Материалдар / Ашық сабақ Мәтін және оның түрлері 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Мәтін және оның түрлері 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
1006
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
юбба б Сабақ тақырыбы: Мәтін және оның түрлері Сабақ мақсатыОқу мақсатыҚазақ тілі 4-сынып Увалиева Жа

1 слайд
юбба б Сабақ тақырыбы: Мәтін және оның түрлері Сабақ мақсатыОқу мақсатыҚазақ тілі 4-сынып Увалиева Жадыра « Құндылықтарға баулу: Достыққа тәрбиелеу, басқаны құрметтеу және бәсекелестікке дайын болу.4 .2.1.1 - мәтін түрлерін (әңгімелеу/ сипаттау/ пайымдау) және олардың құрылымдық бөліктерін анықтау. 4.2.3.1мәтін мазмұны бойынша пікір білдіру/бағалауға және себеп-салдарын анықтауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру. 4.2.4.1. Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды анықтау . Талқылауға арналған сұрақтар: Бөлім Құндылықтар Барлық оқушылар: Мәтіннің түрлерін, құрылымдық бөліктерін ажыратады алады, ойын байланыстырып айтады. Оқушылардың көпшілігі. М әтіннің құрылымын сақтай отырып әңгімелеу мәтінін жазады. Мәтіннің түрін анықтап дәлелдер келтіреді. Кейбір оқушылар: . Мәтін бөліктерінің мазмұндық байланысын сақтай отырып жазады. Көрген, оқыған ақпараттарды тұжырымдап, ойын дәлделдей отырып мәтінді жалғастырып жазады. Аягөз қалалық №9 бастауыш аралас мектеп» КММ Бағалау критерийлері - Мәтін түрлерін анықтай алады; -Мәтінді құрылымдық бөліктерге бөлуде дәлделдер келтіре алады. -Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнын өзара сәйкестендіре алады. -Мәтіннің құрылымын сақтай отырып әңгімелеу мәтінін жаза алады. Мәтіндегі негізгі ой қандай? Мәтіннің құрылымы неше бөліктен тұрады? юбба б

1 слайд

юбба б Сабақ тақырыбы: Мәтін және оның түрлері Сабақ мақсатыОқу мақсатыҚазақ тілі 4-сынып Увалиева Жадыра « Құндылықтарға баулу: Достыққа тәрбиелеу, басқаны құрметтеу және бәсекелестікке дайын болу.4 .2.1.1 - мәтін түрлерін (әңгімелеу/ сипаттау/ пайымдау) және олардың құрылымдық бөліктерін анықтау. 4.2.3.1мәтін мазмұны бойынша пікір білдіру/бағалауға және себеп-салдарын анықтауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру. 4.2.4.1. Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды анықтау . Талқылауға арналған сұрақтар: Бөлім Құндылықтар Барлық оқушылар: Мәтіннің түрлерін, құрылымдық бөліктерін ажыратады алады, ойын байланыстырып айтады. Оқушылардың көпшілігі. М әтіннің құрылымын сақтай отырып әңгімелеу мәтінін жазады. Мәтіннің түрін анықтап дәлелдер келтіреді. Кейбір оқушылар: . Мәтін бөліктерінің мазмұндық байланысын сақтай отырып жазады. Көрген, оқыған ақпараттарды тұжырымдап, ойын дәлделдей отырып мәтінді жалғастырып жазады. Аягөз қалалық №9 бастауыш аралас мектеп» КММ Бағалау критерийлері - Мәтін түрлерін анықтай алады; -Мәтінді құрылымдық бөліктерге бөлуде дәлделдер келтіре алады. -Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнын өзара сәйкестендіре алады. -Мәтіннің құрылымын сақтай отырып әңгімелеу мәтінін жаза алады. Мәтіндегі негізгі ой қандай? Мәтіннің құрылымы неше бөліктен тұрады? юбба б

Ықшамсабақ барысында тренерім мен әріптестерімнің кері байланысының нәтижесінде қысқа мерзімді жоспар құру кезінде оқу ма

2 слайд
Ықшамсабақ барысында тренерім мен әріптестерімнің кері байланысының нәтижесінде қысқа мерзімді жоспар құру кезінде оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатының құрылуын, сараланған тапсырмаларды қолданудың маңыздылығын, сондай-ақ әріптестерімнің ықшамсабағын көру барысында белсенді оқу әрекеттерін тиімді әрі ұтымды етіп қолданудың нәтижелілігін ұғындым. Алған білімімді Тәуелсіз еліміздің өскелең ұрпағын тәрбиелі, білімді, саналы азамат болып қалыптасуына, өмір ағымына бейім етіп тәрбиелеп, оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жаңартылған бағдарлама негізінде белсенді оқу әдістерінің тиімді жақтарын өз іс тәжірибемде қолданатын боламын. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Болашақта Тренер мен әріптестер кері байланысы

2 слайд

Ықшамсабақ барысында тренерім мен әріптестерімнің кері байланысының нәтижесінде қысқа мерзімді жоспар құру кезінде оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатының құрылуын, сараланған тапсырмаларды қолданудың маңыздылығын, сондай-ақ әріптестерімнің ықшамсабағын көру барысында белсенді оқу әрекеттерін тиімді әрі ұтымды етіп қолданудың нәтижелілігін ұғындым. Алған білімімді Тәуелсіз еліміздің өскелең ұрпағын тәрбиелі, білімді, саналы азамат болып қалыптасуына, өмір ағымына бейім етіп тәрбиелеп, оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жаңартылған бағдарлама негізінде белсенді оқу әдістерінің тиімді жақтарын өз іс тәжірибемде қолданатын боламын. Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Болашақта Тренер мен әріптестер кері байланысы

Рефлексия Бағалау «Қарқын » әдісі «Ойқозғау» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Таразы » әдісі

3 слайд
Рефлексия Бағалау «Қарқын » әдісі «Ойқозғау» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Таразы » әдісі «Ж ұптық бағалау » «Блоб ағашы»  « Таразы » әдісі арқылы сабақ соңында өзіне ұнаған, қызықты тұстарын таразының бір басына; өзіне қиындық келтірген тұстарын жазып екінші басына салады.

3 слайд

Рефлексия Бағалау «Қарқын » әдісі «Ойқозғау» әдісі Белсенді оқу «Шынжыр» әдісі «Кім жүйрік» әдісі «Таразы » әдісі «Ж ұптық бағалау » «Блоб ағашы»  « Таразы » әдісі арқылы сабақ соңында өзіне ұнаған, қызықты тұстарын таразының бір басына; өзіне қиындық келтірген тұстарын жазып екінші басына салады.