Ашық сабақ Бір және екі амалмен орындалатын есептер 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Абиш Ақере Қуандыққызы
С.Әліұлы атындағы жалпы орта
мектебінің бастауыш сынып пәні
мұғалімі,
Таукент кенті Созақ ауданы
Түркістан облысы
Бір және екі амалмен
орындалатын есептер
1 слайд
Абиш Ақере Қуандыққызы С.Әліұлы атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып пәні мұғалімі, Таукент кенті Созақ ауданы Түркістан облысы Бір және екі амалмен орындалатын есептер
2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):
2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру
2.1.1.3 екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық
қосылғыштарға жіктеу
2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): 2.1.1.2 екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3 екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу
3 слайд
Топқа бөлу
Мына үлестірмелі қима қағаздарды таңдаңыздар
1 топ- «Ескерту белгісі» тобына
таңдағандар;
2 топ-« Тыйым салу белгілері» тобына
таңдағандар;
3 топ-«Ақпараттық-көрсеткіш белгілері» тобына
таңдағандар;
4 топ-«Бағдаршам» тобына
таңдағандар бірігіңіздер.
3 слайд
Топқа бөлу Мына үлестірмелі қима қағаздарды таңдаңыздар 1 топ- «Ескерту белгісі» тобына таңдағандар; 2 топ-« Тыйым салу белгілері» тобына таңдағандар; 3 топ-«Ақпараттық-көрсеткіш белгілері» тобына таңдағандар; 4 топ-«Бағдаршам» тобына таңдағандар бірігіңіздер.
4 слайд
Бағалау түрлерімен таныстыру
№1 тапсырма №2 тапсырма
№3 тапсырма
№4 тапсырма
№5 тапсырма
4 слайд
Бағалау түрлерімен таныстыру №1 тапсырма №2 тапсырма №3 тапсырма №4 тапсырма №5 тапсырма
5 слайд
Бағалау парақшасы
Сабақ соңында осындай толық суретке ие болған бала ең
жоғарғы 5 балға ие болады.
5 слайд
Бағалау парақшасы Сабақ соңында осындай толық суретке ие болған бала ең жоғарғы 5 балға ие болады.
6 слайд
Мен мектепке баратын жол
“Сұхбат алу” ойыны
-Сендер мектепке қалай келесіңдер?
-Кіммен келесіңдер?
- Немен келесіңдер?
- Мектепке келер жолда не көреміз?
Ал ,енді осы өз айтқанымыз бойынша есеп құрастырып көрейікші!
6 слайд
Мен мектепке баратын жол “Сұхбат алу” ойыны -Сендер мектепке қалай келесіңдер? -Кіммен келесіңдер? - Немен келесіңдер? - Мектепке келер жолда не көреміз? Ал ,енді осы өз айтқанымыз бойынша есеп құрастырып көрейікші!
7 слайд
5қыз 5 ұл
6бала
?
7 слайд
5қыз 5 ұл 6бала ?
8 слайд
Шарты:
Келе жатты-5қыз,5ұл
Түсті-6 (бала)
Қалды-? (бала)
Шешуі:
1)5+5=10 (бала)
2)10-6=4 (бала)
Өрнек: (5+5)-6=4
Жауабы: 4 бала қалды
Бұл-
құрама
есеп
Есептің сұрағына бірден
жауап беруге бола ма?
Алдымен нені білу керекпіз?
Неше амалмен орындадық?
Дескриптор:
-есепті оқып, сұрағына жауап береді;
-шартын жазады;
-тиісті амалдарды қолданып, мәнін
табады;
- есептің түрін ажырата алады;
- есепті екі амалмен шығара алады
№1 тапсырма
8 слайд
Шарты: Келе жатты-5қыз,5ұл Түсті-6 (бала) Қалды-? (бала) Шешуі: 1)5+5=10 (бала) 2)10-6=4 (бала) Өрнек: (5+5)-6=4 Жауабы: 4 бала қалды Бұл- құрама есеп Есептің сұрағына бірден жауап беруге бола ма? Алдымен нені білу керекпіз? Неше амалмен орындадық? Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шартын жазады; -тиісті амалдарды қолданып, мәнін табады; - есептің түрін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №1 тапсырма
9 слайд
Жұпта жұмыс
а) Автобуста 5 ұл және 5 қыз келе жатты.
Аялдамадан тағы 10 бала отырды.
Автобуста барлығы неше бала болды?
ә) Автобуста 30 бала отыр. Аялдамадан 10
бала түсіп, 5 бала кірді. Автобуста барлығы
неше бала болды?
Дескриптор:
-есепті оқып, сұрағына жауап береді;
-шартын жазады;
-тиісті амалдарды қолданып, мәнін
табады;
- есептің түрін ажырата алады;
- есепті екі амалмен шығара алады
№2 тапсырма
9 слайд
Жұпта жұмыс а) Автобуста 5 ұл және 5 қыз келе жатты. Аялдамадан тағы 10 бала отырды. Автобуста барлығы неше бала болды? ә) Автобуста 30 бала отыр. Аялдамадан 10 бала түсіп, 5 бала кірді. Автобуста барлығы неше бала болды? Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шартын жазады; -тиісті амалдарды қолданып, мәнін табады; - есептің түрін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №2 тапсырма
10 слайд
Топтық жұмыс
1 топ- «Ескерту белгісі»
2 топ-« Тыйым салу белгілері»
а) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал ол үйіне қайтқанда
20 минутта жетті. Сырым барар және қайтар жолына барлығы неше минут
жұмсады
мин мин
мин
3 топ-«Ақпараттық-көрсеткіш белгілері»
4 топ-«Бағдаршам» тобына
ә) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал ол үйіне қайтқанда
20 минутта жетті. Тағы ол көршісімен 10 минут сөйлесті. Сырым барар және
қайтар жолына және көршісімен сөйлесуге барлығы неше минут жұмсады?
мин мин мин
мин
Дескриптор:
-есепті оқып, сұрағына жауап береді;
-шығару жолын анықтайды;
-сызба моделін толтыра алады;
- есептің жай және құрама екенін ажырата алады;
- есепті екі амалмен шығара алады
№3 тапсырма
10 слайд
Топтық жұмыс 1 топ- «Ескерту белгісі» 2 топ-« Тыйым салу белгілері» а) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал ол үйіне қайтқанда 20 минутта жетті. Сырым барар және қайтар жолына барлығы неше минут жұмсады мин мин мин 3 топ-«Ақпараттық-көрсеткіш белгілері» 4 топ-«Бағдаршам» тобына ә) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді. Ал ол үйіне қайтқанда 20 минутта жетті. Тағы ол көршісімен 10 минут сөйлесті. Сырым барар және қайтар жолына және көршісімен сөйлесуге барлығы неше минут жұмсады? мин мин мин мин Дескриптор: -есепті оқып, сұрағына жауап береді; -шығару жолын анықтайды; -сызба моделін толтыра алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады; - есепті екі амалмен шығара алады №3 тапсырма
11 слайд
Жұптық жұмыс
12-(9+1) 100-(50+20)
(80-30)+6 7+(11-1)
60+(10-5) 94-
(70+20)
Дескриптор:
-есепті оқиды;
-қосудың қасиетін біледі;
-есепті екі амалмен жылдам шығара
алады;
- есептің жай және құрама екенін
ажырата алады;
№4 тапсырма
11 слайд
Жұптық жұмыс 12-(9+1) 100-(50+20) (80-30)+6 7+(11-1) 60+(10-5) 94- (70+20) Дескриптор: -есепті оқиды; -қосудың қасиетін біледі; -есепті екі амалмен жылдам шығара алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады; №4 тапсырма
12 слайд
Сергіту сәті “Көше бойында”
- көтерілгенде тоқтаймыз;
- көтерілгенде тоқтаймыз;
- көтерілгенде орнымызда
жүреміз
12 слайд
Сергіту сәті “Көше бойында” - көтерілгенде тоқтаймыз; - көтерілгенде тоқтаймыз; - көтерілгенде орнымызда жүреміз
13 слайд
“Кім жылдам? ойыны
Жеке жұмыс
Уақыт бойынша төмендегі есепті жылдам орындау
керек
6+4+5 7+3-8 18-8-2
6+4-5 7+3+8 19-9-3
8+2-9 13-3-6 28+8-10
№5 тапсырма
Дескриптор:
-есепті оқиды;
-қосудың қасиетін біледі;
-есепті екі амалмен жылдам шығара
алады;
- есептің жай және құрама екенін
ажырата алады;
13 слайд
“Кім жылдам? ойыны Жеке жұмыс Уақыт бойынша төмендегі есепті жылдам орындау керек 6+4+5 7+3-8 18-8-2 6+4-5 7+3+8 19-9-3 8+2-9 13-3-6 28+8-10 №5 тапсырма Дескриптор: -есепті оқиды; -қосудың қасиетін біледі; -есепті екі амалмен жылдам шығара алады; - есептің жай және құрама екенін ажырата алады;
14 слайд
Кері байланыс
“Сұхбат алу” ойыны
-Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма??
-Бүгін не білдік??
- Сабаққа қалай қатыстым деп ойлайсың??
- Сабақта қандай қиындықтар болды?
14 слайд
Кері байланыс “Сұхбат алу” ойыны -Сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?? -Бүгін не білдік?? - Сабаққа қалай қатыстым деп ойлайсың?? - Сабақта қандай қиындықтар болды?
15 слайд
Үйге тапсырма
№5 тапсырманың қалғанын орындап
келу
15 слайд
Үйге тапсырма №5 тапсырманың қалғанын орындап келу
16 слайд
Сабақ аяқталды. Сабаққа
белсене қатысқандарың үшін
рахмет!
16 слайд
Сабақ аяқталды. Сабаққа белсене қатысқандарың үшін рахмет!