Материалдар / Ашық сабақ Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін қолдана білуді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2020
2834
65 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Сабақ тақырыбы :

1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Сабақ тақырыбы :

1 слайд

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Сабақ тақырыбы :

Оқу мақсаттары: 6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;  Сабақ мақсаттары:  - Бір айнымалысы бар

2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;  Сабақ мақсаттары:  - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын білу;  - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін қолдана білу;  - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін таба білу;  - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей алу;  - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;  Сабақ мақсаттары:  - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын білу;  - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін қолдана білу;  - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін таба білу;  - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей алу;  - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу.

Бағалау критерийлері: Білім алушылар: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын біледі; - Бір

3 слайд
Бағалау критерийлері: Білім алушылар: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын біледі; - Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін біледі; - Жүйедегі теңсіздіктердің әр қайсысының шешімдерін таба алады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей біледі; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін таба алады.

3 слайд

Бағалау критерийлері: Білім алушылар: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын біледі; - Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін біледі; - Жүйедегі теңсіздіктердің әр қайсысының шешімдерін таба алады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей біледі; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін таба алады.

Қызығушылығын ояту Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер

4 слайд
Қызығушылығын ояту Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер

4 слайд

Қызығушылығын ояту Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер

Топтастыру 1-ші топ «Сан аралықтары» 2-ші топ «Сызықтық теңсіздік» 3-ші топ «Теңсіздіктер жүйесі»

5 слайд
Топтастыру 1-ші топ «Сан аралықтары» 2-ші топ «Сызықтық теңсіздік» 3-ші топ «Теңсіздіктер жүйесі»

5 слайд

Топтастыру 1-ші топ «Сан аралықтары» 2-ші топ «Сызықтық теңсіздік» 3-ші топ «Теңсіздіктер жүйесі»

Топқа арналған ереже: • белсенді болу ; • шыдамдылық таныту ; • достық қарым-қатынаста болу ; • бір-бірінің ойын сыйлау

6 слайд
Топқа арналған ереже: • белсенді болу ; • шыдамдылық таныту ; • достық қарым-қатынаста болу ; • бір-бірінің ойын сыйлау ; • басқа адамды тыңдай білу ; • барлығын бірге жасау ; • ынтымақтастықта жұмыс жасау.

6 слайд

Топқа арналған ереже: • белсенді болу ; • шыдамдылық таныту ; • достық қарым-қатынаста болу ; • бір-бірінің ойын сыйлау ; • басқа адамды тыңдай білу ; • барлығын бірге жасау ; • ынтымақтастықта жұмыс жасау.

Бағалау критерийлері « +» өте жақсы орындаған тапсырмаға, «±» орташа дайындаған

7 слайд
Бағалау критерийлері « +» өте жақсы орындаған тапсырмаға, «±» орташа дайындаған тапсырмаға «–» мүлде орындай алмаған тапсырмаға қойылады.

7 слайд

Бағалау критерийлері « +» өте жақсы орындаған тапсырмаға, «±» орташа дайындаған тапсырмаға «–» мүлде орындай алмаған тапсырмаға қойылады.

Үй жұмысын тексеру №978 Шешуі: Есептің шарты бойынша теңсіздік құрамыз:       49 > 4) + х(2 2

8 слайд
Үй жұмысын тексеру №978 Шешуі: Есептің шарты бойынша теңсіздік құрамыз:       49 > 4) + х(2 2 36 < 2 x х x      49 > 10 3 36 < 2 2 x х    39 > 3 34 < 2 x x    13 > 17 < x x Жауабы: 15═ > ═ > ═ >«Көршіңмен бөліс»

8 слайд

Үй жұмысын тексеру №978 Шешуі: Есептің шарты бойынша теңсіздік құрамыз:       49 > 4) + х(2 2 36 < 2 x х x      49 > 10 3 36 < 2 2 x х    39 > 3 34 < 2 x x    13 > 17 < x x Жауабы: 15═ > ═ > ═ >«Көршіңмен бөліс»

«Кім жылдам» С-1 : Сан аралығы деп қандай аралықтарды айтамыз? С-2: Бір айнымал

9 слайд
«Кім жылдам» С-1 : Сан аралығы деп қандай аралықтарды айтамыз? С-2: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? С-3: Қандай теңсіздіктер мәндес деп аталады? С-4: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу дегеніміз не? С-5: Қандай теңсіздіктер бір жүйеге біріктіріледі? С-6: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?

9 слайд

«Кім жылдам» С-1 : Сан аралығы деп қандай аралықтарды айтамыз? С-2: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? С-3: Қандай теңсіздіктер мәндес деп аталады? С-4: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу дегеніміз не? С-5: Қандай теңсіздіктер бір жүйеге біріктіріледі? С-6: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?

«Мағынаны ашу» «Ойлан, жұптас, бөліс» 1-топ: Қандай сан аралықтарын білесіңдер? 2-топ: Қандай жағдайда бір айнымалысы б

10 слайд
«Мағынаны ашу» «Ойлан, жұптас, бөліс» 1-топ: Қандай сан аралықтарын білесіңдер? 2-топ: Қандай жағдайда бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімі болады, болмайды немесе кез келген сан болады? 3-топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табуға болады?

10 слайд

«Мағынаны ашу» «Ойлан, жұптас, бөліс» 1-топ: Қандай сан аралықтарын білесіңдер? 2-топ: Қандай жағдайда бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімі болады, болмайды немесе кез келген сан болады? 3-топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табуға болады?

«Шешімін тап!» Семантикалық картаны толтыру Жауабы Теңсіздіктер (5; +∞ ) [-2;7] (-∞;-4) (6;8]    2 7 x x   3 4

11 слайд
«Шешімін тап!» Семантикалық картаны толтыру Жауабы Теңсіздіктер (5; +∞ ) [-2;7] (-∞;-4) (6;8]    2 7 x x   3 4   x x     3 16 2 21 x x    9 )2 (3 21 3   x x    21 3 4 14 2 3   x x

11 слайд

«Шешімін тап!» Семантикалық картаны толтыру Жауабы Теңсіздіктер (5; +∞ ) [-2;7] (-∞;-4) (6;8]    2 7 x x   3 4   x x     3 16 2 21 x x    9 )2 (3 21 3   x x    21 3 4 14 2 3   x x

Сергіту сәті Қолдарын кеудесіне қойып - Менің, Қолдарын жайып - Отаным, Шапалақтап - Қазақстан! Жоғары- төмен қарайық, Оңға, со

12 слайд
Сергіту сәті Қолдарын кеудесіне қойып - Менің, Қолдарын жайып - Отаным, Шапалақтап - Қазақстан! Жоғары- төмен қарайық, Оңға, солға, түзу тұр. Бойымызға күш жинап, Біз дем алып алайық.

12 слайд

Сергіту сәті Қолдарын кеудесіне қойып - Менің, Қолдарын жайып - Отаным, Шапалақтап - Қазақстан! Жоғары- төмен қарайық, Оңға, солға, түзу тұр. Бойымызға күш жинап, Біз дем алып алайық.

«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма А деңгейі В деңгейі С деңгейі     11 7 x х       ; 7 , 3 х х      

13 слайд
«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма А деңгейі В деңгейі С деңгейі     11 7 x х       ; 7 , 3 х х         ; 12 6 , 3 5, 1 х х       6 3 56 8 x xТеңсіздіктер жүйесін шешіңдер:

13 слайд

«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма А деңгейі В деңгейі С деңгейі     11 7 x х       ; 7 , 3 х х         ; 12 6 , 3 5, 1 х х       6 3 56 8 x xТеңсіздіктер жүйесін шешіңдер:

«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма Дескриптор: Білім алушы - Жүйедегі теңсіздіктерді түрлендіреді; - Жүйедегі теңсіздікт

14 слайд
«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма Дескриптор: Білім алушы - Жүйедегі теңсіздіктерді түрлендіреді; - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табады. - Теңсіздіктің шешімдерін сан аралығында жазады .

14 слайд

«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма Дескриптор: Білім алушы - Жүйедегі теңсіздіктерді түрлендіреді; - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табады. - Теңсіздіктің шешімдерін сан аралығында жазады .

Қоры - тынды  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу үшін:  Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдері

15 слайд
Қоры - тынды  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу үшін:  Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табу керек;  Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндеу керек;  Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу керек немесе бірде- бір шешімі болмайтындығың дәлелдеу керек;  Жүйедегі теңсіздіктердің шешімдері жиындардың қиылысуы жүйенің шешімдері болады;  Жүйенің шешімдері сан аралығымен немесе теңсіздікпен жазу керек

15 слайд

Қоры - тынды  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу үшін:  Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табу керек;  Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндеу керек;  Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу керек немесе бірде- бір шешімі болмайтындығың дәлелдеу керек;  Жүйедегі теңсіздіктердің шешімдері жиындардың қиылысуы жүйенің шешімдері болады;  Жүйенің шешімдері сан аралығымен немесе теңсіздікпен жазу керек

Үйге тапсырма: №986 есеп Рефлексия: « Білім қоржыны »

16 слайд
Үйге тапсырма: №986 есеп Рефлексия: « Білім қоржыны »

16 слайд

Үйге тапсырма: №986 есеп Рефлексия: « Білім қоржыны »