Материалдар / Ашық сабақ Жаңашаруа қазақ орта мектебі 7сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Жаңашаруа қазақ орта мектебі 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2020
373
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мектеп: Мұғалімнің аты-жө ні: Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаттары: , формулаларын есептер шығаруда қолдана алады; санд

1 слайд
Мектеп: Мұғалімнің аты-жө ні: Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаттары: , формулаларын есептер шығаруда қолдана алады; сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды түсінеді Көпшілігі: Натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды қолданады . Кейбіреуі: Натурал сандарды салыстыруға есептер құрастыра алады. Натурал сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды зерттейдіЖаңашаруа қазақ орта мектебі Алтаева Акару Сабақтың тақырыбы : 7.2.1.10 Қысқаша көбейту формулаларыҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Екі өрнектің квадраттарының айырмасы 7.2.1.10 қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолданады;

Сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып SMART форматында құрастырдым Сабақтың оқу мақсаттары төм

2 слайд
Сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып SMART форматында құрастырдым Сабақтың оқу мақсаттары төмендегідей сабақ мақсаттарымен нақтыланды . S- нақты M -өлшемді A - қолжетімді R - шынайы T - уақытқа сыйымдылығ ы Күтілетін нәтиже нақты көрсетілген және сабақ мақсаты оқушыларға түсінікті құрылған Бағалау критерийі Ресурс, тиімді әдіс - тәсілдер Нақты нәтиже бар, алдыңғы білімдерін жаңа білімде қолдана алады сабақтың әрбір кезеңі уақытқа бөлінген.

• Жаңа тақырыпты ашу мақсатында тапсырмалар беріледі: • 1 топ: (m+n)( m-n) • 2 топ : (х+у)( х-у) • Нәтижесін талдап, қ

3 слайд
• Жаңа тақырыпты ашу мақсатында тапсырмалар беріледі: • 1 топ: (m+n)( m-n) • 2 топ : (х+у)( х-у) • Нәтижесін талдап, қорытынды жасайды; (топтық жұмыс) «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі • Бұл әдіс сабақ мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбы бойынша есептер беру арқылы, оқушылардың өзіне сенімділік уәжін оятады, өз білім деңгейіне сәйкес тапсырманы таңдай отырып, алға қарай ұмтылуын қамтамасыз ететін әдіс болып табылады. «Таңдау» әдісіБелсенді оқу әдістері ( Ұ) «Фильмді көру» әдісі Оқушыларға өз шешімдерін тексеру үшін «Bilimland» сайтынан видеоны қарауға ұсынылады  (ЖЖ) Сәйкестендіру тапсырмалары Дескриптор: • формуланы қолданады; өрнекті жауабымен сәйкестендіреді

. Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралап оқытудың нәтижесінде таланттар өз қабілеттерін одан әрі б

4 слайд
. Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру Саралап оқытудың нәтижесінде таланттар өз қабілеттерін одан әрі бекіте түседі. Қолдауды қажет ететін оқушылардың ішкі уәждері оянып, өздеріне деген сенімдері арта түседі. Білім дәрежесі бірдей оқу топтарына оқу жеңілдейді. Қолдауды қажет ететін оқушыларға топта және жеке жұмыстарды орындау барысында қолдау көрсетіледі Оқушыларға тапсырма жеңілден күрделіге қарай , қабілеттерін, дағдыларын ескере отырып сараланып берілдіТапсырма тәсілі

Қалыптастырушы бағалау мұғалімге білім алушылардың білімін қадағалауға, жоспарына түзетулер енгізуіне, ал оқушыларға өз оқу

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау мұғалімге білім алушылардың білімін қадағалауға, жоспарына түзетулер енгізуіне, ал оқушыларға өз оқу жетістіктеріне өзі бақылау жасауына және одан әрі өзінің даму бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді. Дескриптор: Білім алушы - қажет формуланы қолданады; - көбейткіштерге жіктейді; - теңдеудін түбірін табады. - қажет формуланы қолданады; - түрлендіруді орындайды; - өрнектің мәнін таба ды. формулаларын көпмүшені көбейткіштерге жіктеу кезінде қолданады; формулаларын көпмүшелердің көбейтіндісін квадраттарының айырмасы түрінде қолданады; Бағалау критерийі Критериалды бағалау