Ашық сабақ Мен және менің мектебім 1сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
К өксу ауданы Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі Сулейменова М.Н.
Ұзақ мерзімді
жоспардағы бөлім:
Менің мектебім Сабақтың тақырыбы:
Мен және менің
мектебім1 сынып
дүниетану
Оқу мақсаты:
1.1.2.1 Мектептің адам
өміріндегі маңыздылығын
түсіндіру
Барлық
оқушылар:
Мектептің адам
өміріндегі
маңыздылығын
түсіндіреді Көптеген
оқушылар:
Мектептің адам
өміріндегі
маңыздылығын
түсіндіреді,әңгімелей
алады Кейбір оқушылар:
Мектептің адам
өміріндегі
маңыздылығын
түсіндіреді, әңгімелей
алады,дәлелдейді
1 слайд
К өксу ауданы Ж.Егінбаев атындағы интернаты бар орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Сулейменова М.Н. Ұзақ мерзімді жоспардағы бөлім: Менің мектебім Сабақтың тақырыбы: Мен және менің мектебім1 сынып дүниетану Оқу мақсаты: 1.1.2.1 Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру Барлық оқушылар: Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіреді Көптеген оқушылар: Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіреді,әңгімелей алады Кейбір оқушылар: Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіреді, әңгімелей алады,дәлелдейді
2 слайд
Бағалау критерийлері:
Мектептің адам өміріндегі
маңыздылығын түсіндіреді.
Өзін мектеп оқушысы және сынып
ұжымының мүшесі ретінде
сипаттайды, маңыздылығын
әңгімелейді.
Тілдік мақсат:
Мектеп- школа- school кітапхана-библиотека-
librarian
Мектеп, кітапхана, сынып, оқушы.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Өз мектебің туралы не білесің?
2.Оқушы деген кім?
3.Сыныпта оқушылар не істейді?
Құндылықтарды дарыту:Оқушыларды
мектепке және мектеп қызметкерлеріне
құрметпен қарауға тәрбиелеу.
(жауапкершілікке, Отансүйгіштікке
тәрбиелеу)
Құндылықтарды дарыту «Ой қозғау»
стратегиясы арқылы жүзеге асады.
(сабақ ортасында , суретпен жұмыста) Пәнаралық байланыстар:
сауат ашу ( сурет бойынша
әңгімелеу)
математика( мектепте қандай
заттар бар? санау)
АКТ қолдану дағдылары:Бейнежазба,
интерактивті тақта арқылы
мектептің,оқушылардың,
сыныптың,асхананың суретімен
таныстыру.
Алдыңғы
білім:
Дос болайық
бәріміз, қарым
–
қатынас ,әңгім
елесу. Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
ахуал.Сұрақ-
жауап әдісі
арқылы үй
тапсырмасын
қайталауСабақтың
басы
2 слайд
Бағалау критерийлері: Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіреді. Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттайды, маңыздылығын әңгімелейді. Тілдік мақсат: Мектеп- школа- school кітапхана-библиотека- librarian Мектеп, кітапхана, сынып, оқушы. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Өз мектебің туралы не білесің? 2.Оқушы деген кім? 3.Сыныпта оқушылар не істейді? Құндылықтарды дарыту:Оқушыларды мектепке және мектеп қызметкерлеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу. (жауапкершілікке, Отансүйгіштікке тәрбиелеу) Құндылықтарды дарыту «Ой қозғау» стратегиясы арқылы жүзеге асады. (сабақ ортасында , суретпен жұмыста) Пәнаралық байланыстар: сауат ашу ( сурет бойынша әңгімелеу) математика( мектепте қандай заттар бар? санау) АКТ қолдану дағдылары:Бейнежазба, интерактивті тақта арқылы мектептің,оқушылардың, сыныптың,асхананың суретімен таныстыру. Алдыңғы білім: Дос болайық бәріміз, қарым – қатынас ,әңгім елесу. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал.Сұрақ- жауап әдісі арқылы үй тапсырмасын қайталауСабақтың басы
3 слайд
Ассоциация құру :
топпен жұмыс
«Мектеп» сөзін
құрастыру2- нұсқа Сынып,бөлме,
оқушы ,аспаз,
кітапхана, асхана,
оқушы, мұғалім
сөздерін орналастыр.Ресурстар
бойынша
саралау
«Миға
шабуыл» «Ой қозғау» Сұрақ –
жауап Нәтиже
бойынша
саралау Тапсырма
бойынша
саралауСаралау
тәсілі
Әдістер
Тапсырмалар
Бағалау критерийі
Дескриптор Қалыптастырушы
бағалау Сабақтың
ортасы
3 слайд
Ассоциация құру : топпен жұмыс «Мектеп» сөзін құрастыру2- нұсқа Сынып,бөлме, оқушы ,аспаз, кітапхана, асхана, оқушы, мұғалім сөздерін орналастыр.Ресурстар бойынша саралау «Миға шабуыл» «Ой қозғау» Сұрақ – жауап Нәтиже бойынша саралау Тапсырма бойынша саралауСаралау тәсілі Әдістер Тапсырмалар Бағалау критерийі Дескриптор Қалыптастырушы бағалау Сабақтың ортасы
4 слайд
3.Тапсырма
Суреттерге мұқият
қара.
Олардың бір-бірінен
байланысын
анықтап,суреттен
көрсет. Әдісі:
Болжау 1- критерий: Суретте
не бейнеленгенін
әңгімелейді.
Дескриптор:
а)Суретте не
бейнеленгенін айтады
в)Суретке мәтін
құрайды
с)Суретте ортақ
мақсатты негіздейді
Саралау:
ҚорытындыМақсатқа
оралу ҚБ:
Смайликтер
арқылы (Ж)
Талқылау. Сабақтың
соңы
4 слайд
3.Тапсырма Суреттерге мұқият қара. Олардың бір-бірінен байланысын анықтап,суреттен көрсет. Әдісі: Болжау 1- критерий: Суретте не бейнеленгенін әңгімелейді. Дескриптор: а)Суретте не бейнеленгенін айтады в)Суретке мәтін құрайды с)Суретте ортақ мақсатты негіздейді Саралау: ҚорытындыМақсатқа оралу ҚБ: Смайликтер арқылы (Ж) Талқылау. Сабақтың соңы
5 слайд
Пікір
Осы курс аясында біз бастауыш сыныптарда жаңартылған
білім беру бағдарламасының негізгі мақсаттарымен
таныстық.Критериалды бағалау жүйесін өз сабағымызда
тиімді қолданудың түрлі әдіс-тәсілдерімен таныстық. Білім
алушылардан күтілетін оқу нәтижелері жетістігін бағалау
жүйесі білім беру мазмұнының ажырамас бір бөлігі болып
табылады. Жаңартылған орта білім беруді енгізу кезінде
білім алушылардың оқу жетістігінде критериалды бағалау
жүйесі қолданылады. Критериалды бағалау жүйесі бұрыңғы
дәстүрлі бағалауға қарағанда қалыптастырушы және
жиынтық бағалау болып ерекшеленеді. Курста жаңартылған
оқу бағдарламасы, оқу жоспарлары, тілдік дағдылар,
педагогика лық әдіс-тәсілдер және белсенді оқыту
технологиялары да қарастырылды.
5 слайд
Пікір Осы курс аясында біз бастауыш сыныптарда жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаттарымен таныстық.Критериалды бағалау жүйесін өз сабағымызда тиімді қолданудың түрлі әдіс-тәсілдерімен таныстық. Білім алушылардан күтілетін оқу нәтижелері жетістігін бағалау жүйесі білім беру мазмұнының ажырамас бір бөлігі болып табылады. Жаңартылған орта білім беруді енгізу кезінде білім алушылардың оқу жетістігінде критериалды бағалау жүйесі қолданылады. Критериалды бағалау жүйесі бұрыңғы дәстүрлі бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалау болып ерекшеленеді. Курста жаңартылған оқу бағдарламасы, оқу жоспарлары, тілдік дағдылар, педагогика лық әдіс-тәсілдер және белсенді оқыту технологиялары да қарастырылды.