Ашық сабақ Жердің қашықтықтан барлау тәсілдері. 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шымкент қаласы
№28 жалпы орта білім беретін мектебі
Мұғалімнің аты жөні: Халметова М.А
Сабақтың тақырыбы:
Жердің қашықтықтан
барлау тәсілдері. 9 сынып
Қазақстан география
Сабақты жоспарлау
бойынша
таныстырылым
1 слайд
Шымкент қаласы №28 жалпы орта білім беретін мектебі Мұғалімнің аты жөні: Халметова М.А Сабақтың тақырыбы: Жердің қашықтықтан барлау тәсілдері. 9 сынып Қазақстан география Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым
2 слайд
Оқу мақсаттары: 9.2.2.1. Жердің қашықтықтан барлау тәсілдері.
Жердің қашықтықтан барлау және навигацияның спутниктік жүйесінің
деректерін қолдану аясы .
Сабақтың мақсаты
Жердің қашықтықтан барлау тәсілдеріне сипаттама беру
негізінде олардың мәні мен ерекшеліктерін түсіндіру.
2 слайд
Оқу мақсаттары: 9.2.2.1. Жердің қашықтықтан барлау тәсілдері. Жердің қашықтықтан барлау және навигацияның спутниктік жүйесінің деректерін қолдану аясы . Сабақтың мақсаты Жердің қашықтықтан барлау тәсілдеріне сипаттама беру негізінде олардың мәні мен ерекшеліктерін түсіндіру.
3 слайд
Бағалау критериі
Түсіну:
- оқушылар картографиялық
сервистерден өздерінің тұратын
елді мекендерін таба алады.
Қолдану:
- Мобильді құрылғының
көмегімен фото түсірілім жасай
отырып, оны гиотегингпен
белгілей алады.
Талдау:
- Жердің қашықтықтан барлау
құралдарының түрлерін
талдайды.
Жинақтау:
-оқушылар барлау түрлерімен
таныса отырып, ұқсастықтарын
табады, оның маңызы мен
байланысын анықтап береді Тілдік мақсаттар
Мәтінмен танысады, оны оқиды және
жердің қашықтықтан барлау
тақырыбындағы академиялық сөздікті
анықтайды. «Гляциология», «авиация» ,
«метеорология» т.б қысқаша сипаттама
береді.
Құндылықтарға баулу
МӘҢГІЛІК ЕЛ Индустрияландыру
мен инновацияларға негізделген
экономикалық өсу.
Еңбек және шығармашылық өмір бойы
білім алу.
3 слайд
Бағалау критериі Түсіну: - оқушылар картографиялық сервистерден өздерінің тұратын елді мекендерін таба алады. Қолдану: - Мобильді құрылғының көмегімен фото түсірілім жасай отырып, оны гиотегингпен белгілей алады. Талдау: - Жердің қашықтықтан барлау құралдарының түрлерін талдайды. Жинақтау: -оқушылар барлау түрлерімен таныса отырып, ұқсастықтарын табады, оның маңызы мен байланысын анықтап береді Тілдік мақсаттар Мәтінмен танысады, оны оқиды және жердің қашықтықтан барлау тақырыбындағы академиялық сөздікті анықтайды. «Гляциология», «авиация» , «метеорология» т.б қысқаша сипаттама береді. Құндылықтарға баулу МӘҢГІЛІК ЕЛ Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Еңбек және шығармашылық өмір бойы білім алу.
4 слайд
Пәнаралық байланыс
Астрономия – күн
жүйесіндегі аспан денелері.
Математика – берілген
өлшемдермен
арақашықтықтың
айырмасын анықтау.
Алдыңғы білім
7.2.1.1. Географиялық
картосхемаларды қолдану.
8.2.2.1. Ақпараттық
коммуникациялық
технологияны қолдана отырып,
географиялық деректер базасын
құрастырады . Белсенді оқыту әдістері
«Ой шақыру»
«Джигсо» «Ойлан –
жұптас-бөліс».
«Конверт-сұрақ»
«Менен сұрақ
сенен жауап»
4 слайд
Пәнаралық байланыс Астрономия – күн жүйесіндегі аспан денелері. Математика – берілген өлшемдермен арақашықтықтың айырмасын анықтау. Алдыңғы білім 7.2.1.1. Географиялық картосхемаларды қолдану. 8.2.2.1. Ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады . Белсенді оқыту әдістері «Ой шақыру» «Джигсо» «Ойлан – жұптас-бөліс». «Конверт-сұрақ» «Менен сұрақ сенен жауап»
5 слайд
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
2.«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы
сыныпта ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне
жылы лебіздер білдіреді.
Алдыңғы білім
Географиялық картосхемаларды
қолдану.
Ақпараттық коммуникациялық
технологияны қолдана отырып,
географиялық деректер базасын
құрастырады.
5 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. 2.«Шаттық шеңбері» әдісі арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Оқушылар бір-біріне жылы лебіздер білдіреді. Алдыңғы білім Географиялық картосхемаларды қолдану. Ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдана отырып, географиялық деректер базасын құрастырады.
6 слайд
Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында жерді
қашықтықтан барлау ГАЖ технологиясын
қолдануға арналған бейнеролик көрсетіледі.
Жаңа сабақ.
1.Оқылым, тыңдалым Топтық жұмыс
«Джигсо» әдісі
Мәтінді 3 топқа бөліп беремін.
Оқушылар мәтінді оқиды, келесі топқа барып 1
оқушы баяндап түсіндіреді.
2. Топтық жұмыс
«Ойлан –жұптас-бөліс» әдісі
1топ : Жерді қашықтықтан барлаудың табиғатқа
әсері
2топ: Жерді қашықтықтан барлаудың
нәтижелерін қолдану
3топ :ГАЖ технологиясының маңызы.
Оқушылар берілген сұрақтарға мән мәтінін
құрастырады және қорғайды.
3. Жұптық жұмыс «Менен сұрақ, сенен
жауап» әдісі.
Оқушылар сұрақ құрастырады, келесі жұп
жауап дайындайды.
1.Дескриптор
-көтерілген мәселені анықтайды.
-мәтіндегі тірек сөздерді табады.
-мәтіннің идеясын түсінеді.
2.Дескриптор
1.Жердің қашықтықтан барлаудың
табиғатқа әсері туралы біледі.
2.Жерді қашықтықтан барлаудың
нәтижелерін қолдана алады.
3.ГАЖ технологиясының маңызын
түсінеді.
3.Дескриптор
Топтағы оқушылар сұрақты нақты,
ашық құрастырып жауап береді.Сабақтың ортасы
Сабақтың соңында оқушыларға
«Конверт-сұрақ» әдісін қолданамын.
1.Жердің қашықтықтан барлаудың не үшін
қажет?
2.ГАЖ технологиясын шаруашылықта не
үшін қажет?
3. Жерді қашықтықтан барлау тәсілдері
қандай?
6 слайд
Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында жерді қашықтықтан барлау ГАЖ технологиясын қолдануға арналған бейнеролик көрсетіледі. Жаңа сабақ. 1.Оқылым, тыңдалым Топтық жұмыс «Джигсо» әдісі Мәтінді 3 топқа бөліп беремін. Оқушылар мәтінді оқиды, келесі топқа барып 1 оқушы баяндап түсіндіреді. 2. Топтық жұмыс «Ойлан –жұптас-бөліс» әдісі 1топ : Жерді қашықтықтан барлаудың табиғатқа әсері 2топ: Жерді қашықтықтан барлаудың нәтижелерін қолдану 3топ :ГАЖ технологиясының маңызы. Оқушылар берілген сұрақтарға мән мәтінін құрастырады және қорғайды. 3. Жұптық жұмыс «Менен сұрақ, сенен жауап» әдісі. Оқушылар сұрақ құрастырады, келесі жұп жауап дайындайды. 1.Дескриптор -көтерілген мәселені анықтайды. -мәтіндегі тірек сөздерді табады. -мәтіннің идеясын түсінеді. 2.Дескриптор 1.Жердің қашықтықтан барлаудың табиғатқа әсері туралы біледі. 2.Жерді қашықтықтан барлаудың нәтижелерін қолдана алады. 3.ГАЖ технологиясының маңызын түсінеді. 3.Дескриптор Топтағы оқушылар сұрақты нақты, ашық құрастырып жауап береді.Сабақтың ортасы Сабақтың соңында оқушыларға «Конверт-сұрақ» әдісін қолданамын. 1.Жердің қашықтықтан барлаудың не үшін қажет? 2.ГАЖ технологиясын шаруашылықта не үшін қажет? 3. Жерді қашықтықтан барлау тәсілдері қандай?
7 слайд
Саралау
1. Топтық жұмыс
Мәтінді 3 топқа бөліп беремін.
Оқушылар мәтінді оқиды, келесі топқа
барып 1 оқушы баяндап түсіндіреді.
2. Топтық жұмыс
1топ : Жерді қашықтықтан барлаудың
табиғатқа әсері.
2топ: Жерді қашықтықтан барлаудың
нәтижелерін қолдану.
3топ : ГАЖ технологиясының маңызы,
оқушылар берілген сұрақтарға мән
мәтінін құрастырады және қандай
қорғау
3.Жұптық жұмыс
Оқушылар сұрақ құрастырады, келесі
жұп жауап дайындайды Сабақ жоспарлау барысында саралау
тәсілдері арқылы нәтижелі білім
беруге ықпал етемін. Сабақ басында
оқушыларды ойланту үшін және
бірқатар жауаптар алу үшін
қалыптастырушы бағалаудың
«Джигсо» әдісін қолдана отырып
саралаудың тәсілі арқылы 3 топқа
мәтін беремін, оқушыларды
ынталандырамын.
Сабақ барысында «Ойлан –жұптас-
бөліс» әдісінде саралаудың қарқын
тәсілі арқылы оқушыларды бірігіп
жұмыс жасауына ықпал етемін.
7 слайд
Саралау 1. Топтық жұмыс Мәтінді 3 топқа бөліп беремін. Оқушылар мәтінді оқиды, келесі топқа барып 1 оқушы баяндап түсіндіреді. 2. Топтық жұмыс 1топ : Жерді қашықтықтан барлаудың табиғатқа әсері. 2топ: Жерді қашықтықтан барлаудың нәтижелерін қолдану. 3топ : ГАЖ технологиясының маңызы, оқушылар берілген сұрақтарға мән мәтінін құрастырады және қандай қорғау 3.Жұптық жұмыс Оқушылар сұрақ құрастырады, келесі жұп жауап дайындайды Сабақ жоспарлау барысында саралау тәсілдері арқылы нәтижелі білім беруге ықпал етемін. Сабақ басында оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін қалыптастырушы бағалаудың «Джигсо» әдісін қолдана отырып саралаудың тәсілі арқылы 3 топқа мәтін беремін, оқушыларды ынталандырамын. Сабақ барысында «Ойлан –жұптас- бөліс» әдісінде саралаудың қарқын тәсілі арқылы оқушыларды бірігіп жұмыс жасауына ықпал етемін.
8 слайд
Бағалау критериі
Оқушының
аты-жөні “ Джигсо”
әдісі Топтық
жұмыс
«Конверттегі
сұрақтар» Менен
сұрақ
сенен
жауап Бағалау Топтық бағалау,өзін-өзі бағалау тапсырмаларды
орындау критерийлерімен бағалау. Оқушылар әр
топ басшысы қатысып отырған оқушыға жасыл,
сары, қызыл стикер қойып отырады. Сабақтың
соңында смайлик арқылы өз бағаларын біле
алады. «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы оқушылар
рефлексия жасайды.
1.Маған бүгін не ұнады.
2.Маған бүгін не ұнамады.
3.Менің тілектерім.Жердің қашықтықтан барлау
тәсілдері .
Жердің қашықтықтан барлау
және навигацияның
спутниктік жүйесінің
деректерін қолдану аясын
бағалайды .
1.Жердің қашықтықтан барлау
құралдарының түрлерін
талдайды.
2. Жердің қашықтықтан
барлау және навигацияның
спутниктік жүйесінің
деректерін қолданады. Дескриптор
8 слайд
Бағалау критериі Оқушының аты-жөні “ Джигсо” әдісі Топтық жұмыс «Конверттегі сұрақтар» Менен сұрақ сенен жауап Бағалау Топтық бағалау,өзін-өзі бағалау тапсырмаларды орындау критерийлерімен бағалау. Оқушылар әр топ басшысы қатысып отырған оқушыға жасыл, сары, қызыл стикер қойып отырады. Сабақтың соңында смайлик арқылы өз бағаларын біле алады. «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы оқушылар рефлексия жасайды. 1.Маған бүгін не ұнады. 2.Маған бүгін не ұнамады. 3.Менің тілектерім.Жердің қашықтықтан барлау тәсілдері . Жердің қашықтықтан барлау және навигацияның спутниктік жүйесінің деректерін қолдану аясын бағалайды . 1.Жердің қашықтықтан барлау құралдарының түрлерін талдайды. 2. Жердің қашықтықтан барлау және навигацияның спутниктік жүйесінің деректерін қолданады. Дескриптор
9 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға
рахмет!
9 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!