Ашық сабақ Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін қолдана білуді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Сабақ тақырыбы :

#1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Сабақ тақырыбы :

1 слайд

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Сабақ тақырыбы :

Оқу мақсаттары: 6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;  Сабақ мақсаттары:  - Бір айнымалысы бар

#2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;  Сабақ мақсаттары:  - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын білу;  - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін қолдана білу;  - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін таба білу;  - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей алу;  - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу;  Сабақ мақсаттары:  - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын білу;  - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін қолдана білу;  - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін таба білу;  - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей алу;  - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу.

Бағалау критерийлері: Білім алушылар: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын біледі; - Бір

#3 слайд
Бағалау критерийлері: Білім алушылар: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын біледі; - Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін біледі; - Жүйедегі теңсіздіктердің әр қайсысының шешімдерін таба алады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей біледі; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін таба алады.

3 слайд

Бағалау критерийлері: Білім алушылар: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын біледі; - Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін біледі; - Жүйедегі теңсіздіктердің әр қайсысының шешімдерін таба алады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей біледі; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін таба алады.

Қызығушылығын ояту Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер

#4 слайд
Қызығушылығын ояту Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер

4 слайд

Қызығушылығын ояту Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер

Топтастыру 1-ші топ «Сан аралықтары» 2-ші топ «Сызықтық теңсіздік» 3-ші топ «Теңсіздіктер жүйесі»

#5 слайд
Топтастыру 1-ші топ «Сан аралықтары» 2-ші топ «Сызықтық теңсіздік» 3-ші топ «Теңсіздіктер жүйесі»

5 слайд

Топтастыру 1-ші топ «Сан аралықтары» 2-ші топ «Сызықтық теңсіздік» 3-ші топ «Теңсіздіктер жүйесі»

Топқа арналған ереже: • белсенді болу ; • шыдамдылық таныту ; • достық қарым-қатынаста болу ; • бір-бірінің ойын сыйлау

#6 слайд
Топқа арналған ереже: • белсенді болу ; • шыдамдылық таныту ; • достық қарым-қатынаста болу ; • бір-бірінің ойын сыйлау ; • басқа адамды тыңдай білу ; • барлығын бірге жасау ; • ынтымақтастықта жұмыс жасау.

6 слайд

Топқа арналған ереже: • белсенді болу ; • шыдамдылық таныту ; • достық қарым-қатынаста болу ; • бір-бірінің ойын сыйлау ; • басқа адамды тыңдай білу ; • барлығын бірге жасау ; • ынтымақтастықта жұмыс жасау.

Бағалау критерийлері « +» өте жақсы орындаған тапсырмаға, «±» орташа дайындаған

#7 слайд
Бағалау критерийлері « +» өте жақсы орындаған тапсырмаға, «±» орташа дайындаған тапсырмаға «–» мүлде орындай алмаған тапсырмаға қойылады.

7 слайд

Бағалау критерийлері « +» өте жақсы орындаған тапсырмаға, «±» орташа дайындаған тапсырмаға «–» мүлде орындай алмаған тапсырмаға қойылады.

Үй жұмысын тексеру №978 Шешуі: Есептің шарты бойынша теңсіздік құрамыз:       49 > 4) + х(2 2

#8 слайд
Үй жұмысын тексеру №978 Шешуі: Есептің шарты бойынша теңсіздік құрамыз:       49 > 4) + х(2 2 36 < 2 x х x      49 > 10 3 36 < 2 2 x х    39 > 3 34 < 2 x x    13 > 17 < x x Жауабы: 15═ > ═ > ═ >«Көршіңмен бөліс»

8 слайд

Үй жұмысын тексеру №978 Шешуі: Есептің шарты бойынша теңсіздік құрамыз:       49 > 4) + х(2 2 36 < 2 x х x      49 > 10 3 36 < 2 2 x х    39 > 3 34 < 2 x x    13 > 17 < x x Жауабы: 15═ > ═ > ═ >«Көршіңмен бөліс»

«Кім жылдам» С-1 : Сан аралығы деп қандай аралықтарды айтамыз? С-2: Бір айнымал

#9 слайд
«Кім жылдам» С-1 : Сан аралығы деп қандай аралықтарды айтамыз? С-2: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? С-3: Қандай теңсіздіктер мәндес деп аталады? С-4: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу дегеніміз не? С-5: Қандай теңсіздіктер бір жүйеге біріктіріледі? С-6: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?

9 слайд

«Кім жылдам» С-1 : Сан аралығы деп қандай аралықтарды айтамыз? С-2: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? С-3: Қандай теңсіздіктер мәндес деп аталады? С-4: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу дегеніміз не? С-5: Қандай теңсіздіктер бір жүйеге біріктіріледі? С-6: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?

«Мағынаны ашу» «Ойлан, жұптас, бөліс» 1-топ: Қандай сан аралықтарын білесіңдер? 2-топ: Қандай жағдайда бір айнымалысы б

#10 слайд
«Мағынаны ашу» «Ойлан, жұптас, бөліс» 1-топ: Қандай сан аралықтарын білесіңдер? 2-топ: Қандай жағдайда бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімі болады, болмайды немесе кез келген сан болады? 3-топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табуға болады?

10 слайд

«Мағынаны ашу» «Ойлан, жұптас, бөліс» 1-топ: Қандай сан аралықтарын білесіңдер? 2-топ: Қандай жағдайда бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімі болады, болмайды немесе кез келген сан болады? 3-топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табуға болады?

«Шешімін тап!» Семантикалық картаны толтыру Жауабы Теңсіздіктер (5; +∞ ) [-2;7] (-∞;-4) (6;8]    2 7 x x   3 4

#11 слайд
«Шешімін тап!» Семантикалық картаны толтыру Жауабы Теңсіздіктер (5; +∞ ) [-2;7] (-∞;-4) (6;8]    2 7 x x   3 4   x x     3 16 2 21 x x    9 )2 (3 21 3   x x    21 3 4 14 2 3   x x

11 слайд

«Шешімін тап!» Семантикалық картаны толтыру Жауабы Теңсіздіктер (5; +∞ ) [-2;7] (-∞;-4) (6;8]    2 7 x x   3 4   x x     3 16 2 21 x x    9 )2 (3 21 3   x x    21 3 4 14 2 3   x x

Сергіту сәті Қолдарын кеудесіне қойып - Менің, Қолдарын жайып - Отаным, Шапалақтап - Қазақстан! Жоғары- төмен қарайық, Оңға, со

#12 слайд
Сергіту сәті Қолдарын кеудесіне қойып - Менің, Қолдарын жайып - Отаным, Шапалақтап - Қазақстан! Жоғары- төмен қарайық, Оңға, солға, түзу тұр. Бойымызға күш жинап, Біз дем алып алайық.

12 слайд

Сергіту сәті Қолдарын кеудесіне қойып - Менің, Қолдарын жайып - Отаным, Шапалақтап - Қазақстан! Жоғары- төмен қарайық, Оңға, солға, түзу тұр. Бойымызға күш жинап, Біз дем алып алайық.

«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма А деңгейі В деңгейі С деңгейі     11 7 x х       ; 7 , 3 х х      

#13 слайд
«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма А деңгейі В деңгейі С деңгейі     11 7 x х       ; 7 , 3 х х         ; 12 6 , 3 5, 1 х х       6 3 56 8 x xТеңсіздіктер жүйесін шешіңдер:

13 слайд

«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма А деңгейі В деңгейі С деңгейі     11 7 x х       ; 7 , 3 х х         ; 12 6 , 3 5, 1 х х       6 3 56 8 x xТеңсіздіктер жүйесін шешіңдер:

«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма Дескриптор: Білім алушы - Жүйедегі теңсіздіктерді түрлендіреді; - Жүйедегі теңсіздікт

#14 слайд
«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма Дескриптор: Білім алушы - Жүйедегі теңсіздіктерді түрлендіреді; - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табады. - Теңсіздіктің шешімдерін сан аралығында жазады .

14 слайд

«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма Дескриптор: Білім алушы - Жүйедегі теңсіздіктерді түрлендіреді; - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табады. - Теңсіздіктің шешімдерін сан аралығында жазады .

Қоры - тынды  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу үшін:  Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдері

#15 слайд
Қоры - тынды  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу үшін:  Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табу керек;  Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндеу керек;  Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу керек немесе бірде- бір шешімі болмайтындығың дәлелдеу керек;  Жүйедегі теңсіздіктердің шешімдері жиындардың қиылысуы жүйенің шешімдері болады;  Жүйенің шешімдері сан аралығымен немесе теңсіздікпен жазу керек

15 слайд

Қоры - тынды  Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу үшін:  Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табу керек;  Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндеу керек;  Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу керек немесе бірде- бір шешімі болмайтындығың дәлелдеу керек;  Жүйедегі теңсіздіктердің шешімдері жиындардың қиылысуы жүйенің шешімдері болады;  Жүйенің шешімдері сан аралығымен немесе теңсіздікпен жазу керек

Үйге тапсырма: №986 есеп Рефлексия: « Білім қоржыны »

#16 слайд
Үйге тапсырма: №986 есеп Рефлексия: « Білім қоржыны »

16 слайд

Үйге тапсырма: №986 есеп Рефлексия: « Білім қоржыны »

Файл форматы:
pptx
10.11.2020
3192
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі