1 слайд
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жө ні:
Оқу мақсаты:
Сабақтың
мақсаттары: , формулаларын есептер шығаруда қолдана
алады;
сандарды салыстыру мен реттеуді талап ететін
жағдайды түсінеді
Көпшілігі: Натурал сандарды салыстыру мен
реттеуді талап ететін жағдайды қолданады .
Кейбіреуі: Натурал сандарды салыстыруға
есептер құрастыра алады. Натурал сандарды
салыстыру мен реттеуді талап ететін жағдайды
зерттейдіЖаңашаруа қазақ орта мектебі
Алтаева Акару
Сабақтың
тақырыбы : 7.2.1.10 Қысқаша көбейту формулаларыҰзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы
7.2.1.10 қысқаша көбейту формулаларын
біледі және қолданады;
2 слайд
Сабақ мақсаттарын
оқушылардың
қажеттіліктерін ескере
отырып SMART
форматында
құрастырдым Сабақтың оқу
мақсаттары
төмендегідей сабақ
мақсаттарымен
нақтыланды .
S- нақты M -өлшемді A - қолжетімді R - шынайы T - уақытқа
сыйымдылығ
ы
Күтілетін нәтиже
нақты көрсетілген
және сабақ
мақсаты
оқушыларға
түсінікті құрылған Бағалау
критерийі Ресурс, тиімді
әдіс - тәсілдер Нақты нәтиже
бар, алдыңғы
білімдерін жаңа
білімде қолдана
алады сабақтың әрбір
кезеңі уақытқа
бөлінген.
3 слайд
•
Жаңа тақырыпты ашу
мақсатында тапсырмалар
беріледі:
•
1 топ: (m+n)( m-n)
•
2 топ : (х+у)( х-у)
•
Нәтижесін талдап,
қорытынды жасайды;
(топтық жұмыс) «Ойлан, топтас,
бөліс» әдісі
•
Бұл әдіс сабақ
мақсаттарына қол
жеткізуге бағытталған.
Екі өрнектің
квадраттарының
айырмасы тақырыбы
бойынша есептер беру
арқылы, оқушылардың
өзіне сенімділік уәжін
оятады, өз білім
деңгейіне сәйкес
тапсырманы таңдай
отырып, алға қарай
ұмтылуын қамтамасыз
ететін әдіс болып
табылады. «Таңдау» әдісіБелсенді оқу әдістері
( Ұ) «Фильмді көру» әдісі
Оқушыларға өз
шешімдерін тексеру үшін
«Bilimland» сайтынан
видеоны қарауға
ұсынылады
(ЖЖ) Сәйкестендіру
тапсырмалары
Дескриптор:
•
формуланы
қолданады;
өрнекті жауабымен
сәйкестендіреді
4 слайд
. Саралап оқыту- оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру
Саралап оқытудың нәтижесінде
таланттар өз қабілеттерін одан
әрі бекіте түседі. Қолдауды
қажет ететін оқушылардың ішкі
уәждері оянып, өздеріне деген
сенімдері арта түседі. Білім
дәрежесі бірдей оқу топтарына
оқу жеңілдейді. Қолдауды қажет ететін
оқушыларға топта және
жеке жұмыстарды орындау
барысында қолдау
көрсетіледі Оқушыларға тапсырма
жеңілден күрделіге қарай ,
қабілеттерін, дағдыларын ескере
отырып сараланып берілдіТапсырма тәсілі
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау
мұғалімге білім
алушылардың білімін
қадағалауға, жоспарына
түзетулер енгізуіне, ал
оқушыларға өз оқу
жетістіктеріне өзі бақылау
жасауына және одан әрі
өзінің даму бағыттарын
анықтауға мүмкіндік береді. Дескриптор: Білім алушы
- қажет формуланы қолданады;
- көбейткіштерге жіктейді;
- теңдеудін түбірін табады.
- қажет формуланы қолданады;
- түрлендіруді орындайды;
- өрнектің мәнін таба ды. формулаларын көпмүшені көбейткіштерге жіктеу
кезінде қолданады;
формулаларын көпмүшелердің көбейтіндісін
квадраттарының айырмасы түрінде қолданады; Бағалау критерийі Критериалды бағалау
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз