Материалдар / Ашық сабақ "Мәтін және оның түрлері" 3 сынып қазақ тілі

Ашық сабақ "Мәтін және оның түрлері" 3 сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2020
1033
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ШҚО.Абай ауданы Архат ауылы С.Бекбосынов орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Тілеухан Гүлмира Болатқызы Қазақ тілі Қазақ ті

1 слайд
ШҚО.Абай ауданы Архат ауылы С.Бекбосынов орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Тілеухан Гүлмира Болатқызы Қазақ тілі Қазақ тілі 3 сынып3 сынып

1 слайд

ШҚО.Абай ауданы Архат ауылы С.Бекбосынов орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Тілеухан Гүлмира Болатқызы Қазақ тілі Қазақ тілі 3 сынып3 сынып

2020-2021 оқу жылы

2 слайд
2020-2021 оқу жылы

2 слайд

2020-2021 оқу жылы

Сабақтың мақсаты:  3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;  3.2.6.1 мұғал

3 слайд
Сабақтың мақсаты:  3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;  3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтін түрлерін/стилін(көркем мəтін, ғылыми-танымдық мəтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табу;  3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден(мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңасөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау.

3 слайд

Сабақтың мақсаты:  3.2.4.1 өз бетінше мəтіннің тақырыбын жəне мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;  3.2.6.1 мұғалімнің көмегімен ұқсас тақырыпта берілген мəтін түрлерін/стилін(көркем мəтін, ғылыми-танымдық мəтін)/жанрын салыстырып, ұқсастықтарымен айырмашылықтарын табу;  3.2.5.1 берілген тақырып/сұрақ бойынша түрлі дереккөздерден(мəтін/сөздік/сызба/кесте/карта) алынған ақпараттарда кездесетін жаңасөздердің мағынасын сөздіктер арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын анықтау.

Психологиялық ахуал. Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік.

4 слайд
Психологиялық ахуал. Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік.

4 слайд

Психологиялық ахуал. Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік.

Сынып ережесі:Сынып ережесі:  Сабаққа белсенді қатысу.  Тыныштық сақтау.  Бірі-бірімізді тыңдау.  Өз ойымызды ашық айта бі

5 слайд
Сынып ережесі:Сынып ережесі:  Сабаққа белсенді қатысу.  Тыныштық сақтау.  Бірі-бірімізді тыңдау.  Өз ойымызды ашық айта білу.  Уақытқа бағыну.  Бірігіп жұмыс жасау.

5 слайд

Сынып ережесі:Сынып ережесі:  Сабаққа белсенді қатысу.  Тыныштық сақтау.  Бірі-бірімізді тыңдау.  Өз ойымызды ашық айта білу.  Уақытқа бағыну.  Бірігіп жұмыс жасау.

Ой қозғау: «ия, жоқ» әдісі 1. Мәтін дегеніміз ... есеп 2. Мәтіннің бөліктері ... болмайды 3. Мәт

6 слайд
Ой қозғау: «ия, жоқ» әдісі 1. Мәтін дегеніміз ... есеп 2. Мәтіннің бөліктері ... болмайды 3. Мәтіндегі сөйлемдердің орындарын ауыстырып айтуға болмайды. 4. Мәтіннің тақырыбы ... болмайды. 5. Мәтін азат жолдан басталып жазылады. 6. Мәтіннің түрлері: ... хабарлы сөйлем ... 7. Әңгімелеу мәтіні ... бір нәрсені, затты сипаттайды және қандай? сұрағына жауап береді. 8. Сипаттау мәтіні ... қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді? сұрағына жауап береді. 9. Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді және не үшін? сұрағына жауап береді.

6 слайд

Ой қозғау: «ия, жоқ» әдісі 1. Мәтін дегеніміз ... есеп 2. Мәтіннің бөліктері ... болмайды 3. Мәтіндегі сөйлемдердің орындарын ауыстырып айтуға болмайды. 4. Мәтіннің тақырыбы ... болмайды. 5. Мәтін азат жолдан басталып жазылады. 6. Мәтіннің түрлері: ... хабарлы сөйлем ... 7. Әңгімелеу мәтіні ... бір нәрсені, затты сипаттайды және қандай? сұрағына жауап береді. 8. Сипаттау мәтіні ... қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді? сұрағына жауап береді. 9. Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді және не үшін? сұрағына жауап береді.

7 слайд

7 слайд

Тыңдалым Ай мектептен “Мәтін түрлері” бейнеролигін тыңдау .

8 слайд
Тыңдалым Ай мектептен “Мәтін түрлері” бейнеролигін тыңдау .

8 слайд

Тыңдалым Ай мектептен “Мәтін түрлері” бейнеролигін тыңдау .

Дәптермен жұмыс: 40 жаттығу көшіріп жазуЖазылым

9 слайд
Дәптермен жұмыс: 40 жаттығу көшіріп жазуЖазылым

9 слайд

Дәптермен жұмыс: 40 жаттығу көшіріп жазуЖазылым

Оқылым.Айтылым 38 жаттығуды оқып талдау, мәтін түрін анықтау.

10 слайд
Оқылым.Айтылым 38 жаттығуды оқып талдау, мәтін түрін анықтау.

10 слайд

Оқылым.Айтылым 38 жаттығуды оқып талдау, мәтін түрін анықтау.

1. LeariningApps.org- сайтынан мультимедиалық тапсырмалар орындау. 2.Мәтінді оқу ,талдау. 3.Ережені айту.

11 слайд
1. LeariningApps.org- сайтынан мультимедиалық тапсырмалар орындау. 2.Мәтінді оқу ,талдау. 3.Ережені айту.

11 слайд

1. LeariningApps.org- сайтынан мультимедиалық тапсырмалар орындау. 2.Мәтінді оқу ,талдау. 3.Ережені айту.

Бағалау

12 слайд
Бағалау

12 слайд

Бағалау

1. Семантикалық кесте. 2.Жүзім шоқтарын толтыру. 3.Тест тапсырмалары.

13 слайд
1. Семантикалық кесте. 2.Жүзім шоқтарын толтыру. 3.Тест тапсырмалары.

13 слайд

1. Семантикалық кесте. 2.Жүзім шоқтарын толтыру. 3.Тест тапсырмалары.

“ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА” Мәтіндер Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау Үкі - негізінен орманды мекендеп, жемін көбіне түнде аулай

14 слайд
“ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА” Мәтіндер Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау Үкі  - негізінен  орманды   мекендеп, жемін көбіне түнде аулайтын жыртқыш  құс . Басы үлкен, көздері бақырайған, қауырсындары жұмсақ. Ұшқанда дыбыссыз қанат қағады.    Бір үйрек балапандарымен бірге шұңқырдың жанында жүрген. Үйрек барқылдап, балапандар шыр-шыр етеді.          Әсел жүгіріп келіп шұңқырға қараса, ішінде бір балапан жатыр. Арқасымен құлапты, қалай бұлқынса да тұра алмады.        Бал арасы табиғатта өздігінен тіршілік етеді. Гүл шырынын сорып, бал жинайды.Балы үшін адамдар бал арасын қолда асырайды. Оны «еңбекқор жәндік» деп атайды.Өйткені,олар өзінің дене тұрқының өте кішкенелігіне қарамастан үлкен жұмыстар атқарады. 

14 слайд

“ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА” Мәтіндер Әңгімелеу Сипаттау Пайымдау Үкі  - негізінен  орманды   мекендеп, жемін көбіне түнде аулайтын жыртқыш  құс . Басы үлкен, көздері бақырайған, қауырсындары жұмсақ. Ұшқанда дыбыссыз қанат қағады.    Бір үйрек балапандарымен бірге шұңқырдың жанында жүрген. Үйрек барқылдап, балапандар шыр-шыр етеді.          Әсел жүгіріп келіп шұңқырға қараса, ішінде бір балапан жатыр. Арқасымен құлапты, қалай бұлқынса да тұра алмады.        Бал арасы табиғатта өздігінен тіршілік етеді. Гүл шырынын сорып, бал жинайды.Балы үшін адамдар бал арасын қолда асырайды. Оны «еңбекқор жәндік» деп атайды.Өйткені,олар өзінің дене тұрқының өте кішкенелігіне қарамастан үлкен жұмыстар атқарады. 

мәтінмәтін Жаңа сабақты бекіту:

15 слайд
мәтінмәтін Жаңа сабақты бекіту:

15 слайд

мәтінмәтін Жаңа сабақты бекіту:

СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Аяқталған ойды білдіреді Бас әріптен басталады Сөзден құралады Сөздер бөлек жазыладыҮш түрі болады Хабарлы

16 слайд
СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Аяқталған ойды білдіреді Бас әріптен басталады Сөзден құралады Сөздер бөлек жазыладыҮш түрі болады Хабарлы Сұраулы Лепті нүкте сұрау белгісі леп белгісі

16 слайд

СӨЙЛЕМСӨЙЛЕМ Аяқталған ойды білдіреді Бас әріптен басталады Сөзден құралады Сөздер бөлек жазыладыҮш түрі болады Хабарлы Сұраулы Лепті нүкте сұрау белгісі леп белгісі

“ Абай шыңы” жетістік баспалдағы.

17 слайд
“ Абай шыңы” жетістік баспалдағы.

17 слайд

“ Абай шыңы” жетістік баспалдағы.

18 слайд

18 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ