Материалдар / Ашық сабақ Бір және екі амалмен орындалатын есептер 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Бір және екі амалмен орындалатын есептер 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныпта математика пәні бойынша өтілген ашық сабақ. Бұл сабақта есептің түрлерімен ,яғни жай және құрама есеп түрімен алғаш танысады. Сонымен қатар, сабақтың "Мен мектепке барар жол" атты тақырыбымен және жолда жүру ережесімен тығыз байланысты өтілген. Тапсырма нақты дескриптор бойынша беріліп, сол бойынша бағаланады. Қалыптастырушы бағалау да, сергіту сәті де сабақтың тақырыбымен байланыстырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
436
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Абиш Ақере Қуандыққызы С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі, Таукент кенті Созақ ауданы Түр

1 слайд
Абиш Ақере Қуандыққызы С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі, Таукент кенті Созақ ауданы Түркістан облысы Бір және екі амалмен орындалатын есептер

1 слайд

Абиш Ақере Қуандыққызы С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі, Таукент кенті Созақ ауданы Түркістан облысы Бір және екі амалмен орындалатын есептер

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 екі таңбалы сандардың

2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу

2 слайд

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу

Топқа бөлу Мына үлестірмелі қима қағаздарды таңдаңыздар 1 топ- «Ескерту белгісі» тобына таңдағанда

3 слайд
Топқа бөлу Мына үлестірмелі қима қағаздарды таңдаңыздар 1 топ- «Ескерту белгісі» тобына таңдағандар; 2 топ-« Тыйым салу белгілері» тобына таңдағандар; 3 топ-«Ақпараттық-көрсеткіш белгілері» тобына таңдағандар; 4 топ-«Бағдаршам» тобына таңдағандар бірігіңіздер.      

3 слайд

Топқа бөлу Мына үлестірмелі қима қағаздарды таңдаңыздар 1 топ- «Ескерту белгісі» тобына таңдағандар; 2 топ-« Тыйым салу белгілері» тобына таңдағандар; 3 топ-«Ақпараттық-көрсеткіш белгілері» тобына таңдағандар; 4 топ-«Бағдаршам» тобына таңдағандар бірігіңіздер.      

Бағалау түрлерімен таныстыру №1 тапсырма №2 тапсырма №3 тапсырма №4 тапсырма №5 тапсырма

4 слайд
Бағалау түрлерімен таныстыру №1 тапсырма №2 тапсырма №3 тапсырма №4 тапсырма №5 тапсырма

4 слайд

Бағалау түрлерімен таныстыру №1 тапсырма №2 тапсырма №3 тапсырма №4 тапсырма №5 тапсырма

Бағалау парақшасы Сабақ соңында осындай толық суретке ие болған бала ең жоғарғы 5 балға ие болады.

5 слайд
Бағалау парақшасы Сабақ соңында осындай толық суретке ие болған бала ең жоғарғы 5 балға ие болады.

5 слайд

Бағалау парақшасы Сабақ соңында осындай толық суретке ие болған бала ең жоғарғы 5 балға ие болады.

Мен мектепке баратын жол “Сұхбат алу” ойыны -Сендер мектепке қалай келесіңдер? -Кіммен келесіңдер? - Немен келесіңдер? - Мектепк

6 слайд
Мен мектепке баратын жол “Сұхбат алу” ойыны -Сендер мектепке қалай келесіңдер? -Кіммен келесіңдер? - Немен келесіңдер? - Мектепке келер жолда не көреміз? Ал ,енді осы өз айтқанымыз бойынша есеп құрастырып көрейікші!

6 слайд

Мен мектепке баратын жол “Сұхбат алу” ойыны -Сендер мектепке қалай келесіңдер? -Кіммен келесіңдер? - Немен келесіңдер? - Мектепке келер жолда не көреміз? Ал ,енді осы өз айтқанымыз бойынша есеп құрастырып көрейікші!

5қыз 5 ұл 6бала ?

7 слайд
5қыз 5 ұл 6бала ?

7 слайд

5қыз 5 ұл 6бала ?

Шарты: Келе жатты-5қыз,5ұл Түсті-6 (бала) Қалды-? (бала) Шешуі: 1)5+5=10 (бала) 2)10-6=4 (бала) Өрнек: (5+5)-6=4 Жауабы: 4 бала

8 слайд
Шарты: Келе жатты-5қыз,5ұл Түсті-6 (бала) Қалды-? (бала) Шешуі: 1)5+5=10 (бала) 2)10-6=4 (бала) Өрнек: (5+5)-6=4 Жауабы: 4 бала қалды Бұл- құрама есеп Есептің сұрағына бірден жауап беруге бола ма? Алдымен нені білу керекпіз? Неше амалмен орындадық? Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шартын жазады; -тиісті амалдарды қолданып, мәнін табады; - есептің түрін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №1 тапсырма

8 слайд

Шарты: Келе жатты-5қыз,5ұл Түсті-6 (бала) Қалды-? (бала) Шешуі: 1)5+5=10 (бала) 2)10-6=4 (бала) Өрнек: (5+5)-6=4 Жауабы: 4 бала қалды Бұл- құрама есеп Есептің сұрағына бірден жауап беруге бола ма? Алдымен нені білу керекпіз? Неше амалмен орындадық? Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шартын жазады; -тиісті амалдарды қолданып, мәнін табады; - есептің түрін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №1 тапсырма

Жұпта жұмыс а) Автобуста 5 ұл және 5 қыз келе жатты. Аялдамадан тағы 10 бала отырды. Автобуста барлығы неше бала болды? ә) А

9 слайд
Жұпта жұмыс а) Автобуста 5 ұл және 5 қыз келе жатты. Аялдамадан тағы 10 бала отырды. Автобуста барлығы неше бала болды? ә) Автобуста 30 бала отыр. Аялдамадан 10 бала түсіп, 5 бала кірді. Автобуста барлығы неше бала болды? Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шартын жазады; -тиісті амалдарды қолданып, мәнін табады; - есептің түрін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №2 тапсырма

9 слайд

Жұпта жұмыс а) Автобуста 5 ұл және 5 қыз келе жатты. Аялдамадан тағы 10 бала отырды. Автобуста барлығы неше бала болды? ә) Автобуста 30 бала отыр. Аялдамадан 10 бала түсіп, 5 бала кірді. Автобуста барлығы неше бала болды? Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шартын жазады; -тиісті амалдарды қолданып, мәнін табады; - есептің түрін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №2 тапсырма

Топтық жұмыс 1 топ- «Ескерту белгісі» 2 топ-« Тыйым салу белгілері» а) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал

10 слайд
Топтық жұмыс 1 топ- «Ескерту белгісі» 2 топ-« Тыйым салу белгілері» а) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал ол үйіне қайтқанда 20 минутта жетті. Сырым барар және қайтар жолына барлығы неше минут жұмсады мин мин мин 3 топ-«Ақпараттық-көрсеткіш белгілері» 4 топ-«Бағдаршам» тобына ә) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал ол үйіне қайтқанда 20 минутта жетті. Тағы ол көршісімен 10 минут сөйлесті. Сырым барар және қайтар жолына және көршісімен сөйлесуге барлығы неше минут жұмсады? мин мин мин мин Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шығару жолын анықтайды; -сызба моделін толтыра алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №3 тапсырма

10 слайд

Топтық жұмыс 1 топ- «Ескерту белгісі» 2 топ-« Тыйым салу белгілері» а) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал ол үйіне қайтқанда 20 минутта жетті. Сырым барар және қайтар жолына барлығы неше минут жұмсады мин мин мин 3 топ-«Ақпараттық-көрсеткіш белгілері» 4 топ-«Бағдаршам» тобына ә) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал ол үйіне қайтқанда 20 минутта жетті. Тағы ол көршісімен 10 минут сөйлесті. Сырым барар және қайтар жолына және көршісімен сөйлесуге барлығы неше минут жұмсады? мин мин мин мин Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шығару жолын анықтайды; -сызба моделін толтыра алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №3 тапсырма

Жұптық жұмыс 12-(9+1) 100-(50+20) (80-30)+6 7+(11-1) 60+(10-5) 94- (70+20)

11 слайд
Жұптық жұмыс 12-(9+1) 100-(50+20) (80-30)+6 7+(11-1) 60+(10-5) 94- (70+20) Дескриптор: -есепті оқиды; -қосудың қасиетін біледі; -есепті екі амалмен жылдам шығара алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады; №4 тапсырма

11 слайд

Жұптық жұмыс 12-(9+1) 100-(50+20) (80-30)+6 7+(11-1) 60+(10-5) 94- (70+20) Дескриптор: -есепті оқиды; -қосудың қасиетін біледі; -есепті екі амалмен жылдам шығара алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады; №4 тапсырма

Сергіту сәті “Көше бойында” - көтерілгенде тоқтаймыз; - көтерілгенде тоқтаймыз; - көте

12 слайд
Сергіту сәті “Көше бойында” - көтерілгенде тоқтаймыз; - көтерілгенде тоқтаймыз; - көтерілгенде орнымызда жүреміз

12 слайд

Сергіту сәті “Көше бойында” - көтерілгенде тоқтаймыз; - көтерілгенде тоқтаймыз; - көтерілгенде орнымызда жүреміз

“Кім жылдам? ойыны Жеке жұмыс Уақыт бойынша төмендегі есепті жылдам орындау керек 6+4+5 7+3-8 18-8-2 6+4-5

13 слайд
“Кім жылдам? ойыны Жеке жұмыс Уақыт бойынша төмендегі есепті жылдам орындау керек 6+4+5 7+3-8 18-8-2 6+4-5 7+3+8 19-9-3 8+2-9 13-3-6 28+8-10 №5 тапсырма Дескриптор: -есепті оқиды; -қосудың қасиетін біледі; -есепті екі амалмен жылдам шығара алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады;

13 слайд

“Кім жылдам? ойыны Жеке жұмыс Уақыт бойынша төмендегі есепті жылдам орындау керек 6+4+5 7+3-8 18-8-2 6+4-5 7+3+8 19-9-3 8+2-9 13-3-6 28+8-10 №5 тапсырма Дескриптор: -есепті оқиды; -қосудың қасиетін біледі; -есепті екі амалмен жылдам шығара алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады;

Кері байланыс “Сұхбат алу” ойыны -Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?? -Бүгін не білдік?? - Сабаққа қалай қатыстым деп ойлайсың?? -

14 слайд
Кері байланыс “Сұхбат алу” ойыны -Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?? -Бүгін не білдік?? - Сабаққа қалай қатыстым деп ойлайсың?? - Сабақта қандай қиындықтар болды?

14 слайд

Кері байланыс “Сұхбат алу” ойыны -Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?? -Бүгін не білдік?? - Сабаққа қалай қатыстым деп ойлайсың?? - Сабақта қандай қиындықтар болды?

Үйге тапсырма №5 тапсырманың қалғанын орындап келу

15 слайд
Үйге тапсырма №5 тапсырманың қалғанын орындап келу

15 слайд

Үйге тапсырма №5 тапсырманың қалғанын орындап келу

Сабақ аяқталды. Сабаққа белсене қатысқандарың үшін рахмет!

16 слайд
Сабақ аяқталды. Сабаққа белсене қатысқандарың үшін рахмет!

16 слайд

Сабақ аяқталды. Сабаққа белсене қатысқандарың үшін рахмет!