Материалдар / Ашық сабақ "Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу" 5 сынып

Ашық сабақ "Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді бөлу”, “Аралас сандарды бөлу” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
564
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жай бөлшектерді және аралас Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлусандарды бөлуЖай бөлшектерді және аралас Жай бөлшектерді ж

1 слайд
Жай бөлшектерді және аралас Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлусандарды бөлуЖай бөлшектерді және аралас Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлусандарды бөлу 5 сынып математика Математика пәнінің мұғалімі: Нұрмат Айдана

1 слайд

Жай бөлшектерді және аралас Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлусандарды бөлуЖай бөлшектерді және аралас Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлусандарды бөлу 5 сынып математика Математика пәнінің мұғалімі: Нұрмат Айдана

1 . Саба қ мақсаты: “Жай бөлшектерді бөлу”, “Аралас сандарды бөлу” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйінде

2 слайд
1 . Саба қ мақсаты: “Жай бөлшектерді бөлу”, “Аралас сандарды бөлу” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру. а) Білімділік . Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру; ә) Тәрбиелік . Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін тәрбиелеу. б) Дамытушылық . Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту. 2. Түрі: дәстүрлі емес 3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану 4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар ,кубик, тірек- сызбалар

2 слайд

1 . Саба қ мақсаты: “Жай бөлшектерді бөлу”, “Аралас сандарды бөлу” туралы алған білімдерін шығармашылықпен зерттеу, ой түйіндеу арқылы жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру. а) Білімділік . Есептер шығару барысында білімдерін нақтылау, ой қорытындылау арқылы алған білімдерін баяндап, көрсете білуі, пәнге қызығушылығын арттыру; ә) Тәрбиелік . Оқушылардың шығармашылық жұмыс жасау қабілетін тәрбиелеу. б) Дамытушылық . Есеп шығару барысында ережелерді дұрыс пайдалана отырып есте сақтау, логикалық ойлау және математикалық тілде сөйлеу қабілетін дамыту. 2. Түрі: дәстүрлі емес 3. Әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау» технологиясын пайдалану 4. Көрнекілігі: кадоскоп, фигуралар ,кубик, тірек- сызбалар

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Үй тапсырмасын тексеру ІІ. Жаңа сабақ  Есептер шығару ІІІ. Ой толғаныс Сергіту сәті

3 слайд
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Үй тапсырмасын тексеру ІІ. Жаңа сабақ  Есептер шығару ІІІ. Ой толғаныс Сергіту сәті  Сабақты бекіту  Үйге тапсырмалар

3 слайд

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі I.Үй тапсырмасын тексеру ІІ. Жаңа сабақ  Есептер шығару ІІІ. Ой толғаныс Сергіту сәті  Сабақты бекіту  Үйге тапсырмалар

Үй тапсырмасын тексеру

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабақ Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу Аралас сандарды аралас санға бөлу Натурал санды бөлше

5 слайд
Жаңа сабақ Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу Аралас сандарды аралас санға бөлу Натурал санды бөлшекке бөлу

5 слайд

Жаңа сабақ Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу Аралас сандарды аралас санға бөлу Натурал санды бөлшекке бөлу

5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см

6 слайд
5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см Табу керек: AD - ? Шешуі: Жауабы: Жауабы: D А В Берілгені: ∆ АВС – тең қабырғалы АВ =ВС=АС=5 см Табу керек: Р- ? Шешуі:№ 1 № 2 А

6 слайд

5 см 5 см 5 см В С Берілгені: ∆ АВ D – тең бүйірлі P=25 см AB=BD=7 см Табу керек: AD - ? Шешуі: Жауабы: Жауабы: D А В Берілгені: ∆ АВС – тең қабырғалы АВ =ВС=АС=5 см Табу керек: Р- ? Шешуі:№ 1 № 2 А

9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р   2 Табу керек

7 слайд
9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р   2 Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы: Бер ілгені: ∆АВК - тең бүйірлі АВ =BK 4см ұзын АК = 5см Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы:А В К 5 см№ 3 № 4

7 слайд

9 см 9 см 3 смА В С Бер ілгені: ∆АВС - тең бүйірлі АВ =ВС=9 см, АС= 3 смс а Р   2 Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы: Бер ілгені: ∆АВК - тең бүйірлі АВ =BK 4см ұзын АК = 5см Табу керек Р - ? Шешуі: Жауабы:А В К 5 см№ 3 № 4

АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см

8 слайд
АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см Табу керек: Р - ? Шешуі: Жауабы: Берілгені: ∆КМС Р – 27см К М С Табу керек: қабырғаларын - ? Шешуі: Жауабы:№ 6№ 5 15 11 21 23 15 9

8 слайд

АДАИЗА В А С3 см 4 см 8 см Бер ілгені:∆АВС АВ =3 см, ВС=8 см, АС= 4 см Табу керек: Р - ? Шешуі: Жауабы: Берілгені: ∆КМС Р – 27см К М С Табу керек: қабырғаларын - ? Шешуі: Жауабы:№ 6№ 5 15 11 21 23 15 9

Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер ,

9 слайд
Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер , ...... Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең болса…… Тең қабырғалы үшбұрыш деп аталады егер оның барлық қабырғалары тең болса…… Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның қабырғалары әр түрлі болса…… …

9 слайд

Анықтамаларды жалғастырыңыздар Сүйір бұрышты үшбұрыш деп аталады егер, … Доғал бұрышты үшбұрыш деп аталады егер , ...... Тең бүйірлі үшбұрыш деп аталады егер оның екі қабырғасы тең болса…… Тең қабырғалы үшбұрыш деп аталады егер оның барлық қабырғалары тең болса…… Қабырғалары әр түрлі деп аталады егер оның қабырғалары әр түрлі болса…… …

Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз

10 слайд
Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз

10 слайд

Салыстырыңыз Кубизм Зерттеңіз Суреттеңіз

Венн диаграммасы

11 слайд
Венн диаграммасы

11 слайд

Венн диаграммасы

Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері

12 слайд
Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері

12 слайд

Сабақты бекітуСабақты бекіту Үшбұрыш және оның түрлеріҮшбұрыш және оның түрлері

Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау

13 слайд
Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау

13 слайд

Үйге тапсырма: № 132 есеп № 139 есеп §11 ережелерді кайталау Бағалау

14 слайд

14 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ