Материалдар / Ашық сабақ Логика 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Логика 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге дайын материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2020
557
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)

1 слайд
Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)

1 слайд

Логикалық операциялар (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия)

Өткен тақырыпты қайталау  https:// learningapps.org/3716200 Жеке жұмыс

2 слайд
Өткен тақырыпты қайталау  https:// learningapps.org/3716200 Жеке жұмыс

2 слайд

Өткен тақырыпты қайталау  https:// learningapps.org/3716200 Жеке жұмыс

О қу мақсаты : логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) Сабақ мақсаттары : • Логикалық операциялард

3 слайд
О қу мақсаты : логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) Сабақ мақсаттары : • Логикалық операцияларды білу • Логикалық операциялар ажырату. • Логикалық өрнектерді құруда логикалық операцияларды қолдану Бағалау критерийі : • Логикалық операцияларды құрады • Логикалық операцияларды ажыратады. • Логикалық өрнектерді құруда логикалық операцияларды қолданады

3 слайд

О қу мақсаты : логикалық операцияларды қолдану (дизъюнкция, конъюнкция, инверсия) Сабақ мақсаттары : • Логикалық операцияларды білу • Логикалық операциялар ажырату. • Логикалық өрнектерді құруда логикалық операцияларды қолдану Бағалау критерийі : • Логикалық операцияларды құрады • Логикалық операцияларды ажыратады. • Логикалық өрнектерді құруда логикалық операцияларды қолданады

Логика дегеніміз не?  Логика — бұл адам ойлауының түрлері мен заңдары туралы, оның ішінде дәлелдеуге болатын пікірлердің заң

4 слайд
Логика дегеніміз не?  Логика  — бұл адам ойлауының түрлері мен заңдары туралы, оның ішінде дәлелдеуге болатын пікірлердің заңдылықтары туралы ғылым Пікір дегеніміз не?  5*5=25Тапсырма: Мысал пікір бола ала ма? иә  Бүгін демалыс па? жоқ  Ай Жердің серігі ма? иә  Назар аударыңыз! жоқ Пікір дегеніміз – жалған немесе ақиқат болуы мүмкін қандай да бір пайымдау.

4 слайд

Логика дегеніміз не?  Логика  — бұл адам ойлауының түрлері мен заңдары туралы, оның ішінде дәлелдеуге болатын пікірлердің заңдылықтары туралы ғылым Пікір дегеніміз не?  5*5=25Тапсырма: Мысал пікір бола ала ма? иә  Бүгін демалыс па? жоқ  Ай Жердің серігі ма? иә  Назар аударыңыз! жоқ Пікір дегеніміз – жалған немесе ақиқат болуы мүмкін қандай да бір пайымдау.

Логикалық пікірлер Жәй логикалық пікірлер Күрделі логикалық пікірлер бір пікірден тұрады және логикалық операциялары болмайд

5 слайд
Логикалық пікірлер Жәй логикалық пікірлер Күрделі логикалық пікірлер бір пікірден тұрады және логикалық операциялары болмайды. бірнеше пікірлерді біріктірген логикалық операциялардан құралады Ертең біз дүкенге барамыз, маған сабақ құрал және сабақ киім сатып аламызЖазда жеміс-жидек піседі. Таң атып келеді.Мысалы: Мысалы:

5 слайд

Логикалық пікірлер Жәй логикалық пікірлер Күрделі логикалық пікірлер бір пікірден тұрады және логикалық операциялары болмайды. бірнеше пікірлерді біріктірген логикалық операциялардан құралады Ертең біз дүкенге барамыз, маған сабақ құрал және сабақ киім сатып аламызЖазда жеміс-жидек піседі. Таң атып келеді.Мысалы: Мысалы:

Логикалық операция ЕМЕС , ‾ , ˥ , not Логикалық теріске шығару (инверсия). ЖӘНЕ , ˄ , and , & , * Логикалық көб

6 слайд
Логикалық операция ЕМЕС , ‾ , ˥ , not Логикалық теріске шығару (инверсия). ЖӘНЕ , ˄ , and , & , * Логикалық көбейту , (конъюнкция). НЕМЕСЕ , ˅ , or , + Л огикалық қосу (дизъюнкция). ақиқат – 1 жалған - 0

6 слайд

Логикалық операция ЕМЕС , ‾ , ˥ , not Логикалық теріске шығару (инверсия). ЖӘНЕ , ˄ , and , & , * Логикалық көбейту , (конъюнкция). НЕМЕСЕ , ˅ , or , + Л огикалық қосу (дизъюнкция). ақиқат – 1 жалған - 0

Л огикалық теріске шығару (инверсия) түпнұсқалық пікір ақиқат болса, онда оның терістеу нәтижесі жалған болады, және керісінш

7 слайд
Л огикалық теріске шығару (инверсия) түпнұсқалық пікір ақиқат болса, онда оның терістеу нәтижесі жалған болады, және керісінше . A F= 0 1 1 0Логикалық теріске шығару операцияларының ақиқат кестесі ЕМЕС , ‾ , ˥ , not Мысалы: А – «10 саны – ж ұп » = АҚИҚАТ В – «15 саны – теріс» = ЖАЛҒАН С – «Ай – Жердің серігі» = АҚИҚАТ – «10 саны – тақ» = ЖАЛҒАН – «15 саны - оң» = АҚИҚАТ – «Ай – Жердің серігі емес» = ЖАЛҒАН

7 слайд

Л огикалық теріске шығару (инверсия) түпнұсқалық пікір ақиқат болса, онда оның терістеу нәтижесі жалған болады, және керісінше . A F= 0 1 1 0Логикалық теріске шығару операцияларының ақиқат кестесі ЕМЕС , ‾ , ˥ , not Мысалы: А – «10 саны – ж ұп » = АҚИҚАТ В – «15 саны – теріс» = ЖАЛҒАН С – «Ай – Жердің серігі» = АҚИҚАТ – «10 саны – тақ» = ЖАЛҒАН – «15 саны - оң» = АҚИҚАТ – «Ай – Жердің серігі емес» = ЖАЛҒАН

Ло гикалық қосу (дизъюнкция) НЕМЕСЕ операциясының нәтижесі A ақиқат болса немесе B ақиқат болса немесе A және B бір уа

8 слайд
Ло гикалық қосу (дизъюнкция) НЕМЕСЕ операциясының нәтижесі A ақиқат болса немесе B ақиқат болса немесе A және B бір уақытта ақиқат болса, A және B аргументтері жалған болғанда дұрыс болады. НЕМЕСЕ, ˅ , or , + НЕМЕСЕ логикалық операциясының ақиқат кестесі A B F=A ˅ B 0 0 0 0 1 1 1 0 1 1 1 1 Мысалы: А – «10 саны – ж ұп » = АҚИҚАТ В – «10 саны – теріс» = ЖАЛҒАН С – «10 саны – жәй сан» = ЖАЛҒАН А НЕМЕСЕ В – «10 саны жұп НЕМЕСЕ теріс» = АҚИҚАТ А НЕМЕСЕ С – «10 саны жұп НЕМЕСЕ жәй сан» = АҚИҚАТ В НЕМЕСЕ С – «10 саны теріс НЕМЕСЕ жәй сан» = ЖАЛҒАН

8 слайд

Ло гикалық қосу (дизъюнкция) НЕМЕСЕ операциясының нәтижесі A ақиқат болса немесе B ақиқат болса немесе A және B бір уақытта ақиқат болса, A және B аргументтері жалған болғанда дұрыс болады. НЕМЕСЕ, ˅ , or , + НЕМЕСЕ логикалық операциясының ақиқат кестесі A B F=A ˅ B 0 0 0 0 1 1 1 0 1 1 1 1 Мысалы: А – «10 саны – ж ұп » = АҚИҚАТ В – «10 саны – теріс» = ЖАЛҒАН С – «10 саны – жәй сан» = ЖАЛҒАН А НЕМЕСЕ В – «10 саны жұп НЕМЕСЕ теріс» = АҚИҚАТ А НЕМЕСЕ С – «10 саны жұп НЕМЕСЕ жәй сан» = АҚИҚАТ В НЕМЕСЕ С – «10 саны теріс НЕМЕСЕ жәй сан» = ЖАЛҒАН

ЖӘНЕ , ˄ , and , & , *Л огикалық көбейту (конъюнкция) Егер A және B пікірлері бір уақытта ақиқат болса ЖӘНЕ операци

9 слайд
ЖӘНЕ , ˄ , and , & , *Л огикалық көбейту (конъюнкция) Егер A және B пікірлері бір уақытта ақиқат болса ЖӘНЕ операциясының нәтижесі ақиқат және барлық қалған жағдайларда жалған болады ЖӘНЕ логикалық операциясының ақиқат кестесі A B F=A ˄ B 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 1 1 Мысалы : А – «10 саны – ж ұп » = АҚИҚАТ В – «10 саны – теріс» = ЖАЛҒАН С – «10 саны 2-ге қалдықсыз бөлінеді» = АҚИҚАТ А ЖӘНЕ В – «10 саны – ж ұп ЖӘНЕ теріс» - ЖАЛҒАН А ЖӘНЕ С – «10 саны – ж ұп , ЖӘНЕ 2-ге қалдықсыз бөлінеді» - АҚИҚАТ

9 слайд

ЖӘНЕ , ˄ , and , & , *Л огикалық көбейту (конъюнкция) Егер A және B пікірлері бір уақытта ақиқат болса ЖӘНЕ операциясының нәтижесі ақиқат және барлық қалған жағдайларда жалған болады ЖӘНЕ логикалық операциясының ақиқат кестесі A B F=A ˄ B 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 1 1 Мысалы : А – «10 саны – ж ұп » = АҚИҚАТ В – «10 саны – теріс» = ЖАЛҒАН С – «10 саны 2-ге қалдықсыз бөлінеді» = АҚИҚАТ А ЖӘНЕ В – «10 саны – ж ұп ЖӘНЕ теріс» - ЖАЛҒАН А ЖӘНЕ С – «10 саны – ж ұп , ЖӘНЕ 2-ге қалдықсыз бөлінеді» - АҚИҚАТ

1-ші мысал Логикалық схема берілген. Шығу сигналын таблицаны толтыра отырып, анықтаңызТоптық жұмыс 1 -топ 2 -топ

10 слайд
1-ші мысал   Логикалық схема берілген. Шығу сигналын таблицаны толтыра отырып, анықтаңызТоптық жұмыс 1 -топ 2 -топ

10 слайд

1-ші мысал   Логикалық схема берілген. Шығу сигналын таблицаны толтыра отырып, анықтаңызТоптық жұмыс 1 -топ 2 -топ

A B A&B AvB (A&B)& (AvB ) Ш ығару 0 0 1 0 1 1 1 0 1 1 1 0 Шыға

11 слайд
A B A&B AvB (A&B)& (AvB ) Ш ығару 0 0 1 0 1 1 1 0 1 1 1 0 Шығару А В ж ә н е н е м е с е емес ж ә н е2 -ші мысал   Логикалық схема берілген. Шығу сигналын таблицаны толтыра отырып, анықтаңыз Жұптық жұмыс

11 слайд

A B A&B AvB (A&B)& (AvB ) Ш ығару 0 0 1 0 1 1 1 0 1 1 1 0 Шығару А В ж ә н е н е м е с е емес ж ә н е2 -ші мысал   Логикалық схема берілген. Шығу сигналын таблицаны толтыра отырып, анықтаңыз Жұптық жұмыс

А В Вых од 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 1 0А В 3 -ші мысал Логикалық схема берілген. Шығу сигналын таблицаны толтыра отырып, анық

12 слайд
А В Вых од 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 1 0А В 3 -ші мысал   Логикалық схема берілген. Шығу сигналын таблицаны толтыра отырып, анықтаңызЖеке жұмыс ж ә н е ж ә н е ж ә н е ж ә н е н е м е с е е м е с е м е с

12 слайд

А В Вых од 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 1 0А В 3 -ші мысал   Логикалық схема берілген. Шығу сигналын таблицаны толтыра отырып, анықтаңызЖеке жұмыс ж ә н е ж ә н е ж ә н е ж ә н е н е м е с е е м е с е м е с

1. Сабаққа қатысу – 10 балл 2. https :// learningapps.org/1871293 - 50балл 3. Карточка бойынша жұмыс – 4 0 баллБағалау:

13 слайд
1. Сабаққа қатысу – 10 балл 2. https :// learningapps.org/1871293 - 50балл 3. Карточка бойынша жұмыс – 4 0 баллБағалау:

13 слайд

1. Сабаққа қатысу – 10 балл 2. https :// learningapps.org/1871293 - 50балл 3. Карточка бойынша жұмыс – 4 0 баллБағалау:

• Бүгінгі сабақ мен үшін ... табысты болды? • Сабақтан ... есте қалды ?МЕН

14 слайд
• Бүгінгі сабақ мен үшін ... табысты болды? • Сабақтан ... есте қалды ?МЕН

14 слайд

• Бүгінгі сабақ мен үшін ... табысты болды? • Сабақтан ... есте қалды ?МЕН