Ашық сабақ "Жай бөлшектерді және аралас бөлшектерді көбейту " математика 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жай бөлшектерді және аралас бөлшектерді көбейту " математика 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды біледі, жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту дағдыларын қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Пәні: математика Сыныбы: 5

#1 слайд
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Пәні: математика Сыныбы: 5

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Пәні: математика Сыныбы: 5

Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды бі

#2 слайд
Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды біледі, жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту дағдыларын қалыптастыру.Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау

2 слайд

Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды біледі, жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту дағдыларын қалыптастыру.Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау

«Ой қозғау» 1. Дұрыс бөлшек деп ... 2. Бұрыс бөлшек деп... 3. Аралас сан деп ...? 4. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айнал

#3 слайд
«Ой қозғау» 1. Дұрыс бөлшек деп ... 2. Бұрыс бөлшек деп... 3. Аралас сан деп ...? 4. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырамыз? 5. Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз ? 6. Бөлшектерді қалай көбейтеміз?

3 слайд

«Ой қозғау» 1. Дұрыс бөлшек деп ... 2. Бұрыс бөлшек деп... 3. Аралас сан деп ...? 4. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырамыз? 5. Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз ? 6. Бөлшектерді қалай көбейтеміз?

1. Бөлшекті аралас сан түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 211 56 12 49 30 37 50 57

#4 слайд
1. Бөлшекті аралас сан түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 211 56 12 49 30 37 50 57

4 слайд

1. Бөлшекті аралас сан түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 211 56 12 49 30 37 50 57

2. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түріне келтір Нұсқа 1Нұсқа 25 4 10 5 4 12 11 2 8 7 5 10

#5 слайд
2. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түріне келтір Нұсқа 1Нұсқа 25 4 10 5 4 12 11 2 8 7 5 10

5 слайд

2. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түріне келтір Нұсқа 1Нұсқа 25 4 10 5 4 12 11 2 8 7 5 10

3. Натурал санын бөлшек түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 210 5  11 7 

#6 слайд
3. Натурал санын бөлшек түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 210 5  11 7 

6 слайд

3. Натурал санын бөлшек түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 210 5  11 7 

Математикалық эстафета Тапсырма : Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

#7 слайд
Математикалық эстафета Тапсырма : Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

7 слайд

Математикалық эстафета Тапсырма : Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

Тарихқа көз жүгіртейік Ерте кезде адамдарға сауда - саттық және түрлі есептеу жұмыстарында бөлшектер мен үлестерді есептеу қаже

#8 слайд
Тарихқа көз жүгіртейік Ерте кезде адамдарға сауда - саттық және түрлі есептеу жұмыстарында бөлшектер мен үлестерді есептеу қажет болған. Алғашында математикада бөлшектерді «сынық сандар» деп атаған. Бөлшектер туралы түсініктің дамуында үш түрлі бөлшектер ұғымы қалыптасқан. 1 . Бірлік бөлшектер (аликвоттық бөлшектер) 2 . Жүйеленген бөлшектер . Жүйеленген бөлшектің алымы кез келген бүтін сан, бөлімі тек 10 санының немесе 60 санының дәрежелері ғана болған. 3. Жалпы түрдегі бөлшек . Жалпы түрдегі бөлшектің алымы да, бөлімі де кез - келген натурал сан болады. Бөлшектердің мұндай әртүрлілігі есептеу және өлшеу жұмыстарында көптеген қиындықтар туғызады. Бөлшек ұғымының дамуы ғылым мен сауда - саттық жұмыстары өркендеген елдерде: Мысырда, Вавилонда, Үндістанда және Римде қалыптасады. Ертеде әр түрлі елдер бөлшек сандарды белгілеуде өздерінің түрліше символдарын енгізді.

8 слайд

Тарихқа көз жүгіртейік Ерте кезде адамдарға сауда - саттық және түрлі есептеу жұмыстарында бөлшектер мен үлестерді есептеу қажет болған. Алғашында математикада бөлшектерді «сынық сандар» деп атаған. Бөлшектер туралы түсініктің дамуында үш түрлі бөлшектер ұғымы қалыптасқан. 1 . Бірлік бөлшектер (аликвоттық бөлшектер) 2 . Жүйеленген бөлшектер . Жүйеленген бөлшектің алымы кез келген бүтін сан, бөлімі тек 10 санының немесе 60 санының дәрежелері ғана болған. 3. Жалпы түрдегі бөлшек . Жалпы түрдегі бөлшектің алымы да, бөлімі де кез - келген натурал сан болады. Бөлшектердің мұндай әртүрлілігі есептеу және өлшеу жұмыстарында көптеген қиындықтар туғызады. Бөлшек ұғымының дамуы ғылым мен сауда - саттық жұмыстары өркендеген елдерде: Мысырда, Вавилонда, Үндістанда және Римде қалыптасады. Ертеде әр түрлі елдер бөлшек сандарды белгілеуде өздерінің түрліше символдарын енгізді.

Ертедегі Мысырдағы бөлшектердің жазылуы6 1 3 2 3 1 2 1    

#9 слайд
Ертедегі Мысырдағы бөлшектердің жазылуы6 1 3 2 3 1 2 1    

9 слайд

Ертедегі Мысырдағы бөлшектердің жазылуы6 1 3 2 3 1 2 1    

Ертеде Қытайда сызықтың орнына нүктені қолданған: 3 1 3 1 

#10 слайд
Ертеде Қытайда сызықтың орнына нүктені қолданған: 3 1 3 1 

10 слайд

Ертеде Қытайда сызықтың орнына нүктені қолданған: 3 1 3 1 

Бөлшек сызығын бірінші болып енгізген Италия математигі Леонардо Пизанский (Фибоначчи) 1202 жылы

#11 слайд
Бөлшек сызығын бірінші болып енгізген Италия математигі Леонардо Пизанский (Фибоначчи) 1202 жылы

11 слайд

Бөлшек сызығын бірінші болып енгізген Италия математигі Леонардо Пизанский (Фибоначчи) 1202 жылы

Мағынаны ажырату /Оқулықпен жұмыс/ № 509 1)Қауынның массасы 3 1/2кг , қарбыздың массасы қауын массасынан 4 есе артық.Қауын

#12 слайд
Мағынаны ажырату /Оқулықпен жұмыс/ № 509 1)Қауынның массасы 3 1/2кг , қарбыздың массасы қауын массасынан 4 есе артық.Қауын мен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай? 2)Асқабақтың массасы 2 4/5кг,қарбыздың массасы одан 5 есе артық.Асқабақ пен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай?

12 слайд

Мағынаны ажырату /Оқулықпен жұмыс/ № 509 1)Қауынның массасы 3 1/2кг , қарбыздың массасы қауын массасынан 4 есе артық.Қауын мен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай? 2)Асқабақтың массасы 2 4/5кг,қарбыздың массасы одан 5 есе артық.Асқабақ пен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай?

Қазақтың байырғы өлшем бірліктері

#13 слайд
Қазақтың байырғы өлшем бірліктері

13 слайд

Қазақтың байырғы өлшем бірліктері

#14 слайд

14 слайд

 Жай бөлшектерді көбейтуді қайталау Үйге тапсырма: № 507 ( 1, 2;3 ,4,5,6 )

#15 слайд
 Жай бөлшектерді көбейтуді қайталау Үйге тапсырма: № 507 ( 1, 2;3 ,4,5,6 )

15 слайд

 Жай бөлшектерді көбейтуді қайталау Үйге тапсырма: № 507 ( 1, 2;3 ,4,5,6 )

Сабақ өте жақсы өтті! Маған тапсырмаларды орындау қиынға соқты Маған бүгінгі сабақты қабылдау өте қиын болды!

#16 слайд
Сабақ өте жақсы өтті! Маған тапсырмаларды орындау қиынға соқты Маған бүгінгі сабақты қабылдау өте қиын болды!

16 слайд

Сабақ өте жақсы өтті! Маған тапсырмаларды орындау қиынға соқты Маған бүгінгі сабақты қабылдау өте қиын болды!

Файл форматы:
pptx
20.03.2019
616
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі