Материалдар / Ашық сабақ Бастауыштан кейін қойылатын сызықша 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Бастауыштан кейін қойылатын сызықша 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материалды жіберуімнен мақсат көптеген мұғалімдерге керек болып қалуы жайлы және сертификат алу үшін деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қырқүйек 2018
697
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Бастауыштан кейін қойылатын сызықша Оңтүстік Қазақстан облысы Кентау қаласы «Қарнақ» жалпы орта мектебі Г

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бастауыштан кейін қойылатын сызықша Оңтүстік Қазақстан облысы Кентау қаласы «Қарнақ» жалпы орта мектебі Гүлденіп келе жатқан мемлекет – салауатты және білімді ұрпақ қолында Қазақ тілі пәні мұғалімі: Исхаков Айбек

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бастауыштан кейін қойылатын сызықша Оңтүстік Қазақстан облысы Кентау қаласы «Қарнақ» жалпы орта мектебі Гүлденіп келе жатқан мемлекет – салауатты және білімді ұрпақ қолында Қазақ тілі пәні мұғалімі: Исхаков Айбек

1-кезең Бастауыштан кейін қойылатын сызықша Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына

2 слайд
1-кезең Бастауыштан кейін қойылатын сызықша Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. Бастауыш сілтеу есімдігінен немесе жіктеу есімдігінің 3- жағынан болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. Бастауыш тұйық етістіктен болып, баяндауыш зат есімнен болса, немес, керісінше, бастауыш зат есімнен , баяндауыш тұйық етістіктен болса, араларына сызықша қойылады. Бастауыш заттанған сын есімнен, сан есімнен және есімшеден болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. Бастауыш та, баяндауыш та, сан есімнен болса, араларына сызықша қойылады. Сілтеу есімдігі мен жіктеу есімдігінің 3- жағынан болған бастауышты, сондай –ақ зат есім, сын есім, есімшеден болған бастауыштарды көршілес тұрған зат есімнен болған сөйлем мүшесінің анықтауышы деп шатастырмас үшін, бастауыштан кейін сызықша қойылады. Сан есімнен болған бастауышты күрделі сан есімнен болған мүшеден ажырату үшін, соңынан сызықша қойылады. Астық --- біздің байлығымыз. Ол -- қазір топ бастығы. Білу – парыз. Оқу түбі – тоқу. Үш – тақ сан.Бес жерде бес -- жиырма бес. Бұл - жазушының байқағыштығын көрсетеді. Жүз -жиырма беске бөлінеді.

2 слайд

1-кезең Бастауыштан кейін қойылатын сызықша Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. Бастауыш сілтеу есімдігінен немесе жіктеу есімдігінің 3- жағынан болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. Бастауыш тұйық етістіктен болып, баяндауыш зат есімнен болса, немес, керісінше, бастауыш зат есімнен , баяндауыш тұйық етістіктен болса, араларына сызықша қойылады. Бастауыш заттанған сын есімнен, сан есімнен және есімшеден болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. Бастауыш та, баяндауыш та, сан есімнен болса, араларына сызықша қойылады. Сілтеу есімдігі мен жіктеу есімдігінің 3- жағынан болған бастауышты, сондай –ақ зат есім, сын есім, есімшеден болған бастауыштарды көршілес тұрған зат есімнен болған сөйлем мүшесінің анықтауышы деп шатастырмас үшін, бастауыштан кейін сызықша қойылады. Сан есімнен болған бастауышты күрделі сан есімнен болған мүшеден ажырату үшін, соңынан сызықша қойылады. Астық --- біздің байлығымыз. Ол -- қазір топ бастығы. Білу – парыз. Оқу түбі – тоқу. Үш – тақ сан.Бес жерде бес -- жиырма бес. Бұл - жазушының байқағыштығын көрсетеді. Жүз -жиырма беске бөлінеді.

Жақсымен достығың - айдың нұры, жаманмен достығың - жыланның уы. Кітап – білім бұлағы. Адам - деген ардақты ат. Абай – қа

3 слайд
  Жақсымен достығың - айдың нұры, жаманмен достығың - жыланның уы. Кітап – білім бұлағы. Адам - деген ардақты ат. Абай – қазақтың ұлы ақыны. Үлкенді сыйлау - міндетің. Бұл - біздің мектебіміздің көрмесі. 2-кезең Сөйлемдердегі бастауыш пен баяндауышты тап. Оларға сұрақ қойып, сызықшаның қойылу себебін түсіндір.

3 слайд

  Жақсымен достығың - айдың нұры, жаманмен достығың - жыланның уы. Кітап – білім бұлағы. Адам - деген ардақты ат. Абай – қазақтың ұлы ақыны. Үлкенді сыйлау - міндетің. Бұл - біздің мектебіміздің көрмесі. 2-кезең Сөйлемдердегі бастауыш пен баяндауышты тап. Оларға сұрақ қойып, сызықшаның қойылу себебін түсіндір.

1.Жер ырыстың кіндігі, білім ырыстың тізгіні. 2. Жердің көркі құрақ, таудың көркі бұлақ. 3. Бұл үлкен табыс. 4. Сабақты

4 слайд
1.Жер ырыстың кіндігі, білім ырыстың тізгіні. 2. Жердің көркі құрақ, таудың көркі бұлақ. 3. Бұл үлкен табыс. 4. Сабақты жақсы оқу әр оқушының міндеті. 5. Әскерге бару борышың. 6. Екі жұп сан, үш тақ сан. 3-кезең Төмендегі сөйлемдердің тұрлаулы мүшелерін тауып, тиісті жеріне сызықша қою .

4 слайд

1.Жер ырыстың кіндігі, білім ырыстың тізгіні. 2. Жердің көркі құрақ, таудың көркі бұлақ. 3. Бұл үлкен табыс. 4. Сабақты жақсы оқу әр оқушының міндеті. 5. Әскерге бару борышың. 6. Екі жұп сан, үш тақ сан. 3-кезең Төмендегі сөйлемдердің тұрлаулы мүшелерін тауып, тиісті жеріне сызықша қою .

4-кезең Салт – дәстүрім ---- тірегім. Білім Бала Бала Өнер Өріс Ән Алтын Ынтымақ Сөз Кітап Мектеп Ел Дос Тіл Ел Қыз Жігіт

5 слайд
4-кезең Салт – дәстүрім ---- тірегім. Білім Бала Бала Өнер Өріс Ән Алтын  Ынтымақ Сөз Кітап Мектеп Ел Дос Тіл Ел Қыз Жігіт  Туған жер Өмір Өзен Жасырынған ұяшықтағы тірек сөздерді пайдаланып, мақал- мәтелдер табу және сызықшаның қойылу себебін түсіндіру. Білген сайын келеді біле бергім, Сонда ғана керемет күйге енемін.

5 слайд

4-кезең Салт – дәстүрім ---- тірегім. Білім Бала Бала Өнер Өріс Ән Алтын  Ынтымақ Сөз Кітап Мектеп Ел Дос Тіл Ел Қыз Жігіт  Туған жер Өмір Өзен Жасырынған ұяшықтағы тірек сөздерді пайдаланып, мақал- мәтелдер табу және сызықшаның қойылу себебін түсіндіру. Білген сайын келеді біле бергім, Сонда ғана керемет күйге енемін.

5-кезең Ізденген жетер мұратқа Ойлы болсаң, озып көр. Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есінен болса, араларына ----

6 слайд
5-кезең Ізденген жетер мұратқа Ойлы болсаң, озып көр. Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есінен болса, араларына -----     Бастауыш сілтеу есімдігінен болса, бандауыш зат есімнен болса, араларына -----     Бастауыш тұйық етістіктен болып, баяндауыш зат есімнен болса, немесе керісінше болса, араларына ------     Бастауыш та, баяндауыш та сан есімнен болса, араларына --------     Сілтеу есімдігі мен жіктеу есімдігінің 3- жағынан болған бастауышты, сондай –ақ зат есім, сын есім, есімшеден болған бастауыштарды көршілес тұрған зат есімнен болған сөйлем мүшесінің анықтауышы деп шатастырмас үшін, бастауыштан кейін сызықша қойылады.             Сан есімнен болған бастауышты күрделі сан есімнен болған мүшеден ажырату үшін, соңынан -----     Бастауыш заттанған сын есімнен, сан есімнен және есімшеден болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады      

6 слайд

5-кезең Ізденген жетер мұратқа Ойлы болсаң, озып көр. Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есінен болса, араларына -----     Бастауыш сілтеу есімдігінен болса, бандауыш зат есімнен болса, араларына -----     Бастауыш тұйық етістіктен болып, баяндауыш зат есімнен болса, немесе керісінше болса, араларына ------     Бастауыш та, баяндауыш та сан есімнен болса, араларына --------     Сілтеу есімдігі мен жіктеу есімдігінің 3- жағынан болған бастауышты, сондай –ақ зат есім, сын есім, есімшеден болған бастауыштарды көршілес тұрған зат есімнен болған сөйлем мүшесінің анықтауышы деп шатастырмас үшін, бастауыштан кейін сызықша қойылады.             Сан есімнен болған бастауышты күрделі сан есімнен болған мүшеден ажырату үшін, соңынан -----     Бастауыш заттанған сын есімнен, сан есімнен және есімшеден болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады      

6.Сәйкестігін табу. Шартты белгілер сыры 1.Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қой

7 слайд
6.Сәйкестігін табу.  Шартты белгілер сыры 1.Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. _____________ --- _____________. 2. Бастауыш сілтеу есімдігінен немесе жіктеу есімдігінің 3- жағынан болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. 3.Бастауыш тұйық етістіктен болып, баяндауыш зат есімнен болса, немес, керісінше, бастауыш зат есімнен , баяндауыш тұйық етістіктен болса, араларына сызықша қойылады. 4. Бастауыш заттанған сын есімнен, сан есімнен және есімшеден болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. _____________ --- _____________. _____________ --- _____________. _____________ --- _____________.

7 слайд

6.Сәйкестігін табу.  Шартты белгілер сыры 1.Бастауыш та, баяндауыш та атау тұлғалы зат есімнен болса, араларына сызықша қойылады. _____________ --- _____________. 2. Бастауыш сілтеу есімдігінен немесе жіктеу есімдігінің 3- жағынан болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. 3.Бастауыш тұйық етістіктен болып, баяндауыш зат есімнен болса, немес, керісінше, бастауыш зат есімнен , баяндауыш тұйық етістіктен болса, араларына сызықша қойылады. 4. Бастауыш заттанған сын есімнен, сан есімнен және есімшеден болып, баяндауыш зат есімнен болса, бастауыштан кейін сызықша қойылады. _____________ --- _____________. _____________ --- _____________. _____________ --- _____________.

7.кезең Салауатты өмір салты - денсаулық кепілі Àëêîãîëü-ìîçã.flv Êóðåíèå-êàç.flv

8 слайд
7.кезең Салауатты өмір салты - денсаулық кепілі  Àëêîãîëü-ìîçã.flv Êóðåíèå-êàç.flv

8 слайд

7.кезең Салауатты өмір салты - денсаулық кепілі  Àëêîãîëü-ìîçã.flv Êóðåíèå-êàç.flv

7.кезең Салауатты өмір салты - денсаулық кепілі Арак Темекі

9 слайд
7.кезең Салауатты өмір салты - денсаулық кепілі  Арак Темекі

9 слайд

7.кезең Салауатты өмір салты - денсаулық кепілі  Арак Темекі

8.Өзіңе сен өзіңді алып шығар Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Өзін - өзі бағалау. Сабақтың кілті:11112 Б а с т а у ы ш т а

10 слайд
8.Өзіңе сен өзіңді алып шығар Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Өзін - өзі бағалау. Сабақтың кілті:11112   Б а с т а у ы ш т а , б а я н д а у ы ш т а а т а у т ұ л ғ а л ы з а т е с і н е н б о л с а , а р а л а р ы н а - - - - - Б а с т а у ы ш с і л т е у е с і м д і г і н е н б о л с а , б а н д а у ы ш з а т е с і м н е н б о л с а , а р а л а р ы н а - - - - - Б а с т а у ы ш т ұ й ы қ е т і с т і к т е н б о л ы п , б а я н д а у ы ш з а т е с і м н е н б о л с а , н е м е с е к е р і с і н ш е б о л с а , а р а л а р ы н а - - - - - - Б а с т а у ы ш т а , б а я н д а у ы ш т а с а н е с і м н е н б о л с а , а р а л а р ы н а - - - - - - - - С і л т е у е с і м д і г і м е н ж і к т е у е с і м д і г і н і ң 3 - ж а ғ ы н а н б о л ғ а н б а с т а у ы ш т ы , с о н д а й – а қ з а т е с і м , с ы н е с і м , е с і м ш е д е н б о л ғ а н б а с т а у ы ш т а р д ы к ө р ш і л е с т ұ р ғ а н з а т е с і м н е н б о л ғ а н с ө й л е м м ү ш е с і н і ң а н ы қ т а у ы ш ы д е п ш а т а с т ы р м а с ү ш і н , б а с т а у ы ш т а н к е й і н с ы з ы қ ш а қ о й ы л а д ы . С і л т е у е с і м д і г і м е н ж і к т е у е с і м д і г і н і ң 3 - ж а ғ ы н а н б о л ғ а н б а с т а у ы ш т ы , с о н д а й – а қ з а т е с і м , с ы н е с і м , е с і м ш е д е н б о л ғ а н б а с т а у ы ш т а р д ы к ө р ш і л е с т ұ р ғ а н з а т е с і м н е н б о л ғ а н с ө й л е м м ү ш е с і н і ң а н ы қ т а у ы ш ы д е п ш а т а с т ы р м а с ү ш і н , б а с т а у ы ш т а н к е й і н с ы з ы қ ш а қ о й ы л а д ы . Б а с т а у ы ш з а т т а н ғ а н с ы н е с і м н е н , с а н е с і м н е н ж ә н е е с і м ш е д е н б о л ы п , б а я н д а у ы ш з а т е с і м н е н б о л с а , б а с т а у ы ш т а н к е й і н с ы з ы қ ш а қ о й ы л а д ы Білу –парыз.               Үлкен -бастар, кіші -қостар.              Мектеп –кеме.               Бұл – үлкен қуаныш.               Төрт жердегі төрт –он алты.              Оқыған –озар.               Отыз – беске бөлінеді.               Аты – жөні:

10 слайд

8.Өзіңе сен өзіңді алып шығар Еңбегің мен ақылың екі жақтап. Өзін - өзі бағалау. Сабақтың кілті:11112   Б а с т а у ы ш т а , б а я н д а у ы ш т а а т а у т ұ л ғ а л ы з а т е с і н е н б о л с а , а р а л а р ы н а - - - - - Б а с т а у ы ш с і л т е у е с і м д і г і н е н б о л с а , б а н д а у ы ш з а т е с і м н е н б о л с а , а р а л а р ы н а - - - - - Б а с т а у ы ш т ұ й ы қ е т і с т і к т е н б о л ы п , б а я н д а у ы ш з а т е с і м н е н б о л с а , н е м е с е к е р і с і н ш е б о л с а , а р а л а р ы н а - - - - - - Б а с т а у ы ш т а , б а я н д а у ы ш т а с а н е с і м н е н б о л с а , а р а л а р ы н а - - - - - - - - С і л т е у е с і м д і г і м е н ж і к т е у е с і м д і г і н і ң 3 - ж а ғ ы н а н б о л ғ а н б а с т а у ы ш т ы , с о н д а й – а қ з а т е с і м , с ы н е с і м , е с і м ш е д е н б о л ғ а н б а с т а у ы ш т а р д ы к ө р ш і л е с т ұ р ғ а н з а т е с і м н е н б о л ғ а н с ө й л е м м ү ш е с і н і ң а н ы қ т а у ы ш ы д е п ш а т а с т ы р м а с ү ш і н , б а с т а у ы ш т а н к е й і н с ы з ы қ ш а қ о й ы л а д ы . С і л т е у е с і м д і г і м е н ж і к т е у е с і м д і г і н і ң 3 - ж а ғ ы н а н б о л ғ а н б а с т а у ы ш т ы , с о н д а й – а қ з а т е с і м , с ы н е с і м , е с і м ш е д е н б о л ғ а н б а с т а у ы ш т а р д ы к ө р ш і л е с т ұ р ғ а н з а т е с і м н е н б о л ғ а н с ө й л е м м ү ш е с і н і ң а н ы қ т а у ы ш ы д е п ш а т а с т ы р м а с ү ш і н , б а с т а у ы ш т а н к е й і н с ы з ы қ ш а қ о й ы л а д ы . Б а с т а у ы ш з а т т а н ғ а н с ы н е с і м н е н , с а н е с і м н е н ж ә н е е с і м ш е д е н б о л ы п , б а я н д а у ы ш з а т е с і м н е н б о л с а , б а с т а у ы ш т а н к е й і н с ы з ы қ ш а қ о й ы л а д ы Білу –парыз.               Үлкен -бастар, кіші -қостар.              Мектеп –кеме.               Бұл – үлкен қуаныш.               Төрт жердегі төрт –он алты.              Оқыған –озар.               Отыз – беске бөлінеді.               Аты – жөні: