Материалдар / Ашық сабақ "Жай бөлшектерді және аралас бөлшектерді көбейту " математика 5 сынып

Ашық сабақ "Жай бөлшектерді және аралас бөлшектерді көбейту " математика 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды біледі, жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту дағдыларын қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Наурыз 2019
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Пәні: математика Сыныбы: 5

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Пәні: математика Сыныбы: 5

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту. Пәні: математика Сыныбы: 5

Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды бі

2 слайд
Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды біледі, жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту дағдыларын қалыптастыру.Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау

2 слайд

Сабақ мақсаттары: Жай бөлшек ұғымын біледі, бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру, аралас санды бүрыс бөлшекке айналдыруды біледі, жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту дағдыларын қалыптастыру.Оқу мақсаттары: 5.1.2.21 жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді орындау

«Ой қозғау» 1. Дұрыс бөлшек деп ... 2. Бұрыс бөлшек деп... 3. Аралас сан деп ...? 4. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айнал

3 слайд
«Ой қозғау» 1. Дұрыс бөлшек деп ... 2. Бұрыс бөлшек деп... 3. Аралас сан деп ...? 4. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырамыз? 5. Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз ? 6. Бөлшектерді қалай көбейтеміз?

3 слайд

«Ой қозғау» 1. Дұрыс бөлшек деп ... 2. Бұрыс бөлшек деп... 3. Аралас сан деп ...? 4. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырамыз? 5. Бұрыс бөлшекті аралас санға қалай айналдырамыз ? 6. Бөлшектерді қалай көбейтеміз?

1. Бөлшекті аралас сан түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 211 56 12 49 30 37 50 57

4 слайд
1. Бөлшекті аралас сан түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 211 56 12 49 30 37 50 57

4 слайд

1. Бөлшекті аралас сан түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 211 56 12 49 30 37 50 57

2. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түріне келтір Нұсқа 1Нұсқа 25 4 10 5 4 12 11 2 8 7 5 10

5 слайд
2. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түріне келтір Нұсқа 1Нұсқа 25 4 10 5 4 12 11 2 8 7 5 10

5 слайд

2. Аралас сандарды бұрыс бөлшек түріне келтір Нұсқа 1Нұсқа 25 4 10 5 4 12 11 2 8 7 5 10

3. Натурал санын бөлшек түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 210 5  11 7 

6 слайд
3. Натурал санын бөлшек түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 210 5  11 7 

6 слайд

3. Натурал санын бөлшек түрінде жаз. нұсқа 1нұсқа 210 5  11 7 

Математикалық эстафета Тапсырма : Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

7 слайд
Математикалық эстафета Тапсырма : Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

7 слайд

Математикалық эстафета Тапсырма : Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

Тарихқа көз жүгіртейік Ерте кезде адамдарға сауда - саттық және түрлі есептеу жұмыстарында бөлшектер мен үлестерді есептеу қаже

8 слайд
Тарихқа көз жүгіртейік Ерте кезде адамдарға сауда - саттық және түрлі есептеу жұмыстарында бөлшектер мен үлестерді есептеу қажет болған. Алғашында математикада бөлшектерді «сынық сандар» деп атаған. Бөлшектер туралы түсініктің дамуында үш түрлі бөлшектер ұғымы қалыптасқан. 1 . Бірлік бөлшектер (аликвоттық бөлшектер) 2 . Жүйеленген бөлшектер . Жүйеленген бөлшектің алымы кез келген бүтін сан, бөлімі тек 10 санының немесе 60 санының дәрежелері ғана болған. 3. Жалпы түрдегі бөлшек . Жалпы түрдегі бөлшектің алымы да, бөлімі де кез - келген натурал сан болады. Бөлшектердің мұндай әртүрлілігі есептеу және өлшеу жұмыстарында көптеген қиындықтар туғызады. Бөлшек ұғымының дамуы ғылым мен сауда - саттық жұмыстары өркендеген елдерде: Мысырда, Вавилонда, Үндістанда және Римде қалыптасады. Ертеде әр түрлі елдер бөлшек сандарды белгілеуде өздерінің түрліше символдарын енгізді.

8 слайд

Тарихқа көз жүгіртейік Ерте кезде адамдарға сауда - саттық және түрлі есептеу жұмыстарында бөлшектер мен үлестерді есептеу қажет болған. Алғашында математикада бөлшектерді «сынық сандар» деп атаған. Бөлшектер туралы түсініктің дамуында үш түрлі бөлшектер ұғымы қалыптасқан. 1 . Бірлік бөлшектер (аликвоттық бөлшектер) 2 . Жүйеленген бөлшектер . Жүйеленген бөлшектің алымы кез келген бүтін сан, бөлімі тек 10 санының немесе 60 санының дәрежелері ғана болған. 3. Жалпы түрдегі бөлшек . Жалпы түрдегі бөлшектің алымы да, бөлімі де кез - келген натурал сан болады. Бөлшектердің мұндай әртүрлілігі есептеу және өлшеу жұмыстарында көптеген қиындықтар туғызады. Бөлшек ұғымының дамуы ғылым мен сауда - саттық жұмыстары өркендеген елдерде: Мысырда, Вавилонда, Үндістанда және Римде қалыптасады. Ертеде әр түрлі елдер бөлшек сандарды белгілеуде өздерінің түрліше символдарын енгізді.

Ертедегі Мысырдағы бөлшектердің жазылуы6 1 3 2 3 1 2 1    

9 слайд
Ертедегі Мысырдағы бөлшектердің жазылуы6 1 3 2 3 1 2 1    

9 слайд

Ертедегі Мысырдағы бөлшектердің жазылуы6 1 3 2 3 1 2 1    

Ертеде Қытайда сызықтың орнына нүктені қолданған: 3 1 3 1 

10 слайд
Ертеде Қытайда сызықтың орнына нүктені қолданған: 3 1 3 1 

10 слайд

Ертеде Қытайда сызықтың орнына нүктені қолданған: 3 1 3 1 

Бөлшек сызығын бірінші болып енгізген Италия математигі Леонардо Пизанский (Фибоначчи) 1202 жылы

11 слайд
Бөлшек сызығын бірінші болып енгізген Италия математигі Леонардо Пизанский (Фибоначчи) 1202 жылы

11 слайд

Бөлшек сызығын бірінші болып енгізген Италия математигі Леонардо Пизанский (Фибоначчи) 1202 жылы

Мағынаны ажырату /Оқулықпен жұмыс/ № 509 1)Қауынның массасы 3 1/2кг , қарбыздың массасы қауын массасынан 4 есе артық.Қауын

12 слайд
Мағынаны ажырату /Оқулықпен жұмыс/ № 509 1)Қауынның массасы 3 1/2кг , қарбыздың массасы қауын массасынан 4 есе артық.Қауын мен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай? 2)Асқабақтың массасы 2 4/5кг,қарбыздың массасы одан 5 есе артық.Асқабақ пен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай?

12 слайд

Мағынаны ажырату /Оқулықпен жұмыс/ № 509 1)Қауынның массасы 3 1/2кг , қарбыздың массасы қауын массасынан 4 есе артық.Қауын мен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай? 2)Асқабақтың массасы 2 4/5кг,қарбыздың массасы одан 5 есе артық.Асқабақ пен қарбыздың бірге алғандағы массасы қандай?

Қазақтың байырғы өлшем бірліктері

13 слайд
Қазақтың байырғы өлшем бірліктері

13 слайд

Қазақтың байырғы өлшем бірліктері

14 слайд

14 слайд

 Жай бөлшектерді көбейтуді қайталау Үйге тапсырма: № 507 ( 1, 2;3 ,4,5,6 )

15 слайд
 Жай бөлшектерді көбейтуді қайталау Үйге тапсырма: № 507 ( 1, 2;3 ,4,5,6 )

15 слайд

 Жай бөлшектерді көбейтуді қайталау Үйге тапсырма: № 507 ( 1, 2;3 ,4,5,6 )

Сабақ өте жақсы өтті! Маған тапсырмаларды орындау қиынға соқты Маған бүгінгі сабақты қабылдау өте қиын болды!

16 слайд
Сабақ өте жақсы өтті! Маған тапсырмаларды орындау қиынға соқты Маған бүгінгі сабақты қабылдау өте қиын болды!

16 слайд

Сабақ өте жақсы өтті! Маған тапсырмаларды орындау қиынға соқты Маған бүгінгі сабақты қабылдау өте қиын болды!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ