Материалдар / Ашық сабақ Ноосфераның қалыптасуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ноосфераның қалыптасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Ноосфераның қалыптасуы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2024
73
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: НООСФЕРАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ НООСФЕРАНЫҢ ДАМУЫНА ҚОСҚАН ҮЛЕСІ Оқу мақсаты: 9.3.4.

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: НООСФЕРАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ НООСФЕРАНЫҢ ДАМУЫНА ҚОСҚАН ҮЛЕСІ Оқу мақсаты: 9.3.4.5 Ноосфераның қалыптасу шарттарын зерттейді 9.3.4.6 Қазақстанның ноосфера дамуына қосқан өзіндік үлесін бағалайды Сабақтың мақсаты: Білім алушылар Ноосфераның қалыптасу шарттарын зерттейді. Қазақстанның ноосфера дамуына қосқан өзіндік үлесімен танысады.

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: НООСФЕРАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ НООСФЕРАНЫҢ ДАМУЫНА ҚОСҚАН ҮЛЕСІ Оқу мақсаты: 9.3.4.5 Ноосфераның қалыптасу шарттарын зерттейді 9.3.4.6 Қазақстанның ноосфера дамуына қосқан өзіндік үлесін бағалайды Сабақтың мақсаты: Білім алушылар Ноосфераның қалыптасу шарттарын зерттейді. Қазақстанның ноосфера дамуына қосқан өзіндік үлесімен танысады.

ӨТКЕН САБАҚТА АЛҒАН БІЛІМДЕРІМІЗДІ КІМ ЖЫЛДАМ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ЕСКЕ ТҮСІРУ: -.Қазақстанның қызыл кітабы неше санаттан тұрады?

3 слайд
ӨТКЕН САБАҚТА АЛҒАН БІЛІМДЕРІМІЗДІ КІМ ЖЫЛДАМ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ЕСКЕ ТҮСІРУ: -.Қазақстанның қызыл кітабы неше санаттан тұрады? -.Қазақстан Республикасының ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын ата? -.Алматы қорығы қай жылы құрылды? -. Наурызым қорығы қай жерде орналасқан? -.1984 жылы қай қорық құрылды? -. Неше ұлттық саябақ бар? - . ЮНЕСКО ның дүниежүзілік мұра тізіміне енген Қазақстанның нысандары

3 слайд

ӨТКЕН САБАҚТА АЛҒАН БІЛІМДЕРІМІЗДІ КІМ ЖЫЛДАМ ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ЕСКЕ ТҮСІРУ: -.Қазақстанның қызыл кітабы неше санаттан тұрады? -.Қазақстан Республикасының ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын ата? -.Алматы қорығы қай жылы құрылды? -. Наурызым қорығы қай жерде орналасқан? -.1984 жылы қай қорық құрылды? -. Неше ұлттық саябақ бар? - . ЮНЕСКО ның дүниежүзілік мұра тізіміне енген Қазақстанның нысандары

КАРТАДА СӨЙЛЕЙДІ ӘДІСІ.

4 слайд
КАРТАДА СӨЙЛЕЙДІ ӘДІСІ.

4 слайд

КАРТАДА СӨЙЛЕЙДІ ӘДІСІ.

ЖАҢА САБАҚ НООСФЕРАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ НООСФЕРАНЫҢ ДАМУЫНА ҚОСҚАН ҮЛЕСІ

5 слайд
ЖАҢА САБАҚ НООСФЕРАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ НООСФЕРАНЫҢ ДАМУЫНА ҚОСҚАН ҮЛЕСІ

5 слайд

ЖАҢА САБАҚ НООСФЕРАНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ НООСФЕРАНЫҢ ДАМУЫНА ҚОСҚАН ҮЛЕСІ

1-ТАПСЫРМА «АДАМЗАТТЫҢ НООСФЕРАҒА ЕНУІ» .  Ноосфера – Жердің ақыл-ой қабығы. Бұл – табиғат пен қоғам арасындағы байланыс

6 слайд
1-ТАПСЫРМА «АДАМЗАТТЫҢ НООСФЕРАҒА ЕНУІ» .  Ноосфера – Жердің ақыл-ой қабығы. Бұл – табиғат пен қоғам арасындағы байланыс қабаты. Ноосфера табиғат үдерістеріне үлкен ықпал ететін қоғам дамуымен байланысты биосфера эволюциясының жоғарғы сатысы болып табылады (1-сурет).  «Ноосфера» термині мен түсінігінің туындауы В.И. Вернадский мен Э. Леруаның есімдерімен байланысты. В.И. Вернадский адамның ақылын ұлы геологиялық күшке теңеді. Э. Леруа алғаш рет «ноосфера» терминін өзінің кітабында қолданды. Сонымен қатар П. Тейяр де Шарден өзінің «Адам феномені» еңбегінде «ноосфера» терминін көп пайдаланған. Жалпы В.И. Вернадский Э. Леруаның идеясын қабылдады.  Адамның саналы іс-әрекеттерімен байланысты үдерістерді көрсету үшін «ноосфера» терминімен қатар «интеллектосфера» (А. Гумбольдт), «семиосфера» (Ю.М. Лотман), «техносфера» (А.И. Ферсман), «пневматосфера» (П.В. Флоренский) терминдері де ұсынылды.  Ноосферология – бүгінгі таңда туындаған жаңа ғылым. Ол адамзаттың ғаламдағы алатын орны мен рөлін анықтайтын жаңа көзқарастың, дүниетанымның негізі болуы мүмкін.  Антропосфера  – адамзаттың кеңістіктік орнын және оның шаруашылық іс-әрекетін сипаттайтын түсінік, яғни адамзат мекен ететін Жердің қабығы.  Техносфера – Жер ғаламшарындағы және ғарыштағы адамзаттың іс-әрекетіндегі техниканың рөлін білдіретін термин. Басқаша айтқанда, техносфера – бұл адамның техникалық іс-әрекетімен түрлендірілген биосфераның бөлігі. Кейбір ғалымдардың пікірінше, «техносфера» ноосфераның синонимі делінеді, ал кейбірі оны биосфера мен ноосфера арасындағы өтпелі кезең деп есептейді.

6 слайд

1-ТАПСЫРМА «АДАМЗАТТЫҢ НООСФЕРАҒА ЕНУІ» .  Ноосфера – Жердің ақыл-ой қабығы. Бұл – табиғат пен қоғам арасындағы байланыс қабаты. Ноосфера табиғат үдерістеріне үлкен ықпал ететін қоғам дамуымен байланысты биосфера эволюциясының жоғарғы сатысы болып табылады (1-сурет).  «Ноосфера» термині мен түсінігінің туындауы В.И. Вернадский мен Э. Леруаның есімдерімен байланысты. В.И. Вернадский адамның ақылын ұлы геологиялық күшке теңеді. Э. Леруа алғаш рет «ноосфера» терминін өзінің кітабында қолданды. Сонымен қатар П. Тейяр де Шарден өзінің «Адам феномені» еңбегінде «ноосфера» терминін көп пайдаланған. Жалпы В.И. Вернадский Э. Леруаның идеясын қабылдады.  Адамның саналы іс-әрекеттерімен байланысты үдерістерді көрсету үшін «ноосфера» терминімен қатар «интеллектосфера» (А. Гумбольдт), «семиосфера» (Ю.М. Лотман), «техносфера» (А.И. Ферсман), «пневматосфера» (П.В. Флоренский) терминдері де ұсынылды.  Ноосферология – бүгінгі таңда туындаған жаңа ғылым. Ол адамзаттың ғаламдағы алатын орны мен рөлін анықтайтын жаңа көзқарастың, дүниетанымның негізі болуы мүмкін.  Антропосфера  – адамзаттың кеңістіктік орнын және оның шаруашылық іс-әрекетін сипаттайтын түсінік, яғни адамзат мекен ететін Жердің қабығы.  Техносфера – Жер ғаламшарындағы және ғарыштағы адамзаттың іс-әрекетіндегі техниканың рөлін білдіретін термин. Басқаша айтқанда, техносфера – бұл адамның техникалық іс-әрекетімен түрлендірілген биосфераның бөлігі. Кейбір ғалымдардың пікірінше, «техносфера» ноосфераның синонимі делінеді, ал кейбірі оны биосфера мен ноосфера арасындағы өтпелі кезең деп есептейді.

идея қоғам технологи я

7 слайд
идея қоғам технологи я

7 слайд

идея қоғам технологи я

Ноосфераның қалыптасуындағы Қазақстанның үлесі. Қазақстанның ноосфераның қалыптасуындағы үлесі ел ішіндегі және халықарал

8 слайд
Ноосфераның қалыптасуындағы Қазақстанның үлесі.  Қазақстанның ноосфераның қалыптасуындағы үлесі ел ішіндегі және халықаралық аренадағы саналы іс-әрекеттерден көрінеді. Өндірісте және инфрақұрылымда (техносфера) бұл төмендегідей шаралардан көрініс табады: «Жасыл» энергетиканың дамуы; Экологиялық таза технологияларды енгізу; Арал теңізін құтқару; Зиянды және қауіпті өндірістерді жабу. Социосферада (өзара қарым-қатынас жүйесі) бұл: Семей ядролық полигонын жабудан; Бейбіт сыртқы саясаттан; Халықаралық ұйымдардың жұмыстарына қатысудан; Мәдени мұраларды сақтаудан; Атомдық қарудан бас тартудан; Жауапты ішкі саясаттан; Білім мен мәдениеттің дамуынан және т.б. көрініс табады. Географиялық қабықта (геосфера) бұл ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды дамытуынан көрініс табады.

8 слайд

Ноосфераның қалыптасуындағы Қазақстанның үлесі.  Қазақстанның ноосфераның қалыптасуындағы үлесі ел ішіндегі және халықаралық аренадағы саналы іс-әрекеттерден көрінеді. Өндірісте және инфрақұрылымда (техносфера) бұл төмендегідей шаралардан көрініс табады: «Жасыл» энергетиканың дамуы; Экологиялық таза технологияларды енгізу; Арал теңізін құтқару; Зиянды және қауіпті өндірістерді жабу. Социосферада (өзара қарым-қатынас жүйесі) бұл: Семей ядролық полигонын жабудан; Бейбіт сыртқы саясаттан; Халықаралық ұйымдардың жұмыстарына қатысудан; Мәдени мұраларды сақтаудан; Атомдық қарудан бас тартудан; Жауапты ішкі саясаттан; Білім мен мәдениеттің дамуынан және т.б. көрініс табады. Географиялық қабықта (геосфера) бұл ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды дамытуынан көрініс табады.

2-ТАПСЫРМА «АДАМНЫҢ ТАБИҒАТҚА ЫҚПАЛЫ» ТАҚЫРЫБЫН ӨЗАРА ТАЛДАП, КЕСТЕ ТОЛТЫРУ. Биосфера Жер беті Гидросфера Жер

9 слайд
2-ТАПСЫРМА «АДАМНЫҢ ТАБИҒАТҚА ЫҚПАЛЫ» ТАҚЫРЫБЫН ӨЗАРА ТАЛДАП, КЕСТЕ ТОЛТЫРУ. Биосфера Жер беті Гидросфера Жер шарының жеке аймақтары

9 слайд

2-ТАПСЫРМА «АДАМНЫҢ ТАБИҒАТҚА ЫҚПАЛЫ» ТАҚЫРЫБЫН ӨЗАРА ТАЛДАП, КЕСТЕ ТОЛТЫРУ. Биосфера Жер беті Гидросфера Жер шарының жеке аймақтары

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА ЭССЕ ЖАЗУ. ТАҚЫРЫБЫ: «НООСФЕРА ЖАРҚЫН БОЛАШАҚ ПА, ӘЛДЕ...» Эссе жазудың алгоритмі мен талаптары: 1. Кіріспе

10 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА ЭССЕ ЖАЗУ. ТАҚЫРЫБЫ: «НООСФЕРА ЖАРҚЫН БОЛАШАҚ ПА, ӘЛДЕ...» Эссе жазудың алгоритмі мен талаптары: 1. Кіріспе Тақырып туралы нақты анықтама Тақырыптың маңыздылығы «Осы тақырыпқа көп көңіл бөледі....» «Бұл тақырыптың өзектілігі....» Әлеуметтік зерттеулер Осы тақырыпты зерттеген авторлардың көзқарасы «Автор осындай көзқараста(айтқан, мәлімдеді, көрініс тапты) болды. Өз көзқарасыңыз(позицияңыз) бойынша эссенің негізгі бөлігіне ауысыңыз «Менің ойымша», «мен автормен келісемін/ келіспеймін.....» себебі: 2. Аргументация Мәселені теориялық дәлелдеу. Тақырыптың теориялық ашылуының кем дегенде 3 аспектісі ұсынылуы керек. Мысалы: тұжырымдаманы ашып, мысалдар келтіріп, белгілерді, функцияларды, сыныптауды, қасиеттерді бөлшектеңіз. Практикалық дәлел немесе қоғамдық өмірдің мысалы 3. Қорытынды Өз тұжырымдамаңызға қорытынды жасаңыз

10 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА ЭССЕ ЖАЗУ. ТАҚЫРЫБЫ: «НООСФЕРА ЖАРҚЫН БОЛАШАҚ ПА, ӘЛДЕ...» Эссе жазудың алгоритмі мен талаптары: 1. Кіріспе Тақырып туралы нақты анықтама Тақырыптың маңыздылығы «Осы тақырыпқа көп көңіл бөледі....» «Бұл тақырыптың өзектілігі....» Әлеуметтік зерттеулер Осы тақырыпты зерттеген авторлардың көзқарасы «Автор осындай көзқараста(айтқан, мәлімдеді, көрініс тапты) болды. Өз көзқарасыңыз(позицияңыз) бойынша эссенің негізгі бөлігіне ауысыңыз «Менің ойымша», «мен автормен келісемін/ келіспеймін.....» себебі: 2. Аргументация Мәселені теориялық дәлелдеу. Тақырыптың теориялық ашылуының кем дегенде 3 аспектісі ұсынылуы керек. Мысалы: тұжырымдаманы ашып, мысалдар келтіріп, белгілерді, функцияларды, сыныптауды, қасиеттерді бөлшектеңіз. Практикалық дәлел немесе қоғамдық өмірдің мысалы 3. Қорытынды Өз тұжырымдамаңызға қорытынды жасаңыз

РЕФЛЕКСИЯ •Мен бүгін сабақта білдім... •Мен бүгін сабақта үйрендім... •Бүгін маған сабақта қиын болды...

11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ •Мен бүгін сабақта білдім... •Мен бүгін сабақта үйрендім... •Бүгін маған сабақта қиын болды...

11 слайд

РЕФЛЕКСИЯ •Мен бүгін сабақта білдім... •Мен бүгін сабақта үйрендім... •Бүгін маған сабақта қиын болды...