Ашық сабақ Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бір айнымалысы
бар сызықтық
теңсіздіктер
жүйесін шешу Сабақ тақырыбы :
1 слайд
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу Сабақ тақырыбы :
2 слайд
Оқу мақсаттары:
6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
жүйесін шешу;
Сабақ мақсаттары:
- Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
жүйесінің анықтамасын білу;
- Бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін
қолдана білу;
- Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының
шешімдерін таба білу;
- Табылған шешімдерді бір координаталық
түзуде кескіндей алу;
- Координаталық түзуден жүйедегі
теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу.
2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.2.2.14 бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу; Сабақ мақсаттары: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын білу; - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін қолдана білу; - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін таба білу; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей алу; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу.
3 слайд
Бағалау
критерийлері:
Білім алушылар:
-
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
жүйесінің анықтамасын біледі;
-
Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін
шешу алгоритмін біледі;
-
Жүйедегі теңсіздіктердің әр қайсысының
шешімдерін таба алады;
-
Табылған шешімдерді бір координаталық
түзуде кескіндей біледі;
-
Координаталық түзуден жүйедегі
теңсіздіктердің ортақ шешімдерін таба алады.
3 слайд
Бағалау критерийлері: Білім алушылар: - Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің анықтамасын біледі; - Бір айнымалысы бар теңсіздіктер жүйесін шешу алгоритмін біледі; - Жүйедегі теңсіздіктердің әр қайсысының шешімдерін таба алады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндей біледі; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін таба алады.
4 слайд
Қызығушылығын
ояту
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың,
Қиындықтан өткізер
4 слайд
Қызығушылығын ояту Білім деген биік шың, Бақытқа сені жеткізер. Білім деген ақылшың, Қиындықтан өткізер
5 слайд
Топтастыру
1-ші топ «Сан аралықтары»
2-ші топ «Сызықтық
теңсіздік»
3-ші топ «Теңсіздіктер
жүйесі»
5 слайд
Топтастыру 1-ші топ «Сан аралықтары» 2-ші топ «Сызықтық теңсіздік» 3-ші топ «Теңсіздіктер жүйесі»
6 слайд
Топқа арналған ереже:
•
белсенді болу ;
•
шыдамдылық таныту ;
•
достық қарым-қатынаста
болу ;
•
бір-бірінің ойын сыйлау ;
•
басқа адамды тыңдай білу ;
•
барлығын бірге жасау ;
•
ынтымақтастықта жұмыс
жасау.
6 слайд
Топқа арналған ереже: • белсенді болу ; • шыдамдылық таныту ; • достық қарым-қатынаста болу ; • бір-бірінің ойын сыйлау ; • басқа адамды тыңдай білу ; • барлығын бірге жасау ; • ынтымақтастықта жұмыс жасау.
7 слайд
Бағалау критерийлері
« +» өте жақсы орындаған
тапсырмаға,
«±» орташа дайындаған
тапсырмаға
«–» мүлде орындай алмаған
тапсырмаға
қойылады.
7 слайд
Бағалау критерийлері « +» өте жақсы орындаған тапсырмаға, «±» орташа дайындаған тапсырмаға «–» мүлде орындай алмаған тапсырмаға қойылады.
8 слайд
Үй жұмысын тексеру
№978
Шешуі: Есептің шарты бойынша теңсіздік
құрамыз:
49 > 4) + х(2 2
36 < 2
x
х x
49 > 10 3
36 < 2 2
x
х
39 > 3
34 < 2
x
x
13 >
17 <
x
x
Жауабы: 15═ > ═ >
═ >«Көршіңмен бөліс»
8 слайд
Үй жұмысын тексеру №978 Шешуі: Есептің шарты бойынша теңсіздік құрамыз: 49 > 4) + х(2 2 36 < 2 x х x 49 > 10 3 36 < 2 2 x х 39 > 3 34 < 2 x x 13 > 17 < x x Жауабы: 15═ > ═ > ═ >«Көршіңмен бөліс»
9 слайд
«Кім жылдам»
С-1 : Сан аралығы деп қандай аралықтарды
айтамыз?
С-2: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік
деп
қандай теңсіздікті айтады?
С-3: Қандай теңсіздіктер мәндес деп аталады?
С-4: Бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздікті
шешу дегеніміз не?
С-5: Қандай теңсіздіктер бір жүйеге
біріктіріледі?
С-6: Бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер
жүйесінің шешімі дегеніміз не?
9 слайд
«Кім жылдам» С-1 : Сан аралығы деп қандай аралықтарды айтамыз? С-2: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік деп қандай теңсіздікті айтады? С-3: Қандай теңсіздіктер мәндес деп аталады? С-4: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу дегеніміз не? С-5: Қандай теңсіздіктер бір жүйеге біріктіріледі? С-6: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімі дегеніміз не?
10 слайд
«Мағынаны
ашу»
«Ойлан, жұптас, бөліс»
1-топ: Қандай сан аралықтарын
білесіңдер?
2-топ: Қандай жағдайда бір
айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктердің шешімі болады,
болмайды немесе кез келген сан
болады?
3-топ: Бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін
қалай табуға болады?
10 слайд
«Мағынаны ашу» «Ойлан, жұптас, бөліс» 1-топ: Қандай сан аралықтарын білесіңдер? 2-топ: Қандай жағдайда бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердің шешімі болады, болмайды немесе кез келген сан болады? 3-топ: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесінің шешімдерін қалай табуға болады?
11 слайд
«Шешімін тап!»
Семантикалық картаны толтыру
Жауабы
Теңсіздіктер (5; +∞ ) [-2;7] (-∞;-4) (6;8]
2
7
x
x
3
4
x
x
3
16 2
21 x
x
9 )2 (3
21 3
x
x
21 3 4
14 2 3
x
x
11 слайд
«Шешімін тап!» Семантикалық картаны толтыру Жауабы Теңсіздіктер (5; +∞ ) [-2;7] (-∞;-4) (6;8] 2 7 x x 3 4 x x 3 16 2 21 x x 9 )2 (3 21 3 x x 21 3 4 14 2 3 x x
12 слайд
Сергіту сәті
Қолдарын кеудесіне қойып -
Менің,
Қолдарын жайып - Отаным,
Шапалақтап - Қазақстан!
Жоғары- төмен қарайық,
Оңға, солға, түзу тұр.
Бойымызға күш жинап,
Біз дем алып алайық.
12 слайд
Сергіту сәті Қолдарын кеудесіне қойып - Менің, Қолдарын жайып - Отаным, Шапалақтап - Қазақстан! Жоғары- төмен қарайық, Оңға, солға, түзу тұр. Бойымызға күш жинап, Біз дем алып алайық.
13 слайд
«АВС» әдісі
Деңгейлік тапсырма
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
11
7
x
х
; 7
, 3
х
х
; 12 6
, 3 5, 1
х
х
6 3
56 8
x
xТеңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
13 слайд
«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма А деңгейі В деңгейі С деңгейі 11 7 x х ; 7 , 3 х х ; 12 6 , 3 5, 1 х х 6 3 56 8 x xТеңсіздіктер жүйесін шешіңдер:
14 слайд
«АВС» әдісі
Деңгейлік тапсырма
Дескриптор: Білім алушы
-
Жүйедегі теңсіздіктерді түрлендіреді;
-
Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін
табады;
-
Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде
кескіндейді;
-
Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің
ортақ шешімдерін табады.
- Теңсіздіктің шешімдерін сан аралығында жазады .
14 слайд
«АВС» әдісі Деңгейлік тапсырма Дескриптор: Білім алушы - Жүйедегі теңсіздіктерді түрлендіреді; - Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табады; - Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндейді; - Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табады. - Теңсіздіктің шешімдерін сан аралығында жазады .
15 слайд
Қоры -
тынды
Бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер жүйесін шешу үшін:
Жүйедегі теңсіздіктердің
әрқайсысының шешімдерін табу
керек;
Табылған шешімдерді бір
координаталық түзуде кескіндеу
керек;
Координаталық түзуден жүйедегі
теңсіздіктердің ортақ шешімдерін
табу керек немесе бірде- бір
шешімі болмайтындығың дәлелдеу
керек;
Жүйедегі теңсіздіктердің шешімдері
жиындардың қиылысуы жүйенің
шешімдері болады;
Жүйенің шешімдері сан
аралығымен немесе теңсіздікпен
жазу керек
15 слайд
Қоры - тынды Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу үшін: Жүйедегі теңсіздіктердің әрқайсысының шешімдерін табу керек; Табылған шешімдерді бір координаталық түзуде кескіндеу керек; Координаталық түзуден жүйедегі теңсіздіктердің ортақ шешімдерін табу керек немесе бірде- бір шешімі болмайтындығың дәлелдеу керек; Жүйедегі теңсіздіктердің шешімдері жиындардың қиылысуы жүйенің шешімдері болады; Жүйенің шешімдері сан аралығымен немесе теңсіздікпен жазу керек
16 слайд
Үйге тапсырма: №986 есеп
Рефлексия: « Білім қоржыны »
16 слайд
Үйге тапсырма: №986 есеп Рефлексия: « Білім қоржыны »