Материалдар / Ашық сабақ "Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшек"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшек"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: 1. Оқушыларды бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайту арқылы рационал бөлшекке түрлендіруге үйрету. 2. Оқушылардың алған білімдерін мысалдармен бекітіп қорытынды жасауға және ізденушілік, шығармашылық қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру. 3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, іскерлікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
294
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Армысыз дар оқушылар! Сіздерге сәттілік тілей отырып бүгінгі сабағымызды бастайық.Іске сәт!

1 слайд
Армысыз дар оқушылар! Сіздерге сәттілік тілей отырып бүгінгі сабағымызды бастайық.Іске сәт!

Сабақтың тақырыбы : Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығару

2 слайд
Сабақтың тақырыбы : Бөлімдері әртүрлі рационал бөлшектерді қосу және азайтуға есептер шығару

Мақсаты: 1. Оқушыларды бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайту арқылы рационал бөлшекке түрленді

3 слайд
Мақсаты: 1. Оқушыларды бөлімдері бірдей және бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайту арқылы рационал бөлшекке түрлендіруге үйрету. 2. Оқушылардың алған білімдерін мысалдармен бекітіп қорытынды жасауға және ізденушілік, шығармашылық қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру. 3. Оқушыларды ұйымшылдыққа, шапшаңдыққа, іскерлікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі, сұрақ- жауап, жеке топпен жұмыс, ішінара ізденушілік, репродуктивті, «миға шабуыл», сәйкестендіру тесті, ойын элементтерін қолдану, ақпараттық технология элементтерін пайдалану

Алгебралық бөлшектерді ортақ бөлімге келтірудің алгоритмі: /Ретімен сәйкестендіру/ 1. Әрбір бөлшектің алымын оның толықтауыш к

4 слайд
Алгебралық бөлшектерді ортақ бөлімге келтірудің алгоритмі: /Ретімен сәйкестендіру/ 1. Әрбір бөлшектің алымын оның толықтауыш көбейткішіне көбейту керек . 2. Бөлшектердің ортақ бөлімін табу керек . 3. Әрбір бөлшектің табылған алымын оның алымына және ортақ бөлімді бөліміне жазу керек . 4. Әрбір бөлшек үшін толықтауыш көбейткішті табу керек ә) Сөйлемнің жалғасын тап. 1) Егер жақша алдында «+» таңбасы тұрса, онда ……………………….. 2) Егер жақша алдында «-» таңбасы тұрса, онда …………………………

Алгебралық бөлшектерді ортақ бөлімге келтірудің алгоритмі: /Ретімен сәйкестендіру/ 1. Әрбір бөлшектің алымын оның толықтауыш к

5 слайд
Алгебралық бөлшектерді ортақ бөлімге келтірудің алгоритмі: /Ретімен сәйкестендіру/ 1. Әрбір бөлшектің алымын оның толықтауыш көбейткішіне көбейту керек 3. 2. Бөлшектердің ортақ бөлімін табу керек 1. 3. Әрбір бөлшектің табылған алымын оның алымына және ортақ бөлімді бөліміне жазу керек 4. 4. Әрбір бөлшек үшін толықтауыш көбейткішті табу керек 2 ә) Сөйлемнің жалғасын тап. 1) Егер жақша алдында «+» таңбасы тұрса, онда ……………………….. 2) Егер жақша алдында «-» таңбасы тұрса, онда …………………………

Формуланың бөлігін дұрыс тап. 1.a 2 – b 2 1. ( a -b)(a 2 +ab+b 2 ) 2. ( a + b) 2 2. ( a +b)(a 2

6 слайд
Формуланың бөлігін дұрыс тап.   1.a 2 – b 2 1. ( a -b)(a 2 +ab+b 2 ) 2. ( a + b) 2 2. ( a +b)(a 2 –ab+b 2 ) 3. ( a - b) 2 3. a 3 +3a 2 b +3ab 2 +b 3 4. ( a + b) 3 4. a 2 + 2ab + b 2 5. ( a - b) 3 5. a 3 - 3a 2 b +3ab 2 -b 3 6. a 3 +b 3 6. ( a - b)(a + b) 7. a 3 - b 3 7. a 2 – 2ab + b 2

Тест жауаптары: І – нұсқа: 1.а, 2.а, 3. d , 4.д, 5. А ІІ – нұсқа: 1.а, 2.в, 3.в, 4.д, 5.d

7 слайд
Тест жауаптары: І – нұсқа: 1.а, 2.а, 3. d , 4.д, 5. А ІІ – нұсқа: 1.а, 2.в, 3.в, 4.д, 5.d

Назарларыңызға рахмет.

8 слайд
Назарларыңызға рахмет.