Материалдар / Ашық сабақ "Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды түйіндес өрнек ұғымымен таныстыру;көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірумен таныстыру. Логикалық ойлау қабілетімен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін , математика деген қызығушылықтарын арттыру; Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
1219
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: «Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу.»

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу.»

Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды түйіндес өрнек ұғымымен таныстыру;көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды түйіндес өрнек ұғымымен таныстыру;көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірумен таныстыру. 2. Логикалық ойлау қабілетімен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін , математика деген қызығушылықтарын арттыру; 3. Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру.

Сабақтың әдісіСабақтың типі Жаңа білімді игеру Сұрақ – жауап, практикалық

3 слайд
Сабақтың әдісіСабақтың типі Жаңа білімді игеру Сұрақ – жауап, практикалық

Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі 2. Үй тапсырмасын сұрау 3. Жаңа сабақты түсіндіру 4. Кітаппен жұмыс 5. Бағалау 6. Үйге тапсы

4 слайд
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі 2. Үй тапсырмасын сұрау 3. Жаңа сабақты түсіндіру 4. Кітаппен жұмыс 5. Бағалау 6. Үйге тапсырма

1 .Өрнектің мәнін тап: 1) * 2) Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар: 1) 2) 3) 3 3) Көбейткішті т

5 слайд
1 .Өрнектің мәнін тап: 1) * 2) Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар: 1) 2) 3) 3 3) Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз: 1) 2 2) 3 3) 4

Түбірлерді түрлендіру Түбірлерді түрлендіру көбейтіндіні, бөлшекті, дәрежені түбірден шығару, керісін

6 слайд
Түбірлерді түрлендіру Түбірлерді түрлендіру көбейтіндіні, бөлшекті, дәрежені түбірден шығару, керісінше түбір астына алу туралы тұжырымдардан бастау алады. Ал бұлардан өзге арнаулы тәсілдері де бар. Бірақ олар біраз машықтанып, дағдылануды қажет етеді. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықты жою. Егер бөлшектің бөлімі бір немесе бірнеше түбір таңбасымен берілген сан болып келгенде, ондай бөлшекпен айналысу оңай емес. Мысалы: № 1 = = 0,7071 Бұлай есептеу едәуір қиындық келтіреді. Сондықтан бөлшектің алымы мен бөлімін -ге көбейтіп түрлендірсек, = № 2 ( алымы мен бөлімін ке көбейтіп, түрлендіру жасадым.)

Анықтама Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан арылу дегеніміз – берілген бөлшекті түрлендіру арқылы

7 слайд
Анықтама Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан арылу дегеніміз – берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру А) бөлшектің бөлімі бірмүшеден тұратын түбір Ә) бөлшектің бөлімі екінші дәрежелі түбірдің алгебралық қосындысы

Оқулықпен жұмыс І топ: №81 ( 1;2;3;4; Әбілқасымова ) ІІ топ: № 81 ( 5;6;7;8;) № 132 ( 1-7 Баймұқанов)

8 слайд
Оқулықпен жұмыс І топ: №81 ( 1;2;3;4; Әбілқасымова ) ІІ топ: № 81 ( 5;6;7;8;) № 132 ( 1-7 Баймұқанов)

Әрқашанда жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик- ғалымның атын білу бізге қызық. Ал, балалар, қай

9 слайд
Әрқашанда жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик- ғалымның атын білу бізге қызық. Ал, балалар, қай ғалым ғылымға бірінші болып арифметикалық түбір ұғымын енгізген? Тақтадағы ғалымдардың тегі және математикалықтөрнек жазылып тұр. Тапсырма: кему ретімен орналастыр: Б.Паскаль - Р.Декарт - 4 П.Ферма - Х.Рудольф - Рене декарт ( 1596 – 1650) Француз математигі, әрі философ. 1637 жылы арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген.

1. - өрнегінің мәнін тап: а)0,72 в) 0,1 с) 0,2 д) -0,2 2. 5 - өрнегінің мәнін тап: А) 27 в) 11 с) -

10 слайд
1. - өрнегінің мәнін тап: а)0,72 в) 0,1 с) 0,2 д) -0,2 2. 5 - өрнегінің мәнін тап: А) 27 в) 11 с) -11 д) 12 3. - 2,8 өрнегінің мәнін тап: А) -7,7 в) -11,9 с) 4,4 д) 47 4. бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл: А) 3 в) с) ) д) 0,6 5. бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл: А) -2 - в) с) д) -

Үйге тапсырма Баймұқанов №132 (8-16)

11 слайд
Үйге тапсырма Баймұқанов №132 (8-16)