлежащее Сказуемое Subject Verb

Ереже Тұрлаулы мүше - сөйлем құрауға негіз болатын мүше. Бастауыш - сөйлемде атау септігінде тұрып, ойдың кім, не жайында екенін

7 слайд
Ереже Тұрлаулы мүше - сөйлем құрауға негіз болатын мүше. Бастауыш - сөйлемде атау септігінде тұрып, ойдың кім, не жайында екенін білдіріп, баяндауышпен қиыса байланысатын тұрлаулы мүше. Бастауыш кім? не? кімдер? нелер? кімім? нем? кімі? несі? және басқа сөз топтарының заттанып, атау септігіндегі сұрақтарына жауап береді. Бастауыш атау септігінде зат есім мен есімдіктен болады. Мысалы: Бәйге бригадаға берілді. Айгүл қызықты кітап оқыды. Бастауыштың іс-әрекетін, қимылын, жай- күйін, оқиғаның болған шағын білдіретін сөйлемнің тұрлаулы мүшесі баяндауыш деп аталады. Сұрақтары: Не істеді? Не қылды? Қайтті? Мысалы: Ербол доп ойнады. Әнші ән шырқады.

7 слайд

Ереже Тұрлаулы мүше - сөйлем құрауға негіз болатын мүше. Бастауыш - сөйлемде атау септігінде тұрып, ойдың кім, не жайында екенін білдіріп, баяндауышпен қиыса байланысатын тұрлаулы мүше. Бастауыш кім? не? кімдер? нелер? кімім? нем? кімі? несі? және басқа сөз топтарының заттанып, атау септігіндегі сұрақтарына жауап береді. Бастауыш атау септігінде зат есім мен есімдіктен болады. Мысалы: Бәйге бригадаға берілді. Айгүл қызықты кітап оқыды. Бастауыштың іс-әрекетін, қимылын, жай- күйін, оқиғаның болған шағын білдіретін сөйлемнің тұрлаулы мүшесі баяндауыш деп аталады. Сұрақтары: Не істеді? Не қылды? Қайтті? Мысалы: Ербол доп ойнады. Әнші ән шырқады.

«Ойлан тап» әдісі 1 – тапсырма. Көп нүктелер орнына тиісті сөздерді қойып, бастауыш пен баяндауышты тауып, астын сыз. І топ: 1

8 слайд
«Ойлан тап» әдісі 1 – тапсырма. Көп нүктелер орнына тиісті сөздерді қойып, бастауыш пен баяндауышты тауып, астын сыз. І топ: 1. .......... санауды өте ертеде үйренген. 2. ........ алғашқыда саусақтарын санаған. 3. Кейін ........ үшін ұсақ тастар қолданған. 4. ........ әлгі тастарды жіпке тізіп қоятын. 5. Кейін жіптің орнына ........ қолданылды. Керекті сөздер: адамдар, таяқша, есептеу, адамдар, олар. ІІ топ: 1. Бұл есеп шоттың алғашқы түрі ........... 2.Есептер қиындай ........ 3. Техника ........ 4. Оларды шешу үшін машина керек ........ 5. Электронды есептеу машиналары осылай ........ Керекті сөздер: түсті, шықты, болды, өсті, қолданылды.

8 слайд

«Ойлан тап» әдісі 1 – тапсырма. Көп нүктелер орнына тиісті сөздерді қойып, бастауыш пен баяндауышты тауып, астын сыз. І топ: 1. .......... санауды өте ертеде үйренген. 2. ........ алғашқыда саусақтарын санаған. 3. Кейін ........ үшін ұсақ тастар қолданған. 4. ........ әлгі тастарды жіпке тізіп қоятын. 5. Кейін жіптің орнына ........ қолданылды. Керекті сөздер: адамдар, таяқша, есептеу, адамдар, олар. ІІ топ: 1. Бұл есеп шоттың алғашқы түрі ........... 2.Есептер қиындай ........ 3. Техника ........ 4. Оларды шешу үшін машина керек ........ 5. Электронды есептеу машиналары осылай ........ Керекті сөздер: түсті, шықты, болды, өсті, қолданылды.

«Ойлан тап» әдісі 1 – тапсырма. Көп нүктелер орнына тиісті сөздерді қойып, бастауыш пен баяндауышты тауып, астын сыз. І топ: 1

9 слайд
«Ойлан тап» әдісі 1 – тапсырма. Көп нүктелер орнына тиісті сөздерді қойып, бастауыш пен баяндауышты тауып, астын сыз. І топ: 1. Адамдар санауды өте ертеде үйренген. 2. Олар алғашқыда саусақтарын санаған. 3. Кейін есептеу үшін ұсақ тастар қолданған. 4. Адамдар әлгі тастарды жіпке тізіп қоятын. 5. Кейін жіптің орнына таяқша қолданылды. ІІ топ: 1. Бұл есеп шоттың алғашқы түрі қолданылды. 2. Есептер қиындай түсті. 3. Техника өсті. 4. Оларды шешу үшін машина керек болды. 5. Электронды есептеу машиналары осылай шықты.

9 слайд

«Ойлан тап» әдісі 1 – тапсырма. Көп нүктелер орнына тиісті сөздерді қойып, бастауыш пен баяндауышты тауып, астын сыз. І топ: 1. Адамдар санауды өте ертеде үйренген. 2. Олар алғашқыда саусақтарын санаған. 3. Кейін есептеу үшін ұсақ тастар қолданған. 4. Адамдар әлгі тастарды жіпке тізіп қоятын. 5. Кейін жіптің орнына таяқша қолданылды. ІІ топ: 1. Бұл есеп шоттың алғашқы түрі қолданылды. 2. Есептер қиындай түсті. 3. Техника өсті. 4. Оларды шешу үшін машина керек болды. 5. Электронды есептеу машиналары осылай шықты.

2 - тапсырма «Семантикалық карта» әдісі ( түйе,бүркіт,кит,жылқы,сиыр) «+» - ия, «-» - жоқ белгілерін әр нысанның кестедегі тұсы

10 слайд
2 - тапсырма «Семантикалық карта» әдісі ( түйе,бүркіт,кит,жылқы,сиыр) «+» - ия, «-» - жоқ белгілерін әр нысанның кестедегі тұсына сипатына қарай белгілеп шығамыз. Нысана Азықтану орны Қозғалыс тәсілі Немен тамақтанады? Жануардың тегі с у ж е р а у а ұ ш а д ы ж ү з е д і ж ү р е д і е т б а л ы қ ө с і м д і к б а л ы қ с ү т қ о р е к т і қ ұ с Түйе Бүркіт Кит Жылқы Сиыр

10 слайд

2 - тапсырма «Семантикалық карта» әдісі ( түйе,бүркіт,кит,жылқы,сиыр) «+» - ия, «-» - жоқ белгілерін әр нысанның кестедегі тұсына сипатына қарай белгілеп шығамыз. Нысана Азықтану орны Қозғалыс тәсілі Немен тамақтанады? Жануардың тегі с у ж е р а у а ұ ш а д ы ж ү з е д і ж ү р е д і е т б а л ы қ ө с і м д і к б а л ы қ с ү т қ о р е к т і қ ұ с Түйе Бүркіт Кит Жылқы Сиыр

3 – тапсырма «Өз орнын тап» әдісі

11 слайд
3 – тапсырма «Өз орнын тап» әдісі

11 слайд

3 – тапсырма «Өз орнын тап» әдісі

Тыныштық сәті Сергіту сәті 05. Äåòñêèå - Íå äåó êåðåê.mp3

12 слайд
Тыныштық сәті Сергіту сәті 05. Äåòñêèå - Íå äåó êåðåê.mp3

12 слайд

Тыныштық сәті Сергіту сәті 05. Äåòñêèå - Íå äåó êåðåê.mp3

13 Дәптермен жұмыс 4 - жаттығу

13 слайд
13 Дәптермен жұмыс 4 - жаттығу

13 слайд

13 Дәптермен жұмыс 4 - жаттығу

5 – тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі. І топ ІІ топ оқушы

14 слайд
5 – тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі. І топ ІІ топ оқушы биледі сурет тапсырды әнші өсті мұғалім жеді балалар оқыды түйе соқты гүл шырқады Айгүл жауды биші ұшты қоян жүрді ұшақ жүзді жаңбыр салды кеме ойнады жел биледі

14 слайд

5 – тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі. І топ ІІ топ оқушы биледі сурет тапсырды әнші өсті мұғалім жеді балалар оқыды түйе соқты гүл шырқады Айгүл жауды биші ұшты қоян жүрді ұшақ жүзді жаңбыр салды кеме ойнады жел биледі

6 – тапсырма «Суретті әңгімеле» әдісі

15 слайд
6 – тапсырма «Суретті әңгімеле» әдісі

15 слайд

6 – тапсырма «Суретті әңгімеле» әдісі

7 – тапсырма «Дұрыс - бұрыс» әдісі І топ 1.Білім, кеме, теңіз, мектеп. 2.Атын, еңбек, ердің, ш

16 слайд
7 – тапсырма «Дұрыс - бұрыс» әдісі І топ 1.Білім, кеме, теңіз, мектеп. 2.Атын, еңбек, ердің, шығарар. 3.Нұр, жауар, ерге, талантты. ІІ топ 1.Бақытты, бастауы, нан, өмірдің. 2.Достықтың, көпірі, алтын, тіл. 3.Өлшемі, тіл, ақылдың. Берілген сөйлем мүшелерінен мақалдар құрастырып жаз.

16 слайд

7 – тапсырма «Дұрыс - бұрыс» әдісі І топ 1.Білім, кеме, теңіз, мектеп. 2.Атын, еңбек, ердің, шығарар. 3.Нұр, жауар, ерге, талантты. ІІ топ 1.Бақытты, бастауы, нан, өмірдің. 2.Достықтың, көпірі, алтын, тіл. 3.Өлшемі, тіл, ақылдың. Берілген сөйлем мүшелерінен мақалдар құрастырып жаз.

Сөйлем мүшелері

17 слайд
Сөйлем мүшелері

17 слайд

Сөйлем мүшелері

Біле бер қанша білсең, тағы тіле, Жетерсің мақсатыңа біле-біле.

18 слайд
Біле бер қанша білсең, тағы тіле, Жетерсің мақсатыңа біле-біле. Ж.Баласағұн

18 слайд

Біле бер қанша білсең, тағы тіле, Жетерсің мақсатыңа біле-біле. Ж.Баласағұн

19 6-жаттығу

19 слайд
19 6-жаттығу

19 слайд

19 6-жаттығу

20 слайд

20 слайд

21

21 слайд
21

21 слайд

21