Ашық сабақ Географиялық номенклатура нысандарын көрсету тәсілдері 9 - сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы:
2.Картография және
географиялық деректер базасы Жамбыл облысы Тараз қаласы Төле би атындағы №8 гимназияның
география пән мұғалімі Козыбакова Асель Садыбековна
Сабақтың тақырыбы:
Географиялық номенклатура
нысандарын көрсету тәсілдері Осы сабақты меңгеруге қол
жеткізетін оқыту мақсаты:
Сабақтың мақсаты:
1. Жерді қашықтықтан барлау процесін сипаттайды.
2.Жерді қашықтан барлау нәтижелерінің қолдану аясын анықтайды
3.:Жерді қашықтан барлаудың артықшылықтары мен кемшіліктерін дәлелдейді. 9.2.1.2 Қазақстанның географиялық
номенклатура нысандарын картадан
көрсетеді
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2.Картография және географиялық деректер базасы Жамбыл облысы Тараз қаласы Төле би атындағы №8 гимназияның география пән мұғалімі Козыбакова Асель Садыбековна Сабақтың тақырыбы: Географиялық номенклатура нысандарын көрсету тәсілдері Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты: 1. Жерді қашықтықтан барлау процесін сипаттайды. 2.Жерді қашықтан барлау нәтижелерінің қолдану аясын анықтайды 3.:Жерді қашықтан барлаудың артықшылықтары мен кемшіліктерін дәлелдейді. 9.2.1.2 Қазақстанның географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсетеді
2 слайд
Белсенді әдістер
Сабақтың басы Сабақтың
ортасы
Сабақтың соңы
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу,Түгендеу
Психологиялық ахуал туғызу
«Күннің шуағы» әдісі бойынша шеңберде
тұрып оқушылар тілек айтады, бір-бірлеріне
жылы лебіздерін білдіреді.
Топқа бөлу: сабақтың тақырыбына сәйкес
суреттер арқылы 3 топқа бөлу:
1-топ: көлік
2-топ: телефон
3-топ: ғаламтор
Үй тапсырмасын сұрау
«Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы сұрақтар
қоямын. Жауап берген оқушылар жеке
жұлдызшалар арқылы бағаланады. Үйге
берілген тапсырмаға жауап бере отырып, жаңа
тақырыпқа көшеді. Топпен жұмыс «ДЖИГСО» әдісі арқылы
оқушылар топқа бөлініп сөйлеу және тыңдау
дағдыларын дамытуға көмектеседі.Яғни
оқушылар Жерді қашықтықтан барлау
тәсілдерінің маңыздылығын біледі. Ғарыштық
түсірілім мен аэрофототүсірілімнің
айырмашылығын ажыратады,құрылғылар
түрімен танысады.
«Идеялар себеті» әдісі арқылы оқушылар
әрқайсысы өз идеясын ортаға салуға
мүмкіншілік туады, логикалық ойлау
қабілеттерінің дамуына ықпалын тигізеді. -
Қашықтан барлау құралдарының ғылым
салаларында алатын орнын біліп,
құрылғыларды ажыратады.
«Венн диаграммасы» әдісі арқылы оқушылар
алған білімдерін саралауға, алған білімдерін
жинақтауға машықтанады. Жерді қашықтан
барлаудың артықшылықтары мен кемшіліктерін
ажыратып, салыстыруға үйренеді. «5+30» әдісі арқылы
Оқушыларға 3деңгейдегі сұрақтар
жазылған таратпалар беріледі, бұл әдіс
сыныппен сабақты қорытындылауға,
оқушының жеке жылдам жауа беру
дағдысын қалыптастасуына ықпалдасады.
Кері байланыс«Білім кемесі» әдісі
бойынша оқушылардың тақырыпты
қандай деңгейде түсінгендігін байқауға
болады.
2 слайд
Белсенді әдістер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу,Түгендеу Психологиялық ахуал туғызу «Күннің шуағы» әдісі бойынша шеңберде тұрып оқушылар тілек айтады, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөлу: сабақтың тақырыбына сәйкес суреттер арқылы 3 топқа бөлу: 1-топ: көлік 2-топ: телефон 3-топ: ғаламтор Үй тапсырмасын сұрау «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы сұрақтар қоямын. Жауап берген оқушылар жеке жұлдызшалар арқылы бағаланады. Үйге берілген тапсырмаға жауап бере отырып, жаңа тақырыпқа көшеді. Топпен жұмыс «ДЖИГСО» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлініп сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамытуға көмектеседі.Яғни оқушылар Жерді қашықтықтан барлау тәсілдерінің маңыздылығын біледі. Ғарыштық түсірілім мен аэрофототүсірілімнің айырмашылығын ажыратады,құрылғылар түрімен танысады. «Идеялар себеті» әдісі арқылы оқушылар әрқайсысы өз идеясын ортаға салуға мүмкіншілік туады, логикалық ойлау қабілеттерінің дамуына ықпалын тигізеді. - Қашықтан барлау құралдарының ғылым салаларында алатын орнын біліп, құрылғыларды ажыратады. «Венн диаграммасы» әдісі арқылы оқушылар алған білімдерін саралауға, алған білімдерін жинақтауға машықтанады. Жерді қашықтан барлаудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ажыратып, салыстыруға үйренеді. «5+30» әдісі арқылы Оқушыларға 3деңгейдегі сұрақтар жазылған таратпалар беріледі, бұл әдіс сыныппен сабақты қорытындылауға, оқушының жеке жылдам жауа беру дағдысын қалыптастасуына ықпалдасады. Кері байланыс«Білім кемесі» әдісі бойынша оқушылардың тақырыпты қандай деңгейде түсінгендігін байқауға болады.
3 слайд
Саралау
Әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша
дамыту үшін тапсырмалар жеңілнен күрделі және
қызығушылық критерийлерін ескере отырып,сабақтың
тақырыбына сәйкес суреттер (көлік, телефон, ғаламтор)
арқылы оқушыларды топқа бөлдім.
«Идеялар себеті», «Венн диаграмма» әдістері арқылы оқу
мақсатына сәйкес тапсырмаларды жұптық –жеке
жұмыспен орындай алатынына тапсырмалар жеңілінен
күрделі формасына көшкен.Оқушылардың қабылдау
деңгейіне қарай тапсырамалар жасалу барысы ескерілген.
«ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінді оқып, топпен талдап,
постерге түсіріп, қорғайды.
Шығармашылық қабілеті дамыған, логикалық ойлауы
жоғары оқушылар. «ДЖИГСО», «Венн диаграмма»,
«Идеялар себеті» әдістерінде өздерінің белсенділігін
танытып, болашақта Қазақстанда ақпарат жүйесінің
дамыту жолдарын ұсынып, өз қабілеттерін көрсетті.Сабақ
барысында саралаудың бірнеше тәсілдерін қарастырдым . Бүгінгі сабағымда қалыптастырушы бағалау
жүргізілді. Сабақтың әр кезеңінде оқушылар өзін-
өзі бағалау, топтар арасында бағалау, смайликтер
арқылы, басбармақ арқылы, жұлдызшалар
арқылы бағаланды. Мұғалім тарапынан мақтау
мен мадақтау арқылы бағалау жүргізілді. «Білім
кемесі» әдісі арқылы кері байланыс жүргізілді.
Әрбір оқушының жас ерекшлігі, қызушылық
саласы,ақыл – ой дамуының деңгейі,зияткерлік
қабілеті,бейіміне қарай тапсырмалар жеңілінен
күрделігіне қарай қарастырылған.
3 слайд
Саралау Әр оқушыға қабілеттері мен бейімділіктерін барынша дамыту үшін тапсырмалар жеңілнен күрделі және қызығушылық критерийлерін ескере отырып,сабақтың тақырыбына сәйкес суреттер (көлік, телефон, ғаламтор) арқылы оқушыларды топқа бөлдім. «Идеялар себеті», «Венн диаграмма» әдістері арқылы оқу мақсатына сәйкес тапсырмаларды жұптық –жеке жұмыспен орындай алатынына тапсырмалар жеңілінен күрделі формасына көшкен.Оқушылардың қабылдау деңгейіне қарай тапсырамалар жасалу барысы ескерілген. «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінді оқып, топпен талдап, постерге түсіріп, қорғайды. Шығармашылық қабілеті дамыған, логикалық ойлауы жоғары оқушылар. «ДЖИГСО», «Венн диаграмма», «Идеялар себеті» әдістерінде өздерінің белсенділігін танытып, болашақта Қазақстанда ақпарат жүйесінің дамыту жолдарын ұсынып, өз қабілеттерін көрсетті.Сабақ барысында саралаудың бірнеше тәсілдерін қарастырдым . Бүгінгі сабағымда қалыптастырушы бағалау жүргізілді. Сабақтың әр кезеңінде оқушылар өзін- өзі бағалау, топтар арасында бағалау, смайликтер арқылы, басбармақ арқылы, жұлдызшалар арқылы бағаланды. Мұғалім тарапынан мақтау мен мадақтау арқылы бағалау жүргізілді. «Білім кемесі» әдісі арқылы кері байланыс жүргізілді. Әрбір оқушының жас ерекшлігі, қызушылық саласы,ақыл – ой дамуының деңгейі,зияткерлік қабілеті,бейіміне қарай тапсырмалар жеңілінен күрделігіне қарай қарастырылған.
4 слайд
Критериалды
бағалау
ТЖ: «ДЖИГСО» әдісі
1-топ Жерді қашықтықтан барлау
нәтижелерін қолдану
Дескриптор :Жерді қашықтықтан
барлау тәсілдерінің маңыздылығын
біледі
2-топ ГИС технологиялары
Дескриптор: Ғарыштық түсірілім мен
аэрофототүсірілімнің
айырмашылығын
ажыратады,құрылғылар түрімен
танысады
3 – топ Жерді қашықтан барлау
нәтижесінде алынған мәліметтерді
Қазақстанда қандай мекемелер мен
компаниялар пайдаланады
Дескриптор :Алынған мәлімет
жүйесінің маңыздылығы мен
еліміздегі алатын орны
ҚБ: әр топ «басбармақ» әдісі
арқылы бағалайды. ЖЖ: .«Идеялар себеті» әдісі
1-топ Қашықтан барлау құралдарының
ақпараттар ғылымның, техника мен
экономика саласындағы алатын орны
Дескриптор:
Қашықтан барлау құралдарының ғылым
салаларында алатын орнын біледі
2-топ Сенің мобильді құрылғыларында
навигация қабылдағышы немесе оларды
қолданатын қосымшалар бар ма?
Аңықтандар?
Дескриптор: Қашықтан барлау құралдарын
ажырата алады
3-топ Күнделікті өмірде қандай навигациялық
жүйені қолданасыздар және не үшін?
Дескриптор : Күнделікте өмірде
маңыздылығын айқындайды
ҚБ: топтар бір-бірін
смайликтер арқылы
бағалайды. ЖЖ:«Венн диаграммасы» әдісі
Жерді қашықтан барлаудың
артықшылықтары мен
кемшіліктері
Дескриптор:
- Жерді қашықтан
барлаудың
артықшылықтары мен
кемшіліктерін дәптерге
түсіреді
-Салыстырып, саралай
алады
ҚБ: мадақтау және мақтау
арқылы оқушыларды
бағалайды. СЖ :«5+30» әдісі
Оқушыларға3деңгейдегі
сұрақтар жазылған
таратпалар беріледі.Орындау
уақыты: 5+30 сек. Содан
кейін тақтаға дұрыс
нұсқасы ілінеді, оқушылар
жауаптарын тексереді. 3
тапсырманы дұрыс
орындаған оқушылар
партаның оң жағына,2
тапсырманы дұрыс
орындағандар сол жағына, 1
тапсырманы немесе мүлдем
дұрыс жауабы жоқ
оқушылар орнына қалады?
Дескриптор :оқушылар әр
қойылған сұрақтарға
ойларын айтады және өз
ұсыныстарын жеткізеді.
ҚБ:
Мадақтама әдісі
4 слайд
Критериалды бағалау ТЖ: «ДЖИГСО» әдісі 1-топ Жерді қашықтықтан барлау нәтижелерін қолдану Дескриптор :Жерді қашықтықтан барлау тәсілдерінің маңыздылығын біледі 2-топ ГИС технологиялары Дескриптор: Ғарыштық түсірілім мен аэрофототүсірілімнің айырмашылығын ажыратады,құрылғылар түрімен танысады 3 – топ Жерді қашықтан барлау нәтижесінде алынған мәліметтерді Қазақстанда қандай мекемелер мен компаниялар пайдаланады Дескриптор :Алынған мәлімет жүйесінің маңыздылығы мен еліміздегі алатын орны ҚБ: әр топ «басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. ЖЖ: .«Идеялар себеті» әдісі 1-топ Қашықтан барлау құралдарының ақпараттар ғылымның, техника мен экономика саласындағы алатын орны Дескриптор: Қашықтан барлау құралдарының ғылым салаларында алатын орнын біледі 2-топ Сенің мобильді құрылғыларында навигация қабылдағышы немесе оларды қолданатын қосымшалар бар ма? Аңықтандар? Дескриптор: Қашықтан барлау құралдарын ажырата алады 3-топ Күнделікті өмірде қандай навигациялық жүйені қолданасыздар және не үшін? Дескриптор : Күнделікте өмірде маңыздылығын айқындайды ҚБ: топтар бір-бірін смайликтер арқылы бағалайды. ЖЖ:«Венн диаграммасы» әдісі Жерді қашықтан барлаудың артықшылықтары мен кемшіліктері Дескриптор: - Жерді қашықтан барлаудың артықшылықтары мен кемшіліктерін дәптерге түсіреді -Салыстырып, саралай алады ҚБ: мадақтау және мақтау арқылы оқушыларды бағалайды. СЖ :«5+30» әдісі Оқушыларға3деңгейдегі сұрақтар жазылған таратпалар беріледі.Орындау уақыты: 5+30 сек. Содан кейін тақтаға дұрыс нұсқасы ілінеді, оқушылар жауаптарын тексереді. 3 тапсырманы дұрыс орындаған оқушылар партаның оң жағына,2 тапсырманы дұрыс орындағандар сол жағына, 1 тапсырманы немесе мүлдем дұрыс жауабы жоқ оқушылар орнына қалады? Дескриптор :оқушылар әр қойылған сұрақтарға ойларын айтады және өз ұсыныстарын жеткізеді. ҚБ: Мадақтама әдісі
5 слайд
Назарларыңызға
рақмет.
Сау болыңыздар
5 слайд
Назарларыңызға рақмет. Сау болыңыздар