Материалдар / Ашық сабақ Жасанды жарық көзі дегеніміз не?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Жасанды жарық көзі дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
1-сынып мұғалімдеріне пайдалануға болады. Сабақ барысында призентацияны қосып тапсырмалар беруге болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2020
163
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Жасанды жарық көзі дегеніміз не?. Барлық оқушылар: -жасанды жарық пен табиғи жарықты ажыратады.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жасанды жарық көзі дегеніміз не?. Барлық оқушылар: -жасанды жарық пен табиғи жарықты ажыратады. Көптеген оқушылар: - жасанды жарық көзінің қажеттілігін түсінеді. Кейбір оқушылар: -жасанды жарық көздерін өмірде қолданады.Оқу мақсаты: 1.5.2.3. Жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау 1.5.2.2. Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату Сабақ мақсаты Бағалау критерийі - жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтайды. - табиғи жарық пен жасанды жарықты ажыратады. Мектеп: №69 мектеп – гимназия Мұғалім: Шошанова З.С Тілдік мақсаттар: аспашам- люстра,шамшырақ, көше шамы Пәнаралық байланыс:дүние тану, өзін-өзі тану Құндылықтар:ынтымақ тастық,шығармашылық пен еңбек,азаматтық, жауапкершілік Алдыңғы оқу: Табиғи жарық көзіНұр-Сұлтан қаласы № 69 мектеп –гимназия Шошанова З.С Пәні : жаратылыстану

1топ. Суреттегі табиғи және жасанды жарық көздерін 2 топқа бөліп жабыстыру. 2 топ. Жасанды жарық көздерімен табиғи жарық кө

2 слайд
1топ. Суреттегі табиғи және жасанды жарық көздерін 2 топқа бөліп жабыстыру. 2 топ. Жасанды жарық көздерімен табиғи жарық көздерінің суретін салу. 3 топ. Жасанды жарық көздерін қоршап белгілеу. 4 топ. Жасанды жарық не үшін қажет? Белсенді оқыту «Кубизм » тәсілі арқылы өткен сабақты қайталау» «Конверттегі суреттер мен атаулары» Дескриптор - Жасанды жарық көздерін ажыратады -Табиғи жарық көзін ажыратады -Жасанды жарықтың қажеттілігін айтады Топқа бөлу Ұйымда стыру кезеңі Сергіту сәті: «Күн мен түн» ойыны

Саралау әдісі Жұппен жұмыс Сұрақтар: 1.Жарық көзі нешеге бөлінеді? 2.Жарық көздерінің қайсысын жиі кездестіресің? 3.Жасанды

3 слайд
Саралау әдісі Жұппен жұмыс Сұрақтар: 1.Жарық көзі нешеге бөлінеді? 2.Жарық көздерінің қайсысын жиі кездестіресің? 3.Жасанды жарық көзі не үшін қажет? 4.Жасанды жарық көзіне нелер жатады?   5.Жасанды жарық көздерін қолдануда қандай ережелерді сақтануы керек? 6.Жасанды жарық көздеріннің адам өміріндегі пайдасы? Дескриптор -Жарық көздерінің түрлерін біледі -Жиі кездесетін жасанды жарық көздерін атай алады -Жасанды жарық көздерінің адам өміріне қажеттілігін біледі - Жасанды жарық көзіне не жататынын айтады - Жасанды жарық көздерін қолданудағы ережелерді біледі. - Жасанды жарық көздерінің адам өміріндегі пайдасын біледі .«Сұрақ – жауап» тәсілі ЖЖ: Жасанды жарық көзінің моделін жасау немесе суретін салу . Дескриптор: -Жасанды жарық көзінің суретін салады - Жасанды жарық көзін модельдейді

Критериалды бағалау 1 – тапсырма: ҰЖ:Мұғалімінің бағалауы: Ауызша мадақтау 4 – тапсырма. ЖЖ: Смайлик арқылы бағалау

4 слайд
Критериалды бағалау 1 – тапсырма: ҰЖ:Мұғалімінің бағалауы: Ауызша мадақтау 4 – тапсырма. ЖЖ: Смайлик арқылы бағалау -өте жақсы -жақсы -орташа 3- тапсырма: ЖТ:Дискрипторға сүйене отырып «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау 2 – тапсырма: ТЖ: Дискрипторға сүйене отырып топ басшысы топ мүшелерін бағалау. Жақсы қорғаған топқа жұлдыз беріледі Рефлексия:Оқушылар «Білім шыңы» бойынша сабақтағы өздерінің жұмысын бағалайды Кері байланыс: әр оқушыға таратылып беріледі. Бүгінгі сабақта басым арқылы нені білдім?   Бүгінгі сабақта қолым арқылы нені жасай алдым?   Бүгінгі сабақта жүрегім арқылы нені сезіндім?  

Ықшамсабақ Мен жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы бойынша өтілген бұл курсқа қатыса отырып, төмендегідей жұмыстардың жүрг

5 слайд
Ықшамсабақ Мен жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы бойынша өтілген бұл курсқа қатыса отырып, төмендегідей жұмыстардың жүргізілу жүйесін меңгердім. ● Тренер тарапынан *Жаңа бағдарлама негізінде жоспар құру. *Саралап оқыту мен белсенді оқыту әдістерін жүйелі қолдану. *Дескриптор құру. *Критериалды бағалау жүргізу. *Кері байланыс және рефлексия жасату. ● Әріптестерімнің тарапынан Жасаған ықшамсабақтарын қарай отырып оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерінің қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. Болашақта сабақ үдерісінде осы жаңашылдықты қолдана отырып,білімді оқушылар шығаратыныма сенімдімін.