Ашық сабақ "Жай бөлшектерді және аралас бөлшектерді көбейту " математика 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді
және аралас сандарды көбейту.
Пәні: математика
Сыныбы: 5
1 слайд
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Пәні: математика Сыныбы: 5
2 слайд
Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті
аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке
айналдыруды біледі, жай бөлшектерді және аралас сандарды
көбейту дағдыларын қалыптастыру.Оқу мақсаттары: 5.1.2.21
жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау
2 слайд
Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды біледі, жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту дағдыларын қалыптастыру.Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау
3 слайд
«Ой қозғау»
1. Дұрыс бөлшек деп ...
2. Бұрыс бөлшек деп...
3. Аралас сан деп ...?
4. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай
айналдырамыз?
5. Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай
айналдырамыз ?
6. Бөлшектерді қалай көбейтеміз?
3 слайд
«Ой қозғау» 1. Дұрыс бөлшек деп ... 2. Бұрыс бөлшек деп... 3. Аралас сан деп ...? 4. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырамыз? 5. Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз ? 6. Бөлшектерді қалай көбейтеміз?
4 слайд
1. Бөлшекті аралас сан түрінде жаз.
нұсқа 1нұсқа 211
56
12
49
30
37
50
57
4 слайд
1. Бөлшекті аралас сан түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 211 56 12 49 30 37 50 57
5 слайд
2. Аралас сандарды бұрыс
бөлшек түріне келтір
Нұсқа 1Нұсқа 25
4
10
5
4
12
11
2
8
7
5
10
5 слайд
2. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түріне келтір Нұсқа 1Нұсқа 25 4 10 5 4 12 11 2 8 7 5 10
6 слайд
3. Натурал санын бөлшек түрінде жаз.
нұсқа 1нұсқа 210
5
11
7
6 слайд
3. Натурал санын бөлшек түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 210 5 11 7
7 слайд
Математикалық эстафета
Тапсырма : Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту
7 слайд
Математикалық эстафета Тапсырма : Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту
8 слайд
Тарихқа көз жүгіртейік
Ерте кезде адамдарға сауда - саттық және түрлі есептеу жұмыстарында бөлшектер мен
үлестерді есептеу қажет болған. Алғашында математикада бөлшектерді «сынық
сандар» деп атаған. Бөлшектер туралы түсініктің дамуында үш түрлі бөлшектер
ұғымы қалыптасқан.
1 . Бірлік бөлшектер (аликвоттық бөлшектер)
2 . Жүйеленген бөлшектер . Жүйеленген бөлшектің алымы кез келген бүтін сан,
бөлімі тек 10 санының немесе 60 санының дәрежелері ғана болған.
3. Жалпы түрдегі бөлшек . Жалпы түрдегі бөлшектің алымы да, бөлімі де кез - келген
натурал сан болады.
Бөлшектердің мұндай әртүрлілігі есептеу және өлшеу жұмыстарында көптеген
қиындықтар туғызады. Бөлшек ұғымының дамуы ғылым мен сауда - саттық
жұмыстары өркендеген елдерде: Мысырда, Вавилонда, Үндістанда және Римде
қалыптасады. Ертеде әр түрлі елдер бөлшек сандарды белгілеуде өздерінің түрліше
символдарын енгізді.
8 слайд
Тарихқа көз жүгіртейік Ерте кезде адамдарға сауда - саттық және түрлі есептеу жұмыстарында бөлшектер мен үлестерді есептеу қажет болған. Алғашында математикада бөлшектерді «сынық сандар» деп атаған. Бөлшектер туралы түсініктің дамуында үш түрлі бөлшектер ұғымы қалыптасқан. 1 . Бірлік бөлшектер (аликвоттық бөлшектер) 2 . Жүйеленген бөлшектер . Жүйеленген бөлшектің алымы кез келген бүтін сан, бөлімі тек 10 санының немесе 60 санының дәрежелері ғана болған. 3. Жалпы түрдегі бөлшек . Жалпы түрдегі бөлшектің алымы да, бөлімі де кез - келген натурал сан болады. Бөлшектердің мұндай әртүрлілігі есептеу және өлшеу жұмыстарында көптеген қиындықтар туғызады. Бөлшек ұғымының дамуы ғылым мен сауда - саттық жұмыстары өркендеген елдерде: Мысырда, Вавилонда, Үндістанда және Римде қалыптасады. Ертеде әр түрлі елдер бөлшек сандарды белгілеуде өздерінің түрліше символдарын енгізді.
9 слайд
Ертедегі Мысырдағы бөлшектердің
жазылуы6
1
3
2
3
1
2
1
9 слайд
Ертедегі Мысырдағы бөлшектердің жазылуы6 1 3 2 3 1 2 1
10 слайд
Ертеде Қытайда сызықтың орнына
нүктені қолданған: 3
1
3
1
10 слайд
Ертеде Қытайда сызықтың орнына нүктені қолданған: 3 1 3 1
11 слайд
Бөлшек сызығын
бірінші болып
енгізген Италия
математигі
Леонардо
Пизанский
(Фибоначчи)
1202 жылы
11 слайд
Бөлшек сызығын бірінші болып енгізген Италия математигі Леонардо Пизанский (Фибоначчи) 1202 жылы
12 слайд
Мағынаны ажырату
/Оқулықпен жұмыс/
№ 509
1)Қауынның массасы 3 1/2кг , қарбыздың массасы қауын массасынан
4 есе артық.Қауын мен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай?
2)Асқабақтың массасы 2 4/5кг,қарбыздың массасы одан 5 есе
артық.Асқабақ пен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай?
12 слайд
Мағынаны ажырату /Оқулықпен жұмыс/ № 509 1)Қауынның массасы 3 1/2кг , қарбыздың массасы қауын массасынан 4 есе артық.Қауын мен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай? 2)Асқабақтың массасы 2 4/5кг,қарбыздың массасы одан 5 есе артық.Асқабақ пен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай?
13 слайд
Қазақтың байырғы
өлшем бірліктері
13 слайд
Қазақтың байырғы өлшем бірліктері
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Жай бөлшектерді көбейтуді қайталау
Үйге тапсырма: № 507 ( 1, 2;3 ,4,5,6 )
15 слайд
Жай бөлшектерді көбейтуді қайталау Үйге тапсырма: № 507 ( 1, 2;3 ,4,5,6 )
16 слайд
Сабақ өте жақсы өтті!
Маған тапсырмаларды
орындау қиынға соқты
Маған бүгінгі сабақты қабылдау
өте қиын болды!
16 слайд
Сабақ өте жақсы өтті! Маған тапсырмаларды орындау қиынға соқты Маған бүгінгі сабақты қабылдау өте қиын болды!