1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жасанды
жарық көзі дегеніміз не?.
Барлық оқушылар: -жасанды жарық пен табиғи жарықты ажыратады.
Көптеген оқушылар: - жасанды жарық көзінің қажеттілігін түсінеді.
Кейбір оқушылар: -жасанды жарық көздерін өмірде қолданады.Оқу
мақсаты: 1.5.2.3. Жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау
1.5.2.2. Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийі - жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтайды.
- табиғи жарық пен жасанды жарықты ажыратады. Мектеп: №69 мектеп –
гимназия
Мұғалім: Шошанова З.С
Тілдік мақсаттар:
аспашам-
люстра,шамшырақ,
көше шамы Пәнаралық
байланыс:дүние
тану, өзін-өзі
тану Құндылықтар:ынтымақ
тастық,шығармашылық
пен еңбек,азаматтық,
жауапкершілік Алдыңғы оқу:
Табиғи жарық
көзіНұр-Сұлтан қаласы
№ 69 мектеп –гимназия
Шошанова З.С
Пәні : жаратылыстану
2 слайд
1топ. Суреттегі табиғи
және жасанды жарық
көздерін 2 топқа бөліп
жабыстыру.
2 топ. Жасанды жарық
көздерімен табиғи жарық
көздерінің суретін салу.
3 топ. Жасанды жарық
көздерін қоршап белгілеу.
4 топ. Жасанды жарық не
үшін қажет? Белсенді оқыту
«Кубизм » тәсілі
арқылы өткен
сабақты қайталау»
«Конверттегі суреттер
мен атаулары»
Дескриптор
- Жасанды жарық көздерін ажыратады
-Табиғи жарық көзін ажыратады
-Жасанды жарықтың қажеттілігін
айтады Топқа
бөлу Ұйымда
стыру
кезеңі
Сергіту сәті: «Күн
мен түн» ойыны
3 слайд
Саралау әдісі
Жұппен жұмыс
Сұрақтар: 1.Жарық көзі нешеге
бөлінеді?
2.Жарық көздерінің қайсысын жиі
кездестіресің?
3.Жасанды жарық көзі не үшін қажет?
4.Жасанды жарық көзіне нелер жатады?
5.Жасанды жарық көздерін қолдануда
қандай ережелерді сақтануы керек?
6.Жасанды жарық көздеріннің адам
өміріндегі пайдасы? Дескриптор
-Жарық көздерінің түрлерін
біледі
-Жиі кездесетін жасанды жарық
көздерін атай алады
-Жасанды жарық көздерінің
адам өміріне қажеттілігін біледі
- Жасанды жарық көзіне не
жататынын айтады
- Жасанды жарық көздерін
қолданудағы ережелерді біледі.
- Жасанды жарық көздерінің
адам өміріндегі пайдасын біледі .«Сұрақ –
жауап» тәсілі
ЖЖ: Жасанды жарық көзінің моделін
жасау немесе суретін салу .
Дескриптор:
-Жасанды жарық көзінің
суретін салады
- Жасанды жарық көзін
модельдейді
4 слайд
Критериалды бағалау
1 – тапсырма: ҰЖ:Мұғалімінің
бағалауы: Ауызша мадақтау
4 – тапсырма. ЖЖ: Смайлик арқылы
бағалау
-өте жақсы
-жақсы
-орташа 3- тапсырма: ЖТ:Дискрипторға
сүйене отырып «Бағдаршам» әдісі
арқылы бағалау 2 – тапсырма:
ТЖ: Дискрипторға сүйене отырып топ
басшысы топ мүшелерін бағалау. Жақсы
қорғаған топқа жұлдыз беріледі
Рефлексия:Оқушылар «Білім шыңы»
бойынша сабақтағы өздерінің
жұмысын бағалайды Кері байланыс: әр оқушыға
таратылып беріледі.
Бүгінгі сабақта басым арқылы
нені білдім?
Бүгінгі сабақта қолым арқылы
нені жасай алдым?
Бүгінгі сабақта жүрегім арқылы
нені сезіндім?
5 слайд
Ықшамсабақ
Мен жаңартылған білім мазмұны бағдарламасы бойынша өтілген
бұл курсқа қатыса отырып, төмендегідей жұмыстардың жүргізілу
жүйесін меңгердім.
● Тренер тарапынан
*Жаңа бағдарлама негізінде жоспар құру.
*Саралап оқыту мен белсенді оқыту әдістерін жүйелі қолдану.
*Дескриптор құру.
*Критериалды бағалау жүргізу.
*Кері байланыс және рефлексия жасату.
● Әріптестерімнің тарапынан
Жасаған ықшамсабақтарын қарай отырып оқытудың жаңа әдіс-
тәсілдерінің қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әріптестерімнің
арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым.
Болашақта сабақ үдерісінде осы жаңашылдықты қолдана
отырып,білімді оқушылар шығаратыныма сенімдімін.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз