Материалдар / Ашық сабақ математикадан Тақырыбы:Көбейту және бөлу бөлімі бойынша пысықтау

Ашық сабақ математикадан Тақырыбы:Көбейту және бөлу бөлімі бойынша пысықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
аттестациядан өту үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2020
327
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Көбейту және бөлу бөлімі бойынша пысықтау Есіл ауданы « Ақтас негізгі мектебі»КММ Мұғалім : Негмеджанова Күлән Сабыро

1 слайд
Көбейту және бөлу бөлімі бойынша пысықтау Есіл ауданы « Ақтас негізгі мектебі»КММ Мұғалім : Негмеджанова Күлән Сабыровна  

1 слайд

Көбейту және бөлу бөлімі бойынша пысықтау Есіл ауданы « Ақтас негізгі мектебі»КММ Мұғалім : Негмеджанова Күлән Сабыровна  

Оқу мақсаттары 4.1.2.12 - нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/ екі таңбалы/үш таңбалы санға көбейту және бө

2 слайд
Оқу мақсаттары 4.1.2.12 - нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/ екі таңбалы/үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар : өрнектерді оқу мен жазу кезіндегі көбейту мен бөлу амалдары компоненттерінің атауларын қолдана алады; Оқушылардың басым бөлігі : . амалдарды қолдану кезінде көбейту мен бөлу алгоритмін құрастырады және қолданады Кейбір оқушылар : қалдық пен бөлгіш арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады

2 слайд

Оқу мақсаттары 4.1.2.12 - нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/ екі таңбалы/үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар : өрнектерді оқу мен жазу кезіндегі көбейту мен бөлу амалдары компоненттерінің атауларын қолдана алады; Оқушылардың басым бөлігі : . амалдарды қолдану кезінде көбейту мен бөлу алгоритмін құрастырады және қолданады Кейбір оқушылар : қалдық пен бөлгіш арасындағы тәуелділікті түсіндіре алады

Сабақтың басы 5 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңбері Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақп

3 слайд
Сабақтың басы 5 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңбері Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу) Мұғалім: — Екі көз не үшін керек? Оқушы: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қол не үшін керек? Оқушы: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет? Оқушы: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін Мүғалім: — Ал басың не үшін керек? Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін. Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.

3 слайд

Сабақтың басы 5 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңбері Дене мүшелерімен амандасу (көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен амандасу) Мұғалім: — Екі көз не үшін керек? Оқушы: — Жақсыларды көру үшін. Мұғалім: — Екі құлақ не үшін керек? Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау үшін. Мұғалім: — Екі қол не үшін керек? Оқушы: — Елге көмек беру үшін. Мұғалім: — Екі аяқ не үшін қажет? Оқушы: — Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін Мүғалім: — Ал басың не үшін керек? Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау үшін. Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін.

Сабақта бір- бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз ! Уақытты үнемдейміз Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызд

4 слайд
Сабақта бір- бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз ! Уақытты үнемдейміз Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетемізСабаққа белсене қатысып, жақсы бал аламыз !!

4 слайд

Сабақта бір- бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз ! Уақытты үнемдейміз Нақты,дәл жауап береміз! Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетемізСабаққа белсене қатысып, жақсы бал аламыз !!

Үй тапсырмасын Үй тапсырмасын тексеріңіз: тексеріңіз:  610*700= 427000 3150:90 =35 610*700=

5 слайд
Үй тапсырмасын Үй тапсырмасын тексеріңіз: тексеріңіз:  610*700= 427000 3150:90 =35 610*700= 427000 3150:90 =35  2600*40=104000 67200: 700=962600*40=104000 67200: 700=96  5050*50=252500 348000:600=5805050*50=252500 348000:600=580  5900*80=472000 252000:9000=285900*80=472000 252000:9000=28

5 слайд

Үй тапсырмасын Үй тапсырмасын тексеріңіз: тексеріңіз:  610*700= 427000 3150:90 =35 610*700= 427000 3150:90 =35  2600*40=104000 67200: 700=962600*40=104000 67200: 700=96  5050*50=252500 348000:600=5805050*50=252500 348000:600=580  5900*80=472000 252000:9000=285900*80=472000 252000:9000=28

«Миға шабуыл» әдісі Өрнектерді жазып жән

6 слайд
«Миға шабуыл» әдісі Өрнектерді жазып жән

6 слайд

«Миға шабуыл» әдісі Өрнектерді жазып жән

№ 2 Дәптермен жұмыс Көркем жазу 285500:500= 819900:900= 373800:600= Көңіл-күй парақшасы

7 слайд
№ 2 Дәптермен жұмыс Көркем жазу 285500:500= 819900:900= 373800:600= Көңіл-күй парақшасы

7 слайд

№ 2 Дәптермен жұмыс Көркем жазу 285500:500= 819900:900= 373800:600= Көңіл-күй парақшасы

Тиісті тәсілмен есептеу: (1251*4)*5= (2452*2)*5= 5*3142*4=

8 слайд
  Тиісті тәсілмен есептеу: (1251*4)*5= (2452*2)*5= 5*3142*4=

8 слайд

  Тиісті тәсілмен есептеу: (1251*4)*5= (2452*2)*5= 5*3142*4=

С е р г іт у с ә т і С е р г іт у м и н у т ы

9 слайд
С е р г іт у с ә т і С е р г іт у м и н у т ы

9 слайд

С е р г іт у с ә т і С е р г іт у м и н у т ы

Т о п т ы қ ж ұ м ы сЖылдамдық(v) Уақыт (t) Арақашықтық(s ) 5 км\сағ 2сағ ? км 60 км\сағ ? 480км ? км\сағ 12сағ 480км

10 слайд
Т о п т ы қ ж ұ м ы сЖылдамдық(v) Уақыт (t) Арақашықтық(s ) 5 км\сағ 2сағ ? км 60 км\сағ ? 480км ? км\сағ 12сағ 480км

10 слайд

Т о п т ы қ ж ұ м ы сЖылдамдық(v) Уақыт (t) Арақашықтық(s ) 5 км\сағ 2сағ ? км 60 км\сағ ? 480км ? км\сағ 12сағ 480км

АяқталуыАяқталуы Сабақты Сабақты бекітубекіту  Математика күнделікті өмірде  7 тапсырма Ұлттық киімге - 1460 моншақ бар 30 қ

11 слайд
АяқталуыАяқталуы Сабақты Сабақты бекітубекіту  Математика күнделікті өмірде  7 тапсырма Ұлттық киімге - 1460 моншақ бар 30 қорап Әлі бар- 1400 моншақ салынған 20 қорап ?????

11 слайд

АяқталуыАяқталуы Сабақты Сабақты бекітубекіту  Математика күнделікті өмірде  7 тапсырма Ұлттық киімге - 1460 моншақ бар 30 қорап Әлі бар- 1400 моншақ салынған 20 қорап ?????

Рефлексия

12 слайд
Рефлексия

12 слайд

Рефлексия

НазарларыңызғаНазарларыңызға рахметрахмет !!

13 слайд
НазарларыңызғаНазарларыңызға рахметрахмет !!

13 слайд

НазарларыңызғаНазарларыңызға рахметрахмет !!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ