Материалдар / Ашық сабақ "Біздің айналамыздағы ақпарат" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Біздің айналамыздағы ақпарат" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмегі бар , жаңартылған бағдарламада жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2019
298
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
www.themegallery.com “ Жоспар жүйелі,нақты жасалғанда ғана,мақсатқа жетуге болады” Сабақтың тақырыбы: “Біздің айналамыздағы ақ

1 слайд
www.themegallery.com “ Жоспар жүйелі,нақты жасалғанда ғана,мақсатқа жетуге болады” Сабақтың тақырыбы: “Біздің айналамыздағы ақпарат” Атымтай жомарт Алдыңғы білім Оқушылар қауіпсіздік Ережелерін, компьютердің Құрылғыларын, қызметін біледі Бағалау критерийі  Ақпарат ұғымын біледі  Ақпарат түрлерін біледі  Ақпараттың берілу формаларын ажырата алады Пән аралық байланыс Орыс тілі, ағылшын тілі, математика Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлаудың мақсаты:  Жұмыс кезеңдерінің дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы;  Сыныпта сабақ беру практикасына жеті модульді ықпалдастыру;  Әрбір сабақ үшін оқыту және оқу мақсаттарын белгілеу;  Оқыту және оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін анықтау;  Осы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жоспарланған оқыту мен оқу міндеттерін көрсету;  Оқытудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету;  Барлық оқушыларды қамту үшін асқан ептілікпен жоспарлау; [ МАН 91-бет ] Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар: Әртүрлі ақпаратты атап шығады және көрсетеді Оқушылардың көбісі: Әртүрлі ақпараттың түрлерін ажыратады Кейбір оқушылар: Ақпараттың берілу формаларын анықтайды Күтілетін нәтижесі:  Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді  Мәтіндегі оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді оқушы біледі;  Оқыту мен оқуда ақпараттық технологияларды пайдалануды үйренеді,ақпараттармен жұмыс жасай алады  Білім мен тәжірибені ұштастыра отырып, дамытумен оны өмірге іске асырады .  Бірлесіп талқылауға, зерттеуге, дәлелдеуге үйренеді  Формативті бағалуадың түрлерін біледі Мұхитты жүзіп өту үшін кемені өзің жасауың қерек (Халық даналығы) Құндылықтарға баулу Қарым қатынас жасау қабілеті; Жауапкершілікте болу Алдыңғы білім Оқушылар қауіпсіздік Ережелерін, компьютердің Құрылғыларын, қызметін біледі Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлаудың мақсаты:  Жұмыс кезеңдерінің дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы;  Сыныпта сабақ беру практикасына жеті модульді ықпалдастыру;  Әрбір сабақ үшін оқыту және оқу мақсаттарын белгілеу;  Оқыту және оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін анықтау;  Осы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жоспарланған оқыту мен оқу міндеттерін көрсету;  Оқытудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету;  Барлық оқушыларды қамту үшін асқан ептілікпен жоспарлау; [ МАН 91-бет ] Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар: Әртүрлі ақпаратты атап шығады және көрсетеді Оқушылардың көбісі: Әртүрлі ақпараттың түрлерін ажыратады Кейбір оқушылар: Ақпараттың берілу формаларын анықтайды

1 слайд

www.themegallery.com “ Жоспар жүйелі,нақты жасалғанда ғана,мақсатқа жетуге болады” Сабақтың тақырыбы: “Біздің айналамыздағы ақпарат” Атымтай жомарт Алдыңғы білім Оқушылар қауіпсіздік Ережелерін, компьютердің Құрылғыларын, қызметін біледі Бағалау критерийі  Ақпарат ұғымын біледі  Ақпарат түрлерін біледі  Ақпараттың берілу формаларын ажырата алады Пән аралық байланыс Орыс тілі, ағылшын тілі, математика Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлаудың мақсаты:  Жұмыс кезеңдерінің дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы;  Сыныпта сабақ беру практикасына жеті модульді ықпалдастыру;  Әрбір сабақ үшін оқыту және оқу мақсаттарын белгілеу;  Оқыту және оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін анықтау;  Осы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жоспарланған оқыту мен оқу міндеттерін көрсету;  Оқытудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету;  Барлық оқушыларды қамту үшін асқан ептілікпен жоспарлау; [ МАН 91-бет ] Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар: Әртүрлі ақпаратты атап шығады және көрсетеді Оқушылардың көбісі: Әртүрлі ақпараттың түрлерін ажыратады Кейбір оқушылар: Ақпараттың берілу формаларын анықтайды Күтілетін нәтижесі:  Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді  Мәтіндегі оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді оқушы біледі;  Оқыту мен оқуда ақпараттық технологияларды пайдалануды үйренеді,ақпараттармен жұмыс жасай алады  Білім мен тәжірибені ұштастыра отырып, дамытумен оны өмірге іске асырады .  Бірлесіп талқылауға, зерттеуге, дәлелдеуге үйренеді  Формативті бағалуадың түрлерін біледі Мұхитты жүзіп өту үшін кемені өзің жасауың қерек (Халық даналығы) Құндылықтарға баулу Қарым қатынас жасау қабілеті; Жауапкершілікте болу Алдыңғы білім Оқушылар қауіпсіздік Ережелерін, компьютердің Құрылғыларын, қызметін біледі Тізбектелген сабақтар топтамасын жоспарлаудың мақсаты:  Жұмыс кезеңдерінің дәйекті, тізбектеліп ұйымдастырылуы;  Сыныпта сабақ беру практикасына жеті модульді ықпалдастыру;  Әрбір сабақ үшін оқыту және оқу мақсаттарын белгілеу;  Оқыту және оқу нәтижелерін өлшеу әдістемесін анықтау;  Осы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында жоспарланған оқыту мен оқу міндеттерін көрсету;  Оқытудың әрбір кезеңінің басынан бастап соңына дейін алға ілгерілеудің болуын қамтамасыз ету;  Барлық оқушыларды қамту үшін асқан ептілікпен жоспарлау; [ МАН 91-бет ] Сабақтың мақсаты : Барлық оқушылар: Әртүрлі ақпаратты атап шығады және көрсетеді Оқушылардың көбісі: Әртүрлі ақпараттың түрлерін ажыратады Кейбір оқушылар: Ақпараттың берілу формаларын анықтайды

www.themegallery.com Жеті модульді қалай кіріктірдім?АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту

2 слайд
www.themegallery.com Жеті модульді қалай кіріктірдім?АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқу үшінбағалау және оқуды бағалау Оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Әдемі гүлдер. Психологиялық ахуал Таза тақта, Джигсо, Инсерт, Венн диограмма, Екі түрлі түсініктеме, Сын тұрғысынан ойлап жауап беретін сұрақтар беру, топта сын тұрғысынан ойлауға арналған тапсырмалар Компютер Интерактив тақта, ақпара ттармен жүмыс жасау Біздің айналамыздағы ақпарат Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырма беріп деңгейлерін анықтау Сыныпты топтарда жұмыс жасауға, бейтараптанбай білім алуға жетелеу. Сынып көшбасшыларын анықтау Бармақпен, бағдаршам әдісі , қол шапалақ екі жүлдыз бір ұсыныс, критерий арқылы , смайлик, топтық, жүптық Талантты балаларды анықтау және деңгейлі тапсырмалар беру«Ой қозғау әдісі”, мозайка әдісі, лездеме әдісі, түртіп алу әдісі арқылы Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, сергітіу , ой қозғау бейне көрініс, сурет туралы “ой қозғау” Ребус құрастыру Тест тапсырмасы Әдемі гүлдер. Психологиялық ахуал Таза тақта, Джигсо, Инсерт, Венн диограмма, Екі түрлі түсініктеме, Сын тұрғысынан ойлап жауап беретін сұрақтар беру, топта сын тұрғысынан ойлауға арналған тапсырмалар Компютер Интерактив тақта, ақпара ттармен жүмыс жасау Біздің айналамыздағы ақпарат Сыныпты топтарда жұмыс жасауға, бейтараптанбай білім алуға жетелеу. Сынып көшбасшыларын анықтау Бармақпен, бағдаршам әдісі , қол шапалақ екі жүлдыз бір ұсыныс, критерий арқылы , смайлик, топтық, жүптық Талантты балаларды анықтау және деңгейлі тапсырмалар беру Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, сергітіу , ой қозғау бейне көрініс, сурет туралы “ой қозғау” Ребус құрастыру Тест тапсырмасы

2 слайд

www.themegallery.com Жеті модульді қалай кіріктірдім?АКТ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Талантты және дарынды балаларды оқыту Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқу үшінбағалау және оқуды бағалау Оқытуды басқару және көшбасшылық Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Әдемі гүлдер. Психологиялық ахуал Таза тақта, Джигсо, Инсерт, Венн диограмма, Екі түрлі түсініктеме, Сын тұрғысынан ойлап жауап беретін сұрақтар беру, топта сын тұрғысынан ойлауға арналған тапсырмалар Компютер Интерактив тақта, ақпара ттармен жүмыс жасау Біздің айналамыздағы ақпарат Жас ерекшеліктеріне қарай тапсырма беріп деңгейлерін анықтау Сыныпты топтарда жұмыс жасауға, бейтараптанбай білім алуға жетелеу. Сынып көшбасшыларын анықтау Бармақпен, бағдаршам әдісі , қол шапалақ екі жүлдыз бір ұсыныс, критерий арқылы , смайлик, топтық, жүптық Талантты балаларды анықтау және деңгейлі тапсырмалар беру«Ой қозғау әдісі”, мозайка әдісі, лездеме әдісі, түртіп алу әдісі арқылы Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, сергітіу , ой қозғау бейне көрініс, сурет туралы “ой қозғау” Ребус құрастыру Тест тапсырмасы Әдемі гүлдер. Психологиялық ахуал Таза тақта, Джигсо, Инсерт, Венн диограмма, Екі түрлі түсініктеме, Сын тұрғысынан ойлап жауап беретін сұрақтар беру, топта сын тұрғысынан ойлауға арналған тапсырмалар Компютер Интерактив тақта, ақпара ттармен жүмыс жасау Біздің айналамыздағы ақпарат Сыныпты топтарда жұмыс жасауға, бейтараптанбай білім алуға жетелеу. Сынып көшбасшыларын анықтау Бармақпен, бағдаршам әдісі , қол шапалақ екі жүлдыз бір ұсыныс, критерий арқылы , смайлик, топтық, жүптық Талантты балаларды анықтау және деңгейлі тапсырмалар беру Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, сергітіу , ой қозғау бейне көрініс, сурет туралы “ой қозғау” Ребус құрастыру Тест тапсырмасы

www.themegallery.com Орта мерзімді жоспар жасаудың тиімділігі: ОМЖ жасауда негізгі мақсаты мен әдіс-тәсілдерді дұрыс айқ

3 слайд
www.themegallery.com Орта мерзімді жоспар жасаудың тиімділігі: ОМЖ жасауда негізгі мақсаты мен әдіс-тәсілдерді дұрыс айқындау, дарынды, талантты оқушыларды айқындайтын, жас ерекшеліктеріне байланысты деңгейлік тапсырмалар дайындау,7 модульдің бір-бірімен кіріктірілуін ықпалдастыру. Өз жұмысымызды дамытуға басқа әріптестерді тарту Мақсаттың дұрыс айқындалуы,оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдерді ұйымдастыруы, дарынды,талантты оқушыларға күрделі ,тапсырмаларды дайындау, деңгейлік тапсырмаларды дайындау, 7 модульді бір- бірімен кіріктіруОрта мерзімді жоспар жасаудың қиындықтары: Орта мерзімді жоспар жасаудағы алдағы ұсыныстарым:Дұрыс әрекет – мақсатқа жеткізер жолды дұрыс таңдаудан басталады. Әбу Насыр Әл - Фараби Мен орта мерзімді жоспар жасауда мынадай мәселелерді анықтадым Мақсаттың дұрыс айқындалуы,оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдерді ұйымдастыруы, дарынды,талантты оқушыларға күрделі ,деңгейлік тапсырмаларды дайындау, 7 модульді бір- бірімен кіріктіру, бағалаудың 12 стратегиясын толық қамти алмауы Орта мерзімді жоспар жасаудағы алдағы ұсыныстарым:

3 слайд

www.themegallery.com Орта мерзімді жоспар жасаудың тиімділігі: ОМЖ жасауда негізгі мақсаты мен әдіс-тәсілдерді дұрыс айқындау, дарынды, талантты оқушыларды айқындайтын, жас ерекшеліктеріне байланысты деңгейлік тапсырмалар дайындау,7 модульдің бір-бірімен кіріктірілуін ықпалдастыру. Өз жұмысымызды дамытуға басқа әріптестерді тарту Мақсаттың дұрыс айқындалуы,оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдерді ұйымдастыруы, дарынды,талантты оқушыларға күрделі ,тапсырмаларды дайындау, деңгейлік тапсырмаларды дайындау, 7 модульді бір- бірімен кіріктіруОрта мерзімді жоспар жасаудың қиындықтары: Орта мерзімді жоспар жасаудағы алдағы ұсыныстарым:Дұрыс әрекет – мақсатқа жеткізер жолды дұрыс таңдаудан басталады. Әбу Насыр Әл - Фараби Мен орта мерзімді жоспар жасауда мынадай мәселелерді анықтадым Мақсаттың дұрыс айқындалуы,оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдерді ұйымдастыруы, дарынды,талантты оқушыларға күрделі ,деңгейлік тапсырмаларды дайындау, 7 модульді бір- бірімен кіріктіру, бағалаудың 12 стратегиясын толық қамти алмауы Орта мерзімді жоспар жасаудағы алдағы ұсыныстарым: